ja ik loop toch, dan kan ik net zo goed iets nuttigs ermee doen, toch? ik denk er nog even goed over na, hoe ik dat ga organiseren enzoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een leuk idee
En ik neem aan dat Alf voorlopig nog bij Beestjuh blijft
Ik sponsor je welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:36 schreef sbientje het volgende:
ja ik loop toch, dan kan ik net zo goed iets nuttigs ermee doen, toch? ik denk er nog even goed over na, hoe ik dat ga organiseren enzo
Zeg, tvp's mogen niet hehquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:33 schreef TechXP het volgende:
ik ook (tvp)
Ik geloof dat het niet aan haar ligt maar meer aan de huisbaas o.i.d.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:22 schreef Googolplexian het volgende:
toch zou het leuk zijn als Beestjuh genoeg geld bij elkaar krijgt om ALF zelf te kunnen houden...
ze is zo goed voor 'm ... dat wordt niet meer overtroffen
Ja... dus ik hoop dat ze het verhaal aan 'm vertelt en dat het een dierenliefhebber is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik geloof dat het niet aan haar ligt maar meer aan de huisbaas o.i.d.
desnoods lopen we door en compenseren we de huisbaasquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik geloof dat het niet aan haar ligt maar meer aan de huisbaas o.i.d.
Er wordt enorm goed gelopen mensen
Even contact opnemen met Hilje23quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil ook wel een blijde doos sturen. maar ik heb geen flauw benul wat ik erin zou moeten doen.
kan iemand me adviseren?
ladywithredboots apedinges hotmail punt com
Zoveel al?quote:
quote:Fok de huisbaas
w00t nicequote:
heb je mijn bijdrage al binnen, het is hier al wel afgeschrevenquote:
Ik koek vanavond laat, eerst werkie doen, dan uit eten met werkie en dan pas naar huisquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:00 schreef laffer het volgende:
[..]
heb je mijn bijdrage al binnen, het is hier al wel afgeschreven![]()
ehm nou, ik woon in zaanstadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:05 schreef SHE het volgende:
Ben zaterdag in Amsterdam, dus als je wat kwijt wil, mail me ff ! ( georgina@carbonmedia.nl )
Kan ik ook meteen je kippies ff zien![]()
Best welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:33 schreef vriendinnie het volgende:
305 kilometers, wat een afstand!! Geweldig hoor
Hoever hebben we al gelopen, Grote Smurf? (is het nog ver?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik koek vanavond laat, eerst werkie doen, dan uit eten met werkie en dan pas naar huis
Dit is een prima vraagquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat heeft op dit moment de voorkeur, een financiële bijdrage of een pakketje?
Gereageerd daarquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:16 schreef Drugshond het volgende:
Bluezz, kun je ff reageren in het volgende topic.
50 euro voor de gouden tip
Eerlijk bij elkaar gesprokkeld.![]()
Op zondag???quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:59 schreef beestjuh het volgende:
Ik heb geen voorkeur, maar ik denk dat Alf gaat voor een voedselpakket, de hongerlijer.
SHE nog steeds geen mail van je gezien? Ik heb morgen voor je vrijgehouden...
(ik heb een afhaalbericht gekregenmorgen even ophalen)
Samenvatting :quote:Op zondag 2 april 2006 00:53 schreef Thomas__Acda het volgende:
Ik heb Bluezz al gemaild, maar hier kan de vraag ook; wil iemand het verhaal voor me samenvatten?
50 euro voor de gouden tipquote:Op zondag 2 april 2006 00:53 schreef Thomas__Acda het volgende:
Ik heb Bluezz al gemaild, maar hier kan de vraag ook; wil iemand het verhaal voor me samenvatten?
Door zijn mail nogmaals te lezenquote:Op zondag 2 april 2006 01:04 schreef Thomas__Acda het volgende:
En hoe komt men aan het gironummer waar men op moet storten?
Vooral dit laatste natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:59 schreef beestjuh het volgende:
Ik heb geen voorkeur, maar ik denk dat Alf gaat voor een voedselpakket, de hongerlijer.
wat saffier zegtquote:Op zondag 2 april 2006 08:52 schreef Saffier het volgende:
Je schrijft zo lief en uitgebreid over Alf! Ik hoop dat hij nog lang bij je mag blijven!
me too.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:16 schreef Insomaniac het volgende:
Men, ik kreeg bijna tranen in m'n ogen bij het zien van de foto's van gelukkige Alf in het bos..
Inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 11:55 schreef lady-wrb het volgende:
dit topic is op het ogenblik mijn favoriet.go alfie go alfie
naar mercedes2803@yahoo.com ?quote:Op zondag 2 april 2006 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alf's wil is wet natuurlijk
* miss_dynastie Hilje mailen gaat...
klopt, ik moest nog op visite en ineens is het dan later dan je denktquote:Op zondag 2 april 2006 19:39 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
naar mercedes2803@yahoo.com ?
Ik heb nog niets gehad namelijk...
Ik zie het wel!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:59 schreef beestjuh het volgende:
SHE nog steeds geen mail van je gezien? Ik heb morgen voor je vrijgehouden...
(ik heb een afhaalbericht gekregenmorgen even ophalen)
Mijn doos.quote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
[/b][/u]
Ondeugend, ik denk dat dit over jouw doos gaat!
Ik ben toch zo benieuwd naar de inhoud van al die lekkere dozenquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
Zeg vunzigerds, ik trap dit topic naar SEX als dit zo door gaat..
Ojee, is ze het vergeten denk je?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:23 schreef lady-wrb het volgende:
dr is nu ook een doos onderweg.
na een week wachten op She, heeft vriendje de doos vandaag bij het postkantoor gebracht.
muts, nee natuurlijk bedoel ik het niet lulligquote:Op donderdag 6 april 2006 14:37 schreef SHE het volgende:
Ik weet niet of je het lullig bedoeld, maar ik reageer hier toch nog even.
Ik heb je steeds tijdig geinformeerd en helaas werkt de wereld om me heen niet zo mee. Normaal ben ik erg flexibel, maar het feit dat ik met een zieke compagnon zit, terwijl ons bedrijf verhuisd en ik ook nog eens met nieuw personeel zit, kan ik eigenlijk geen seconde meer iets voor mijzelf doen..zo is gebleken.
Heel irritant, want dat ben ik niet gewend. Helaas moet er min. 1 persoon van management aanwezig zijn om dit alles in goede banen te leiden en met enige regelmaat is het ineens 22.00 en zit ik nog op kantooreen beetje aanwezig te zijn omdat er simpelweg nog mensen bezig zijn.
Je begrijpt dat ik je dan niet meer stoor.
Ik vind het supervervelend , want ik zit zooo dichtbij je, maar hoop wel dat je begrijpt dat het geen onwil is.
Voor mezelf is het ook vervelend, want ik zit hier ook met een lading spullen en heb mijn vriezer moeten uitruimen om de botten goed te kunnen bewaren, want ook aan Beestje kwam ik niet toe.
Ik hoop dat ik einde van de week als de schilders en bouwers zijn opgerot wat meer lucht krijg. Dus aanbod iets onderweg mee te nemen blijft natuurlijk.
Excuus als je het als vervelend hebt ervaren, maar ik heb je in elk geval steeds geinformeerd.
* Kan ik je een blije kippedoos sturen om het goed te maken?![]()
quote:
lol ja dat arme beest van mn zus is idd op een karig dieet omdat het anders volgens de hondenschool ongezond zou wezenquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 15:19 schreef Googolplexian het volgende:
* Googol meldt zich*![]()
Grafisch wil ik best een steentje bijdragen aan het online dagboek![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 15:58 schreef beestjuh het volgende:
[..]!
Ik heb al een beestjuh.web-log.nl maar daar kan ik natuurlijk niet zo heel veel mee. Zelf ben ik compleet digitally challenged dus alle hulp is welkom. Ik zal eerst eens wat ideetjes neerkrabbelen.
Ik wil de PHP wel doen (als ik tijd hebquote:Op maandag 10 april 2006 16:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Zelf ben ik grafisch vormgever, bouw ik wat sites met Mambo en ben ik reseller van een goedkoop hosting-pakket
Gaat goed komen
quote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Ik wil de PHP wel doen (als ik tijd hebmaar altijd wel een gaatje te vinden)
quote:
Heb je Bluezz haar edit wel gezien?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:00 schreef vriendinnie het volgende:
Ik snap er niks van maar ik zal niet verder vragen
Errm, 1 tandenborstel á 5,- en wat tandpasta?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:16 schreef beestjuh het volgende:
Tuurlijk mag je wat storten
Doe maar 200 euro op mijn prive
Nee, ik zit nog te wachten tot ik de rekening krijg van het eerste bezoek... Staat nu alleen iets op een medicijndoosje gekrabbeld, niet bepaald betrouwbaar heDe dierenarts zou me nog een officiele rekening sturen, maar het bedrag is ongeveer 75 euro.
Over een week gaat hij onder het mesHij wordt gecastreerd en zijn tanden gepoetst, de castratie is 95 maar ben vergeten te vragen wat het tanden poetsen gaat kosten.
Een dierentaxi was niet nodig want mijn vader is zo lief zijn auto op te offeren, mits ik het schoonmaak
Ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb je Bluezz haar edit wel gezien?![]()
Alf, je gaat als een speer!![]()
En ook al verliefd, tssssk, hij laat er geen gras over groeien.![]()
Knuffel!
Alfquote:Op maandag 10 april 2006 15:11 schreef aIf het volgende:
..............uitgebreide update.................
Hoe kan ik je mailen, want ik wil graag centjes geven voor alf?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeee hoor![]()
Beestjuh, kenne we al wat storte?
bluezz@fok.nlquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:51 schreef Deliana het volgende:
Hoe kan ik je mailen, want ik wil graag centjes geven voor alf?
kwijt net als Alfs avatarquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:21 schreef Bluezz het volgende:
Giga-poot erachter ook he!!
Alf wordt nog es de aanvoerder van het hondenstoutteam
Maar eerst een castratie vandaag, hoe ging het ????
en waar zijn de foto's uit de OP?
Die heeft zelf ook wat km gelopen, dus om dat nu weer terug te geven?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:00 schreef Rewimo het volgende:
Misschien nog wat voor ElisaB, voor de poesjes? Ze zei wel nee, maar als we een beetje aandringen...
Ehm, praat es ff wat duidelijker?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef Googolplexian het volgende:
Hmmmik dacht dat het initiatief van beestjuh beloond zou gaan worden met overschotten zodat zij kan doen waar ze het een paar posts geleden over had
mensen hebben ten slotte een X aantal km's gelopen om Alf's toekomst zeker te stellen
I must be confused
thanks mopquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehm, praat es ff wat duidelijker?
Haar vraag was zelf ; wat doen we met het geld wat over is?
Alles naar Alf? Prima toch, maar ik wil het ff democratisch voorleggen, ik ben maar de schatbewaarder
Laffer![]()
![]()
hiero bedoel ik ... en verderquote:Ik heb gemerkt dat mijn baasje wel eens erg verdrietig kan worden... Dan baalt ze van alles wat er mis is in de (dieren)wereld en doet ze net alsof zij daar verantwoordelijk voor is. . Wat mij betreft doet ze meer dan genoeg, en ik probeer dat ook duidelijk te maken, dan leg ik mijn kop op haar knie en hoop dat ze in mijn ogen ziet hoe blij ik ben met haar. Volgens mij voelt ze dat wel hoor. Toch wil ze meer doen, zegt ze. Ik inspireer haar daartoe, blijkbaar. *trots is* .
Haar bedoeling is om, ter ere van mij, maar ook Herman en Vicky, een soort online dagboek te starten, waar ze verhalen zoals het mijne, en die van minder gelukkige dieren, kan verzamelen en hopelijk mensen kan motiveren om iets te betekenen voor ons. Wat dan ook. Er wordt aan gewerkt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:00 schreef Rewimo het volgende:
Misschien nog wat voor ElisaB, voor de poesjes? Ze zei wel nee, maar als we een beetje aandringen...
Bedoel je deze misschien: http://www.dierenthuis.nlquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:42 schreef beestjuh het volgende:
En het overgebleven bedrag natuurlijk naar een goed doel! Liefst een doel waar verwaarloosde dieren worden opgevangen en 'opgepoetst', maar die zijn er ook genoeg. Las laatst een bericht over een stel dat hun woonboerderij geheel had opengesteld voor oude en zieke dieren, zij hebben er over de honderd zitten volgens mij. Of een stichting die honden uit het buitenland haalt en herplaatst bijvoorbeeld?
en die van mij?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef laffer het volgende:
had je mijn bijdrage wel in goede orde ontvangen? (was niet echt veel maar toch)
geweldig dat het zo goed gaat en Alf zo'n blije en brave hond is!!! Ik blijf het echt superstoer van je vinden en vreselijk liefquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:42 schreef beestjuh het volgende:
Het gaat zo goed met AlfHij vindt me ook echt al lief en hij doet zo goed zijn best!
Gister werd ik wakker van een kouwe windvlaag. Bleek ik de deur niet goed afgesloten te hebben en liggend vanuit mijn bed zag ik dat ook het hekje wat mijn hondjes op de veranda moet houden, open stond. Alf loopt wat heen en weer op de veranda, plast eens in de tuin maar het lijkt niet in zijn hoofd op te komen dat hij ook weg kan!
In het begin liet ik hem aan de halsband om in de tuin te plassen (dat moet ik sws niet te vaak doen, bij mijn kleintjes is het geen probleem maar heel de tuin gaat naar Alf stinken) maar dat kan hij nu dus ook zelfstandig, ik hoef het hek maar open te zetten en ze doen zichzelf!
Aan de riem lopen gaat steeds beter, al is hij gister weer door die loslopende Argentijnse dog te grazen genomen. Als die kerel nog 1 keer waagt zijn hond niet even vast te pakken als hij langs mij en Alfje loopt, dan zal ik dat beest (de baas) wel eens mijn tanden laten zien. Grrr.
Ik merk dat hij op de heenweg van een wandeling iets onzeker is als hij de weg niet weet. Dan stopt ie vaak en kijkt ie om, naar waar hij vandaan komt. Als we dan terug lopen weet hij precies de weg en is hij bijna niet te stoppen! Van de week wilde hij ook ineens met me spelen, begon ineens blij heen en weer te springen en te blaffen, hij schrok er zelf van
Heb ik trouwens ook gezegd hoe goed hij er uit ziet? Iedereen die hem in het begin heeft gezien en hem een tijdje later weer tegenkomt, complimenteert hem. En hij ziet er ook al jaren jonger uit, staat veel zekerder op zijn poten, heeft meer spieren gekregen, springt als een puppy zo soepel op de veranda, zijn vacht is mooier geworden en hij komt steeds meer over als een ontspannen, blij hondje! Nu nog wat meer zelfkennis, zodat hij door andere honden niet over zich heen laat lopen.
Als je nog belangstelling hebt kan ik je wel een 5 meter riem opsturen (type trainingslijn, niet oprolbaar dus). Die lijn is toch over nu de hond van mijn ouders ingeslapen is, en ze geen andere hond willen. Ik kan je helaas geen tuig aanbieden, het tuig wat ze had is gelijk met de dierenambulance meegegaan richting dierenopvang.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:42 schreef beestjuh het volgende:
Verder zou ik heel graag op zoek gaan naar een mooi tuig voor Alf, met een lekker lange riem. Ik heb het niet zo op halsbanden en zeker bij grote honden omdat die gewrichten al zo'n probleem zijn, het schijnt voor een hond fijner te zijn om dan een tuig te dragen. Maar dan wel een echt mooie, zodat Alfje trots kan zijn om het te dragen..
Nare man, die huisbaas van jouquote:Op woensdag 26 april 2006 13:43 schreef beestjuh het volgende:
Alle kilometers zijn gelopen naar het goeie adres...
Dank jullie wel nogmaals, Alfje kan genieten van zijn nieuwe leven. Hij woont nu bij mijn vriend in huis omdat mijn huisbaas wel érg moeilijk ging doen. Daar heeft hij wel een grotere woonkamer en kan hij zich veel vrijer bewegen, en een tuin waaruit hij niet kan ontsnappen, wat hij bij mij wel kon (deed).
Ik mis 'm nu al, ook al is ie niet ver weg en hoor ik elke dag hoe goed het met hem gaat. Alfje lijkt wel blij te zijn dat hij geen last meer heeft van Herman zijn kuren en het is sowieso een betere omgeving voor hem, meer bewegingsruimte voor zijn ouwe lijf dan mijn kleine huis, niet zo warm in de zomer, maar ik heb er zo'n wrange bijsmaak over nu.
Neem ik dat dier in huis, gaat boven verwachting hartstikke goed, hij is zo lief en leuk, al is ie dan een beetje lomp af en toe. Hij is net goed gewend aan zijn hele nieuwe situatie en dan moet hij toch weg. Terwijl mijn huisbaas intussen wel behoorlijk bij me in het krijt staat.
Nou ja, Alf zit goed in ieder geval, ik hoop dat ik me niet schuldig hoef te voelen omdat ik hem nu alweer bij iemand anders onder moet brengen. Ik denk dat ie daar zelfs veiliger is, er wonen in zijn nieuwe buurt geen Argentijnse Doggen die hem naar het leven staan (die rothond moet hem elke keer hebben!) en er rijdt veel minder verkeer, dus hij kan lekker safe los lopen.
Ach ik ben maar wat dingen aan het verzinnen om het wat minder erg te laten lijken![]()
Je bent een absolute heldin...ik bestel alvast 50 fluffy puppies voor je in de hemelquote:Op woensdag 26 april 2006 13:43 schreef beestjuh het volgende:
Alle kilometers zijn gelopen naar het goeie adres...
Dank jullie wel nogmaals, Alfje kan genieten van zijn nieuwe leven. Hij woont nu bij mijn vriend in huis omdat mijn huisbaas wel érg moeilijk ging doen. Daar heeft hij wel een grotere woonkamer en kan hij zich veel vrijer bewegen, en een tuin waaruit hij niet kan ontsnappen, wat hij bij mij wel kon (deed).
Ik mis 'm nu al, ook al is ie niet ver weg en hoor ik elke dag hoe goed het met hem gaat. Alfje lijkt wel blij te zijn dat hij geen last meer heeft van Herman zijn kuren en het is sowieso een betere omgeving voor hem, meer bewegingsruimte voor zijn ouwe lijf dan mijn kleine huis, niet zo warm in de zomer, maar ik heb er zo'n wrange bijsmaak over nu.
Neem ik dat dier in huis, gaat boven verwachting hartstikke goed, hij is zo lief en leuk, al is ie dan een beetje lomp af en toe. Hij is net goed gewend aan zijn hele nieuwe situatie en dan moet hij toch weg. Terwijl mijn huisbaas intussen wel behoorlijk bij me in het krijt staat.
Nou ja, Alf zit goed in ieder geval, ik hoop dat ik me niet schuldig hoef te voelen omdat ik hem nu alweer bij iemand anders onder moet brengen. Ik denk dat ie daar zelfs veiliger is, er wonen in zijn nieuwe buurt geen Argentijnse Doggen die hem naar het leven staan (die rothond moet hem elke keer hebben!) en er rijdt veel minder verkeer, dus hij kan lekker safe los lopen.
Ach ik ben maar wat dingen aan het verzinnen om het wat minder erg te laten lijken![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:45 schreef beestjuh het volgende:
[..]
lol ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Ik had m me eigenlijk heel anders voorgesteld
[afbeelding]
![]()
Helemaal mee eens, hij doet me keer op keer denken aan de Grote Vriendelijke Reusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:53 schreef Googolplexian het volgende:Het blijft een dikke goed-gedaan-meid
de overbelichting komt doordat er gedeeltelijk zonlicht op de vacht valt, en er ook een vrij donkere achtergrond is. je camera zal automatisch de belichting instellen op een gemiddelde van de hele foto. resultaat, de witte vacht wordt gedeeltelijk overbelicht.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:45 schreef beestjuh het volgende:
Hoe kun je van zo'n groot wit oppervlak foto's maken die niet overbelicht zijn?!
Ik zou van 2 of 3 mensen nog wat gestort krijgen, maar dat heb ik niet meer gezien helaas...quote:Op maandag 22 mei 2006 20:36 schreef beestjuh het volgende:
Bedankt voor de tips! Volgende week woensdag weer een logeerpartijtje bij Alf, dan zal ik het uitproberen.
Het gaat nog steeds super, hij loopt met het uitlaten heel braaf los mee met het baasje en poept niet meer in de tuin, maar liever bij de buren voor de poort.![]()
Bluezz, en alle lieve donateurs natuurlijk, er stond toch nog wat op Alfje zijn bankrekening? Wat doen we er nou mee, gaat het naar een goed doel, of blijft het staan voor het geval hij nog medische zorg nodig heeft het komende jaar? Roept u maar!.
Als ze maar wel belooft om voorlopigquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:25 schreef Bluezz het volgende:
Als je het mij vraagt, zou ik het overmaken naar Alf zelf, zoveel is het niet meer, en er gaat genoeg voer in zo te zien
Alléén onder die voorwaardequote:Op woensdag 24 mei 2006 11:25 schreef Sprookjesbos het volgende:
Als ze maar wel belooft om voorlopigfoto's
te blijven plaatsen en
verhaaltjes
te blijven posten!
Zou je daarvoor niet moeten informeren bij bijvoorbeeld de asiels in de omgeving, of wat dierenartsen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:16 schreef lady-wrb het volgende:
hebben alf's vorige eigenaren ooit nog iets van zich laten horen?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:11 schreef beestjuh het volgende:.
Natuurlijk komen er weer foto's, en verhaaltjes, zolang Alfje leeft.![]()
shit, dan moet ik hopelijk nog jaaaaren op Fok blijven plakken
Ik heb het even met Alf overlegd, hij vindt de Rodi-worsten het beste idee.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:11 schreef beestjuh het volgende:.
Natuurlijk komen er weer foto's, en verhaaltjes, zolang Alfje leeft.![]()
shit, dan moet ik hopelijk nog jaaaaren op Fok blijven plakken
Ik heb het even met Alf overlegd, hij vindt de Rodi-worsten het beste idee.![]()
Geregeld, restant van 26.55 is overgemaakt voor lekkerequote:Op donderdag 25 mei 2006 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Goed, ik maak het restant over voor een paar lekkere rodi worsten![]()
mail mij nog een keer je reknr. etc, mijn pc is dood, dus alles is weg, en op postbank.nl kan ik het ook niet meer vinden
Bluezz ... onwijs bedankt voor je bemiddeling gedurende deze ervaring.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geregeld, restant van 26.55 is overgemaakt voor lekkere
[afbeelding]![]()
Hier sluit ik me graag nog even bij aan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bluezz ... onwijs bedankt voor je bemiddeling gedurende deze ervaring.Ik heb nooit hoeven twijfelen aan de oprechtheid van de hele actie mede dankzij jou. Fijn als iemand een tandje bijzet voor de logistiek. SHE ook, natuurlijk
Ik ookquote:Op zondag 11 juni 2006 09:24 schreef CartWOman het volgende:
Hier sluit ik me graag nog even bij aan.
Inderdaadquote:Vrouwe B, dikke!!!
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:25 schreef beestjuh het volgende:
Ja, goed idee!
(ik ben mijn camera vergeten, maar wel bij het baasje van Alf. Die weet inmiddels wat ie ermee moet doen!)
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh man, wat ben ik blij voor Alf
Wat een heerlijk verdiend leven heeft ie nu.
Wat ziet ie er goed uit
Wat zij zeggenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
* altijd ontroerd is bij verhalen over een gelukkige ALF*
Nou, zomaar ... wat een hartverscheurend verhaal was dat zeg!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Wat zij zeggen
Ik vind dit echt de beste actie ooit! Ge-wel-dig! Ben nog steeds trots op beestjuh. Dat ze het zomaar heeft gedaan
Ik beoelde 'zomaar' in de positieve, bewonderende zin. Inderdaadquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:09 schreef Googolplexian het volgende:
Nou, zomaar ... wat een hartverscheurend verhaal was dat zeg!
En ik hoop dat je vriezer nog niet teveel stinkt, SHE. Al die botten,quote:Voor mezelf is het ook vervelend, want ik zit hier ook met een lading spullen en heb mijn vriezer moeten uitruimen om de botten goed te kunnen bewaren, want ook aan Beestje kwam ik niet toe.
Ik hoop dat ik einde van de week als de schilders en bouwers zijn opgerot wat meer lucht krijg. Dus aanbod iets onderweg mee te nemen blijft natuurlijk.
Oh Hilje, ik lees je berichtje pas net, maar Alfje is gek op bezoek!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:37 schreef Hilje23 het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel leuk om Alfje een keer in het echt te zien hahahaha
Alf wil jou graag nog persoonlijk een lekkere natte lik over je wang geven, om je te bedanken voor alle hulp, liefde en coordinatie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:09 schreef Bluezz het volgende:
Ja, SHE, heb je die botten wel meeverhuist?
Alfje je ziet er zoo blij uit
Dank beest voor je updates.
Ik heb de eerste drie weken van september vakantie..het lijkt me super om dan een keer langs te komen!!! Gaaf! Alfje in het echt zien!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:09 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Oh Hilje, ik lees je berichtje pas net, maar Alfje is gek op bezoek!
Ja, lijkt mij idd heel leuk!!! Ik zal jullie dan ook even komen doodgooien met foto's natuurlijkquote:
Je weet toch wel dat je verplicht bent een fototoestel mee te nemen he!?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:18 schreef Hilje23 het volgende:
Ik heb de eerste drie weken van september vakantie..het lijkt me super om dan een keer langs te komen!!! Gaaf! Alfje in het echt zien!![]()
Hilje23 - donderdag 17 augustus 2006 @ 11:08quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:30 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je verplicht bent een fototoestel mee te nemen he!?![]()
Gaat Rimpel ook mee?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:48 schreef Hilje23 het volgende:
Ja, lijkt mij idd heel leuk!!! Ik zal jullie dan ook even komen doodgooien met foto's natuurlijk
Eindelijk Alfje in levende lijfe zien
Ik ook!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Ik had m me eigenlijk heel anders voorgesteld
[afbeelding]
![]()
Dat blijft de vraag... De dierenarts schatte hem op een jaar of 9, 10... alles wat hij nu doet is eigenlijk al boven verwachting, het spelen en zonder lijn uitlaten en hechten aan mensen, ook op mijn kleine hondjes is hij behoorlijk gek, maar dat merken we eigenlijk pas als die hondjes er dan een dagje niet zijn. Dan is hij echt van slag, het hummeltjequote:Op zaterdag 23 september 2006 16:04 schreef lady-wrb het volgende:
het zal best ergens staan, maar ik kan het zo gauw niet meer vinden, maar hoe oud is alf nu eigenlijk?
en wat ziet hij er goed uit
Ja, er kwam een topic voorbijdrijven van Invictus, dat is inmiddels naar achteren verplaatst, gezocht: nieuw (of was het lief?) baasje met lef. Dus ja, er had net zo goed kunnen staan: beestjuh, klik hier met je grote mond en weke hart. Ik kan niet over dat soort topics heen lezen... Is dat topic nog ergens terug te vinden, Bluezz, want het is wel een heel verhaalquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:40 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb 1 vraagje, ik heb je oude OP gelezen en weet zo een beetje alles vanaf het moment dat je Alf ophaalde, maar niet wat daarvoor is gebeurd? Hoe wist je van het bestaan van Alf? Een andere fokker schreef erover?
Ach vent toch....je ligt ook zo graag buiten he?!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:13 schreef beestjuh het volgende:
Het gaat heel goed met Alfje!.
Hij vindt het alleen jammer dat ie niet meer zo lekker in de tuin kan liggen, de laatste dagen met al die regen. Dus ik zit erover te denken om een mooi tuinhuisje of afdak voor hem te laten bouwen, zodat ie als ie buiten wil zijn toch lekker droog kan liggen.
Binnenkort wel weer foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |