Kniesoor die daarop let manquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Let the battle of the cats begin. De buur kat is maar 1,5 keer zo groot![]()
Ja je hebt gezien wat voor moordlustig beest die kat van mij isquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kniesoor die daarop let man![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja je hebt gezien wat voor moordlustig beest die kat van mij is
Ranzigheden waar dan? Er stond toch geen foto van peurac bij?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een foto van jezelf in pak zou laten zien. Niet zulke ranzigheden
Ja mijn manager liep net m'n kamer binnenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een foto van jezelf in pak zou laten zien. Niet zulke ranzigheden
ja heerlijke comicsquote:
Je verdiende loon, Fokken onder arbeidsurenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:18 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ja mijn manager liep net m'n kamer binnen![]()
Gelukkig bestaat er nog zo iets als alt+tab.
Ik kan gewoon multi-taskenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je verdiende loon, Fokken onder arbeidsuren
Gedeeltelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ranzigheden waar dan? Er stond toch geen foto van peurac bij?
Vandaag al?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wel van zijn auto. (geloof ik?)quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ranzigheden waar dan? Er stond toch geen foto van peurac bij?
Hele bierkratten manquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
die baseball knuppel is dus nog maar een voorproefje van wat er allemaal in past eh
Ja, ik heb 'm laast gefotoshopt hoe mooi het kon worden met een nieuwe interieur set:quote:
Kommaaaaarrrrquote:
Je had het beloofdquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wil wel ff een picca schieten van de kast waar hij in hangt
Dit soort dingen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wil wel ff een picca schieten van de kast waar hij in hangt
Huh, dus dat tijgervelletje was echt?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm laast gefotoshopt hoe mooi het kon worden met een nieuwe interieur set:
[afbeelding]
Maar hij blijft liever bij z'n jungle pooier look
Nee dat is echtquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Huh, dus dat tijgervelletje was echt?
Ik dacht dat dát juist gefotoshopt was
FF wat zwarte balkjes makenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar oud spul
[afbeelding]
Nee helaas nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Huh, dus dat tijgervelletje was echt?
Ik dacht dat dát juist gefotoshopt was
Dat is geen pakquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar oud spul
[afbeelding]
Bij mij absoluut nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar beloftes zijn er zeker om te breken?
Okay, ik vergeef het jequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij mij absoluut nietmaar er was geen deadline af gesproken en heb echt geen zin om er voor een foto'tje even in te schieten nu
hoop voor je dat het lukt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:26 schreef Spyronius het volgende:
[..]
weet je, het ergste vind ik nog om door deze afstudeer periode te komen, de tijd die de opleiding geneeskunde me kost vind ik niet eens zo erg, omdat dat gewoon m'n droom is, dokter worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |