ja die!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:23 schreef bukgeit het volgende:
Interview met deze jongen gelezen, maar ik ben zijn naam vergeten.
Ja, nu is-ie in beeldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:22 schreef Neleos het volgende:
Zien jullie het plaatje nog steeds nietIk wel.
Het is in ieder geval een foto van een jongen met een punaise in z'n linkeroor.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:26 schreef bukgeit het volgende:
Is het Jimmy Edgar?
Country vooral?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:22 schreef bukgeit het volgende:
Invloedrijke Amerikaanse artiest die nooit veel verkocht heeft. Karakteristieke finger-picking-stijl. Bij mijn weten nooit een noot gezongen. Overleden op het toppunt van z'n bescheiden roem.
Iets zegt me dat me een angstig grote Aha-Erlebnis te wachten staat...quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:40 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik heb het aan mijn vader gevraagd.. en hij wist het (zegt ie)
We hebben er ook platen van![]()
Precies! Staat nu wat van op.. best vet eerlijk gezegd ^^quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:43 schreef GLO het volgende:
Wacht ff... John Fahey misschien?
Eigenlijk zegt dit genoeg over de man he...quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:43 schreef GLO het volgende:
Wacht ff... John Fahey misschien?
Ineens kwam het naar boven. Mijn zusje heeft het fingerpicken van zijn platen geleerd. Zelf heb ik niks van 'm... geloof ik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:45 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Precies! Staat nu wat van op.. best vet eerlijk gezegd ^^
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:46 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt dit genoeg over de man he...
Owja.. ik heb een paar nummertjes gehoord een tijdje terug en dat klonk erg goed!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:48 schreef GLO het volgende:
BTW, Prep, wat vond je nou van Tom Jans???
Die briljante groep is het iddquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:04 schreef bukgeit het volgende:
Zijn het dan toch die rottige Jayhawks, waar ik ze in eerste instantie voor versleet?
Cool. Ik had niet anders verwacht, maar begon toch te twijfelen omdat je maar niets liet horen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:06 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Owja.. ik heb een paar nummertjes gehoord een tijdje terug en dat klonk erg goed!
Je kreeg toch draaitafelles van je vader?quote:Maar ik kan niks vinden op MP3 en aangezien ikzelf amper/nooit platen luister, best klote..![]()
Jawel, kan ook wel een plaat draaien inmiddels.. maar ik pak het gewoon nooit.. ook omdat ik de platenkast van mn pa niet snap en nooit vind wat ik wil hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Cool. Ik had niet anders verwacht, maar begon toch te twijfelen omdat je maar niets liet horen...
[..]
Je kreeg toch draaitafelles van je vader?
Comicsquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:22 schreef bukgeit het volgende:
De tekst zegt een hoop over de titel. Wat is je eerste associatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |