Zou je daarvoor niet moeten informeren bij bijvoorbeeld de asiels in de omgeving, of wat dierenartsen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:16 schreef lady-wrb het volgende:
hebben alf's vorige eigenaren ooit nog iets van zich laten horen?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:11 schreef beestjuh het volgende:.
Natuurlijk komen er weer foto's, en verhaaltjes, zolang Alfje leeft.![]()
shit, dan moet ik hopelijk nog jaaaaren op Fok blijven plakken
Ik heb het even met Alf overlegd, hij vindt de Rodi-worsten het beste idee.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:11 schreef beestjuh het volgende:.
Natuurlijk komen er weer foto's, en verhaaltjes, zolang Alfje leeft.![]()
shit, dan moet ik hopelijk nog jaaaaren op Fok blijven plakken
Ik heb het even met Alf overlegd, hij vindt de Rodi-worsten het beste idee.![]()
Geregeld, restant van 26.55 is overgemaakt voor lekkerequote:Op donderdag 25 mei 2006 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Goed, ik maak het restant over voor een paar lekkere rodi worsten![]()
mail mij nog een keer je reknr. etc, mijn pc is dood, dus alles is weg, en op postbank.nl kan ik het ook niet meer vinden
Bluezz ... onwijs bedankt voor je bemiddeling gedurende deze ervaring.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geregeld, restant van 26.55 is overgemaakt voor lekkere
[afbeelding]![]()
Hier sluit ik me graag nog even bij aan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bluezz ... onwijs bedankt voor je bemiddeling gedurende deze ervaring.Ik heb nooit hoeven twijfelen aan de oprechtheid van de hele actie mede dankzij jou. Fijn als iemand een tandje bijzet voor de logistiek. SHE ook, natuurlijk
Ik ookquote:Op zondag 11 juni 2006 09:24 schreef CartWOman het volgende:
Hier sluit ik me graag nog even bij aan.
Inderdaadquote:Vrouwe B, dikke!!!
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:25 schreef beestjuh het volgende:
Ja, goed idee!
(ik ben mijn camera vergeten, maar wel bij het baasje van Alf. Die weet inmiddels wat ie ermee moet doen!)
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh man, wat ben ik blij voor Alf
Wat een heerlijk verdiend leven heeft ie nu.
Wat ziet ie er goed uit
Wat zij zeggenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
* altijd ontroerd is bij verhalen over een gelukkige ALF*
Nou, zomaar ... wat een hartverscheurend verhaal was dat zeg!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Wat zij zeggen
Ik vind dit echt de beste actie ooit! Ge-wel-dig! Ben nog steeds trots op beestjuh. Dat ze het zomaar heeft gedaan
Ik beoelde 'zomaar' in de positieve, bewonderende zin. Inderdaadquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:09 schreef Googolplexian het volgende:
Nou, zomaar ... wat een hartverscheurend verhaal was dat zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |