Tien Vrijlustige Pietermannenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:55 schreef jerver73 het volgende:
lijkt wel 10 kleine negerzoentjes....
ik vrees idd dat hij hier niet zo gemist zal wordenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bij leven mag dan bijna niemand hem gekend hebben, maar de langstlopende vraag bij MUZ Trivia is een mooi eerbetoon
Een tekort aan aandachtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:31 schreef cafca het volgende:
Vertel eens ranja, hoe komt het dat hij zo plotseling overleden is?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:42 schreef Berkery het volgende:
Wat een rare gewaarwording. Ik had zijn naam opgezocht, maar ben 'm alweer vergeten
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ook. Mogen we nu weer meedoen?
Ik zie dat Epic al in 1997 is overleden. Zit bijna 10 jaar verschil in dan...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:10 schreef GLO het volgende:
Slechte zaak. Nikki + Epic waren broers en uitgerekend zij zijn nu kort na elkaar de pijp uitgegaan. Ik begrijp trouwens dat de heren hier niet echt bekend zijn. Ook een slechte zaak.
Verrek... Tja, als je zo oud bent als ik is 9 jaar niks meerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zie dat Epic al in 1997 is overleden. Zit bijna 10 jaar verschil in dan...
Mag ik jullie allen dan Swell Maps TEN ZEERSTE aanbevelen? Net als de Jacobites trouwens. En Nikki Sudden solo en Epic Soundtracks solo ook. Allemaal uitzonderlijk goedquote:Ik had eerlijk gezegd nog nooit van Swell maps gehoord
De vraag is minder moeilijk dan hij voor niet-Swell Maps-kenners lijkt... ik heb het namelijk indirect al een beetje voorgezegd...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef jerver73 het volgende:
ik pas ook even ....(wederom)
@ Cafcaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:31 schreef cafca het volgende:
Zoals ik al zei ken ik de naam van Epic Soundtracks (wat een naam trouwensquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:15 schreef GLO het volgende:
Mag ik jullie allen dan Swell Maps TEN ZEERSTE aanbevelen? Net als de Jacobites trouwens. En Nikki Sudden solo en Epic Soundtracks solo ook. Allemaal uitzonderlijk goed
Swell Maps zijn eigenlijk nergens mee te vergelijken, hooguit met The Fall. Maar SM zijn zowel experimenteler als melodieuzer dan The Fall (een paradox, ik weet het, maar dat maakt ze nou juist zo goed). Overigens is hun debuutalbum A Trip To Marineville wel dé aanrader. Jacobites en Sudden solo zijn veel poppier en psychedelischer. Epic Soundtracks is vooral poppier.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ken ik de naam van Epic Soundtracks (wat een naam trouwens) vooral van Fons & Lotje. Nikki Sudden's naam ken ik ook ergens van, gewoon algemeen. Wat voor muziek is het, waar is het mee vergelijkbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |