Zou je daarvoor niet moeten informeren bij bijvoorbeeld de asiels in de omgeving, of wat dierenartsen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:16 schreef lady-wrb het volgende:
hebben alf's vorige eigenaren ooit nog iets van zich laten horen?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:11 schreef beestjuh het volgende:.
Natuurlijk komen er weer foto's, en verhaaltjes, zolang Alfje leeft.![]()
shit, dan moet ik hopelijk nog jaaaaren op Fok blijven plakken
Ik heb het even met Alf overlegd, hij vindt de Rodi-worsten het beste idee.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:11 schreef beestjuh het volgende:.
Natuurlijk komen er weer foto's, en verhaaltjes, zolang Alfje leeft.![]()
shit, dan moet ik hopelijk nog jaaaaren op Fok blijven plakken
Ik heb het even met Alf overlegd, hij vindt de Rodi-worsten het beste idee.![]()
Geregeld, restant van 26.55 is overgemaakt voor lekkerequote:Op donderdag 25 mei 2006 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Goed, ik maak het restant over voor een paar lekkere rodi worsten![]()
mail mij nog een keer je reknr. etc, mijn pc is dood, dus alles is weg, en op postbank.nl kan ik het ook niet meer vinden
Bluezz ... onwijs bedankt voor je bemiddeling gedurende deze ervaring.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geregeld, restant van 26.55 is overgemaakt voor lekkere
[afbeelding]![]()
Hier sluit ik me graag nog even bij aan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bluezz ... onwijs bedankt voor je bemiddeling gedurende deze ervaring.Ik heb nooit hoeven twijfelen aan de oprechtheid van de hele actie mede dankzij jou. Fijn als iemand een tandje bijzet voor de logistiek. SHE ook, natuurlijk
Ik ookquote:Op zondag 11 juni 2006 09:24 schreef CartWOman het volgende:
Hier sluit ik me graag nog even bij aan.
Inderdaadquote:Vrouwe B, dikke!!!
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:25 schreef beestjuh het volgende:
Ja, goed idee!
(ik ben mijn camera vergeten, maar wel bij het baasje van Alf. Die weet inmiddels wat ie ermee moet doen!)
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh man, wat ben ik blij voor Alf
Wat een heerlijk verdiend leven heeft ie nu.
Wat ziet ie er goed uit
Wat zij zeggenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
* altijd ontroerd is bij verhalen over een gelukkige ALF*
Nou, zomaar ... wat een hartverscheurend verhaal was dat zeg!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Wat zij zeggen
Ik vind dit echt de beste actie ooit! Ge-wel-dig! Ben nog steeds trots op beestjuh. Dat ze het zomaar heeft gedaan
Ik beoelde 'zomaar' in de positieve, bewonderende zin. Inderdaadquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:09 schreef Googolplexian het volgende:
Nou, zomaar ... wat een hartverscheurend verhaal was dat zeg!
En ik hoop dat je vriezer nog niet teveel stinkt, SHE. Al die botten,quote:Voor mezelf is het ook vervelend, want ik zit hier ook met een lading spullen en heb mijn vriezer moeten uitruimen om de botten goed te kunnen bewaren, want ook aan Beestje kwam ik niet toe.
Ik hoop dat ik einde van de week als de schilders en bouwers zijn opgerot wat meer lucht krijg. Dus aanbod iets onderweg mee te nemen blijft natuurlijk.
Oh Hilje, ik lees je berichtje pas net, maar Alfje is gek op bezoek!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:37 schreef Hilje23 het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel leuk om Alfje een keer in het echt te zien hahahaha
Alf wil jou graag nog persoonlijk een lekkere natte lik over je wang geven, om je te bedanken voor alle hulp, liefde en coordinatie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:09 schreef Bluezz het volgende:
Ja, SHE, heb je die botten wel meeverhuist?
Alfje je ziet er zoo blij uit
Dank beest voor je updates.
Ik heb de eerste drie weken van september vakantie..het lijkt me super om dan een keer langs te komen!!! Gaaf! Alfje in het echt zien!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:09 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Oh Hilje, ik lees je berichtje pas net, maar Alfje is gek op bezoek!
Ja, lijkt mij idd heel leuk!!! Ik zal jullie dan ook even komen doodgooien met foto's natuurlijkquote:
Je weet toch wel dat je verplicht bent een fototoestel mee te nemen he!?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:18 schreef Hilje23 het volgende:
Ik heb de eerste drie weken van september vakantie..het lijkt me super om dan een keer langs te komen!!! Gaaf! Alfje in het echt zien!![]()
Hilje23 - donderdag 17 augustus 2006 @ 11:08quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:30 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je verplicht bent een fototoestel mee te nemen he!?![]()
Gaat Rimpel ook mee?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:48 schreef Hilje23 het volgende:
Ja, lijkt mij idd heel leuk!!! Ik zal jullie dan ook even komen doodgooien met foto's natuurlijk
Eindelijk Alfje in levende lijfe zien
Ik ook!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Ik had m me eigenlijk heel anders voorgesteld
[afbeelding]
![]()
Dat blijft de vraag... De dierenarts schatte hem op een jaar of 9, 10... alles wat hij nu doet is eigenlijk al boven verwachting, het spelen en zonder lijn uitlaten en hechten aan mensen, ook op mijn kleine hondjes is hij behoorlijk gek, maar dat merken we eigenlijk pas als die hondjes er dan een dagje niet zijn. Dan is hij echt van slag, het hummeltjequote:Op zaterdag 23 september 2006 16:04 schreef lady-wrb het volgende:
het zal best ergens staan, maar ik kan het zo gauw niet meer vinden, maar hoe oud is alf nu eigenlijk?
en wat ziet hij er goed uit
Ja, er kwam een topic voorbijdrijven van Invictus, dat is inmiddels naar achteren verplaatst, gezocht: nieuw (of was het lief?) baasje met lef. Dus ja, er had net zo goed kunnen staan: beestjuh, klik hier met je grote mond en weke hart. Ik kan niet over dat soort topics heen lezen... Is dat topic nog ergens terug te vinden, Bluezz, want het is wel een heel verhaalquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:40 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb 1 vraagje, ik heb je oude OP gelezen en weet zo een beetje alles vanaf het moment dat je Alf ophaalde, maar niet wat daarvoor is gebeurd? Hoe wist je van het bestaan van Alf? Een andere fokker schreef erover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |