quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:08 schreef cafca het volgende:
-hier had ranja's volgende hint kunnen staan-
quote:
ranja vroeg wie er zondag is gestorvenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:28 schreef MadMaster het volgende:
What's the question?
Buck Owens is ook dit weekend gestorven.. maar die wordt niet bedoelt toen ik de plaatjes zagquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ranja vroeg wie er zondag is gestorven
Hmm ik denk dat ik die bedoelde en een foto had ik niet gezienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:46 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Buck Owens is ook dit weekend gestorven.. maar die wordt niet bedoelt toen ik de plaatjes zag
kan goed kloppen.. kwam best vaak voorbij dat hij is gestorven..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik die bedoelde en een foto had ik niet gezien![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Opgezocht en ik kende hem niet
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Opgezocht en ik kende hem niet
Ik denk dat jij hem wel kent. Of op zijn minst zijn eind-jaren-70 bandquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:32 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb hem niet opgezocht
ik heb gisteren wel de krant gelezen en die buck was een owja
en ik heb nog iemands overlijden gelezen, maar wie???
en joop admiraal, maar dat was een acteur
eigenlijk heb ik dat idee ook wel een beetjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hem wel kent. Of op zijn minst zijn eind-jaren-70 band
quote:Opgezocht en ik ken hem niet
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:55 schreef jerver73 het volgende:
lijkt wel 10 kleine negerzoentjes....
dat zegt mij weer helegaar niksquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef ranja het volgende:
Hij zat samen met Epic Soundtracks (ook zo'n naam die ik ken van Fons & Lotje maar geen muziek bij kan bedenken) in een band.
Tien Vrijlustige Pietermannenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:55 schreef jerver73 het volgende:
lijkt wel 10 kleine negerzoentjes....
ik vrees idd dat hij hier niet zo gemist zal wordenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bij leven mag dan bijna niemand hem gekend hebben, maar de langstlopende vraag bij MUZ Trivia is een mooi eerbetoon
Een tekort aan aandachtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:31 schreef cafca het volgende:
Vertel eens ranja, hoe komt het dat hij zo plotseling overleden is?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:42 schreef Berkery het volgende:
Wat een rare gewaarwording. Ik had zijn naam opgezocht, maar ben 'm alweer vergeten
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ook. Mogen we nu weer meedoen?
Ik zie dat Epic al in 1997 is overleden. Zit bijna 10 jaar verschil in dan...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:10 schreef GLO het volgende:
Slechte zaak. Nikki + Epic waren broers en uitgerekend zij zijn nu kort na elkaar de pijp uitgegaan. Ik begrijp trouwens dat de heren hier niet echt bekend zijn. Ook een slechte zaak.
Verrek... Tja, als je zo oud bent als ik is 9 jaar niks meerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zie dat Epic al in 1997 is overleden. Zit bijna 10 jaar verschil in dan...
Mag ik jullie allen dan Swell Maps TEN ZEERSTE aanbevelen? Net als de Jacobites trouwens. En Nikki Sudden solo en Epic Soundtracks solo ook. Allemaal uitzonderlijk goedquote:Ik had eerlijk gezegd nog nooit van Swell maps gehoord
De vraag is minder moeilijk dan hij voor niet-Swell Maps-kenners lijkt... ik heb het namelijk indirect al een beetje voorgezegd...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef jerver73 het volgende:
ik pas ook even ....(wederom)
@ Cafcaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:31 schreef cafca het volgende:
Zoals ik al zei ken ik de naam van Epic Soundtracks (wat een naam trouwensquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:15 schreef GLO het volgende:
Mag ik jullie allen dan Swell Maps TEN ZEERSTE aanbevelen? Net als de Jacobites trouwens. En Nikki Sudden solo en Epic Soundtracks solo ook. Allemaal uitzonderlijk goed
Swell Maps zijn eigenlijk nergens mee te vergelijken, hooguit met The Fall. Maar SM zijn zowel experimenteler als melodieuzer dan The Fall (een paradox, ik weet het, maar dat maakt ze nou juist zo goed). Overigens is hun debuutalbum A Trip To Marineville wel dé aanrader. Jacobites en Sudden solo zijn veel poppier en psychedelischer. Epic Soundtracks is vooral poppier.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ken ik de naam van Epic Soundtracks (wat een naam trouwens) vooral van Fons & Lotje. Nikki Sudden's naam ken ik ook ergens van, gewoon algemeen. Wat voor muziek is het, waar is het mee vergelijkbaar?
Had gekund, maar nee. Die van Japan zijn nog altijd very much alive, AFAIKquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:22 schreef ranja het volgende:
In beide bands zitten broers die inmiddels dood zijn?
Sjuustemquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:29 schreef bukgeit het volgende:
In beide bands zaten broers met ieder een andere achternaam: Jansen en Sylvian in Japan, Sudden en Soundtracks in Swell Maps.
Ik zei ook: hóóguit The Fall. In de allmusic-bio valt trouwens (onterecht, imho) de naam Sonic Youth. Misschien dat dat je beter bevalt?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:29 schreef ranja het volgende:
Een poppier Fall doet me denken aan Lemonheads...
Overigens heeft The Fall me nog nooit kunnen overtuigen dus om die nou te gebruiken om ze aan te prijzen
Karn en Barbieriquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:32 schreef bukgeit het volgende:
Wat zijn de achternamen van de andere twee kernleden van Japan?
You won't regret itquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:29 schreef jerver73 het volgende:
swell maps wordt nu "gekocht"
Tikkie terug: bukgeit +1quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:39 schreef bukgeit het volgende:
Porcupine Tree
Maar ken jij Nikki Sudden?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:41 schreef dolle_hond het volgende:
komen ze met japanvragen als ik off ben![]()
Je bent niet alleen off maar ook sloomquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:41 schreef dolle_hond het volgende:
en die vraag over RB is een pvdt
ouderdom glo, ouderdomquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Je bent niet alleen off maar ook sloomau, niet slaan
op de "officiele" webside ben ik bangs...quote:Er zijn er wel meer hoor, maar Arctic monkeys dan maar?
Ow.. ik dacht...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er zijn er wel meer hoor, maar Arctic monkeys dan maar?
Maar geen pop-up meer, da's toch al een hele vooruitgangquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Berkery het volgende:
Wat een kutsite trouwens. Ja, inmiddels al gekeken
Uitgelekt dan. Bekendgemaakt is iets anders en uitsluitend voorbehouden aan de officiële site, lijkt mij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vreemd, die andere namen zijn al bijna een maand bekend.
Infadels?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:58 schreef bukgeit het volgende:
Het is een van de revelaties van Lowlands 2005.
Die waren er vorig jaar toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:00 schreef ranja het volgende:
Art brut?
Jawel toch? Ik was er zelf niet, maar Art Brut volgens mij wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Die waren er vorig jaar toch helemaal niet?
Dacht ik ook aan. Maar die waren al doorgebroken op Motel Mozaïque dacht ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:04 schreef ranja het volgende:
of hoe heten ze ook weer. Arcade fire? of iets anders met een A waar ik niet bij was.
Klopt. Maar was wel hun doorbraak.quote:
Die waren al doorgebroken.quote:The Futureheads?
Ow, dat heb ik dan gemist - jammerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:07 schreef ranja het volgende:
Dat open lucht podium. Dommelsch heette-die geloof ik? Vlak voor de Pixies.
Tja, als we op jou moeten gaan wachten...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:13 schreef peaceman het volgende:
Gaat Bukkie dat soort makkies vragen als ik er niet ben![]()
[afbeelding]
Komt omdat ik niet kan fokken onder werktijdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:15 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tja, als we op jou moeten gaan wachten...![]()
Prep2Fight +1
Zeker jammer, er kwamen steeds meer mensen bij kijken. Die zanger als anti-held op het podium alle nummers inleidend over weer een mislukte dan wel eenzijdige liefdequote:
quote:As a performer and a songwriter,was the most important country artist to emerge in the 1960s.
became one of the leading figures of the Bakersfield country scene in the '60s. While his music remained hardcore country, he pushed the boundaries of the music quite far. Like his idol Bob Wills, his music was a melting pot that drew from all forms of traditional American music — country, jazz, blues, and folk — and in the process, developed a distinctive style of his own.
Wel een zware connectie met de persoon die ik zoek, maar het is hem niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef GLO het volgende:
Buck Owens?
You've got a point there. Ik weet ook niet waarom ik dat woord gebruikte, aangezien bukgeit het slechts over 'revelatie' had...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:18 schreef Z het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder doorgebroken verstaat ...
Ik hoop ze vrijdag weer te zien, maar weet niet of ik dat ga redden ...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:21 schreef GLO het volgende:
[..]
You've got a point there. Ik weet ook niet waarom ik dat woord gebruikte, aangezien bukgeit het slechts over 'revelatie' had...
Ben ook een beetje in verwarring. Wills was de koning van de western swing. Dat is niet iets wat ik associeer met de Bakersfield sound (honky tonk).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Wel een zware connectie met de persoon die ik zoek, maar het is hem niet.
Ik vind beide wat minder qua muziek eerlijk gezegd.. alhoewel de persoon die ik nu zoek heeft ook nog wel wat mooie dingen gedaan..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Ben ook een beetje in verwarring. Wills was de koning van de western swing. Dat is niet iets wat ik associeer met de Bakersfield sound (honky tonk).
Ja doe maar. Gok ik intussen nog op Merle Haggardquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:26 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik vind beide wat minder qua muziek eerlijk gezegd.. alhoewel de persoon die ik nu zoek heeft ook nog wel wat mooie dingen gedaan..
Fototje misschien nodig.?
dan gok je goed!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja doe maar. Gok ik intussen nog op Merle Haggard
Ik had anders een oude foto gedaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Lucky me, want van die foto had ik 'm niet herkend!
Ach ja, natuurlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:20 schreef bartrid het volgende:
Meat Beat Manifesto
quote:Guitar bandwill be recording England's World Cup anthem, as chosen by the FA.
ik was nog even werkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:27 schreef GLO het volgende:
Stel maar vast een vraag, bart
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Een Schotse band? Het zal toch niet..
Dat is geen gitaarbandquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Keane?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:58 schreef peaceman het volgende:
Travis?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Een Schotse band? Het zal toch niet..
Sssst....dat weten die engelsen nog nietquote:
Oh, dat was meer een geintje eigenlijk, we zijn met z'n vieren, waarschijnlijk gaan we gewoon met de trein, maar bedankt voor het aanbodquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:59 schreef peaceman het volgende:
Hey Neleos wil je nog meerijden naar Motel Mozaique?
Ook niet engelsquote:
Snow Patrol is ook Schots. Band Of Horses vandaag voor het eerst gehoord. Lijkt inderdaad veel op My Morning Jacket.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:06 schreef Z het volgende:
Band Of Horses is best ok. Lijkt niet op Radiohead, meer op My Morning Jacket.
O/t Snow Patrol?
quote:Natives of Huddersfield, West Yorkshire, England, brothers Danny (lead vocals, guitar) and Richard McNamara (guitar) formedin the mid-'90s. After placing an advertisement in a local newspaper, the duo recruited drummer Mike Heaton and bassist Steven Firth. After rehearsing for several months, Richard found "Retread" in Danny's demos; the country-tinged song was unlike anything else in the band's catalog, but its anthemic sensibilities became the keystone for their sound and led them toward their signature fusion of Oasis and Verve.
gaaap embrace inderdaad. Toch wel 1 van de saaiste bands ooit.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
embrace?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:24 schreef bukgeit het volgende:
Begint de (lange) bandnaam met een 'R' of een 'S'? Kom er even niet op...
Nee, ik niet, maar ik vond hem ook niet zo geweldig, eigenlijk. Een beetje vlees nog vis...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:29 schreef GLO het volgende:
Hebben jullie nu allemaal die geweldige Keith Moon-docu gemist?
Ik vond 'm top, vooral vanwege alle inside stories ipv weer een reeks bekende collega's aan het woord te laten (wat meestal gebeurt bij dit soort docu's).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, ik niet, maar ik vond hem ook niet zo geweldig, eigenlijk. Een beetje vlees nog vis...
bukgeit +1quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:25 schreef bukgeit het volgende:
Wacht even... She Wants Revenge.
Heb 't opgenomen, ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:29 schreef GLO het volgende:
Hebben jullie nu allemaal die geweldige Keith Moon-docu gemist?
Oh ja? Eindelijk gezichten bij de cdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Be your own pet
Vaker horen. En volume op 11. Hielp bij mij iig.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:43 schreef ranja het volgende:
Net het album beluisterd op de Luisterpaal. Viel me erg tegen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:50 schreef GLO het volgende:
Stairway To Heaven had alleen niet gehoeven
newbiedoobiedoo + 1quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Kenney Jones
Ja, maar ik was bang dat de puntjes me gingen nekkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:03 schreef timbob het volgende:
het is M.I.A.!
als je mia zegt wordt ze boos
Kruisje.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:17 schreef bukgeit het volgende:
Zien jullie wel iets of ook alleen een kruisje?
Na keer refreshen had ik een plaatje.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:17 schreef bukgeit het volgende:
Kruisjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:17 schreef bukgeit het volgende:
ja die!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:23 schreef bukgeit het volgende:
Interview met deze jongen gelezen, maar ik ben zijn naam vergeten.
Ja, nu is-ie in beeldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:22 schreef Neleos het volgende:
Zien jullie het plaatje nog steeds nietIk wel.
Het is in ieder geval een foto van een jongen met een punaise in z'n linkeroor.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:26 schreef bukgeit het volgende:
Is het Jimmy Edgar?
Country vooral?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:22 schreef bukgeit het volgende:
Invloedrijke Amerikaanse artiest die nooit veel verkocht heeft. Karakteristieke finger-picking-stijl. Bij mijn weten nooit een noot gezongen. Overleden op het toppunt van z'n bescheiden roem.
Iets zegt me dat me een angstig grote Aha-Erlebnis te wachten staat...quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:40 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik heb het aan mijn vader gevraagd.. en hij wist het (zegt ie)
We hebben er ook platen van![]()
Precies! Staat nu wat van op.. best vet eerlijk gezegd ^^quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:43 schreef GLO het volgende:
Wacht ff... John Fahey misschien?
Eigenlijk zegt dit genoeg over de man he...quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:43 schreef GLO het volgende:
Wacht ff... John Fahey misschien?
Ineens kwam het naar boven. Mijn zusje heeft het fingerpicken van zijn platen geleerd. Zelf heb ik niks van 'm... geloof ik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:45 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Precies! Staat nu wat van op.. best vet eerlijk gezegd ^^
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:46 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt dit genoeg over de man he...
Owja.. ik heb een paar nummertjes gehoord een tijdje terug en dat klonk erg goed!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:48 schreef GLO het volgende:
BTW, Prep, wat vond je nou van Tom Jans???
Die briljante groep is het iddquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:04 schreef bukgeit het volgende:
Zijn het dan toch die rottige Jayhawks, waar ik ze in eerste instantie voor versleet?
Cool. Ik had niet anders verwacht, maar begon toch te twijfelen omdat je maar niets liet horen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:06 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Owja.. ik heb een paar nummertjes gehoord een tijdje terug en dat klonk erg goed!
Je kreeg toch draaitafelles van je vader?quote:Maar ik kan niks vinden op MP3 en aangezien ikzelf amper/nooit platen luister, best klote..![]()
Jawel, kan ook wel een plaat draaien inmiddels.. maar ik pak het gewoon nooit.. ook omdat ik de platenkast van mn pa niet snap en nooit vind wat ik wil hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Cool. Ik had niet anders verwacht, maar begon toch te twijfelen omdat je maar niets liet horen...
[..]
Je kreeg toch draaitafelles van je vader?
Comicsquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:22 schreef bukgeit het volgende:
De tekst zegt een hoop over de titel. Wat is je eerste associatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |