ja ik loop toch, dan kan ik net zo goed iets nuttigs ermee doen, toch? ik denk er nog even goed over na, hoe ik dat ga organiseren enzoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een leuk idee
En ik neem aan dat Alf voorlopig nog bij Beestjuh blijft
Ik sponsor je welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:36 schreef sbientje het volgende:
ja ik loop toch, dan kan ik net zo goed iets nuttigs ermee doen, toch? ik denk er nog even goed over na, hoe ik dat ga organiseren enzo
Zeg, tvp's mogen niet hehquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:33 schreef TechXP het volgende:
ik ook (tvp)
Ik geloof dat het niet aan haar ligt maar meer aan de huisbaas o.i.d.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:22 schreef Googolplexian het volgende:
toch zou het leuk zijn als Beestjuh genoeg geld bij elkaar krijgt om ALF zelf te kunnen houden...
ze is zo goed voor 'm ... dat wordt niet meer overtroffen
Ja... dus ik hoop dat ze het verhaal aan 'm vertelt en dat het een dierenliefhebber is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik geloof dat het niet aan haar ligt maar meer aan de huisbaas o.i.d.
desnoods lopen we door en compenseren we de huisbaasquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik geloof dat het niet aan haar ligt maar meer aan de huisbaas o.i.d.
Er wordt enorm goed gelopen mensen
Even contact opnemen met Hilje23quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil ook wel een blijde doos sturen. maar ik heb geen flauw benul wat ik erin zou moeten doen.
kan iemand me adviseren?
ladywithredboots apedinges hotmail punt com
Zoveel al?quote:
quote:Fok de huisbaas
w00t nicequote:
heb je mijn bijdrage al binnen, het is hier al wel afgeschrevenquote:
Ik koek vanavond laat, eerst werkie doen, dan uit eten met werkie en dan pas naar huisquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:00 schreef laffer het volgende:
[..]
heb je mijn bijdrage al binnen, het is hier al wel afgeschreven![]()
ehm nou, ik woon in zaanstadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:05 schreef SHE het volgende:
Ben zaterdag in Amsterdam, dus als je wat kwijt wil, mail me ff ! ( georgina@carbonmedia.nl )
Kan ik ook meteen je kippies ff zien![]()
Best welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:33 schreef vriendinnie het volgende:
305 kilometers, wat een afstand!! Geweldig hoor
Hoever hebben we al gelopen, Grote Smurf? (is het nog ver?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik koek vanavond laat, eerst werkie doen, dan uit eten met werkie en dan pas naar huis
Dit is een prima vraagquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat heeft op dit moment de voorkeur, een financiële bijdrage of een pakketje?
Gereageerd daarquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:16 schreef Drugshond het volgende:
Bluezz, kun je ff reageren in het volgende topic.
50 euro voor de gouden tip
Eerlijk bij elkaar gesprokkeld.![]()
Op zondag???quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:59 schreef beestjuh het volgende:
Ik heb geen voorkeur, maar ik denk dat Alf gaat voor een voedselpakket, de hongerlijer.
SHE nog steeds geen mail van je gezien? Ik heb morgen voor je vrijgehouden...
(ik heb een afhaalbericht gekregenmorgen even ophalen)
Samenvatting :quote:Op zondag 2 april 2006 00:53 schreef Thomas__Acda het volgende:
Ik heb Bluezz al gemaild, maar hier kan de vraag ook; wil iemand het verhaal voor me samenvatten?
50 euro voor de gouden tipquote:Op zondag 2 april 2006 00:53 schreef Thomas__Acda het volgende:
Ik heb Bluezz al gemaild, maar hier kan de vraag ook; wil iemand het verhaal voor me samenvatten?
Door zijn mail nogmaals te lezenquote:Op zondag 2 april 2006 01:04 schreef Thomas__Acda het volgende:
En hoe komt men aan het gironummer waar men op moet storten?
Vooral dit laatste natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:59 schreef beestjuh het volgende:
Ik heb geen voorkeur, maar ik denk dat Alf gaat voor een voedselpakket, de hongerlijer.
wat saffier zegtquote:Op zondag 2 april 2006 08:52 schreef Saffier het volgende:
Je schrijft zo lief en uitgebreid over Alf! Ik hoop dat hij nog lang bij je mag blijven!
me too.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:16 schreef Insomaniac het volgende:
Men, ik kreeg bijna tranen in m'n ogen bij het zien van de foto's van gelukkige Alf in het bos..
Inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 11:55 schreef lady-wrb het volgende:
dit topic is op het ogenblik mijn favoriet.go alfie go alfie
naar mercedes2803@yahoo.com ?quote:Op zondag 2 april 2006 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alf's wil is wet natuurlijk
* miss_dynastie Hilje mailen gaat...
klopt, ik moest nog op visite en ineens is het dan later dan je denktquote:Op zondag 2 april 2006 19:39 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
naar mercedes2803@yahoo.com ?
Ik heb nog niets gehad namelijk...
Ik zie het wel!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:59 schreef beestjuh het volgende:
SHE nog steeds geen mail van je gezien? Ik heb morgen voor je vrijgehouden...
(ik heb een afhaalbericht gekregenmorgen even ophalen)
Mijn doos.quote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
[/b][/u]
Ondeugend, ik denk dat dit over jouw doos gaat!
Ik ben toch zo benieuwd naar de inhoud van al die lekkere dozenquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
Zeg vunzigerds, ik trap dit topic naar SEX als dit zo door gaat..
Ojee, is ze het vergeten denk je?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:23 schreef lady-wrb het volgende:
dr is nu ook een doos onderweg.
na een week wachten op She, heeft vriendje de doos vandaag bij het postkantoor gebracht.
muts, nee natuurlijk bedoel ik het niet lulligquote:Op donderdag 6 april 2006 14:37 schreef SHE het volgende:
Ik weet niet of je het lullig bedoeld, maar ik reageer hier toch nog even.
Ik heb je steeds tijdig geinformeerd en helaas werkt de wereld om me heen niet zo mee. Normaal ben ik erg flexibel, maar het feit dat ik met een zieke compagnon zit, terwijl ons bedrijf verhuisd en ik ook nog eens met nieuw personeel zit, kan ik eigenlijk geen seconde meer iets voor mijzelf doen..zo is gebleken.
Heel irritant, want dat ben ik niet gewend. Helaas moet er min. 1 persoon van management aanwezig zijn om dit alles in goede banen te leiden en met enige regelmaat is het ineens 22.00 en zit ik nog op kantooreen beetje aanwezig te zijn omdat er simpelweg nog mensen bezig zijn.
Je begrijpt dat ik je dan niet meer stoor.
Ik vind het supervervelend , want ik zit zooo dichtbij je, maar hoop wel dat je begrijpt dat het geen onwil is.
Voor mezelf is het ook vervelend, want ik zit hier ook met een lading spullen en heb mijn vriezer moeten uitruimen om de botten goed te kunnen bewaren, want ook aan Beestje kwam ik niet toe.
Ik hoop dat ik einde van de week als de schilders en bouwers zijn opgerot wat meer lucht krijg. Dus aanbod iets onderweg mee te nemen blijft natuurlijk.
Excuus als je het als vervelend hebt ervaren, maar ik heb je in elk geval steeds geinformeerd.
* Kan ik je een blije kippedoos sturen om het goed te maken?![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |