quote:Op zondag 26 maart 2006 16:31 schreef Hammet het volgende:
Iemand hier ooit eens iets op NikeId.com bestelt? Je kan hier je eigen kleuren samen stellen, vervolgens worden ze gemaakt en naar je op gestuurd. Het gaat allemaal perfect, en zo heb je ook je custom shoes.
Ik heb m'n dunk lo's redelijk lang (net toen die reclames begonnen op TV). Ik wilde eigenlijk wat bijzondere kleuren, maar je had redelijk beperkte kleurkeuze bij dit model en ik kon toen niet echt mooie combinaties maken. Ze hebben de website intussen flink uitgebreid, met meer modellen en veel meer kleuren, dus misschien ga ik weer eens een nieuw paar bestellen want ze lopen heerlijk
plaatjes:
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:41 schreef Hammet het volgende:
[Wat kost dat?]
Die van mij waren ¤85,- plus ¤5,- verzendkosten. Absoluut niet duur dus.
edit: dit model kost nu ¤90,-
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Mja ik zie het. ¤90 valt idd reuze mee!
Zoiets heb ik alleen al, in het licht grijs
Het probleem is af en toe, dat bepaalde kleuren niet voor alle delen van de schoen gekozen kunnen worden. Dat was in het begin nog erger; nu hebben ze wel meer kleuren gelukkigquote:Op zondag 26 maart 2006 17:07 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel lastig om mooie kleuren combi's te makenMaar het is wel leuk om gewoon vanalles uit te proberen
![]()
ik zit nu naar gewoon simpele combi's te kijken, niet al te ingewikkeld doenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:08 schreef Hammet het volgende:
[..]
Het probleem is af en toe, dat bepaalde kleuren niet voor alle delen van de schoen gekozen kunnen worden. Dat was in het begin nog erger; nu hebben ze wel meer kleuren gelukkig
Maar t is lastig om echt hele vette combo's te maken, dus daarom ga ik maar voor de mooie strakke combinaties.
Je kan het per schoen doen, dus je kan er Links en Rechts opzettenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
ik zit nu naar gewoon simpele combi's te kijken, niet al te ingewikkeld doen![]()
maar je kunt zelf de test die achterop staat aanpassenEven kijken of ik iets leuks kan verzinnen
Volkomen mee eens. De dichtbijzijndste is anders Outlawz in Delftquote:Op zondag 26 maart 2006 16:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
wat is dit voor onzinWel in Uden, Bergen op Zoom en fuckin Harderwijk, maar niks in Rotterdam
![]()
Is afhankelijk van het type. Er zijn al modellen die in de winkels liggen. Er zijn ook modellen waarvan gezegd wordt dat ze pas in mei gereleased worden.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:33 schreef woeeiiii het volgende:
1 april toch, die Adicolors?
Hm, dan daar maar eens kijken. Jammer dat die Tiempo's op Nikeid van die gare suede zijn, vlaggetje en inscriptie zijn wel geinig opties.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:53 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Volkomen mee eens. De dichtbijzijndste is anders Outlawz in Delft
Same here, Crooked Tonguesquote:Op maandag 27 maart 2006 00:08 schreef Hare het volgende:
6 mei heb ik al in mijn agenda gezet. Dan komen mijn adicolors uit
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:25 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe exclusief zijn de 5e series zoals de R5?
Het gaat van boven, zeer exclusief (bovenste rij is vrijwel niet aan te komen) naar beneden redelijk normaal te krijgen in de winkelsquote:Op maandag 27 maart 2006 15:38 schreef One_conundrum het volgende:
haha, dit plaatje heb ik al als wallpaper, maar omdat er geen aantallen bijstaan vroeg ik me dat af...
Tis ook niet de bedoeling dat iedereen in die dingen omloopt, dan laat ik ze wel staan
Idd net als bij de 35th anniversary seriequote:Op maandag 27 maart 2006 15:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het gaat van boven, zeer exclusief (bovenste rij is vrijwel niet aan te komen) naar beneden redelijk normaal te krijgen in de winkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |