Best welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:33 schreef vriendinnie het volgende:
305 kilometers, wat een afstand!! Geweldig hoor
Hoever hebben we al gelopen, Grote Smurf? (is het nog ver?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik koek vanavond laat, eerst werkie doen, dan uit eten met werkie en dan pas naar huis
Dit is een prima vraagquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat heeft op dit moment de voorkeur, een financiële bijdrage of een pakketje?
Gereageerd daarquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:16 schreef Drugshond het volgende:
Bluezz, kun je ff reageren in het volgende topic.
50 euro voor de gouden tip
Eerlijk bij elkaar gesprokkeld.![]()
Op zondag???quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:59 schreef beestjuh het volgende:
Ik heb geen voorkeur, maar ik denk dat Alf gaat voor een voedselpakket, de hongerlijer.
SHE nog steeds geen mail van je gezien? Ik heb morgen voor je vrijgehouden...
(ik heb een afhaalbericht gekregenmorgen even ophalen)
Samenvatting :quote:Op zondag 2 april 2006 00:53 schreef Thomas__Acda het volgende:
Ik heb Bluezz al gemaild, maar hier kan de vraag ook; wil iemand het verhaal voor me samenvatten?
50 euro voor de gouden tipquote:Op zondag 2 april 2006 00:53 schreef Thomas__Acda het volgende:
Ik heb Bluezz al gemaild, maar hier kan de vraag ook; wil iemand het verhaal voor me samenvatten?
Door zijn mail nogmaals te lezenquote:Op zondag 2 april 2006 01:04 schreef Thomas__Acda het volgende:
En hoe komt men aan het gironummer waar men op moet storten?
Vooral dit laatste natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:59 schreef beestjuh het volgende:
Ik heb geen voorkeur, maar ik denk dat Alf gaat voor een voedselpakket, de hongerlijer.
wat saffier zegtquote:Op zondag 2 april 2006 08:52 schreef Saffier het volgende:
Je schrijft zo lief en uitgebreid over Alf! Ik hoop dat hij nog lang bij je mag blijven!
me too.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:16 schreef Insomaniac het volgende:
Men, ik kreeg bijna tranen in m'n ogen bij het zien van de foto's van gelukkige Alf in het bos..
Inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 11:55 schreef lady-wrb het volgende:
dit topic is op het ogenblik mijn favoriet.go alfie go alfie
naar mercedes2803@yahoo.com ?quote:Op zondag 2 april 2006 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alf's wil is wet natuurlijk
* miss_dynastie Hilje mailen gaat...
klopt, ik moest nog op visite en ineens is het dan later dan je denktquote:Op zondag 2 april 2006 19:39 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
naar mercedes2803@yahoo.com ?
Ik heb nog niets gehad namelijk...
Ik zie het wel!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:59 schreef beestjuh het volgende:
SHE nog steeds geen mail van je gezien? Ik heb morgen voor je vrijgehouden...
(ik heb een afhaalbericht gekregenmorgen even ophalen)
Mijn doos.quote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
[/b][/u]
Ondeugend, ik denk dat dit over jouw doos gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |