Adem in ... adem uit. Check financiën. Bedenk dat je voor 100.000 een leuke villa in Spanje of zuid-Frankrijk hebt. Set your goal, aim, fire.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
Zitten ze op het nieuws te zeiken dat oudere mensen die vaak naar het ziekenhuis gaan of medicijnen nodig hebben niks terug krijgen aan geld
Dat is toch de hele opzet van dat gezeik of niet dan
Nee laten we het maar zo snel mogelijk afschaffen en de mensen die toch al geen ene fuck te besteden hebben die ouwe knakkers voorzien van medicijnen
Wat een KUTland is het toch eigenlijk
Iemand die veel gaat kosten gewoon preventief ruimen![]()
Ja, ben je niet te moe om te posten?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je door dat ik een kutdag heb gehad?
Ik kan er gewoon niet bij dat ze een jaar terug zaten te zeveren dat het zo moestquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Adem in ... adem uit. Check financiën. Bedenk dat je voor 100.000 een leuke villa in Spanje of zuid-Frankrijk hebt. Set your goal, aim, fire.
M'n rug is redelijk fucked up, maar geestelijk ben ik er nog redelijk bijquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, ben je niet te moe om te posten?
Zo gaat dat hier.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet bij dat ze een jaar terug zaten te zeveren dat het zo moest
En nu is het in 1 keer weer niet goedIk heb geen idee wat die onzin allemaal gekost heeft, maar het kan nooit goed zijn om dit allemaal weer terug te draaien
snap stille hinten nou eensquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M'n rug is redelijk fucked up, maar geestelijk ben ik er nog redelijk bij
Daar valt over te discussieren, maar laat ik me maar inhoudenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M'n rug is redelijk fucked up, maar geestelijk ben ik er nog redelijk bij
Verstandig ben jequote:Op woensdag 29 maart 2006 18:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar valt over te discussieren, maar laat ik me maar inhouden
ik heb de mijne al klaar staanquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:28 schreef jozef444 het volgende:
ik denk dat ik maar een iets zwevends ga zoeken voor 916![]()
Zeg, Gert-Jan, jij wou zeker dat je een neger was?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:29 schreef Googolplexian het volgende:
*lult topic vol
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben naar de supermarkt en koken enzo...
kook!quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben naar de supermarkt en koken enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |