Ik wilde dat dat waar wasquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:19 schreef Meeg het volgende:
De twee beste albums vind ik toch The Bends en OK Computer..Ik kan jammer genoeg niet naar een concert, dan zit ik in Parijs! Ze komen toch ook op Pinkpop?
Hè potver..quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wilde dat dat waar was![]()
[afbeelding]
in 2001 waren ze er wel, briljant optreden toenquote:
Ik denk het ook niet, maar het is niet onmogelijk. Kan me het verhaal herinneren dat ze ooit ergens op een festival speelden en gedobbeld hebben of iets dergelijks wie als eerste zou spelen en dat Radiohead toen als eerste het podium op moestquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:40 schreef calvobbes het volgende:
Het zou kunnen qua planning, tour begint de maandag na Pinkpop.
Maar alle belangrijke optreedtijden zijn al vergeven. Denk niet dat ze Radiohead gaan plannen aan het begin van de dag ofzo
Ja, dat is zo! Toen ik ze op het tibetan freedom zag in a'dam, speelden ze ook compleet nieuwe nummers en een nooit eerder gespeelde cover van elvis costello....zo coolquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef Evertje het volgende:
[..]
-knip-
Ik hooop al wat moois te horen als ik naar dah charity concert ga op 1 mei. Zijn ze toch ook vaker geneigd speciale dingen te spelen, tenminste Thom & jonny dan.
Ik neem mn camera mee en doe mijn bestquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:17 schreef nein het volgende:
[..]
Ja, dat is zo! Toen ik ze op het tibetan freedom zag in a'dam, speelden ze ook compleet nieuwe nummers en een nooit eerder gespeelde cover van elvis costello....zo cool
Ik hoop voor je dat ze nu ook wat aparts spelen!! (en voor mezelf hoop ik dat iemand het opneemt..)
* MadMaster meldt zich voor de 10e...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:17 schreef nein het volgende:
... (en voor mezelf hoop ik dat iemand het opneemt..)
Nou, als ze heel Pablo Honey gaan spelen zal ik diezelfde avond toch wel even zachtjes huilen in m'n bedquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Kan me weinig verotten wat ze spelen, t wordt mn eerste keer
Dat zijn de echte fansquote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Nou, als ze heel Pablo Honey gaan spelen zal ik diezelfde avond toch wel even zachtjes huilen in m'n bed![]()
Wel realistisch blijven hèquote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Nou, als ze heel Pablo Honey gaan spelen zal ik diezelfde avond toch wel even zachtjes huilen in m'n bed![]()
Oh jaquote:Op woensdag 5 april 2006 18:49 schreef T.haha.ijs het volgende:
I duim voor Let Down...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |