God de Gekstuh!!quote:Woooooooow vette praise, niet normaal, Ronduit De Gekste!
Mensen God is Zo Goed voor ons, zulke weekenden zijn echt een geestelijke boost!
Ik verveelde mequote:Op maandag 27 maart 2006 16:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat doe jij op de site van de EO?
Tja..quote:Op maandag 27 maart 2006 16:37 schreef Frollo het volgende:
Zolang ze niet vinden dat andersdenkenden onthoofd moeten worden, lekker laten gaan.
.. misschien zijn ze nog te redden?quote:Heb echt genoten dit weekend! En heerlijk dicht bij God geweest, vooral te merken aan m'n sheaking right leg zaterdagmorgen... men dat ding trilde er zowat af :-) Wat is het fijn te weten dat we zo'n goede, gave God hebben. Ik heb ontroerende getuigenissen gehoord zondag, en ook zaterdag van Iwan.
G0d is 33n Breez4hchickquote:Op maandag 27 maart 2006 16:41 schreef Molluck het volgende:
Ik kan het me nooit voorstellen dat iemand die zo erg in God gelooft dat ie naar zo'n EO weekendje gaat, woorden als 'Maaaaaster' en 'Praise' gebruiken...
Dat is wat ik een jantje-van-leiden noem,quote:Ik heb vrijdagavond aan God gevraagd of hij me wilde raken, me wilde helpen met een van mijn problemen....en zaterdagavond....BAM....recht in mijn hart, hij heeft me geraakt....ik heb mijn antwoord: Geen Zorgen Voor Morgen
quote:ik vond het gaaf, het was mn eerste keer maar in novemer ben ik er weer bij als het ff kan.
erg gezellige kamergenoten, lekkere diepgang enz..
erg leuk!
Ik moet me wel heel erg vervelen voordat ik dan m'n vertier ga zoeken op de EO site.quote:
gods wil(dat zeggen die grifomeerde dus)quote:Op maandag 27 maart 2006 16:50 schreef RedFever007 het volgende:
kutgodWaarom laat die gast dan jonge mensen en kinderen doodgaan, HEEE waarom???
Oke beetje cliche maar wel waar![]()
Ik wou alleen maar een offerte aanvragen om voor cheap een zondagbesteding te vinden. Dat is alles. Echt!quote:Op maandag 27 maart 2006 16:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik moet me wel heel erg vervelen voordat ik dan m'n vertier ga zoeken op de EO site.
Offerte voor wat?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:55 schreef robh het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar een offerte aanvragen om voor cheap een zondagbesteding te vinden. Dat is alles. Echt!
EO. Leuk weekend.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:04 schreef robh het volgende:
[..]
Je hebt een leuk weekend gemist, dat dan weer wel
Nou...quote:Op maandag 27 maart 2006 17:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
EO. Leuk weekend.
Does. Not. Compute!
Oeh oeh!quote:En uiteraard was het ook tijdens zulke weekends een sport om naar de meidenslaapzaal te komen zonder gesnapt te worden
quote:"Het was een heerlijk relaxed weekend. Genieten van Gods liefde en elkaar." - Neelke
quote:
Zie link TSquote:Op 27 maart 2006 om 04:54 uur zei Posdnous:
Het was ietwat teleurstellend.
Ik ben God helaas nergens tegengekomen in het weekend. Ik heb overal gezocht, zelfs onder m'n bed, maar niets gevonden.
Om mij heen had iedereen wel God gevoeld.
ik denk dat God mij niet aardig vindt. Jammer want hij was mijn laatste strohalm.
Heb je al Onder je schoenzool gekekenquote:
Wie vraagt er om Tiet foto'squote:
je post is al geplaatstquote:
hoe durven ze?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:27 schreef PonyLover het volgende:
ze plaatsen m'n reactie niet
Mischien stript ze voor de camquote:
stomquote:Op maandag 27 maart 2006 17:37 schreef woeeiiii het volgende:
volgends mij worden die reacties eerst gekeurd ofzo, die van mij word ook niet geplaatst
quote:Op 26 maart 2006 om 08:26 uur zei Rachel:
Het was geweldig...God U bent zooo goed....
Echt...serieus..zoo gaaaf dat we God zo groot hebben mogen maken:)
ja want daar hebben ze het dan weer niet over, al die nare dingen die er op zo'n kamp gebeurenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:21 schreef PonyLover het volgende:
[..]
ja want daar hebben ze het dan weer niet over, al die nare dingen die er op zo'n kamp gebeuren![]()
deze is bijna niet te overtreffen:quote:
FF gereageerdquote:Op maandag 27 maart 2006 18:30 schreef PonyLover het volgende:
ik heb er weer een nieuwe op gezet![]()
P-Lover deze keer.
ach, zij hebben een god aan hun kant en gaan naar de hemel, wij staan er alleen voor en zullen branden in de helquote:Op maandag 27 maart 2006 18:36 schreef PonyLover het volgende:
Eigenlijk vind ik het sielugvoor de EOertjes dat we van die nare dingen hebben gepost
![]()
Mail lemonparty/tubgirl/eel girlquote:
same herequote:Op maandag 27 maart 2006 18:46 schreef ScienceFriction het volgende:
"You are not allowed to post"
WTF???
quote:Op 27 maart 2006 om 06:27 uur zei P-Lover:
Waarom heb ik mijn dochter zwanger terug gekregen van een zogenaamd christelijk kamp? Walgelijk is het, dit is niet het ware geloof, ze was helemaal ingescheurd.
Dat is niet de site van de EO, dat is de straffe hand Godsquote:Op maandag 27 maart 2006 18:56 schreef PonyLover het volgende:
Die klote site van de EO probeerd nu gewoon m'n hele computer te verkloten. Tijdens het laden krijg ik telkens een blauw scherm.
STERF KLOTE CHRISTENEN (moslims en joden mogen ook kapot maar dat is hier niet echt van toepassing)
Helaas.quote:Het was een eigennaardig weekend..
Velen om mij heen, en ook ik zelf hebben god gevoeld.
Het prachtige gevoel werd echter besmeurd door een groep onreine satanisten mij en mijn vrienden Andries en Jan-Jaap gekneveld achterlieten in het donker na onze oren te hebben bevuild met atheistisch geklets!
Gelukkig overwint de kracht van God alles en zijn wij sterker dan dit!
Alleen Katholieken zijn goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:56 schreef PonyLover het volgende:
Die klote site van de EO probeerd nu gewoon m'n hele computer te verkloten. Tijdens het laden krijg ik telkens een blauw scherm.
STERF KLOTE CHRISTENEN (moslims en joden mogen ook kapot maar dat is hier niet echt van toepassing)
Op 27 maart 2006 om 05:26 uur zei Pony-L:quote:Op maandag 27 maart 2006 18:36 schreef PonyLover het volgende:
Eigenlijk vind ik het sielugvoor de EOertjes dat we van die nare dingen hebben gepost
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
deze is bijna niet te overtreffen:
Op 27 maart 2006 om 05:26 uur zei Pony-L:
Ik had aanvankelijk wel het idee dat god in me was gekomen tijdens het weekend, dat bleek dus achteraf heel iets anders geweest te zijn.
![]()
![]()
quote:
Edit: Nou heb je 'm zelf al gefixt...quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef nikky het volgende:
kaars insteken bedoeld ie denk ik, de vunzigerd!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
Kaarsjes aansteken? Heftug!!!
Er staan wel altijd van die dikke ronde kaarsen bij het altaarquote:Op maandag 27 maart 2006 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
kaars insteken bedoeld ie denk ik, de vunzigerd!
Het erge is dus dat ik nog een vervolg wilde sturen, over de ingescheurde anus van m'n dochter, maar dat ik nu dus een ipban heb op dat ding ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef nikky het volgende:
waarom heb ik mijn dochter zwanger teruggekregen van een zogenaamd Christelijk kamp? Walgelijk is dit, dit is niet het ware geloof, ze was helemaal ingescheurd.
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
Kaarsjes aansteken? Heftug!!!
alles selecteren --> kopieren --> plakkenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die reacties die nu binnenkomen op die site geweldig!
GVD waarom kan ik daar niet copy pasten?!![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:51 schreef PonyLover het volgende:
Ik heb er maar weer even reactie op gezet (onder de naam 'vader')![]()
-------------
Ik wil hier toch echt nog even terug komen op het misbruik van mijn dochter op jullie kamp. een aantal mensen neemt mij hier niet helemaal serieus, waaromder Jonas. Beste Jonas mijn dochter heeft inderdaad twee gaten, die ik als goed christelijk vader ook prima weet te vinden. Het probleen is dat de artsen nu al de hele morgen bezig zijn het gedeelte tussen de vagina en de anus van mijn arme dochter te hechten, ze schreeuwde het uit. Als ik mijn 16 jarige dochter op bijbelkamp stuur weet ik dat daar ook wel eens wat ruwere spelletjes gespeeld worden maar nachten lang uitgewoond worden door een dozijn puistige pubers hoordt daar naar mijn idee echt niet bij. Ik heb de verantwoordelijken inmiddels ingelicht en zal ook verdere stappen moeten nemen. Ik hoop en bid dat onze knappe artsen de schade zoveel mogelijk kunnen herstellen maar ik vrees dat mijn dochtertje nooit meer de de nauwe anus en het strakke kutje zal krijgen waar ik zo aan gehecht ben.
Het gedrag op het kamp was tegen Gods wil!!!!
-------------
Hulde!quote:
We nemen het op in de notulen!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef robh het volgende:
Hallo, duivels.
Als er morgenvroeg een paar van jullie neergebliksemt worden kom dan niet bij mij klagen hè![]()
En wel even 'Hart van Nederland' bellen natuurlijk. Een beetje 'smiting' moet een leuk item opleveren.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef robh het volgende:
Hallo, duivels.
Als er morgenvroeg een paar van jullie neergebliksemt worden kom dan niet bij mij klagen hè![]()
hij doet het nog wel hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 20:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens mij zit er een slotje op dat topic!![]()
YESSSSquote:Op maandag 27 maart 2006 20:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens mij zit er een slotje op dat topic!![]()
Het ziet er ook zo enorm swingend uitquote:Op maandag 27 maart 2006 20:32 schreef woeeiiii het volgende:
Do I hear an amen? What, I cant hear you, I said do I hear an AMEN?
[afbeelding]
PRAISE THE LORD
Zijn die zwart joh?quote:
jawel die stond zonet net onder mijn post over m'n dochterquote:Op maandag 27 maart 2006 20:44 schreef remlof het volgende:
damn mijn post over dat ik het zo naar m'n zin heb gehad omdat die grefo meisjes zo lekker konden pijpen en ik daarom de volgende keer zeker weer van de partij wil zijn is niet eens geplaatst...
maar nu niet meerquote:Op maandag 27 maart 2006 20:46 schreef PonyLover het volgende:
[..]
jawel die stond zonet net onder mijn post over m'n dochter![]()
de hufters hebben mijn post ook verwijderd en zeg nou zelf, dit is toch geen onzinquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:32 schreef Maikuuul het volgende:
Godsdienst shit
Totally n00b, wtf hebje daaraan gek. In iets geloven dat niet bestaat lolleromfg
Ik zie het ook! Nou dat zegt wel weer genoeg!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:46 schreef carmiie het volgende:
ze hebben alle reacties verwijderd tussen 7.00 uur en half 9
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Fok!radio
Nikky quotte een van je posts
Damn gemist!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Fok!radio
Nikky quotte een van je posts
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
die ene die yvonne en ik ook al hadden gequote natuurlijk!
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:04 schreef Steve-O het volgende:
http://forum.eo.nl/mmbob/thread.jsp?forumid=5774833&postareaid=5787128&postthreadid=6309255!
als je overal 'god' door 'yvonne' vervangt is het net Fok!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:12 schreef PonyLover het volgende:
[..]
ik kan nu inloggen op dat forum, dus dat wordt lachen
![]()
Die EO-kinderen verzinnen een compleet eigen wereld. Hulde voor de bashers hier. In het maatschappelijk belang.quote:
d'r moeten meer mensen registreren is leukquote:Op maandag 27 maart 2006 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
als je overal 'god' door 'yvonne' vervangt is het net Fok!![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef PonyLover het volgende:
Zo ff gepost in een leuk topic met een vraag over het bewaren van de maagdelijkheid![]()
![]()
http://forum.eo.nl/mmbob/thread.jsp?forumid=5774833&postareaid=5787128&postthreadid=7023832
ik zal op dat forum nog wel sneller een ban te pakken hebben dan hier![]()
ik voorzie een permban binnen 24 uur voor jequote:Zo is het dus toegestaan en ook heel prettig voor beiden om elkaar te vuistneuken (bij vriendin wel anaal doen ivm maagdelijkheid). Het is heelijk om elkaar zo te leren kennen en je weet dat het mag van de here God.
check topicquote:Op maandag 27 maart 2006 23:24 schreef PonyLover het volgende:
[..]
d'r moeten meer mensen registreren is leuk![]()
is in 2 minuten gedaan, geen (geldige)email nodig en zo
ik ben P-L![]()
quote:op die site stond dat je ook de 2e en 3e keer best kan bloeden, doordat je niet nat genoeg of te gespannen bent.
ReLo welkomquote:
ze zijn nu bezig met een mega bidsessie voor jullie zieltjes. Met meneer Knevel als hun voorganger.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef PonyLover het volgende:
Er is daar behalve ons alleen geen (christen)hond online, jammer genoeg.
tsja, het is natuurlijk ook al wel heidens laatquote:Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef PonyLover het volgende:
Er is daar behalve ons alleen geen (christen)hond online, jammer genoeg.
Toch nog maar even een topic gedaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
tsja, het is natuurlijk ook al wel heidens laat
ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:03 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Toch nog maar even een topic gedaan![]()
Ik denk meestal aan paarden...
Ben benieuwd hoelang ze die 'schreeuw je mening van de daken' banner daar nog houden nadat ze jullie posts hebben gelezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:03 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Toch nog maar even een topic gedaan![]()
Ik denk meestal aan paarden...
quote:"Gods kracht was bizar aanwezig. Hij heeft zoveel van zijn goedheid laten zien. Hij is echt gaaf." - Judith
jah, maar je kan zo een nieuw account aanmakenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:39 schreef PonyLover het volgende:
We hebben allemaal een ban geloof ik, op het EO forum.
ChristenPonyquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
jah, maar je kan zo een nieuw account aanmaken
http://forum.eo.nl/mmbob/thread.jsp?forumid=5774833&postareaid=5787128&postthreadid=7023988
quote:ls je nou zorgt dat je huwelijksnacht op de eerste dag van je menstruatie is trapt die sukkel waarmee je net getrouwd bent er ook wel in
Posts worden gewist, maar topics wissen schijnt nog niet te lukken... Geen christelijke FA meer wakker waarschijnlijkquote:Gebied : Relaties Onderwerpen : 183 Berichten : 10923 Bekeken : 229868
Laatste bijdrage : maart 28, 2006, 01:19:46 door ponypony : 'removed'
Mijn 'IJsmeis' en 'Sla hier Jezus met je Piemel" topic's zijn toch echt weg.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Posts worden gewist, maar topics wissen schijnt nog niet te lukken... Geen christelijke FA meer wakker waarschijnlijk
Oh, dan schijnen ze mijn 'alternatieven voor masturbatie' topic toch wel leerzaam te vindenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:36 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Mijn 'IJsmeis' en 'Sla hier Jezus met je Piemel" topic's zijn toch echt weg.
ach, Fuifduif heeft zich al aardig aangepast!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:41 schreef Doderok het volgende:
Zouden ze dit topic al gevonden hebben? Voor een admin niet moeilijk, effe kijken naar de http_referer...
Krijgen we binnenkort nog meer Tiesemansen en Fuifduiven ...![]()
moeten die arme EO'ers de hele nacht op blijvenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:44 schreef Sjoe538 het volgende:
Hm, half uurtje pauzen geven dan nieuwe topics openen?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:44 schreef Sjoe538 het volgende:
Hm, half uurtje pauzen geven dan nieuwe topics openen?
Ja je moet watquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:02 schreef outcast_within het volgende:
alleen die namen zijn wel een beeeetje doorzichtig
morgen weerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:06 schreef outcast_within het volgende:
ah subtiliteit waar ben je als het nodig is
Helaas, het opgevraagde document bestaat niet (meer) of bevat een fout.quote:
Dat is een ban jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:09 schreef Sebasser het volgende:
Sjit
hoe weet ik of ik gebanned ben ?
of hebben ze een soort van voiced mode aangezet ? (IRC gedoe)
als ik een topic open (probeer) blijft ie gewoon op dezelfde pagina zonder het te openen.
net als in reacties
gheh, dan hebben ze per ongeluk een serieus (klaag) topic gewistquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Helaas, het opgevraagde document bestaat niet (meer) of bevat een fout.
The requested object does not exist on this server. The link you followed is inaccurate, outdated or not available.
Ik maak een nieuw account aanquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:14 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, ik snapte het eerst ook al niet... op fok! is dat toch iets duidelijker
We moeten ze even een uur of wat met rust laten, morgen vertouwen ze iedereen weerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik maak een nieuw account aan
Jan jaap Van Der Molen. ()
en ik ben al meteen geblokt
Wss Total lockup
Mahja,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:19 schreef PonyLover het volgende:
[..]
We moeten ze even een uur of wat met rust laten, morgen vertouwen ze iedereen weer![]()
jah, effe slapen, met de handen boven de dekens! trustequote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:19 schreef PonyLover het volgende:
[..]
We moeten ze even een uur of wat met rust laten, morgen vertouwen ze iedereen weer![]()
Ze gaan niet meer open voor ze zeker weten dat de duivel er niet meer in kanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mahja,
ik wil een serieus topic openen,
maar volgens mij kan je niet eens meer een topic openen
ik deed het heel snelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
jah, effe slapen, met de handen boven de dekens! truste![]()
ITS DORKSIDED!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:23 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Ze gaan niet meer open voor ze zeker weten dat de duivel er niet meer in kan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:25 schreef Nosh het volgende:
Ik had een heel mooi topic gemaakt over Aanraken (is een vriendin die een arm om je heen slaat wel of niet volgens de Bijbel?) , en dan flikken ze me dít!
Goed of nietquote:Weetje wat ik apart vind van moeders met jonge meisjes die al 'borstjes' beginnen te krijgen ?
Meestal vinden die moeders/vaders dat helemaal niks en zijn ze bang dat het in deze maatschappij pedofilie aantrekt en daarom die ouders het maar proberen te verbergen door meisjes van 9 tm 12 kleding te geven die het verbergt.
terwijl ook veel andere moeders het juist leuk vinden en kleden die dochters al helemaal alsof ze 14 zijn terwijl ze nog maar 10 zijn.
Dit is toch een soort van ouder zijn dan je bent gedoe ?
en dan vinden ze het raar als dochterlief met een SOA aankomt omdat hun dochter al sex heeft gehad met een persoon van rond de 16 tm 48.
ik weet niet waarneer hun dochters seksuele voorlichting krijgen, maar ik vermoed dat het een heletijd later is dan de eerste keer dat ze een jongen zoenen waarna het gestaag opgebouwd wordt dmv aanpraten van de jongen.
Als ze nu gewoon eerder ermee beginnen, desnoods op scholen ? (al lijkt me dit raar om met dat soort mensen te bespreken ? )
of dat die moeders niet hun dochter zo 'leuk' willen aankleden?
ik snap dat die meisjes er leuk en stoer uitwillen zien en dat een prinsessenjurk een beetje te kinderachtig is.
ik dacht laten we bidden tot onze vader!
laten we bidden dat god ons kleren schenkt die allemaal gelijk zijn!
jong oud man vrouw jongen meisje !
Dat is toch Keitof !?
ja man weet ik veel wat ze nogmaal zeggen ?quote:
Het was juist positief bedoeld, het klinkt zo revotrutterig als maar kan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja man weet ik veel wat ze nogmaal zeggen ?
Dat is potverdikkie een gode idee mijn beste bilnaatmaatje' (beter ?)
Ja dat klinkt primaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is potverdikkie een gode idee mijn beste bilnaatmaatje' (beter ?)
Gaat goedkomenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:05 schreef Sebasser het volgende:
Zoals ik al zei in het andere topic,
http://forum.credible.nl/
Begin rustig aan en bouw het langzaam op tot je op topsnelheid zit en er 30 topic's per 5 min open gaan
ik heb iets raarsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:17 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Gaat goedkomenechter niet meer vandaag
![]()
omfgquote:Berichten
1
Laatste bezoek
september 14, 2005, 17:54:54
Moderator was al bezetquote:Account: moderator
Okquote:Op dinsdag 28 maart 2006 05:43 schreef Prowl het volgende:
OMG, ik heb het nu pas in de gaten wat er allemaal mogelijk is
Mijn naam is haas.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 05:43 schreef Prowl het volgende:
OMG, ik heb het nu pas in de gaten wat er allemaal mogelijk is
Welke fokker heeft daar admin rechten voor elkaar gekregen?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 06:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ok
wie heeft dat fucking forum gehackt
OMFG OMFG !!
zie dat
alle mods weg gehaalt,
nieuw subtopic bijgeplaatst
De Darkroom
Alles op het gebied van Sex, 15 jarige webcamsletjes zijn hier vooral welkom!
Moderators :
door ene Eressea
wie de fuck is dat
ik heb hem ffkes een PM gestuurdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 06:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zo te zien iemand van geenstijl.
Of hij probeert geenstijl de schuld te geven.
Ja jij wil ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:01 schreef Prowl het volgende:
Snel het wachtwoord veranderen van de admin he?!?![]()
Ik wil ook![]()
Ja dat is gewoon te erg.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:09 schreef Prowl het volgende:
Echt te erg voor woorden nu, die admins schrikken zich straks kapot
Die Christelijken deleten gewoon een zooi en gaan verder of er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh kut
straks hebben ze geen backup'somfg
ik denk dat ze zullen bidden tot hun lieve heer of ie een paar backup kan toveren en terug zettenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:16 schreef Shagya het volgende:
[..]
Die Christelijken deleten gewoon een zooi en gaan verder of er niets aan de hand is.![]()
Leuk he !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Damn hoop lol gemist!![]()
De tere zieltjes van de admins daar gaan kapot als ze het straks lezen!
Ik zal me daar vanavond ook eens registreren!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:27 schreef Sebasser het volgende:
En hoezo gemist ?
je zit op de helft op zo
ik ben benieuwd wat voor maatregelen ze dan hebben genomenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zal me daar vanavond ook eens registreren!![]()
Ik begrijp dat ze voor me gebeden hebben gisteren maar of dat gaat helpen..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat voor maatregelen ze dan hebben genomen
Waarom eig vanaaf pas?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze voor me gebeden hebben gisteren maar of dat gaat helpen..![]()
Pss, Wij hebben niks gehacked.quote:
Gevolgd met de volgende reactie:quote:Hallo...
Ik doe nu nog mavo 4, maar hierna gaa ik spw doen. Mijn doel is om daarna psychologie te gfaan studeren.
Maar nou hoor ik heel veel mensen al zeggen dat dat niet zo goed is, omdat eigenlijk heel de psychologie dom is. Alleen Jezus kan je helpen zeggen ze dan.
Ik weet ook wel dat daar een hele grote kern van waarheid in zit, maar hoe moet ik het dan doen???
ik wil dit heel graag, maar ik heb geen zin in allemaal scheve gezichten.
D. Stout
Haha en dan even verderopquote:Het is niet erg om onderzoek te doen in die zin, wel wordt je doodgegooid met diagnoses die eigenlijk nergens op gebasseerd zijn. Ook vergt het heel veel van jezelf en moet je redelijk sterk in je schoenen staan om daar mee om te gaan.
HAHAHAHA geweldigquote:Zoals iemand al eerder zei: Jezus was ook een psycholoog. De beste tot nu toe, alle Freuds en Jungs ten spijt.
Psychologie is goed. Iedereen doet het, maar jij kunt je onderscheiden door te leren van de ware Meester en dit in jouw praktijk toe te passen. Door Zijn woord te gebruiken in een modern jasje, los van religie.
Wat is er mee ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:54 schreef Prowl het volgende:
Eressea & Snob123 valt ook niet echt op he
Misschien wordt die ook nog wel gehackedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Hahaha dat forum van Credible.nl is hilarisch![]()
[..]
Gevolgd met de volgende reactie:
[..]
Haha en dan even verderop
[..]
HAHAHAHA geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.credible.nl/topic.php?id=7756
Kutkneuzen![]()
toen ik dat net las kon je me oprapen van de grondquote:Welkom op het Heeft iemand de back up gezien???? forum !
Eerst maar is Nederlands leren...quote:Ik heb een F.R.O.G. bandje om en ik praat en discussieer met mensen uit mijn klas. Ik zit op een school waar bijna niemand christelijk is...maar ik schaam me er niet voor...vind het juist soms wel fijn, want mensen spreken je er sneller op aan. Hoop dat dat een manier van God kan zijn om mij te gebruiken om Zijn Woord te versprijden.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Eerst maar is eens Nederlands leren...
10 min. zijn al lang voorbijquote:OK hackers, jullie zullen gebanned worden.
en de backup is er trouwens binnen 10 minuten weer op![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:40 schreef Scorpie het volgende:
Hoe komen jullie aan die admin accounts dandamn!
En ik maar denken dat het echt zo wasquote:
je leest niet goed n00bquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar als je dus usernames als admin enzo aanneemt krijg je die rechten?
Vertel me wat je snapt !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap hemkan alleen niks doen, zit op me werk, beetje lullig...
Ik kan nu niet daar gaan zitten klooien omdat ze dan het ipadres van mijn werk loggenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vertel me wat je snapt !
want ik denk dat je het nog niet snapt,
Daarnaast wat kan je niet doen omdat je op je werk zit ?
Zou deze persoon een ban kunnen krijgen ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan iemand een plaatje van de KKK in het vakantie foto topic in credible.nl zetten en kijken of het werkt omdat het niet lukt bij mij..(zet er dan wel bij dat jij dat bent met je vrienden) :S
Je hoeft ook niet te klooienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan nu niet daar gaan zitten klooien omdat ze dan het ipadres van mijn werk loggen
?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zou deze persoon een ban kunnen krijgen ?
ik heb Administrator en Moderator en nog veel mer aangemaaktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:26 schreef WalkingDisaster het volgende:
Hey kan iemand mij daar ook moderator maken?
Mijn account = Forum Admin
Zalmanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:28 schreef Gripper het volgende:
Jezus, er zijn wel gruwelijke diongen gebeurd op dat EO-forum sinds ik gisteravond voor het laatst op pagina 4 van dit topic heb gekeken...![]()
IK bid dat jullie Zalman-koelers mogen vastlopen!![]()
En ik sta natuurlijk niet in het lijstjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb Administrator en Moderator en nog veel mer aangemaakt
en nee dat kan niet
als je iemand admin wil maken dan kan je uit een lijst kiezen![]()
De eerste reactie is al binnen trouwens,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:38 schreef MrDrako het volgende:
En nu is het wachten op de reactie van god, als die zou bestaan zou hij het vast niet waarderen dat het forum van zijn volgelingen word gesloopt.
En anders is er bewijs dat ie niet bestaat, of is hij zo vergevings gezind??
quote:'hee doe eens normaal zeg !'
allemaal wel lachen gieren brullen hier maar heb jij een proxy? ze hebben anders je ip gelogt en ze kunnen stappen ondernemen wat het is strafbaar wat je doet, dus zorg voor een goeie snelle proxyquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:58 schreef Sebasser het volgende:
Verwijder Gebied : Geloof
Weet u het zeker?
Ja / Nee
druk ik op ja komt er een EO pagina niet gevonden 404
hehequote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
allemaal wel lachen gieren brullen hier maar heb jij een proxy? ze hebben anders je ip gelogt en ze kunnen stappen ondernemen wat het is strafbaar wat je doet, dus zorg voor een goeie snelle proxy
maar dat weten hun niet, als ze zien dat jij die forums heb weggedondert enzo, en jij komt met een smoesje dan denk ik niet dat ze daar zomaar intrappen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hehe
ik doe niks strafbaars
Als je goed hebt opgelet zie je dat ik niks heb gehackt
ik heb geen beveilingen doorbroken en dergelijke
quote:
k denk het wel,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
maar dat weten hun niet, als ze zien dat jij die forums heb weggedondert enzo, en jij komt met een smoesje dan denk ik niet dat ze daar zomaar intrappen.
geef toe je schrok welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
k denk het wel,
ik denk dat ze maar eens goed moeten opletten wie als eerst dit account gebruikte,
en wat ie er mee opvroeg.
en daarna mij
Nee ik dacht na voordat ik wat deed ik schrok dus nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
geef toe je schrok wel![]()
maar serieus je had een proxy moeten gebruiken
kleine samenvatting van het verhaal gepost bij hun,quote:het begon als een redelijk klein grapje gisteravond met Fok!
God de Gekstuh!!! <= zoals je daar kan lezen.
en daar volg je het hele verhaal ik zal het hier samenvatten.
nu ben ik opgebleven vannacht zoals ik wel vaker doe.
ik heb hierbij wat accountje's aangemaakt enzo.
Tot ik opeens Dit (account van de hacker)
zag staan die dingen er bij deed enzovoort
ik dacht van WTF ! gehackt
en ik vroeg hoe ie het had gedaan !
en even later had ie zijn inlog gegevens er neergezet,
later hebben een paar mensen wat zitten kloten ( ik ook )
Maar wij van Fok! hebben niks gehackt!
wij hebben geen strafbare dingen gedaan !
let daar aub op
als de EO eens in de logs zal kunnen kijken zien ze met Welk IP en welke user alles is gedaan,
let dan ook op welk IP deze account mee gemaakt is,
dat is niet die van mij
god overwint!! 14.gif !11!one!1quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:06 schreef outcast_within het volgende:
dus daar gaat je subtiliteit.
Is het alweer gefixed? vind het wel zielig voor hun. Al die eo gastjes hee mijn forum wat doe je.
En die trieste hacker met zijn ik pawn jullie allemaal mag ook dood
Zo, schijterd?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee ik dacht na voordat ik wat deed ik schrok dus niet
en ja proxy was handig geweest maar het was allemaal al zo sloom
[..]
kleine samenvatting van het verhaal gepost bij hun,
ze zijn nogal boos ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |