quote:Op dinsdag 28 maart 2006 06:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ok
wie heeft dat fucking forum gehackt
OMFG OMFG !!
zie dat
alle mods weg gehaalt,
nieuw subtopic bijgeplaatst
De Darkroom
Alles op het gebied van Sex, 15 jarige webcamsletjes zijn hier vooral welkom!
Moderators :
door ene Eressea
wie de fuck is dat
ik heb hem ffkes een PM gestuurdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 06:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zo te zien iemand van geenstijl.
Of hij probeert geenstijl de schuld te geven.
Ja jij wil ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:01 schreef Prowl het volgende:
Snel het wachtwoord veranderen van de admin he?!?![]()
Ik wil ook![]()
Ja dat is gewoon te erg.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:09 schreef Prowl het volgende:
Echt te erg voor woorden nu, die admins schrikken zich straks kapot
Die Christelijken deleten gewoon een zooi en gaan verder of er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh kut
straks hebben ze geen backup'somfg
ik denk dat ze zullen bidden tot hun lieve heer of ie een paar backup kan toveren en terug zettenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:16 schreef Shagya het volgende:
[..]
Die Christelijken deleten gewoon een zooi en gaan verder of er niets aan de hand is.![]()
Leuk he !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Damn hoop lol gemist!![]()
De tere zieltjes van de admins daar gaan kapot als ze het straks lezen!
Ik zal me daar vanavond ook eens registreren!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:27 schreef Sebasser het volgende:
En hoezo gemist ?
je zit op de helft op zo
ik ben benieuwd wat voor maatregelen ze dan hebben genomenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zal me daar vanavond ook eens registreren!![]()
Ik begrijp dat ze voor me gebeden hebben gisteren maar of dat gaat helpen..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat voor maatregelen ze dan hebben genomen
Waarom eig vanaaf pas?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze voor me gebeden hebben gisteren maar of dat gaat helpen..![]()
Pss, Wij hebben niks gehacked.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |