abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 maart 2006 @ 11:45:48 #1
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36373351

Radiohead will be touring the UK/EU in May, playing a short series of theatre shows before heading off on an American and Canadian tour in June (dates TBC). They'll then play some European festival dates before headlining the V Festival in Chelmsford and Stafford in August.

The tour will be the first opportunity to hear a selection of brand new material that the band has been working on in the studio.

Other than for the festivals listed, w.a.s.t.e. will be selling a limited pre-sale allocation of tickets to w.a.s.t.e. members.

This pre-sale will commence at midday on the 22nd March 2006 at http://tickets.waste.uk.com/

To repeat American and Canadian tour dates are yet to be confirmed

Venue Date General on sale date General ticket site

KB Hall Copenhagen 6th May 25th March(10am local time) www.billetlugen.dk
KB Hall Copenhagen 7th May 25th March (10am local time) www.billetlugen.dk

Heineken Music Hall Amsterdam 9th May 25th March (10am local time) www.ticketservice.nl
Heineken Music Hall Amsterdam 10th May 25th March (10am local time) www.ticketservice.nl

Empress Ballroom Blackpool 12th May 25th March 9am www.gigsandtours.com
Empress Ballroom Blackpool 13th May 25th March 9am www.gigsandtours.com

Civic Wolverhampton 15th May 25th March 9am www.gigsandtours.com
Civic Wolverhampton 16th May 25th March 9am www.gigsandtours.com

Hammersmith Apollo London 18th May 25th March 9am www.gigsandtours.com
Hammersmith Apollo London 19th May 25th March 9am www.gigsandtours.com

Bonnaroo festival (no presale) 17th June on sale now http://www.bonnaroo.com/2006/
Sziget Festival (no presale) 12th Aug TBC www.sziget.hu/festival_english/ticket

V festival Hylands Park 19th Aug sold out
V festival Weston Park 20th Aug sold out

Meadowbank Edinburgh 22nd Aug 25th March www.gigsinscotland.com
Marlay Park Dublin 24th Aug 31st March www.ticketmaster.ie

Alle concerten zijn uitverkocht via Waste en in Nederland in elk geval ook via ticketservice.

[ Bericht 5% gewijzigd door peaceman op 26-03-2006 21:44:19 ]
  zondag 26 maart 2006 @ 11:46:23 #2
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36373360
quote:
Op zondag 26 maart 2006 08:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Een fan had zijn kaartje in dat geval via Waste aangeschaft.
Dat is natuurlijk flauwekul van de eerste orde... niet elke fan heeft dag en nacht de mogelijkheid om op het internet te zijn en weet die mogelijkheid dus wellicht niet (wij, als echte fans wisten dat ook pas van de week) en bovendien is niet elk fan in het bezit van een creditcard. Buiten dat kunnen persoonlijke omstandigheden ook bij een echte fan nog een rol spelen.
Een kort door de bocht redenering Claudia....
pi_36373364
Ik ben er dus beide dagen
pi_36373577
Ik heb ook 2 kaartjes via Waste aangeschaft, maar bij de order tracking staat nog steeds: not dispatched. Zijn er meer mensen hier die via Waste gekocht hebben en waarvan de kaartjes al verstuurd/ontvangen zijn
Oh, and that's a bad miss!
  zondag 26 maart 2006 @ 12:01:58 #5
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36373609
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:00 schreef Brentmeister het volgende:
Ik heb ook 2 kaartjes via Waste aangeschaft, maar bij de order tracking staat nog steeds: not dispatched. Zijn er meer mensen hier die via Waste gekocht hebben en waarvan de kaartjes al verstuurd/ontvangen zijn
Bij onze bestelling staat ook nog steeds Not Dispatched. Geen nood... gewoon een beetje geduld hebben... over een paar weken mag je in paniek gaan raken
pi_36373642
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Bij onze bestelling staat ook nog steeds Not Dispatched. Geen nood... gewoon een beetje geduld hebben... over een paar weken mag je in paniek gaan raken
Oh gelukkig Dan zet ik de paniek nog ff on hold

Volgens mij zijn de meeste concerten uit de OP al uitverkocht of zie ik dat verkeerd
  zondag 26 maart 2006 @ 12:05:55 #7
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36373683
Klopt, maar ik heb nu even geen tijd om de OP aan te passen..misschien vanavond...
pi_36373785
Allright
  zondag 26 maart 2006 @ 12:34:04 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36374272
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Bij onze ook
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36374298
Was het maar 9 mei! Of 10 mei!
pi_36374325
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Was het maar 9 mei! Of 10 mei!
Ach, de spanning van het wachten is ook leuk
pi_36375082
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:46 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk flauwekul van de eerste orde... niet elke fan heeft dag en nacht de mogelijkheid om op het internet te zijn en weet die mogelijkheid dus wellicht niet (wij, als echte fans wisten dat ook pas van de week) en bovendien is niet elk fan in het bezit van een creditcard. Buiten dat kunnen persoonlijke omstandigheden ook bij een echte fan nog een rol spelen.
Een kort door de bocht redenering Claudia....
Ook niet helemaal waar, want als je op het FokForum het juiste topic weet te vinden, dan kun je WASTE denk ik ook wel vinden. Creditcard zit wel wat in, maar goed waar maken we ons druk om. mijn mening is dat als je echt ergens graag naar toe wilt, dan weet je wel wat te regelen. Of je het dan zelf doet of iemand op pad stuurt, maar kaarten zul je krijgen.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:44:11 #13
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_36377739
Inderdaad, het was in dit geval een dag of 5 van tevoren bekend dat zaterdag de vvk zou beginnen, iedere muziekliefhebber weet geloof ik dat dat dan om 10 uur 's ochtends is. Als jij per sé naar een concert wil zorg je gewoon dat je bij de vvk kan zijn, of iemand erheen kan sturen. Waar een wil is, is een weg
Seriously!?
  zondag 26 maart 2006 @ 16:23:21 #14
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_36380227
9 mei ben ik jarig
  zondag 26 maart 2006 @ 16:32:50 #15
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36380490
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:08 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ook niet helemaal waar, want als je op het FokForum het juiste topic weet te vinden, dan kun je WASTE denk ik ook wel vinden. Creditcard zit wel wat in, maar goed waar maken we ons druk om. mijn mening is dat als je echt ergens graag naar toe wilt, dan weet je wel wat te regelen. Of je het dan zelf doet of iemand op pad stuurt, maar kaarten zul je krijgen.
Je gaat al uit van de veronderstelling dat iedereen Fok! kan vinden.... Moet ik nog verder gaan?
  zondag 26 maart 2006 @ 16:37:27 #16
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36380611
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:44 schreef ImPrEzA het volgende:
Inderdaad, het was in dit geval een dag of 5 van tevoren bekend dat zaterdag de vvk zou beginnen, iedere muziekliefhebber weet geloof ik dat dat dan om 10 uur 's ochtends is. Als jij per sé naar een concert wil zorg je gewoon dat je bij de vvk kan zijn, of iemand erheen kan sturen. Waar een wil is, is een weg
een dag of 5 vantevoren.. tjonge dat is idd enorm vroeg
Als je persé bij een concert wilt zijn, zegt dat niet dat je ook de exacte voorverkoopdatum weet. Nogmaals: niet iedereen heeft dag en nacht de mogelijkheid om te internetten en ook nogmaals: persoonlijke omstandigheden kunnen er ook toe leiden dat je wel eens een weekje muzieknieuws mist... ben je daardoor dan minder fan? Neen... je hebt dan alleen pech gehad.
Overigens kan bij echte fans ook nog geldgebrek een rol spelen...

Maar natuurlijk is het over het algemeen wel zo dat mensen dit wel wisten, maar om nou fans die geen kaartje hebben weten te bemachtigen gelijk onwil/domheid in de schoenen te schuiven gaat mij te ver.
pi_36381106
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:32 schreef peaceman het volgende:

[..]

Je gaat al uit van de veronderstelling dat iedereen Fok! kan vinden.... Moet ik nog verder gaan?
Ehm, jij hebt het toch over gebruikers die hier aan het klagen zijn. Die hebben dan toch fok gevonden.............................
pi_36381253
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:37 schreef peaceman het volgende:

[..]

een dag of 5 vantevoren.. tjonge dat is idd enorm vroeg
Als je persé bij een concert wilt zijn, zegt dat niet dat je ook de exacte voorverkoopdatum weet. Nogmaals: niet iedereen heeft dag en nacht de mogelijkheid om te internetten en ook nogmaals: persoonlijke omstandigheden kunnen er ook toe leiden dat je wel eens een weekje muzieknieuws mist... ben je daardoor dan minder fan? Neen... je hebt dan alleen pech gehad.
Overigens kan bij echte fans ook nog geldgebrek een rol spelen...

Maar natuurlijk is het over het algemeen wel zo dat mensen dit wel wisten, maar om nou fans die geen kaartje hebben weten te bemachtigen gelijk onwil/domheid in de schoenen te schuiven gaat mij te ver.
Ja ik was bijvoorbeeld de hele week in Belgie zonder internet en m'n telefoon had geen bereik..
Gelukkig was ik vrijdag al weer terug dus heb ik nog wel kaarten kunnen krijgen.
Maar ik hoorde er een dag voor het begin van de kaartverkoop dus pas van.

Maar het is gewoon achterlijk om te zeggen dat de mensen die geen kaartje meer konden krijgen meteen geen echte fans zijn.. dat is gewoon grote onzin
De hoeveelheid kaarten is nou eenmaal beperkt dus dat soort dingen gebeuren
Er zijn vast wel meer RH fans in Nederland dan dat er kaartjes waren (hoeveel kaarten waren er eigenlijk?)
Dus dan heb je altijd mensen die er naast grijpen, zeker met van die handelaren die lekker geld willen verdienen en dus veel kaarten kopen
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_36381416
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:59 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ja ik was bijvoorbeeld de hele week in Belgie zonder internet en m'n telefoon had geen bereik..
Gelukkig was ik vrijdag al weer terug dus heb ik nog wel kaarten kunnen krijgen.
Maar ik hoorde er een dag voor het begin van de kaartverkoop dus pas van.

Maar het is gewoon achterlijk om te zeggen dat de mensen die geen kaartje meer konden krijgen meteen geen echte fans zijn.. dat is gewoon grote onzin
De hoeveelheid kaarten is nou eenmaal beperkt dus dat soort dingen gebeuren
Er zijn vast wel meer RH fans in Nederland dan dat er kaartjes waren (hoeveel kaarten waren er eigenlijk?)
Dus dan heb je altijd mensen die er naast grijpen, zeker met van die handelaren die lekker geld willen verdienen en dus veel kaarten kopen
Dat zijn inderdaad omstandigheden waar je als echte fan niks aan kan doen, maar over die situatie heb ik het niet. Is gewoon zwaar balen dan.
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 17:17:57 #20
128220 Peter6000
pi_36381747
Je zou het ook makkelijk kunnen verminderen door gewoon een max van 2 kaartjes PP in te stellen, al is dat met meerdere ticketmasteraccounts vast ook wel weer te omzeilen.
Trouwens wel eigenaardig fans de schuld te geven als ze er niet op tijd bij zijn, dat praat het ver boven de kostprijs verkopen van kaartjes toch niet goed?

Zelf stond ik al om kwart voor 8 voor het postkantoor (nummer 2 kwam pas kwart voor 9 ), en ik ben er beide dagen bij, maar mijn drang om Radiohead te zien is zo groot, dat ik er rustig een paar honderd euro voor zou hebben neergeteld.
  zondag 26 maart 2006 @ 17:18:12 #21
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36381751
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:54 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ehm, jij hebt het toch over gebruikers die hier aan het klagen zijn. Die hebben dan toch fok gevonden.............................
Ik gaf juist redenen voor niet-fokkers omdat er een aantal mensen blijkbaar is, die er vanuit lijkt te gaan dat alle RH-fans fokkers zijn en het dus hadden moeten weten. Dat lijkt mij een zeer vreemde veronderstelling. Mjn punt ging dus niet zozeer over fokkers... Als je dat idee hebt gekregen, dan is dat onjuist. Ik ging echter wel in op een reactie van 1 fokster...

[ Bericht 0% gewijzigd door peaceman op 26-03-2006 18:44:14 ]
pi_36383654
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:18 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik gaf juist redenen voor niet-fokkers omdat er een aantal mensen blijkbaar is, die er vanuit lijkt te gaan dat alle RH-fans fokkers zijn en het dus hadden moeten weten. Dat lijkt mij een zeer vreemde veronderstelling. Mjn punt ging dus niet zozeer over fokkers... Als je dat idee hebt gekregen, dan is dat onjuist. Ik echter wel in op een reactie van 1 fokster...
Ok
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 19:01:07 #23
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_36384389
ik hoorde dat het uitverkocht was, is dat zo?
:')
  zondag 26 maart 2006 @ 19:03:56 #24
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 19:17:46 #25
pi_36384739
kut!
pi_36385068
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:46 schreef peaceman het volgende:

Dat is natuurlijk flauwekul van de eerste orde... niet elke fan heeft dag en nacht de mogelijkheid om op het internet te zijn
Niks flauwekul.
Die voorverkoop heeft 2 dagen gelopen.

Als je in die tijd, geen enkele mogelijkheid hebt gehad om een kaartje te scoren en ook niet in staat bent geweest om bij een redelijk rustige vvk een kaartje te krijgen, dan moet je nu ook niet klagen.

Iedereen die perse wilde gaan heeft imo genoeg tijd en kans gehad om aan een kaartje te komen.

Zeer vervelend dat nu ook weer zwarthandelaren er weer mee aan de haal gaan, maar als je echt fan bent, dan had je makkelijk aan een kaartje kunnen komen.
  zondag 26 maart 2006 @ 19:38:09 #27
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36385344
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kut!
www.marktplaats.nl

en geef ze van mij een schop onder de reet als je de kaartjes overhandigd krijgt.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 19:55:26 #28
pi_36385835
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:38 schreef Spideyman het volgende:

[..]

www.marktplaats.nl

en geef ze van mij een schop onder de reet als je de kaartjes overhandigd krijgt.
beste aanbod wat te vinden valt is 2 kaartjes voor 130 euro
  zondag 26 maart 2006 @ 20:07:22 #29
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36386104
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:28 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Niks flauwekul.
Die voorverkoop heeft 2 dagen gelopen.

Als je in die tijd, geen enkele mogelijkheid hebt gehad om een kaartje te scoren en ook niet in staat bent geweest om bij een redelijk rustige vvk een kaartje te krijgen, dan moet je nu ook niet klagen.

Iedereen die perse wilde gaan heeft imo genoeg tijd en kans gehad om aan een kaartje te komen.

Zeer vervelend dat nu ook weer zwarthandelaren er weer mee aan de haal gaan, maar als je echt fan bent, dan had je makkelijk aan een kaartje kunnen komen.
Als je alle redenen die ik aangegeven heb idd onzin vindt, dan heb jij gelijk. maar het lijkt me erg kort door de bocht om zo te denken.
Dus ja, wel flauwekul.
Nogmaals: ook echte fans hebben soms de mogelijkheden niet om het juiste moment kaartjes te bestellen of andere zaken aan hun hoofd die gewoon op dat moment even belangrijker zijn.

Wie dat niet begrijpt... tja ik weet niet zo goed wat ik daarvan dan moet denken.
  zondag 26 maart 2006 @ 20:09:32 #30
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36386164
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

beste aanbod wat te vinden valt is 2 kaartjes voor 130 euro
gewoon nog afwachten tot er een paar echte muziekliefhebbers hun kaartje aanbieden omdat ze helaas door omstandigheden niet kunnen gaan. Uit ervaring weet ik dat zij wel de kaartjes voor een redelijke prijs van de hand willen doen aan een mede-fan.
Want er zijn gelukkig ook zulke mensen.
  zondag 26 maart 2006 @ 20:58:49 #31
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_36387658
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:37 schreef peaceman het volgende:

[..]

Hm ik zie dat ik die indruk wekte, maar zo bedoelde ik dat ook niet. Het was alleen een reactie op de mensen zonder kaartje die klagen over de zwarthandelaren (wat ik overigens niet ben :p), dat het daardoor zo snel is uitverkocht. Volgens mij valt dat wel mee, er zijn gewoon teveel fans voor twee avonden Bijlmer Bierhal I guess.
Seriously!?
  zondag 26 maart 2006 @ 21:05:13 #32
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36387855
quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:58 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

Hm ik zie dat ik die indruk wekte, maar zo bedoelde ik dat ook niet. Het was alleen een reactie op de mensen zonder kaartje die klagen over de zwarthandelaren (wat ik overigens niet ben :p), dat het daardoor zo snel is uitverkocht. Volgens mij valt dat wel mee, er zijn gewoon teveel fans voor twee avonden Bijlmer Bierhal I guess.
Och het was niet op jouw persoonlijk gericht hoor

[ Bericht 1% gewijzigd door peaceman op 26-03-2006 21:24:53 ]
pi_36388490
quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:07 schreef peaceman het volgende:

Nogmaals: ook echte fans hebben soms de mogelijkheden niet om het juiste moment kaartjes te bestellen of andere zaken aan hun hoofd die gewoon op dat moment even belangrijker zijn.
De enige reden die ik kan verzinnen is op vakantie zijn en niet weten dat de vvk is gestart.

Je maakt mij echt niet wijs dat een echte fan de afgelopen 6 dagen op geen enkele manier op een kaartje had kunnen komen.
Als je zaterdag niet in de rij kon liggen dan was er vast wel iemand te vinden die dat wel voor je kon doen. En een slaapzak was in dit geval echt niet nodig. Internet kun je tegenwoordig overal wel vinden en iemand met een creditcard is ook wel te vinden als je wat moeite doet.

Sorry, maar mensen die zonder kaartje zitten hebben imo tijd en kansen genoeg gehad om aan een kaartje te komen.
  zondag 26 maart 2006 @ 21:29:15 #34
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36388619
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:25 schreef calvobbes het volgende:

[..]

De enige reden die ik kan verzinnen is op vakantie zijn en niet weten dat de vvk is gestart.

Je maakt mij echt niet wijs dat een echte fan de afgelopen 6 dagen op geen enkele manier op een kaartje had kunnen komen.
Als je zaterdag niet in de rij kon liggen dan was er vast wel iemand te vinden die dat wel voor je kon doen. En een slaapzak was in dit geval echt niet nodig. Internet kun je tegenwoordig overal wel vinden en iemand met een creditcard is ook wel te vinden als je wat moeite doet.

Sorry, maar mensen die zonder kaartje zitten hebben imo tijd en kansen genoeg gehad om aan een kaartje te komen.
Ik kan er veel meer verzinnen... Bijvoorbeeld droevige familie-omstandigheden, geboorte van een kind, moeilijkheden op het werk, gewoon geen internet hebben, ziek zijn enzovoort, enzovoort. Het zijn zomaar wat voorbeelden waarbij je hoofd even niet naar concerten/internet staat.
Bovendien nogmaals: niet iedereen kan elke dag/week op internet zijn.
pi_36388825
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:29 schreef peaceman het volgende:

Bovendien nogmaals: niet iedereen kan elke dag/week op internet zijn.
Nogmaals, dit concert werd 5 dagen geleden bekend gemaakt....
Oftewel, dan heb je 4 dagen de tijd gehad om iets te regelen. Als je een echte fan bent, lukt dat echt wel.

En daarbij worden dit soort dingen niet alleen via internet bekend....
  zondag 26 maart 2006 @ 21:39:19 #36
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36388966
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Oftewel, dan heb je 4 dagen de tijd gehad om iets te regelen. Als je een echte fan bent, lukt dat echt wel.

En daarbij worden dit soort dingen niet alleen via internet bekend....
Dus jij vindt de mogelijke redenen die ik geef nog altijd onzin?
pi_36389267
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:39 schreef peaceman het volgende:

Dus jij vindt de mogelijke redenen die ik geef nog altijd onzin?
Ik vind die redenen voor echte fans geen goed excuus om nu te gaan lopen mekkeren dat ze geen kaartje hebben.
De vvk is rustig gegaan voor zover ik gehoord heb, er zijn op diverse manieren kaarten verkocht.
Als je perse naar een Radiohead concert had gewild heb je een dag of vier de tijd gehad om te regelen dat iemand een kaartje voor jou zou halen.

Als je nu kunt lopen klagen dat zwarthandelaren kaarten voor je neus hebben weggekaapt, dan denk ik ook niet dat je ziek bent, net een kind hebt of iemand overleden is.
  zondag 26 maart 2006 @ 21:57:05 #38
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36389481
Ik zeg ook niet dat de mensen met de redenen die ik noem nu klagen, maar ik zeg wel dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat alle fans het wisten/konden weten. Niet iedereen leest elke dag de krant, kijkt op teletext of kijkt elke dag/week op internet.
Buiten dat was het nogal verrassend dat ze ineens concerten aankondigden, omdat de berichten van nog niet zo lang geleden sterk suggereerden dat er pas in het najaar een tour door Europa zou komen.

En als je met die wetenschap er de komende weken achter komt dat er 2 concerten gepland staan en je de prijzen op marktplaats ziet, dan heb je alle redenen om eens flink op de zwarthandelaren te vloeken lijkt mij.

Enfin, dat is mijn bescheiden mening maar...

Overigens ben ik wel benieuwd hoeveel 'oud' werk ze tussen het nieuwe materiaal gaan spelen.
En ook ben ik benieuwd of er voor die tijd het een en ander aan nieuw werk gelekt gaat worden.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:15:55 #39
141482 Q.
JurassiQ
pi_36390028
Ik heb er zin in.
For great justice!
  zondag 26 maart 2006 @ 22:17:10 #40
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_36390073
Ik ook.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:21:15 #41
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_36390222
Voor de goede orde, in het vorige topic heb ik 4 kaarten voor 9 mei aangeboden, omdat ik die per ongeluk besteld had i.p.v. voor de 10e.
Deze kaarten zijn inmiddels niet meer beschikbaar, dus s.v.p. niet meer reageren op dat bericht per email.
Thanks!!

Peaceman, er komen weer wat Amerikanen over, als alles te plannen valt voor hen...
  zondag 26 maart 2006 @ 22:22:46 #42
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_36390282
Ik heb er ook zin in, heb ze nog nooit live gezien....
Make love, not war ☮
  zondag 26 maart 2006 @ 22:22:59 #43
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36390290
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:48 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik vind die redenen voor echte fans geen goed excuus om nu te gaan lopen mekkeren dat ze geen kaartje hebben.
De vvk is rustig gegaan voor zover ik gehoord heb, er zijn op diverse manieren kaarten verkocht.
Als je perse naar een Radiohead concert had gewild heb je een dag of vier de tijd gehad om te regelen dat iemand een kaartje voor jou zou halen.

Als je nu kunt lopen klagen dat zwarthandelaren kaarten voor je neus hebben weggekaapt, dan denk ik ook niet dat je ziek bent, net een kind hebt of iemand overleden is.
Hou toch eens op man, ga ergens anders stoer lopen doen. Alsof je geen echte fan kan zijn als je niet met een matje voor de deur gaat liggen.

Praat liever over het aanstaande concert, waar ik in ieder geval ontzettend veel zin in heb

Ze zullen vast wel veel van het nieuwe album spelen, maar ik hoop toch echt op wat oudjes. Elk nummer van The Bends mag wel eigenlijk. Welke nummers willen we hier absoluut horen??
  zondag 26 maart 2006 @ 22:23:36 #44
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36390303
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Voor de goede orde, in het vorige topic heb ik 4 kaarten voor 9 mei aangeboden, omdat ik die per ongeluk besteld had i.p.v. voor de 10e.
Deze kaarten zijn inmiddels niet meer beschikbaar, dus s.v.p. niet meer reageren op dat bericht per email.
Thanks!!

Peaceman, er komen weer wat Amerikanen over, als alles te plannen valt voor hen...
Ah daar hebben we het per mail nog wel over schat ik zo in
  zondag 26 maart 2006 @ 22:28:34 #45
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36390440
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:22 schreef Spideyman het volgende:

[..]
Ze zullen vast wel veel van het nieuwe album spelen, maar ik hoop toch echt op wat oudjes. Elk nummer van The Bends mag wel eigenlijk. Welke nummers willen we hier absoluut horen??
Ik zou dolgraag You and whose army willen horen....
Maar ook Like Spinning Plates, Where i end and you begin, Everything in it's right place, Idiotique.....
Talk Show Host lijkt me wel een must...
Tja eigenlijk mogen ze van mij wel hun hele reportoir spelen... of zou dat teveel gevraagd zijn?
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 22:36:27 #46
128220 Peter6000
pi_36390672
quote:
Exit Music (dit keer graag zonder pratende mensen er doorheen)
Like spinning plates (met die prachtige piano-intro)
Creep (acoustische versie, die ik ook op mijn crematie laat horen)
Lurgee (mooi gitaarwerk uit de begintijd)
Fake plastic trees (was in het Gelredome ook schitterend, dus graag op herhaling)
We suck young blood (was in het Gelredome ook schitterend, dus graag op herhaling)
Idioteque (geen toelichting nodig, lijkt me)

En 2 dagen achter elkaar de tijd nieuwe nummers te leren kennen
Het wordt geweldig
  zondag 26 maart 2006 @ 23:54:06 #47
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36392929
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef Peter6000 het volgende:

pi_36397145
quote:
Ik heb 2 kaartjes en dat is ongeveer als volgt gegaan: Ik lees regelmatig Radiohead.com of greenplastic.com. Afgelopen week erg druk geweest met werk zodat ik zaterdagochtend om 5 voor 10 voor het eerst tijd vond om eens een privé te internetten. Daar was ik dus snel weer achter vandaan richting de ticketbox. Voor hetzelfde geld had ik alles misgelopen. Ik vind de tijd tussen aankondiging en verkoop veel te kort.

Oh ja, de vijf must-hear nummers:

Scatterbrain
Like Spinning Plates
A Punch-Up at the Wedding
Karma Police
There There

[ Bericht 7% gewijzigd door Puur op 27-03-2006 10:37:41 ]
pi_36399353
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:54 schreef Puur het volgende:

Ik vind de tijd tussen aankondiging en verkoop veel te kort.
Maar het is je dus toch gelukt omdat in dit geval de vvk rustig verliep.
pi_36399496
* QTPi gaat woensdag 10 mei
pi_36399607
quote:

Hou toch eens op man, ga ergens anders stoer lopen doen. Alsof je geen echte fan kan zijn als je niet met een matje voor de deur gaat liggen.
Ik zeg helemaal niet dat je geen echte fan bent als je niet met een matje voor de deur ligt. Want dat was bij dit concert ook niet eens nodig.

Ik zeg dat een echte fan ruim de tijd en mogelijkheden had om aan een kaartje te komen.
  maandag 27 maart 2006 @ 11:45:37 #52
27699 Ravage
thinking about you
pi_36399764
Ik ben erg benieuwd of nummers als Reckoner, Last Flowers en House of Cards gespeeld worden, en hoe ze nu verder ontwikkeld zijn..

Kan echt niet wachten!!!
i'm not living, i'm just killing time
  maandag 27 maart 2006 @ 12:57:23 #53
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36401764
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Maar het is je dus toch gelukt omdat in dit geval de vvk rustig verliep.
Wat dus meer geluk dan wijsheid was... Als dat nou nog niet duidelijk voor je is...
pi_36402097
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:57 schreef peaceman het volgende:

Wat dus meer geluk dan wijsheid was... Als dat nou nog niet duidelijk voor je is...

Als je een kaartje hebt weten te bemachtigen voor deze Radiohead concerten heeft dat niks met geluk te maken gehad. Er was meer dan voldoende tijd en ruimte om een kaartje te kopen zoals ik je al diverse malen heb uitgelegd
  maandag 27 maart 2006 @ 13:42:18 #55
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_36402959
Check, aanwezig op 9 mei... Echt ruimschoots de tijd gehad om een kaartje te halen! .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_36404496
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Exit Music (dit keer graag zonder pratende mensen er doorheen)
Like spinning plates (met die prachtige piano-intro)
Lurgee (mooi gitaarwerk uit de begintijd)
Fake plastic trees (was in het Gelredome ook schitterend, dus graag op herhaling)
We suck young blood (was in het Gelredome ook schitterend, dus graag op herhaling)
Idioteque (geen toelichting nodig, lijkt me)
Idiotheque...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 27 maart 2006 @ 15:27:02 #57
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_36406127
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:08 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als je een kaartje hebt weten te bemachtigen voor deze Radiohead concerten heeft dat niks met geluk te maken gehad. Er was meer dan voldoende tijd en ruimte om een kaartje te kopen zoals ik je al diverse malen heb uitgelegd
Voldoende tijd? Zelf kwam ik er eind dinsdagmiddag achter [wilde even dagje niet te veel internetten ] en ik vond dat de verkoop vrij snel daarna was (woensdag waste & zaterdag al ticketservice). In het algemeen zit er toch wel meer tijd tussen bekend making tourdates en voorverkoop .

Gelukkig heb ik woensdag via waste kaartjes kunnen halen aangezien ik zaterdag om 10u moest werken en er niemand was die meewilde (te duur/geen tijd etc) of eventueel kaartjes kon halen...
Mocht dat niet gelukt zijn had ik [natuurlijk wel] even met werk gebeld of ik niet later kon beginnen cq te laat ging komen ofzo

Ik hoop [onder andere] trouwens op: Fake Plastic Trees, Karma Police, Everything In It's Right Place..
pi_36406195
Ik hoop niet, ik eis de volgende nummers! .
Exit Music (For A Film);
Idiotheque;
Everything In It's Right Place;
2+2=5;
Street Spirit (Fade Out).
pi_36407220
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:27 schreef soul114 het volgende:

In het algemeen zit er toch wel meer tijd tussen bekend making tourdates en voorverkoop .
Nee hoor. Meestal minder zelfs
Hangt van de band af, meestal wordt een concert pas donderdag officieel aangekondigd en start de vvk de zaterdag erna
quote:
Mocht dat niet gelukt zijn had ik [natuurlijk wel] even met werk gebeld of ik niet later kon beginnen cq te laat ging komen ofzo
Precies wat ik zeg. Iemand die echt graag naar Radiohead wilde had wel een manier gevonden om voortijdig kaartjes te kopen of te regelen dat iemand anders dat zou doen
pi_36407371
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee hoor. Meestal minder zelfs
Hangt van de band af, meestal wordt een concert pas donderdag officieel aangekondigd en start de vvk de zaterdag erna
[..]

Precies wat ik zeg. Iemand die echt graag naar Radiohead wilde had wel een manier gevonden om voortijdig kaartjes te kopen of te regelen dat iemand anders dat zou doen
Zijn we er nu dan eindelijk uit?
  maandag 27 maart 2006 @ 16:08:08 #61
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_36407588
Stokpaardje of zo?
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:28 schreef calvobbes het volgende:

quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:25 schreef calvobbes het volgende:

quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

quote:

quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:40 schreef calvobbes het volgende:

Ik zeg dat een echte fan ruim de tijd en mogelijkheden had om aan een kaartje te komen.
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:08 schreef calvobbes het volgende:

Er was meer dan voldoende tijd en ruimte om een kaartje te kopen zoals ik je al diverse malen heb uitgelegd
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef calvobbes het volgende:

pi_36408010
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Stokpaardje of zo?
Nee. Sommige mensen moet iets 98237948237 keer worden uitgelegd.
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:59 schreef Longmen het volgende:

Zijn we er nu dan eindelijk uit?
Wat mij betreft zijn we er allang uit. Maar anderen willen er blijkbaar nog over doorgaan.
pi_36408068
nietus!
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  maandag 27 maart 2006 @ 16:31:20 #64
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_36408204
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:22 schreef calvobbes het volgende:

Nee. Sommige mensen moet iets 98237948237 keer worden uitgelegd.
Moet? Kunnen anderen niet gewoon een andere visie/mening/standpunt hebben?
quote:
Wat mij betreft zijn we er allang uit. Maar anderen willen er blijkbaar nog over doorgaan.
Al die postings zijn toch echt van jou...
pi_36408323
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:31 schreef MadMaster het volgende:

Moet? Kunnen anderen niet gewoon een andere visie/mening/standpunt hebben?
Jawel hoor. Maar blijkbaar mag ik die niet hebben....
quote:
Al die postings zijn toch echt van jou...
Ja dus?
Ik reageer op anderen die er weer over door gaan. Mag dat niet?
pi_36408560
Reageer hier ook even op...
  maandag 27 maart 2006 @ 17:19:40 #67
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36409591
Mompelt iets en houdt het maar bij mompelen...

Hoeveelste keer wordt het voor men dat men Radiohead gaat zien?
  † In Memoriam † maandag 27 maart 2006 @ 17:25:44 #68
128220 Peter6000
pi_36409769
En wat vond men eigenlijk van de gang van zaken bij de kaartverkoop

2e keer nog maar, eerste keer in 2003
Maar beter laat dan nooit
pi_36409882
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:25 schreef Peter6000 het volgende:

2e keer nog maar, eerste keer in 2003
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
pi_36410076
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
En wat vond men eigenlijk van de gang van zaken bij de kaartverkoop

calvobbes, ik begrijp na die 988213476 reacties in elk geval uitstekend dat jij inderdaad ruim voldoende tijd hebt om concertaankondigingen op internet bij te houden

OT: Het wordt mijn 3e keer, na Werchter en Gelredome 2003. Ik hoef niet zo nodig weer de geijkte nummers van OK Computer en The Bends, ik hoop op vooral veel nieuw werk en wat leuke Kid A/Amnesiac/HTTT-dingetjes.
pi_36410096
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:37 schreef thaleia het volgende:

calvobbes, ik begrijp na die 988213476 reacties in elk geval uitstekend dat jij inderdaad ruim voldoende tijd hebt om concertaankondigingen op internet bij te houden
In dit geval had ik inderdaad voldoende tijd jah
pi_36410126
*is er ook bij*
Wordt m'n eerste keer Radiohead, wilde wel in 2003 gaan, maar in die maand ging ik ook al naar Muse en het Gelredome is veeeeeeel te ver weg voor mij.
Nou ja, in die drie jaar tijd is Radiohead uitgegroeid tot mijn favoriete band, dus ik kan niet wachten tot de 9e
pi_36410894
Vijfde keer

Rock Werchter 2003
Oberhausen november 2003
Brussel november 2003 (de dag erna )
Arnhem november 2003
pi_36412191
Ik ga ze voor het eerst zien
  maandag 27 maart 2006 @ 18:52:36 #75
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36412301
Wordt mijn 4e keer
Pinkpop 2001 (briljant optreden!)
Werchter 2003
Gelredome 2003

Helaas niet meer dan deze keren...
  maandag 27 maart 2006 @ 19:01:55 #76
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_36412596
eerste & tweede keer
  maandag 27 maart 2006 @ 19:47:54 #77
114177 Diaan73
pi_36414002
Ik ga ze ook voor het eerst zien en het is een moetje maar ik vind het niet erg hoor.
Make love, not war ☮
pi_36432324
mijn..ehm
17e keer...denk ik

(:
pi_36432876
mijn eerste keer!
pi_36438669
quote:
Op maandag 27 maart 2006 18:52 schreef peaceman het volgende:
Wordt mijn 4e 2e keer
Pinkpop 2001 (briljant optreden!)
Werchter 2003
Gelredome 2003

Helaas niet meer dan deze keren...
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:05:59 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36438809
Wordt de 2e keer voor mij... Heb ze in 1997 op Werchter gezien, daarna helaas nooit meer .

Als waste meewerkt gaat daar 09-05 verandering in komen
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:41:41 #82
141482 Q.
JurassiQ
pi_36439880
4e keer.
For great justice!
pi_36440863
15/9/2000 in het Goffertpark
November 2003 in Parijs en Arnhem

4de keer dus

Ik heb Thom en Greenwood ook nog zien optreden tijden het Tibetan Freedom concert in '99. Dat was na het optreden in de Kayam tent wel het beste optreden wat ik van Thom heb gezien
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:14:37 #84
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36444485
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:45 schreef nein het volgende:
mijn..ehm
17e keer...denk ik

17e keer? Hoe krijg je dat voor elkaar? Ben je een Radiohead-stalker?

pi_36445708
nein is een groupie.
pi_36447681
hahahaha
zeer triest dat ik ze zovaak gezien heb en niet eens een echte groupie ben, maar ik vind de mannen van radiohead niet bepaald aantrekkelijk!

Anyway, ik heb ze nogal wat keren in het buitenland gezien en dat tikt dan snel aan Dat waren ook meteen de allermooiste shows ook, want die in nederland zijn altijd zo massaal

Plus, ik heb ze voor het eerst in 1999 gezien, dus in 7 jaar tijd is dat toch best beschaafd?
Volgens mij heb ik ze voor het laatst in dec 2003 gezien....2 hele jaren niets!
(:
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:07:01 #87
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36447829
dus in een kleine 5 jaar tijd 17 keer? Mijn hemel.... reis je ze achterna? Hoe doe je dat?

pi_36450035
Dit is de tweede keer dat ik ga. Eerste keer was in Gelredome.

Van mij mogen ze het volgende spelen:

There There
Sit Down, Stand Up
Everything in it's right place
Optimistic
Pyramid Song
(en eigenlijk ook wel Pulk/pull revolving doors)
pi_36452026
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:07 schreef peaceman het volgende:
dus in een kleine 5 jaar tijd 17 keer? Mijn hemel.... reis je ze achterna? Hoe doe je dat?

[afbeelding]
2 keer achterna gereisd (nou ja, 1 keer speelden ze toevallig in de stad waar ik toch naartoe ging die zomer op vakantie in die week! en de andere keer heb ik om 4 concerten heen in 2 verschillende steden een vakantie heen gepland, dus in die steden waar ze speelden ook vakantie vieren....in spanje in de zomer, dus dat was heel goed te doen )
Verder heb ik 3 keer tickets gewonnen/gekregen van vrienden en hoefde ik deshalve alleen vliegticket naar london te betalen
(:
pi_36452090
NUDE! (big ideas) zou ik GRAAG weer willen horen...dat is al sinds meeting people is easy uitkwam een onuitgebracht nummer dat ik koester.
Verder geen everything in its right place, want dat was allltijd het einde van hun show in hun tour...dus dan was de verrassing er wel af. Zodra je het begin van Everything hoorde was het al meteen "ow..kut, laatste nummer alweer *baalbaal*. Ik zou graag Nice dream willen horen en Sit Down en life in a glass house....
(:
  woensdag 29 maart 2006 @ 00:47:18 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36452210
- Where I End And You Begin
- 2 +2 = 5
- Climbing Up the Walls
- Street Spirit (Fade Out)

Deze graag
  woensdag 29 maart 2006 @ 07:51:05 #92
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36454154
The Trickster zou ik ook graag willen horen
  woensdag 29 maart 2006 @ 09:45:49 #93
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36455589
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 07:51 schreef peaceman het volgende:
The Trickster zou ik ook graag willen horen
[afbeelding]
pi_36460480
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:40 schreef nein het volgende:
NUDE! (big ideas) zou ik GRAAG weer willen horen...dat is al sinds meeting people is easy uitkwam een onuitgebracht nummer dat ik koester.
Verder geen everything in its right place, want dat was allltijd het einde van hun show in hun tour...dus dan was de verrassing er wel af. Zodra je het begin van Everything hoorde was het al meteen "ow..kut, laatste nummer alweer *baalbaal*. Ik zou graag Nice dream willen horen en Sit Down en life in a glass house....
Ja, ik vond het leuker toen ze afsloten met de cyclus Paranoid Android, Idioteque, Everything in its right place. Daarna kwamen dan nog twee encores van vier en twee nummers meestal. Maar laatste tijd sloten ze altijd af met Everything in its right place.

Nice dream en Life in a glass house zou wel gaaf zijn. Hoop zelf ook nog altijd beetje op Knives out. Big ideas zou natuurlijk super zijn. Ik hooop al wat moois te horen als ik naar dah charity concert ga op 1 mei. Zijn ze toch ook vaker geneigd speciale dingen te spelen, tenminste Thom & jonny dan.
pi_36461233
Big Ideas komt waarschijnlijk op het nieuwe album, toch?
pi_36464534
Trickster! En Polyethylene . Sowieso veel B-sides spelen, zitten echt zulke mooie, goede en geniale nummers tussen.
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:28:05 #97
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36469459
De enige B-side die ze bijna altijd spelen is volgens mij Talk Show Host, maar dat is dan ook wel 1 van de toppers onder de B-sides...
pi_36475993
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef parselmouth het volgende:
Trickster! En Polyethylene . Sowieso veel B-sides spelen, zitten echt zulke mooie, goede en geniale nummers tussen.
Nou inderdaad! Melatonin bv. Of is dat geen B kantje?
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:15:24 #99
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_36476799
Volgens mij wel ja. Pearly* vind ik ook wel geinig
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:19:55 #100
138456 Meeg
Pattamatties!
pi_36476932
De twee beste albums vind ik toch The Bends en OK Computer.. Ik kan jammer genoeg niet naar een concert, dan zit ik in Parijs! Ze komen toch ook op Pinkpop?
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:31:43 #101
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36477378
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:19 schreef Meeg het volgende:
De twee beste albums vind ik toch The Bends en OK Computer.. Ik kan jammer genoeg niet naar een concert, dan zit ik in Parijs! Ze komen toch ook op Pinkpop?
Ik wilde dat dat waar was

woensdag 29 maart 2006 @ 22:34:09 #102
138456 Meeg
Pattamatties!
pi_36477484
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:31 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik wilde dat dat waar was

[afbeelding]
Hè potver.. Dat hoorde ik..
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:38:25 #103
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36477663
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:34 schreef Meeg het volgende:

[..]

Hè potver.. Dat hoorde ik..
in 2001 waren ze er wel, briljant optreden toen , maar van mij mogen ze ook dit jaar komen hoor!

pi_36477754
Het zou kunnen qua planning, tour begint de maandag na Pinkpop.
Maar alle belangrijke optreedtijden zijn al vergeven. Denk niet dat ze Radiohead gaan plannen aan het begin van de dag ofzo
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:52:03 #105
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36478205
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:40 schreef calvobbes het volgende:
Het zou kunnen qua planning, tour begint de maandag na Pinkpop.
Maar alle belangrijke optreedtijden zijn al vergeven. Denk niet dat ze Radiohead gaan plannen aan het begin van de dag ofzo
Ik denk het ook niet, maar het is niet onmogelijk. Kan me het verhaal herinneren dat ze ooit ergens op een festival speelden en gedobbeld hebben of iets dergelijks wie als eerste zou spelen en dat Radiohead toen als eerste het podium op moest

Maar ik zie niet echt een goede plek meer op PP.... Maar toch mogen ze wel komen hoor...

pi_36479114
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef Evertje het volgende:

[..]

-knip-

Ik hooop al wat moois te horen als ik naar dah charity concert ga op 1 mei. Zijn ze toch ook vaker geneigd speciale dingen te spelen, tenminste Thom & jonny dan.
Ja, dat is zo! Toen ik ze op het tibetan freedom zag in a'dam, speelden ze ook compleet nieuwe nummers en een nooit eerder gespeelde cover van elvis costello....zo cool
Ik hoop voor je dat ze nu ook wat aparts spelen!! (en voor mezelf hoop ik dat iemand het opneemt..)
(:
  woensdag 29 maart 2006 @ 23:23:19 #107
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_36479375
Kan me weinig verotten wat ze spelen, t wordt mn eerste keer
pi_36491178
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:17 schreef nein het volgende:

[..]

Ja, dat is zo! Toen ik ze op het tibetan freedom zag in a'dam, speelden ze ook compleet nieuwe nummers en een nooit eerder gespeelde cover van elvis costello....zo cool
Ik hoop voor je dat ze nu ook wat aparts spelen!! (en voor mezelf hoop ik dat iemand het opneemt..)
Ik neem mn camera mee en doe mijn best
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:17:33 #109
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_36491871
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:17 schreef nein het volgende:

... (en voor mezelf hoop ik dat iemand het opneemt..)
* MadMaster meldt zich voor de 10e...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:55:05 #110
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_36532836
Kaartje binnen!

Gaan er toevallig nog mensen uit (omgeving) Eindhoven die alleen gaan?
Vrienden van mij hebben geen kaartje te weten bemachtigen.
  maandag 3 april 2006 @ 14:22:51 #111
145818 T.haha.ijs
Communist Son
pi_36607342
Ik ga op dinsdag! Wordt zeker mooi. Kan niet wachten op 'Nude'.
"I faced death. I went in with my arms swinging. But I heard my own breath and had to face that I'm still living. I'm still flesh. I hold on to awful feelings. I'm not dead... My chest still draws breath. I hold it. I'm buoyant. There's no end."
pi_36608057
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:55 schreef Maaark het volgende:
Kaartje binnen!
Van WASTE of ticketservice?
  maandag 3 april 2006 @ 14:59:34 #113
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_36608465
ticketservice.
  maandag 3 april 2006 @ 22:14:41 #114
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_36623959
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Kan me weinig verotten wat ze spelen, t wordt mn eerste keer
Nou, als ze heel Pablo Honey gaan spelen zal ik diezelfde avond toch wel even zachtjes huilen in m'n bed
  maandag 3 april 2006 @ 22:27:47 #115
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36624468
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Nou, als ze heel Pablo Honey gaan spelen zal ik diezelfde avond toch wel even zachtjes huilen in m'n bed
Dat zijn de echte fans
  woensdag 5 april 2006 @ 00:39:01 #116
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_36661246
nog liefhebbers om 2 kaartjes voor de 9e te ruilen met de 10e....
wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 5 april 2006 @ 13:40:17 #117
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_36671678
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Wel realistisch blijven hè
pi_36682342
Ik ga!
Ik ben er gewoon een beetje zenuwachtig voor, eerste keer dat ik ze ga zien.
Ik hoop alleen heel erg dat ze Like Spinning Plates spelen, verder vind ik alles prima.
  woensdag 5 april 2006 @ 18:49:10 #119
145818 T.haha.ijs
Communist Son
pi_36683255
I duim voor Let Down...
"I faced death. I went in with my arms swinging. But I heard my own breath and had to face that I'm still living. I'm still flesh. I hold on to awful feelings. I'm not dead... My chest still draws breath. I hold it. I'm buoyant. There's no end."
pi_36683554
Die spelen ze nooit live.
pi_36683901
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:49 schreef T.haha.ijs het volgende:
I duim voor Let Down...
Oh ja Wat een prachtnummer
pi_36683974
Weh, ik krijg vooral kriebels in m'n buik bij het idee dat we waarschijnlijk wel wat nieuwe nummers zullen gaan horen
pi_36694832
Ik heb 3 tickets via WASTE, 9 mei. 1 voor mij, 2 voor vrienden. Hoera
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
pi_36699208
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2006 @ 09:50:52 #125
128220 Peter6000
pi_36699470
pi_36701153
Ik wil ook kaartjes
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2006 @ 11:02:51 #127
128220 Peter6000
pi_36701372
Mijn ruilafspraak voor morgen mailt maar niet terug

Heb er nog 1 voor de 10e nodig, en dus 1 voor de 9e teveel.
pi_36701458
quote:
Op donderdag 6 april 2006 00:02 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik heb 3 tickets via WASTE, 9 mei. 1 voor mij, 2 voor vrienden. Hoera
Ehm, heb je ze gekocht, of heb je zo al ontvangen
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:39:40 #129
114177 Diaan73
pi_36729657
Jongens en meiden... ik heb eens een mailtje verzonden naar WASTE of ze wisten wanneer de kaartjes zouden worden verzonden.... deze reactie kreeg ik van ze:
quote:
Hi

We haven't received the tickets ourselves as yet but we'll e-mail you as soon as they've been dispatched.

Waste
Dusse.... het is nog even afwachten en kan nog niemand de kaartjes van WASTE hebben ontvangen.
Make love, not war ☮
pi_36729956
zijn jullie niet een beetje zenuwachtig dat je de kaartjes niet krijgt van WASTE?
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:02:55 #131
114177 Diaan73
pi_36729984
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:01 schreef fretclick het volgende:

zijn jullie niet een beetje zenuwachtig dat je de kaartjes niet krijgt van WASTE?
Hmmm ik misschien een beetje, maar ik heb vorig jaar voor REM in Rome bij een (deels) italiaanse site ook besteld en dat is ook goed gegaan. WE hebben in ieder geval bewijs van betaling en ordernummer.

Peaceman is niet zenuwachtig.... die vertrouwt erop dat het goedkomt.
Make love, not war ☮
pi_36730682
het zal ook vast wel goedkomen, maar elke dag geen kaarten in de bus is er één minder en het schiet al best op. ik zou echt zenuwachtig zijn haha.
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:41:40 #133
114177 Diaan73
pi_36730797
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:36 schreef fretclick het volgende:

het zal ook vast wel goedkomen, maar elke dag geen kaarten in de bus is er één minder en het schiet al best op. ik zou echt zenuwachtig zijn haha.
We krijgen nog eerst een mailtje dat ze verzonden zijn..... als je dat mailtje hebt gehad en ze komen dan maar niet, dan moet je je meer ongerust (gaan) maken..... Hopelijk wordt ons wachten beloond met een heel mooi kaartje en niet zo'n stomme 13 in een dozijn van ticketmaster, al is het natuurlijk wel een lekker gevoel als je zo'n kaartje al thuis hebt.
Make love, not war ☮
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:42:57 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36730825
De creditcardbetaling is hier al afgeschreven, dus we gaan desnoods daarmee gewapend naar de HMH .
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:47:20 #135
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_36730927
Ik heb al heel vaak kaarten via de website van artiesten en/of bands geboekt en heb ze altijd op tijd ontvangen. Moet nu alleen nog de Radiohead- en Robbie Williams-kaarten ontvangen die ik op die manier besteld heb en dat zal ook wel weer goed komen...
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:49:50 #136
114177 Diaan73
pi_36730987
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb al heel vaak kaarten via de website van artiesten en/of bands geboekt en heb ze altijd op tijd ontvangen. Moet nu alleen nog de Radiohead- en Robbie Williams-kaarten ontvangen die ik op die manier besteld heb en dat zal ook wel weer goed komen...
Jij ook nog? Een collega van mij zit een beetje in zak en as omdat ze nog niets gehoord heeft... maar ik zal haar geruststellen dat er meerdere mensen zijn die het nog niet heeft ontvangen.
Make love, not war ☮
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:52:59 #137
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_36731062
Tsja, speciaal lid geworden van die Inner Sanctum-website vanwege de tickets, omdat moeder de vrouw Robbie absoluut wilde bezoeken en we de reguliere voorverkoop niet zagen zitten...
Kostte 25 Engelse ponden, maar moeders loopt nu wel met een exclusief Robbie T-shirt te paraderen en ik mag haar in juni begeleiden...

Bij de bestelling (net als die bij Radiohead) stond ook vermeld dat de kaarten pas enkele weken voor het concert verstuurd zouden worden...
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:56:14 #138
114177 Diaan73
pi_36731113
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, speciaal lid geworden van die Inner Sanctum-website vanwege de tickets, omdat moeder de vrouw Robbie absoluut wilde bezoeken en we de reguliere voorverkoop niet zagen zitten...
Kostte 25 Engelse ponden, maar moeders loopt nu wel met een exclusief Robbie T-shirt te paraderen en ik mag haar in juni begeleiden...

Bij de bestelling (net als die bij Radiohead) stond ook vermeld dat de kaarten pas enkele weken voor het concert verstuurd zouden worden...
Ja dat hebben zij ook gedaan... hahaha maar zij hebben niet eens het t-shirtje ontvangen... dus maakt ze zich nog meer zorgen hahaha.
Make love, not war ☮
pi_36731344
Iemand al iets gehoord van WASTE? Of de kaartjes zelfs al ontvangen?
Gaat toch wel goed komen he?
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:08:03 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36731379
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:06 schreef Longmen het volgende:
Iemand al iets gehoord van WASTE? Of de kaartjes zelfs al ontvangen?
Gaat toch wel goed komen he?
Een suggestie: lees de 9 posts boven je eens.
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:43:24 #141
114177 Diaan73
pi_36732183
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Make love, not war ☮
pi_36732356
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

geen tijd voor
Leuk, en ik heb nog geen e-mail gehad van WASTE ook... maar goed t is idd wel afgebeokt, dus heb vertrouwen.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:35:11 #143
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_36736762
ach staat nu in ieder geval SEATING INFORMATION unknown xx en unknown xx bij order tracking dus zit al wat beweging in (al staat dat er al een dag of 2).
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 16:58:06 #144
128220 Peter6000
pi_36743389
Zo, kunnen ruilen, dus ik ga beide dagen

Op het tweede kaartje staat bij bij het af te scheuren gedeelte bovenaan alleen 23/03/06 14:14, wat raar is omdat de voorverkoop pas 25/03 begon. Maar goed, het zal dan wel iets presale achtigs zijn geweest
Want bij een vervalsing zouden ze natuurlijk wel een andere datum genomen hebben.
En bovendien: een vervalsing verkopen ze, en ruilen ze natuurlijk niet om

(ben een beetje moe en iets paranoïde, geloof ik )
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:25:38 #145
67663 fractalis
we (all) search
pi_36862152
Heb ook nog een kaartje over voor de 10de, wil graag ruilen tegen een kaartje voor de 9de! Iemand interesse???
Reprogram. Restructure. Resistance is futile. You will be assimilated.
  woensdag 12 april 2006 @ 11:07:03 #146
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_36881023
N.a.v. van het reeds vergeven kaartje van fractalis (aanbieding hierboven):

Iemand nog een kaartje over voor de 10e die hij/zij wil ruilen voor een kaartje voor de 9e (kaarten zijn besteld via WASTE, moeten dus nog binnen komen)?
Reakties svp per mail (zie mijn profiel).
pi_36894112
nu es ff wat anders dan kaartjes gedoe

HEEFT IEDEREEN ER AL LEKKER ZIN IN??!!

ik wel in ieder geval
  woensdag 12 april 2006 @ 18:34:35 #148
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36894917
Zou er nog wat nieuw materiaal 'lekken' voor mei?
pi_36895312
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:04 schreef VixenFromHell het volgende:
nu es ff wat anders dan kaartjes gedoe

HEEFT IEDEREEN ER AL LEKKER ZIN IN??!!

ik wel in ieder geval
Heel veel zin
  woensdag 12 april 2006 @ 19:22:24 #150
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36896343
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:48 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Heel veel zin
* De Horlepiep meedanst*

pi_36896927
Uh ja ik ook, beste week ever wordt dat
  woensdag 12 april 2006 @ 19:42:12 #152
141482 Q.
JurassiQ
pi_36896952
Idd, maandag B&S, woensdag Radiohead.
For great justice!
pi_36897048
Ja bij mij wordt het nog gekker, maandag B&S, dinsdag Radiohead en dan woensdag alwéér Radiohead
pi_36898020
Voor mij helaas alleen B&S
  zaterdag 15 april 2006 @ 18:56:46 #155
52513 whosvegas
The Trickster
pi_36986639
Als het goed is kan ik dinsdag kaartjes voor beide concerten ophalen (omdat ik in Turkije zat, ben ik aangewezen op marktplaats)
Is het een idee om een soort Fok meet te houden in de HMH? En samen gezellig een biertje te drinken
Are you nuts??
pi_36999412
Ik zou het prima vinden als ze de hele avond nummers van Pablo Honey zouden spelen.

Ik heb de kaartjes van Waste ook nog niet binnen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 16 april 2006 @ 14:22:21 #157
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_37004691
Het volgende was blijkbaar hier nog niet gemeld:
quote:
Been chatting with WASTE and they have said they haven't received them but expect them NEXT Wednesday the 19th and to have them all sent out by Monday the 24th.
via: http://www.ateaseweb.com/mb/index.php?showtopic=79903&st=0
pi_37004809
quote:
Op zondag 16 april 2006 10:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou het prima vinden als ze de hele avond nummers van Pablo Honey zouden spelen.
Doe normaal
  zondag 16 april 2006 @ 16:27:14 #159
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37008783
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:45 schreef spacemangraig het volgende:
Ja bij mij wordt het nog gekker, maandag B&S, dinsdag Radiohead en dan woensdag alwéér Radiohead
Zaterdag Waterboys, maandag B&S en woensdag als supertoetje Radiohead
pi_37008784
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:27 schreef spacemangraig het volgende:

Doe normaal
Thinking about you.
Anyone can play guitar.
Blow out.

zondag 16 april 2006 @ 18:03:07 #161
52513 whosvegas
The Trickster
pi_37011636
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Thinking about you.
Anyone can play guitar.
Blow out.

En natuurlijk You!
Wat lijkt het me gaaf als ze daarmee zouden openen
Are you nuts??
  woensdag 19 april 2006 @ 15:53:20 #162
80169 Maserati
pi_37097505
Op die WASTE site staan de twee data in de HMH nog niet op uitverkocht (waar die in Kopenhagen bv. wel is uitverkocht) Zou het nog mogelijk zijn daar kaartjes te bestellen?
pi_37097713
Lijkt me zeer sterk
pi_37097865
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef -Dries- het volgende:
Lijkt me zeer sterk
Vreemd, er staat nu idd dat ze nog beschikbaar zijn

Mijn kaartjes staan nog steeds op "not dispatched"
  woensdag 19 april 2006 @ 16:02:50 #165
114177 Diaan73
pi_37097901
Ik vind het wel vreemd... hij heeft lang op uitverkocht gestaan... maar ik heb geprobeerd er twee te bestellen en dat lukt gewoon..... je komt zelfs op de betaalpagina...
Make love, not war ☮
  woensdag 19 april 2006 @ 16:09:30 #166
114177 Diaan73
pi_37098171
Het kan gewoon... ik heb er nog 2 bij besteld maarre ik denk dat ze er misschien nog wat extra hebben bijgekregen.... ze zouden ze vandaag toch krijgen?

Die van mij staan ook nog steeds op "not dispatched" trouwens.
Make love, not war ☮
  woensdag 19 april 2006 @ 16:10:00 #167
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_37098191
Er zijn altijd personen bij wie het geld niet van de rekening, waaraan de creditcard is verbonden, gehaald kan worden en die kaartjes komen dan weer beschikbaar in de verkoop.
Of mensen hebben niet aan de eisen hebben voldaan (max. aantal kaartjes p.p.).
  woensdag 19 april 2006 @ 16:11:15 #168
114177 Diaan73
pi_37098240
Die van 9 mei staat nu ook weer op SOLD OUT.
Make love, not war ☮
  woensdag 19 april 2006 @ 16:11:38 #169
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_37098257
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:53 schreef Maserati het volgende:
Op die WASTE site staan de twee data in de HMH nog niet op uitverkocht (waar die in Kopenhagen bv. wel is uitverkocht) Zou het nog mogelijk zijn daar kaartjes te bestellen?
Thanks voor de tip. Drie kaartjes besteld voor 9 mei!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_37107126
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
Het kan gewoon... ik heb er nog 2 bij besteld maarre ik denk dat ze er misschien nog wat extra hebben bijgekregen.... ze zouden ze vandaag toch krijgen?

Die van mij staan ook nog steeds op "not dispatched" trouwens.
Bij mij ook not dispatched
Zou vandaag toch wat schot in de zaak komen?
pi_37107960
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:53 schreef Maserati het volgende:
Oh nee... Is het je nu wel gelukt? Aangezien ik hoor dat 9 mei nu alweer uitverkocht is?
pi_37123498
Ik heb zojuist een mailtje gekregen dat de kaartjes verstuurd zijn
pi_37123620
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:22 schreef calvobbes het volgende:
Ik nog niet
  donderdag 20 april 2006 @ 13:54:39 #174
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_37126029
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:27 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Ik nog niet
Dan heb jij zeker kaartje voor de 10e?

Ik heb ook mail dat kaartje voor 9e verstuurd is (voor de 10e nog niet).
  donderdag 20 april 2006 @ 15:01:30 #175
80169 Maserati
pi_37128285
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:05 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Oh nee... Is het je nu wel gelukt? Aangezien ik hoor dat 9 mei nu alweer uitverkocht is?
Nee, ik was te laat. Heb nu anderen wel aan een kaartje kunnen helpen maar mezelf niet
pi_37129622
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:54 schreef soul114 het volgende:

[..]

Dan heb jij zeker kaartje voor de 10e?

Ik heb ook mail dat kaartje voor 9e verstuurd is (voor de 10e nog niet).
Nee, ik heb ook kaartjes voor de 9e
pi_37129692
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:01 schreef Maserati het volgende:

[..]

Nee, ik was te laat. Heb nu anderen wel aan een kaartje kunnen helpen maar mezelf niet
wtf, dus die anderen hebben "jouw" kaartjes gekocht jammer.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:49:28 #178
52513 whosvegas
The Trickster
pi_37129723
ik heb kaartjes, voor beide avonden
Are you nuts??
  donderdag 20 april 2006 @ 16:05:40 #179
145818 T.haha.ijs
Communist Son
pi_37130262
Er gaat trouwens een klein gerucht dat Radiohead bij Warp gaat tekenen. Zoals jullie weten zitten de mannen nu zonder platencontract...RH heeft Warp altijd alwel interessant gevonden, getuige Kid A. Artiesten als Boards of Canada, Jamie Lidell en Maximo Park.

En nog een kleintje, Thom gaat misschien bij XL Recordings tekenen voor een solo plaat. Op deze solo plaat zou hij hulp krijgen van oa Frank Black en Kanye West (met wie Thom een zeer 'interressant' telefoongesprek heeft gehad.) XL kennen jullie misschien wel van oa Dizzee Rascal, M.I.A. en Devendra Banhart.
  donderdag 20 april 2006 @ 16:14:15 #180
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_37130541
Warp is sowieso een tof label, XL vind ik een beetje een rare keuze gezien de rest van de artiesten.
pi_37130542
XL = independent?
  donderdag 20 april 2006 @ 16:14:48 #182
145818 T.haha.ijs
Communist Son
pi_37130562
pi_37131013
Best wel dus
pi_37131350
interessant nieuws!
pi_37133482
quote:
Waste Tickets store shipping confirmation
En daar is ie
  donderdag 20 april 2006 @ 18:23:57 #186
141482 Q.
JurassiQ
pi_37134832
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:36 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

En daar is ie
Hier nog niet.
For great justice!
  donderdag 20 april 2006 @ 18:49:33 #187
114177 Diaan73
pi_37135464
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:23 schreef Q. het volgende:

[..]

Hier nog niet.
Was dat ook 9 mei dan?
Make love, not war ☮
  donderdag 20 april 2006 @ 19:41:25 #188
52513 whosvegas
The Trickster
pi_37137047
Oke als ik een wensenlijstje kon inleveren voor het concert:
- Like Spinning plates
- You And Whose Army
- The Trickster
- Creep
- Anyone can play guitar
- Bones
- Blackstar
- Nice dream
- Sulk
- Planet telex
- You

De van deze meeste nummers heb ik nog niet live gezien, wie weet over 3 weken
Are you nuts??
pi_37153996
In het voorprogramma staat ene Willy Mason hè? Zijn er mensen bekend met die kerel? Zo ja, is het wat?
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:42:54 #190
145818 T.haha.ijs
Communist Son
pi_37155764
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:28:01 #191
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_37158912
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:35 schreef fretclick het volgende:

In het voorprogramma staat ene Willy Mason hè? Zijn er mensen bekend met die kerel? Zo ja, is het wat?
Ik vind em 3x niks. Halfgare countryzanger die de nieuwe bob dylan zou moeten voor stellen. Ik hoor dat niet zo
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:29:00 #192
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_37158937
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:11 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Thanks voor de tip. Drie kaartjes besteld voor 9 mei!
Waste heeft één kaartje gerefund...
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:23:55 #193
114177 Diaan73
pi_37162252
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:22 schreef calvobbes het volgende:
Ik ook
Make love, not war ☮
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:24:28 #194
141482 Q.
JurassiQ
pi_37165691
Heineken Music Hall Amsterdam - General admission standing (10th May 2006)
£ 29.50 2 £ 59.00 dispatched

For great justice!
pi_37165798
http://www.royalmail.com/portal/rm

Kun je bij Track en Trace kijken of het onderweg is
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:50:23 #196
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_37167657
2 pakketjes onderweg !
pi_37168290
"Received and being processed for delivery abroad"
pi_37169118
Nog helemaal niets vernomen.... toch maar even een mail gestuurd naar WASTE
  maandag 24 april 2006 @ 15:15:26 #200
27699 Ravage
thinking about you
pi_37245739
Your item posted on 21/04/06 has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.

Whiiee spannend!
pi_37253501
Nog niets gehoord... nog meer mensen niks van WASTE, geen mailtje niks??
pi_37253678
Ik ga op de tweede dag en ik heb afgelopen vrijdag via e-mail een seintje gehad dat de kaartjes op weg zijn.
pi_37254756
quote:
Your item posted on 20/04/06 has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.
  maandag 24 april 2006 @ 20:05:27 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37254829
Dat berichtje staat er bij ons ook
  maandag 24 april 2006 @ 20:23:34 #205
114177 Diaan73
pi_37255591
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:15 schreef Ravage het volgende:
Your item posted on 21/04/06 has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.

Whiiee spannend!
Onze items ook

Longmen ik vind het wel erg vreemd dat je niets hoort....
Make love, not war ☮
pi_37255656
Ja Longmen, je hebt ook geen reactie gehad van WASTE? Of heb je WASTE zelf nog niet gemaild?
pi_37256428
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:25 schreef Brentmeister het volgende:
Ja Longmen, je hebt ook geen reactie gehad van WASTE? Of heb je WASTE zelf nog niet gemaild?
Nee helemaal niks... vrijdag n mail gestuurd, nu dezelfde als reminder, helemaal niks.
T geld is er alleen af.... en ik heb een ordernummer...
  maandag 24 april 2006 @ 20:44:54 #208
114177 Diaan73
pi_37256548
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:42 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nee helemaal niks... vrijdag n mail gestuurd, nu dezelfde als reminder, helemaal niks.
Ow dat is erg frustrerend zeg..... hopelijk heb je snel bericht en komt alles goed...
Make love, not war ☮
  maandag 24 april 2006 @ 22:55:05 #209
27699 Ravage
thinking about you
pi_37262899
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:42 schreef Longmen het volgende:
Wat staat er dan als je inlogt op tickets.waste.uk.com ? Misschien zijn die mails van Waste in je junkmail gekomen (bij mij nl. wel). Misschien staat op de order status pagina wel dat ze dispatched zijn...
pi_37269343
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:55 schreef Ravage het volgende:

[..]

Wat staat er dan als je inlogt op tickets.waste.uk.com ? Misschien zijn die mails van Waste in je junkmail gekomen (bij mij nl. wel). Misschien staat op de order status pagina wel dat ze dispatched zijn...
Vind m niet in mn junkmail, tenzij @home hem al tegenhoud en dit is de status n.a.v. ordertracking:
ORDER STATUS
CURRENT ORDER STATUS
dispatched
EMAILS ARE SENT TO
xxxxxxxxxx@home.nl
ORDER CONFIRMATION EMAIL SENT
21st Apr 2006 - 10:32:54 GMT
DISPATCH EMAIL SENT
21st Apr 2006 - 10:32:54 GMT

Die mails heb ik allebei niet gehad...
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:27:11 #211
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_37269697
Die mails zijn niet boeiend, als je je tickets maar krijgt.
Ze hebben je in ieder geval een mail gestuurd zo te zien, dus ze zijn onderweg.
En anders heb ik er nog 4 voor 9 mei over...
pi_37272740
idd, ze zijn dus wel verstuurd! Als het goed is zijn dus nu onderweg.
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:51:12 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37274578
De postbode is langsgeweest

En ik was er niet

Nouja, vanaf morgen kan ik ze ophalen op het postkantoor
pi_37275267
wat een mazzel! ik was thuis en ze zijn binnen
(:
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:14:52 #215
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37275324
Hoe zien ze eruit?
pi_37275565
hele saaie nederlandse ticketservice kaarten, wel een bummer. Van het Southpark festival in oxford had ik hele gave...
achja
(:
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:23:06 #217
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37275589
Foto?
pi_37275916
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:46 schreef Brentmeister het volgende:
idd, ze zijn dus wel verstuurd! Als het goed is zijn dus nu onderweg.
Ja ze zijn binnen!
pi_37276648
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:23 schreef peaceman het volgende:
Foto?
neuj, ze zijn saai...serieus.
(:
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:18:36 #220
114177 Diaan73
pi_37277178
Ow shit zeg... ik heb de kaartjes naar mn ouders laten sturen en die zijn er vandaag bijna de hele dag niet en ik ben de hele dag thuis..... nou ja als we ze maar krijgen
Make love, not war ☮
pi_37278011
Argh... Ben je even naar de stad om boodschappen te doen, ligt er een brief in de bus dat ze langs zijn geweest met een pakketje uit Oxford

Kan ik morgen na 10.00 pas op gaan halen bij het postkantoor
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:46:19 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37278051
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:44 schreef calvobbes het volgende:
Argh... Ben je even naar de stad om boodschappen te doen, ligt er een brief in de bus dat ze langs zijn geweest met een pakketje uit Oxford

Ik had hetzelfde Even een uurtje weg en dan komt die kerel sneaky langs... terwijl de post er normaal nooit voor elven al is .

En ik moet morgen de hele dag werken, dus 't wordt pas donderdag met ophalen .
pi_37278058
quote:

Ik was er gelukkig nog net thuis, het is gewoon een envelop maar je moet er voor tekenen, ik heb ze binnen dus
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:47:08 #224
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_37278082
quote:

Echte fans hadden thuis gebleven om op de postbode te wachten.
pi_37278125
mooiste nummer ooit van Radiohead: Street Spirit (fade out)
Dit forum heeft alles in huis!!!!
Remlof: Kap eens met je bagger.
pi_37278313
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:47 schreef Spideyman het volgende:

Als ik had geweten dat die postbode eindelijk eens een keer snel zou zijn, dan had ik dat wel gedaan
pi_37278451
quote:

[..]

Echte fans waren thuis gebleven
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:14:26 #228
27699 Ravage
thinking about you
pi_37278913
quote:
Ik heb ze ook binnen!! Want de postbode heeft eerst naar m'n huis gebeld of ik wel thuis was
Respect voor TPG post
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:21:26 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37279154
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:14 schreef Ravage het volgende:

[..]

Ik heb ze ook binnen!! Want de postbode heeft eerst naar m'n huis gebeld of ik wel thuis was
Respect voor TPG post
WTF

Waar woon jij? In een gehucht met 5 inwoners, waar de post maar 1x per week via een onregelmatig varende veer moet komen ofzo?
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:28:03 #230
27699 Ravage
thinking about you
pi_37279341
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

WTF

Waar woon jij? In een gehucht met 5 inwoners, waar de post maar 1x per week via een onregelmatig varende veer moet komen ofzo?
Nope.. gewoon in Enschede Het was in ieder geval een erg vrolijke postbode met veel plezier in z'n werk
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:30:20 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37279415
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:28 schreef Ravage het volgende:

[..]

Nope.. gewoon in Enschede Het was in ieder geval een erg vrolijke postbode met veel plezier in z'n werk
Stuur er daar eens een paar van naar Rotterdam? Hier doen ze al niet aan 2e aanbieding en zetten ze gerust "alleen huisadres"-pakjes bij de buren neer .
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:32:36 #232
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_37279494
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als ik had geweten dat die postbode eindelijk eens een keer snel zou zijn, dan had ik dat wel gedaan
De enige reden die ik kan verzinnen is op vakantie zijn en niet weten dat de postbode langskwam.

Je maakt mij echt niet wijs dat een echte fan de afgelopen 6 dagen op geen enkele manier op de postbode had kunnen wachten. Als je niet voor de deur kon liggen dan was er vast wel iemand te vinden die dat wel voor je kon doen. En een slaapzak was in dit geval echt niet nodig. Sorry, maar mensen die zonder kaartje zitten hebben imo tijd en kansen genoeg gehad om aan een kaartje te komen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:33:24 #233
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_37279527
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:41:35 #234
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37279773
What about de mensen die gewoon moeten werken? Om nou een week vrij te nemen omdat de kaartjes mogelijk wel eens zouden kunnen komen, gaat ook wel wat ver, vind je niet?
pi_37279935
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:41 schreef peaceman het volgende:
What about de mensen die gewoon moeten werken? Om nou een week vrij te nemen omdat de kaartjes mogelijk wel eens zouden kunnen komen, gaat ook wel wat ver, vind je niet?
Hier ook! ik werk gewoon hoor, ga niet voor de brievenbus liggen
Gelukkig heb ik een vriendin die dat voor me doet....
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:53:56 #236
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_37280157
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:41 schreef peaceman het volgende:
Dude, ik heb de post van Calvobbes van pagina 1 uit dit topic ge-copy paste en op de plaatsen van "voorverkoop" "postbode" ingevuld.

Maar grapjes moet je eigenlijk niet uitleggen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:11:23 #237
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37280710
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:53 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Dude, ik heb de post van Calvobbes van pagina 1 uit dit topic ge-copy paste en op de plaatsen van "voorverkoop" "postbode" ingevuld.

Maar grapjes moet je eigenlijk niet uitleggen.
Ah ja, zover had ik niet nagedacht... ik was nota bene zelf bij die discussie betrokken
Excuses
pi_37280823
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:53 schreef Spideyman het volgende:

Haha wat een briljante appels met peren vergelijking

De start van de verschillende voorverkopen was duidelijk. Wanneer de postbode zou komen, totaal niet. Dat was tussen de 5 en 10 dagen.

Daarnaast duurde voorverkoop een paar dagen volop tijd om boodschappen te doen dus, de postbode is hier waarschijnlijk maar 2 minuten aan de deur geweest.

Dus die twee dingen elkaar vergelijken is totaal kansloos.
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:17:56 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37280912
Doe's niet zo happen calvobbes
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:19:13 #240
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37280947
Ach je weet toch hoe die is?
pi_37281071
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:19 schreef peaceman het volgende:
Ach je weet toch hoe die is?
Achja... Stel je voor dat je duidelijk zegt dat een vergelijking die iemand maakt, totaal niet klopt

Nee dat soort gezeur moet je gewoon over je heen laten komen....
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:25:47 #242
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37281156
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:23 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Achja... Stel je voor dat je duidelijk zegt dat een vergelijking die iemand maakt, totaal niet klopt

Nee dat soort gezeur moet je gewoon over je heen laten komen....

Wat een heerlijke bevestiging geef je weer van dat korte lontje wat je al jaren hebt...
Relax!
pi_37281205
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:25 schreef peaceman het volgende:

Relax!
Ik ben relaxed hoor. Ik kan heel relaxed duidelijk zeggen hoe ik over iets denk.
Jij zit misschien meteen op de kast als iemand zo iets tegen jou zegt, ik niet hoor

Dus daar hoe je je echt geen zorgen om te maken
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:27:58 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37281226
Dit is fok!. Fok! neem je met een flinke korrel zout en als je niet tegen wat plagerijtjes kan of je snel aangevallen voelt, dan is Fok! slecht voor je bloeddruk .

Radiohead
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:30:28 #245
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37281307
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:27 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik ben relaxed hoor. Ik kan heel relaxed duidelijk zeggen hoe ik over iets denk.
Jij zit misschien meteen op de kast als iemand zo iets tegen jou zegt, ik niet hoor

Dus daar hoe je je echt geen zorgen om te maken
Een losse opmerking , een vooroordeel over mij en een gedachte dat ik me zorgen zou maken over jou

pi_37281477
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is fok!. Fok! neem je met een flinke korrel zout en als je niet tegen wat plagerijtjes kan of je snel aangevallen voelt, dan is Fok! slecht voor je bloeddruk .
Met mijn bloeddruk is echt niks aan de hand, ik voel me ook niet aangevallen en dergelijke opmerkingen neem ik wel degelijk met een korreltje zout omdat ik weet dat het onzin is.

Ik snap alleen niet waarom jij en peaceman er een probleem mee hebben dat ik duidelijk zeg dat die opmerkingen van Spideyman nergens op slaan...
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:43:51 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37281735
Ik heb er geen probleem mee, ik begrijp het alleen niet . Ik heb niet zo de neiging m'n standpunt ten aller tijde te verdedigen geloof ik. Zeker niet als de "uitlokking" een grapje is.
pi_37284126
Kunnen jullie niet een apart topic openen voor dit soort gezeik!
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:08:48 #249
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37284348
Heeft iemand ergens al iets gevonden op internet wat ons iets kan vertellen over de nieuwe nummers?
pi_37284586
Dit is wellicht interessant, peaceman

http://www.ateaseweb.com/mb/index.php?showtopic=81051
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:15:52 #251
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_37284595
Ze liggen op het postkantoor.
For great justice!
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:22:49 #252
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_37286601
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ze liggen op het postkantoor.
De mijne ook. Zaterdag ff ophalen!
pi_37287139
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:15 schreef spacemangraig het volgende:
Dit is wellicht interessant, peaceman

http://www.ateaseweb.com/mb/index.php?showtopic=81051
Van je linkje:
http://www.jonhopkins.co.uk/special/Radiohead.MP3
Vind t niet veel eigenlijk....
pi_37287251
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:39 schreef Longmen het volgende:

[..]

Van je linkje:
oh ik vind 'm wel goed, is de eerste single van het nieuwe album.
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:42:09 #255
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_37287252
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:22 schreef AirwiN het volgende:

[..]

De mijne ook. Zaterdag ff ophalen!
Koninginnedag. Is ie vast niet open.
For great justice!
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:44:38 #256
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_37287335
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:42 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Koninginnedag. Is ie vast niet open.
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben...
pi_37287377
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:42 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

oh ik vind 'm wel goed, is de eerste single van het nieuwe album.
Ja is dat zo, dacht dat t een geintje was.
pi_37288569
quote:

[..]

Van je linkje:
Best. Radiohead. Song. Ever.
pi_37288744
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:45 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja is dat zo, dacht dat t een geintje was.
Hoe kom je daar nou weer bij?
Briljant nummer overigens
pi_37288798
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Best. Radiohead. Song. Ever.
Wat een belediging voor hun andere werk!
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:27 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij?
Briljant nummer overigens
Las t forum niet goed..., en nee briljant is t niet, maar wel grappig!
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:48:13 #261
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_37289619
quote:

[..]

Van je linkje:
wat een droog liedje
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:59:24 #262
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_37290120
Hooguit leuk als intro op t nieuwe album maar verder...
pi_37290774
wtf Hoor ik daar een eend
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:40:20 #265
27699 Ravage
thinking about you
pi_37291578
Om de laatste trein te halen moet ik rond 23:15 buiten staan. Zou het concert dan al afgelopen zijn? Anders toch maar de auto pakken...
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:46:41 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37291784
Ik zou met de auto gaan... Je zal toch net de toegift missen .
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:52:15 #267
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_37291953
De HMH is niet dusdanig groot dat parkeren er echt een probleem is. Mits er geen voetbalwedstrijd of concert is in de Arena (tijdens de Kaiser Chiefs speelde het Nederlands Elftal next door, slecht idee toen met de auto gaan)
For great justice!
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:58:02 #268
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_37292145
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:40 schreef Ravage het volgende:
Om de laatste trein te halen moet ik rond 23:15 buiten staan. Zou het concert dan al afgelopen zijn? Anders toch maar de auto pakken...
Ik moet met de trein, can you feel my pain?
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:58:45 #269
27699 Ravage
thinking about you
pi_37292168
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
De HMH is niet dusdanig groot dat parkeren er echt een probleem is. Mits er geen voetbalwedstrijd of concert is in de Arena (tijdens de Kaiser Chiefs speelde het Nederlands Elftal next door, slecht idee toen met de auto gaan)
Op de evenementenkalender op de site van Amsterdam Arena staan iig niks op die dagen.. Dan toch maar met de auto, het risico op het missen van de toegift weegt op tegen welke hoeveelheid benzine dan ook.
  dinsdag 25 april 2006 @ 21:29:33 #270
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_37293402
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:29 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Waste heeft één kaartje gerefund...
Vandaag een 'sorry, we hebben per ongeluk een kaartje van je bestelling afgehaald' mailtje van Waste. 't Verandert verder niks, maar netjes dat ze uit zichzelf mailen. Als er nog een kaartje beschikbaar komt, nemen ze nog contact met me op...
pi_37298747
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:29 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Vandaag een 'sorry, we hebben per ongeluk een kaartje van je bestelling afgehaald' mailtje van Waste. 't Verandert verder niks, maar netjes dat ze uit zichzelf mailen. Als er nog een kaartje beschikbaar komt, nemen ze nog contact met me op...
Wtf, dus je krijgt nu gewoon een kaartje minder dan je besteld had?
  woensdag 26 april 2006 @ 00:48:06 #272
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_37300435
nieuwe poging: ik wil mijn 2 kaartjes van dinsdag 9 mei ruilen voor 2 kaartjes 10 mei
wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 26 april 2006 @ 08:02:11 #273
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_37302523
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Wtf, dus je krijgt nu gewoon een kaartje minder dan je besteld had?
Daar komt het wel op neer ja...
  woensdag 26 april 2006 @ 08:57:17 #274
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_37303129
@ Airwin: Ik heb eventueel nog wel een kaart voor je beschikbaar voor 9 mei, normale WASTE-prijs...
  woensdag 26 april 2006 @ 10:02:59 #275
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_37304337
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:57 schreef MadMaster het volgende:
@ Airwin: Ik heb eventueel nog wel een kaart voor je beschikbaar voor 9 mei, normale WASTE-prijs...
Ik heb wel interesse. Mail me maar (zie profiel) om af te spreken qua opsturen, betalen etc.

Top!
  woensdag 26 april 2006 @ 10:19:45 #276
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_37304664
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:02 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb wel interesse. Mail me maar (zie profiel) om af te spreken qua opsturen, betalen etc.
Je hebt mail...
pi_37319811
Hmmm...

Kaartjes opgehaald op het postkantoor. Dingen komen uit Engeland, via een vvk die door de band is georganiseerd. Niet zo vreemd om te verwachten dat het andere kaartjes dan normaal zijn.

Zijn het gewoon weer die oerlelijke Ticketservice kaartjes
  woensdag 26 april 2006 @ 23:50:00 #278
27699 Ravage
thinking about you
pi_37330874
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:14 schreef calvobbes het volgende:
Zijn het gewoon weer die oerlelijke Ticketservice kaartjes
Yep .. Waarschijnlijk dus in Nederland geprint, naar Engeland verstuurd, en aangetekend weer teruggestuurd
  donderdag 27 april 2006 @ 07:19:07 #279
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_37334756
Tja, ze scannen ze vast weer en dan is het lastig om die dingen zelf in de UK te maken denk ik.
For great justice!
  donderdag 27 april 2006 @ 08:26:01 #280
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_37335163
iemand nog een kaartje over?
  donderdag 27 april 2006 @ 08:44:00 #281
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_37335377
Ik heb nog enkele kaarten over voor 9 mei (normale WASTE-prijs à 50 Euro + verzendkosten).
Reacties graag per mail (zie mijn profiel).
  donderdag 27 april 2006 @ 16:28:54 #282
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 27 april 2006 @ 20:14:04 #283
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_37356109
pi_37362177
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:31 schreef parselmouth het volgende:
Beter spelen ze Arpeggi .
god verhoede het
pi_37365513
Let op!!
Er zijn weer tickets te bestellen via www.ticketservice.nl
voor beide dagen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 08:50:48 #287
114177 Diaan73
pi_37367975
quote:
Op donderdag 27 april 2006 08:26 schreef Elusive het volgende:
iemand nog een kaartje over?
Wij hebben de kaartjes ook binnen en misschien nog 1 over voor 10 mei 2006. Moet even berichtje van vrienden afwachten.
Make love, not war ☮
  vrijdag 28 april 2006 @ 09:13:23 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37368302
Ik ga ze straks ophalen op het postkantoor .
pi_37368341
Het is al bijna zover!!!
pi_37368628
ik wil zo graag maar het is zo duur
fucking hmh!
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:04:01 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37372276
Binnen
pi_37374684
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 01:26 schreef nr.126 het volgende:
Let op!!
Er zijn weer tickets te bestellen via www.ticketservice.nl
voor beide dagen.
en nog steeds (9e in ieder geval)
pi_37374847
idd, voor beide dagen nog zo te zien
  vrijdag 28 april 2006 @ 17:28:31 #294
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_37382458
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Binnen
For great justice!
  vrijdag 28 april 2006 @ 23:13:50 #295
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37392013
WIj hebben nog een kaartje over hoogst waarschijnlijk voor de 10de. Als iemand belangstelling heeft, mail me dan maar.
pi_37394278
Raar gedoe eigenlijk allemaal
Eerst haastig via WASTE een ticket bestellen, concerten op die zaterdag binnen 3 kwartier uitverkocht.
En nu alweer een maand later 2 dagen lang weer tickets te verkrijgen via ticketmaster
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 10:15:59 #297
128220 Peter6000
pi_37396978

Nog steeds voor zowel de 9e als de 10e.
pi_37398125
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 01:00 schreef nr.126 het volgende:
Raar gedoe eigenlijk allemaal
Eerst haastig via WASTE een ticket bestellen, concerten op die zaterdag binnen 3 kwartier uitverkocht.
En nu alweer een maand later 2 dagen lang weer tickets te verkrijgen via ticketmaster
zo raar is het niet. Bij ticketservice kan je een annuleringsverzekering nemen. Als je niet kunt, dan kan je teveel gekochte tickets weer inruillen en die gaan dan weer terug in de verkoop. Ik vind dat een perfect systeem, anders wordt je alleen maar afgezet door 'touts' op marktplaats.
(:
pi_37415174
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 11:23 schreef nein het volgende:

[..]

zo raar is het niet. Bij ticketservice kan je een annuleringsverzekering nemen. Als je niet kunt, dan kan je teveel gekochte tickets weer inruillen en die gaan dan weer terug in de verkoop. Ik vind dat een perfect systeem, anders wordt je alleen maar afgezet door 'touts' op marktplaats.
ja maar hoeveel mensen nemen nu daadwerkelijk zo'n verzekering?
En hoeveel dáárvan zullen nu hun tickets weer vrijgeven. Zal echt bijzonder weinig zijn. (die dus beide hebben én doen)

Nu lijkt alles weer uitverkocht.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:48:28 #300
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37416684
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 23:13 schreef peaceman het volgende:
Wij hebben nog een kaartje over voor de 10de. Als iemand belangstelling heeft, mail me dan maar.
  zondag 30 april 2006 @ 16:20:39 #301
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_37428682
Woei, het gaat nu wel snel, nog anderhalve week.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')