Ik zeg helemaal niet dat je geen echte fan bent als je niet met een matje voor de deur ligt. Want dat was bij dit concert ook niet eens nodig.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:22 schreef Spideyman het volgende:
Hou toch eens op man, ga ergens anders stoer lopen doen. Alsof je geen echte fan kan zijn als je niet met een matje voor de deur gaat liggen.
Wat dus meer geluk dan wijsheid was... Als dat nou nog niet duidelijk voor je is...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Maar het is je dus toch gelukt omdat in dit geval de vvk rustig verliep.
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:57 schreef peaceman het volgende:
Wat dus meer geluk dan wijsheid was... Als dat nou nog niet duidelijk voor je is...![]()
Idiotheque...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Exit Music (dit keer graag zonder pratende mensen er doorheen)
Like spinning plates (met die prachtige piano-intro)
Creep (acoustische versie, die ik ook op mijn crematie laat horen)
Lurgee (mooi gitaarwerk uit de begintijd)
Fake plastic trees (was in het Gelredome ook schitterend, dus graag op herhaling)
We suck young blood (was in het Gelredome ook schitterend, dus graag op herhaling)
Idioteque (geen toelichting nodig, lijkt me)
Voldoende tijd? Zelf kwam ik er eind dinsdagmiddag achter [wilde even dagje niet te veel internettenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je een kaartje hebt weten te bemachtigen voor deze Radiohead concerten heeft dat niks met geluk te maken gehad. Er was meer dan voldoende tijd en ruimte om een kaartje te kopen zoals ik je al diverse malen heb uitgelegd
Nee hoor. Meestal minder zelfsquote:Op maandag 27 maart 2006 15:27 schreef soul114 het volgende:
In het algemeen zit er toch wel meer tijd tussen bekend making tourdates en voorverkoop .
Precies wat ik zeg. Iemand die echt graag naar Radiohead wilde had wel een manier gevonden om voortijdig kaartjes te kopen of te regelen dat iemand anders dat zou doenquote:Mocht dat niet gelukt zijn had ik [natuurlijk wel] even met werk gebeld of ik niet later kon beginnen cq te laat ging komen ofzo
Zijn we er nu dan eindelijk uit?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee hoor. Meestal minder zelfs
Hangt van de band af, meestal wordt een concert pas donderdag officieel aangekondigd en start de vvk de zaterdag erna
[..]
Precies wat ik zeg. Iemand die echt graag naar Radiohead wilde had wel een manier gevonden om voortijdig kaartjes te kopen of te regelen dat iemand anders dat zou doen
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:28 schreef calvobbes het volgende:
Iedereen die perse wilde gaan heeft imo genoeg tijd en kans gehad om aan een kaartje te komen.
Zeer vervelend dat nu ook weer zwarthandelaren er weer mee aan de haal gaan, maar als je echt fan bent, dan had je makkelijk aan een kaartje kunnen komen.
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:25 schreef calvobbes het volgende:
Sorry, maar mensen die zonder kaartje zitten hebben imo tijd en kansen genoeg gehad om aan een kaartje te komen.
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nogmaals, dit concert werd 5 dagen geleden bekend gemaakt....
Oftewel, dan heb je 4 dagen de tijd gehad om iets te regelen. Als je een echte fan bent, lukt dat echt wel.
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:48 schreef calvobbes het volgende:
Als je perse naar een Radiohead concert had gewild heb je een dag of vier de tijd gehad om te regelen dat iemand een kaartje voor jou zou halen.
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:40 schreef calvobbes het volgende:
Ik zeg dat een echte fan ruim de tijd en mogelijkheden had om aan een kaartje te komen.
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:08 schreef calvobbes het volgende:
Er was meer dan voldoende tijd en ruimte om een kaartje te kopen zoals ik je al diverse malen heb uitgelegd
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef calvobbes het volgende:
Precies wat ik zeg. Iemand die echt graag naar Radiohead wilde had wel een manier gevonden om voortijdig kaartjes te kopen of te regelen dat iemand anders dat zou doen
Nee. Sommige mensen moet iets 98237948237 keer worden uitgelegd.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Stokpaardje of zo?![]()
Wat mij betreft zijn we er allang uit. Maar anderen willen er blijkbaar nog over doorgaan.quote:
Moet? Kunnen anderen niet gewoon een andere visie/mening/standpunt hebben?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:22 schreef calvobbes het volgende:
Nee. Sommige mensen moet iets 98237948237 keer worden uitgelegd.
Al die postings zijn toch echt van jou...quote:Wat mij betreft zijn we er allang uit. Maar anderen willen er blijkbaar nog over doorgaan.
Jawel hoor. Maar blijkbaar mag ik die niet hebben....quote:Op maandag 27 maart 2006 16:31 schreef MadMaster het volgende:
Moet? Kunnen anderen niet gewoon een andere visie/mening/standpunt hebben?
Ja dus?quote:Al die postings zijn toch echt van jou...
quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
En wat vond men eigenlijk van de gang van zaken bij de kaartverkoop![]()
In dit geval had ik inderdaad voldoende tijd jahquote:Op maandag 27 maart 2006 17:37 schreef thaleia het volgende:
calvobbes, ik begrijp na die 988213476 reacties in elk geval uitstekend dat jij inderdaad ruim voldoende tijd hebt om concertaankondigingen op internet bij te houden
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:52 schreef peaceman het volgende:
Wordt mijn 4e 2e keer
Pinkpop 2001 (briljant optreden!)
Werchter 2003
Gelredome 2003
Helaas niet meer dan deze keren...
17e keer? Hoe krijg je dat voor elkaar? Ben je een Radiohead-stalker?quote:
2 keer achterna gereisd (nou ja, 1 keer speelden ze toevallig in de stad waar ik toch naartoe ging die zomer op vakantie in die week! en de andere keer heb ik om 4 concerten heen in 2 verschillende steden een vakantie heen gepland, dus in die steden waar ze speelden ook vakantie vieren....in spanje in de zomer, dus dat was heel goed te doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:07 schreef peaceman het volgende:
dus in een kleine 5 jaar tijd 17 keer? Mijn hemel.... reis je ze achterna? Hoe doe je dat?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:51 schreef peaceman het volgende:
The Trickster zou ik ook graag willen horen
[afbeelding]
Ja, ik vond het leuker toen ze afsloten met de cyclus Paranoid Android, Idioteque, Everything in its right place. Daarna kwamen dan nog twee encores van vier en twee nummers meestal. Maar laatste tijd sloten ze altijd af met Everything in its right place.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:40 schreef nein het volgende:
NUDE! (big ideas) zou ik GRAAG weer willen horen...dat is al sinds meeting people is easy uitkwam een onuitgebracht nummer dat ik koester.
Verder geen everything in its right place, want dat was allltijd het einde van hun show in hun tour...dus dan was de verrassing er wel af. Zodra je het begin van Everything hoorde was het al meteen "ow..kut, laatste nummer alweer *baalbaal*. Ik zou graag Nice dream willen horen en Sit Down en life in a glass house....
Nou inderdaad! Melatonin bv. Of is dat geen B kantje?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef parselmouth het volgende:
Trickster! En Polyethylene. Sowieso veel B-sides spelen, zitten echt zulke mooie, goede en geniale nummers tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |