Maar geen pop-up meer, da's toch al een hele vooruitgangquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Berkery het volgende:
Wat een kutsite trouwens. Ja, inmiddels al gekeken
Uitgelekt dan. Bekendgemaakt is iets anders en uitsluitend voorbehouden aan de officiėle site, lijkt mij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vreemd, die andere namen zijn al bijna een maand bekend.
Infadels?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:58 schreef bukgeit het volgende:
Het is een van de revelaties van Lowlands 2005.
Die waren er vorig jaar toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:00 schreef ranja het volgende:
Art brut?
Jawel toch? Ik was er zelf niet, maar Art Brut volgens mij wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Die waren er vorig jaar toch helemaal niet?
Dacht ik ook aan. Maar die waren al doorgebroken op Motel Mozaļque dacht ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:04 schreef ranja het volgende:
of hoe heten ze ook weer. Arcade fire? of iets anders met een A waar ik niet bij was.
Klopt. Maar was wel hun doorbraak.quote:
Die waren al doorgebroken.quote:The Futureheads?
Ow, dat heb ik dan gemist - jammerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:07 schreef ranja het volgende:
Dat open lucht podium. Dommelsch heette-die geloof ik? Vlak voor de Pixies.
Tja, als we op jou moeten gaan wachten...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:13 schreef peaceman het volgende:
Gaat Bukkie dat soort makkies vragen als ik er niet ben![]()
[afbeelding]
Komt omdat ik niet kan fokken onder werktijdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:15 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tja, als we op jou moeten gaan wachten...![]()
Prep2Fight +1
Zeker jammer, er kwamen steeds meer mensen bij kijken. Die zanger als anti-held op het podium alle nummers inleidend over weer een mislukte dan wel eenzijdige liefdequote:
quote:As a performer and a songwriter,was the most important country artist to emerge in the 1960s.
became one of the leading figures of the Bakersfield country scene in the '60s. While his music remained hardcore country, he pushed the boundaries of the music quite far. Like his idol Bob Wills, his music was a melting pot that drew from all forms of traditional American music — country, jazz, blues, and folk — and in the process, developed a distinctive style of his own.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |