hoe durven ze?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:27 schreef PonyLover het volgende:
ze plaatsen m'n reactie niet
Mischien stript ze voor de camquote:
stomquote:Op maandag 27 maart 2006 17:37 schreef woeeiiii het volgende:
volgends mij worden die reacties eerst gekeurd ofzo, die van mij word ook niet geplaatst
quote:Op 26 maart 2006 om 08:26 uur zei Rachel:
Het was geweldig...God U bent zooo goed....
Echt...serieus..zoo gaaaf dat we God zo groot hebben mogen maken:)
ja want daar hebben ze het dan weer niet over, al die nare dingen die er op zo'n kamp gebeurenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:21 schreef PonyLover het volgende:
[..]
ja want daar hebben ze het dan weer niet over, al die nare dingen die er op zo'n kamp gebeuren![]()
deze is bijna niet te overtreffen:quote:
FF gereageerdquote:Op maandag 27 maart 2006 18:30 schreef PonyLover het volgende:
ik heb er weer een nieuwe op gezet![]()
P-Lover deze keer.
ach, zij hebben een god aan hun kant en gaan naar de hemel, wij staan er alleen voor en zullen branden in de helquote:Op maandag 27 maart 2006 18:36 schreef PonyLover het volgende:
Eigenlijk vind ik het sielugvoor de EOertjes dat we van die nare dingen hebben gepost
![]()
Mail lemonparty/tubgirl/eel girlquote:
same herequote:Op maandag 27 maart 2006 18:46 schreef ScienceFriction het volgende:
"You are not allowed to post"
WTF???
quote:Op 27 maart 2006 om 06:27 uur zei P-Lover:
Waarom heb ik mijn dochter zwanger terug gekregen van een zogenaamd christelijk kamp? Walgelijk is het, dit is niet het ware geloof, ze was helemaal ingescheurd.
Dat is niet de site van de EO, dat is de straffe hand Godsquote:Op maandag 27 maart 2006 18:56 schreef PonyLover het volgende:
Die klote site van de EO probeerd nu gewoon m'n hele computer te verkloten. Tijdens het laden krijg ik telkens een blauw scherm.
STERF KLOTE CHRISTENEN (moslims en joden mogen ook kapot maar dat is hier niet echt van toepassing)
Helaas.quote:Het was een eigennaardig weekend..
Velen om mij heen, en ook ik zelf hebben god gevoeld.
Het prachtige gevoel werd echter besmeurd door een groep onreine satanisten mij en mijn vrienden Andries en Jan-Jaap gekneveld achterlieten in het donker na onze oren te hebben bevuild met atheistisch geklets!
Gelukkig overwint de kracht van God alles en zijn wij sterker dan dit!
Alleen Katholieken zijn goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:56 schreef PonyLover het volgende:
Die klote site van de EO probeerd nu gewoon m'n hele computer te verkloten. Tijdens het laden krijg ik telkens een blauw scherm.
STERF KLOTE CHRISTENEN (moslims en joden mogen ook kapot maar dat is hier niet echt van toepassing)
Op 27 maart 2006 om 05:26 uur zei Pony-L:quote:Op maandag 27 maart 2006 18:36 schreef PonyLover het volgende:
Eigenlijk vind ik het sielugvoor de EOertjes dat we van die nare dingen hebben gepost
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
deze is bijna niet te overtreffen:
Op 27 maart 2006 om 05:26 uur zei Pony-L:
Ik had aanvankelijk wel het idee dat god in me was gekomen tijdens het weekend, dat bleek dus achteraf heel iets anders geweest te zijn.
![]()
![]()
quote:
Edit: Nou heb je 'm zelf al gefixt...quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef nikky het volgende:
kaars insteken bedoeld ie denk ik, de vunzigerd!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
Kaarsjes aansteken? Heftug!!!
Er staan wel altijd van die dikke ronde kaarsen bij het altaarquote:Op maandag 27 maart 2006 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
kaars insteken bedoeld ie denk ik, de vunzigerd!
Het erge is dus dat ik nog een vervolg wilde sturen, over de ingescheurde anus van m'n dochter, maar dat ik nu dus een ipban heb op dat ding ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef nikky het volgende:
waarom heb ik mijn dochter zwanger teruggekregen van een zogenaamd Christelijk kamp? Walgelijk is dit, dit is niet het ware geloof, ze was helemaal ingescheurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |