abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 maart 2006 @ 11:45:48 #1
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36373351

Radiohead will be touring the UK/EU in May, playing a short series of theatre shows before heading off on an American and Canadian tour in June (dates TBC). They'll then play some European festival dates before headlining the V Festival in Chelmsford and Stafford in August.

The tour will be the first opportunity to hear a selection of brand new material that the band has been working on in the studio.

Other than for the festivals listed, w.a.s.t.e. will be selling a limited pre-sale allocation of tickets to w.a.s.t.e. members.

This pre-sale will commence at midday on the 22nd March 2006 at http://tickets.waste.uk.com/

To repeat American and Canadian tour dates are yet to be confirmed

Venue Date General on sale date General ticket site

KB Hall Copenhagen 6th May 25th March(10am local time) www.billetlugen.dk
KB Hall Copenhagen 7th May 25th March (10am local time) www.billetlugen.dk

Heineken Music Hall Amsterdam 9th May 25th March (10am local time) www.ticketservice.nl
Heineken Music Hall Amsterdam 10th May 25th March (10am local time) www.ticketservice.nl

Empress Ballroom Blackpool 12th May 25th March 9am www.gigsandtours.com
Empress Ballroom Blackpool 13th May 25th March 9am www.gigsandtours.com

Civic Wolverhampton 15th May 25th March 9am www.gigsandtours.com
Civic Wolverhampton 16th May 25th March 9am www.gigsandtours.com

Hammersmith Apollo London 18th May 25th March 9am www.gigsandtours.com
Hammersmith Apollo London 19th May 25th March 9am www.gigsandtours.com

Bonnaroo festival (no presale) 17th June on sale now http://www.bonnaroo.com/2006/
Sziget Festival (no presale) 12th Aug TBC www.sziget.hu/festival_english/ticket

V festival Hylands Park 19th Aug sold out
V festival Weston Park 20th Aug sold out

Meadowbank Edinburgh 22nd Aug 25th March www.gigsinscotland.com
Marlay Park Dublin 24th Aug 31st March www.ticketmaster.ie

Alle concerten zijn uitverkocht via Waste en in Nederland in elk geval ook via ticketservice.

[ Bericht 5% gewijzigd door peaceman op 26-03-2006 21:44:19 ]
  zondag 26 maart 2006 @ 11:46:23 #2
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36373360
quote:
Op zondag 26 maart 2006 08:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Een fan had zijn kaartje in dat geval via Waste aangeschaft.
Dat is natuurlijk flauwekul van de eerste orde... niet elke fan heeft dag en nacht de mogelijkheid om op het internet te zijn en weet die mogelijkheid dus wellicht niet (wij, als echte fans wisten dat ook pas van de week) en bovendien is niet elk fan in het bezit van een creditcard. Buiten dat kunnen persoonlijke omstandigheden ook bij een echte fan nog een rol spelen.
Een kort door de bocht redenering Claudia....
pi_36373364
Ik ben er dus beide dagen
pi_36373577
Ik heb ook 2 kaartjes via Waste aangeschaft, maar bij de order tracking staat nog steeds: not dispatched. Zijn er meer mensen hier die via Waste gekocht hebben en waarvan de kaartjes al verstuurd/ontvangen zijn
Oh, and that's a bad miss!
  zondag 26 maart 2006 @ 12:01:58 #5
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36373609
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:00 schreef Brentmeister het volgende:
Ik heb ook 2 kaartjes via Waste aangeschaft, maar bij de order tracking staat nog steeds: not dispatched. Zijn er meer mensen hier die via Waste gekocht hebben en waarvan de kaartjes al verstuurd/ontvangen zijn
Bij onze bestelling staat ook nog steeds Not Dispatched. Geen nood... gewoon een beetje geduld hebben... over een paar weken mag je in paniek gaan raken
pi_36373642
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Bij onze bestelling staat ook nog steeds Not Dispatched. Geen nood... gewoon een beetje geduld hebben... over een paar weken mag je in paniek gaan raken
Oh gelukkig Dan zet ik de paniek nog ff on hold

Volgens mij zijn de meeste concerten uit de OP al uitverkocht of zie ik dat verkeerd
  zondag 26 maart 2006 @ 12:05:55 #7
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36373683
Klopt, maar ik heb nu even geen tijd om de OP aan te passen..misschien vanavond...
pi_36373785
Allright
  zondag 26 maart 2006 @ 12:34:04 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36374272
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Bij onze ook
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36374298
Was het maar 9 mei! Of 10 mei!
pi_36374325
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Was het maar 9 mei! Of 10 mei!
Ach, de spanning van het wachten is ook leuk
pi_36375082
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:46 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk flauwekul van de eerste orde... niet elke fan heeft dag en nacht de mogelijkheid om op het internet te zijn en weet die mogelijkheid dus wellicht niet (wij, als echte fans wisten dat ook pas van de week) en bovendien is niet elk fan in het bezit van een creditcard. Buiten dat kunnen persoonlijke omstandigheden ook bij een echte fan nog een rol spelen.
Een kort door de bocht redenering Claudia....
Ook niet helemaal waar, want als je op het FokForum het juiste topic weet te vinden, dan kun je WASTE denk ik ook wel vinden. Creditcard zit wel wat in, maar goed waar maken we ons druk om. mijn mening is dat als je echt ergens graag naar toe wilt, dan weet je wel wat te regelen. Of je het dan zelf doet of iemand op pad stuurt, maar kaarten zul je krijgen.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:44:11 #13
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_36377739
Inderdaad, het was in dit geval een dag of 5 van tevoren bekend dat zaterdag de vvk zou beginnen, iedere muziekliefhebber weet geloof ik dat dat dan om 10 uur 's ochtends is. Als jij per sé naar een concert wil zorg je gewoon dat je bij de vvk kan zijn, of iemand erheen kan sturen. Waar een wil is, is een weg
Seriously!?
  zondag 26 maart 2006 @ 16:23:21 #14
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_36380227
9 mei ben ik jarig
  zondag 26 maart 2006 @ 16:32:50 #15
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36380490
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:08 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ook niet helemaal waar, want als je op het FokForum het juiste topic weet te vinden, dan kun je WASTE denk ik ook wel vinden. Creditcard zit wel wat in, maar goed waar maken we ons druk om. mijn mening is dat als je echt ergens graag naar toe wilt, dan weet je wel wat te regelen. Of je het dan zelf doet of iemand op pad stuurt, maar kaarten zul je krijgen.
Je gaat al uit van de veronderstelling dat iedereen Fok! kan vinden.... Moet ik nog verder gaan?
  zondag 26 maart 2006 @ 16:37:27 #16
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36380611
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:44 schreef ImPrEzA het volgende:
Inderdaad, het was in dit geval een dag of 5 van tevoren bekend dat zaterdag de vvk zou beginnen, iedere muziekliefhebber weet geloof ik dat dat dan om 10 uur 's ochtends is. Als jij per sé naar een concert wil zorg je gewoon dat je bij de vvk kan zijn, of iemand erheen kan sturen. Waar een wil is, is een weg
een dag of 5 vantevoren.. tjonge dat is idd enorm vroeg
Als je persé bij een concert wilt zijn, zegt dat niet dat je ook de exacte voorverkoopdatum weet. Nogmaals: niet iedereen heeft dag en nacht de mogelijkheid om te internetten en ook nogmaals: persoonlijke omstandigheden kunnen er ook toe leiden dat je wel eens een weekje muzieknieuws mist... ben je daardoor dan minder fan? Neen... je hebt dan alleen pech gehad.
Overigens kan bij echte fans ook nog geldgebrek een rol spelen...

Maar natuurlijk is het over het algemeen wel zo dat mensen dit wel wisten, maar om nou fans die geen kaartje hebben weten te bemachtigen gelijk onwil/domheid in de schoenen te schuiven gaat mij te ver.
pi_36381106
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:32 schreef peaceman het volgende:

[..]

Je gaat al uit van de veronderstelling dat iedereen Fok! kan vinden.... Moet ik nog verder gaan?
Ehm, jij hebt het toch over gebruikers die hier aan het klagen zijn. Die hebben dan toch fok gevonden.............................
pi_36381253
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:37 schreef peaceman het volgende:

[..]

een dag of 5 vantevoren.. tjonge dat is idd enorm vroeg
Als je persé bij een concert wilt zijn, zegt dat niet dat je ook de exacte voorverkoopdatum weet. Nogmaals: niet iedereen heeft dag en nacht de mogelijkheid om te internetten en ook nogmaals: persoonlijke omstandigheden kunnen er ook toe leiden dat je wel eens een weekje muzieknieuws mist... ben je daardoor dan minder fan? Neen... je hebt dan alleen pech gehad.
Overigens kan bij echte fans ook nog geldgebrek een rol spelen...

Maar natuurlijk is het over het algemeen wel zo dat mensen dit wel wisten, maar om nou fans die geen kaartje hebben weten te bemachtigen gelijk onwil/domheid in de schoenen te schuiven gaat mij te ver.
Ja ik was bijvoorbeeld de hele week in Belgie zonder internet en m'n telefoon had geen bereik..
Gelukkig was ik vrijdag al weer terug dus heb ik nog wel kaarten kunnen krijgen.
Maar ik hoorde er een dag voor het begin van de kaartverkoop dus pas van.

Maar het is gewoon achterlijk om te zeggen dat de mensen die geen kaartje meer konden krijgen meteen geen echte fans zijn.. dat is gewoon grote onzin
De hoeveelheid kaarten is nou eenmaal beperkt dus dat soort dingen gebeuren
Er zijn vast wel meer RH fans in Nederland dan dat er kaartjes waren (hoeveel kaarten waren er eigenlijk?)
Dus dan heb je altijd mensen die er naast grijpen, zeker met van die handelaren die lekker geld willen verdienen en dus veel kaarten kopen
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_36381416
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:59 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ja ik was bijvoorbeeld de hele week in Belgie zonder internet en m'n telefoon had geen bereik..
Gelukkig was ik vrijdag al weer terug dus heb ik nog wel kaarten kunnen krijgen.
Maar ik hoorde er een dag voor het begin van de kaartverkoop dus pas van.

Maar het is gewoon achterlijk om te zeggen dat de mensen die geen kaartje meer konden krijgen meteen geen echte fans zijn.. dat is gewoon grote onzin
De hoeveelheid kaarten is nou eenmaal beperkt dus dat soort dingen gebeuren
Er zijn vast wel meer RH fans in Nederland dan dat er kaartjes waren (hoeveel kaarten waren er eigenlijk?)
Dus dan heb je altijd mensen die er naast grijpen, zeker met van die handelaren die lekker geld willen verdienen en dus veel kaarten kopen
Dat zijn inderdaad omstandigheden waar je als echte fan niks aan kan doen, maar over die situatie heb ik het niet. Is gewoon zwaar balen dan.
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 17:17:57 #20
128220 Peter6000
pi_36381747
Je zou het ook makkelijk kunnen verminderen door gewoon een max van 2 kaartjes PP in te stellen, al is dat met meerdere ticketmasteraccounts vast ook wel weer te omzeilen.
Trouwens wel eigenaardig fans de schuld te geven als ze er niet op tijd bij zijn, dat praat het ver boven de kostprijs verkopen van kaartjes toch niet goed?

Zelf stond ik al om kwart voor 8 voor het postkantoor (nummer 2 kwam pas kwart voor 9 ), en ik ben er beide dagen bij, maar mijn drang om Radiohead te zien is zo groot, dat ik er rustig een paar honderd euro voor zou hebben neergeteld.
  zondag 26 maart 2006 @ 17:18:12 #21
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36381751
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:54 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ehm, jij hebt het toch over gebruikers die hier aan het klagen zijn. Die hebben dan toch fok gevonden.............................
Ik gaf juist redenen voor niet-fokkers omdat er een aantal mensen blijkbaar is, die er vanuit lijkt te gaan dat alle RH-fans fokkers zijn en het dus hadden moeten weten. Dat lijkt mij een zeer vreemde veronderstelling. Mjn punt ging dus niet zozeer over fokkers... Als je dat idee hebt gekregen, dan is dat onjuist. Ik ging echter wel in op een reactie van 1 fokster...

[ Bericht 0% gewijzigd door peaceman op 26-03-2006 18:44:14 ]
pi_36383654
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:18 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik gaf juist redenen voor niet-fokkers omdat er een aantal mensen blijkbaar is, die er vanuit lijkt te gaan dat alle RH-fans fokkers zijn en het dus hadden moeten weten. Dat lijkt mij een zeer vreemde veronderstelling. Mjn punt ging dus niet zozeer over fokkers... Als je dat idee hebt gekregen, dan is dat onjuist. Ik echter wel in op een reactie van 1 fokster...
Ok
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 19:01:07 #23
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_36384389
ik hoorde dat het uitverkocht was, is dat zo?
:')
  zondag 26 maart 2006 @ 19:03:56 #24
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 19:17:46 #25
pi_36384739
kut!
pi_36385068
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:46 schreef peaceman het volgende:

Dat is natuurlijk flauwekul van de eerste orde... niet elke fan heeft dag en nacht de mogelijkheid om op het internet te zijn
Niks flauwekul.
Die voorverkoop heeft 2 dagen gelopen.

Als je in die tijd, geen enkele mogelijkheid hebt gehad om een kaartje te scoren en ook niet in staat bent geweest om bij een redelijk rustige vvk een kaartje te krijgen, dan moet je nu ook niet klagen.

Iedereen die perse wilde gaan heeft imo genoeg tijd en kans gehad om aan een kaartje te komen.

Zeer vervelend dat nu ook weer zwarthandelaren er weer mee aan de haal gaan, maar als je echt fan bent, dan had je makkelijk aan een kaartje kunnen komen.
  zondag 26 maart 2006 @ 19:38:09 #27
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36385344
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kut!
www.marktplaats.nl

en geef ze van mij een schop onder de reet als je de kaartjes overhandigd krijgt.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 19:55:26 #28
pi_36385835
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:38 schreef Spideyman het volgende:

[..]

www.marktplaats.nl

en geef ze van mij een schop onder de reet als je de kaartjes overhandigd krijgt.
beste aanbod wat te vinden valt is 2 kaartjes voor 130 euro
  zondag 26 maart 2006 @ 20:07:22 #29
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36386104
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:28 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Niks flauwekul.
Die voorverkoop heeft 2 dagen gelopen.

Als je in die tijd, geen enkele mogelijkheid hebt gehad om een kaartje te scoren en ook niet in staat bent geweest om bij een redelijk rustige vvk een kaartje te krijgen, dan moet je nu ook niet klagen.

Iedereen die perse wilde gaan heeft imo genoeg tijd en kans gehad om aan een kaartje te komen.

Zeer vervelend dat nu ook weer zwarthandelaren er weer mee aan de haal gaan, maar als je echt fan bent, dan had je makkelijk aan een kaartje kunnen komen.
Als je alle redenen die ik aangegeven heb idd onzin vindt, dan heb jij gelijk. maar het lijkt me erg kort door de bocht om zo te denken.
Dus ja, wel flauwekul.
Nogmaals: ook echte fans hebben soms de mogelijkheden niet om het juiste moment kaartjes te bestellen of andere zaken aan hun hoofd die gewoon op dat moment even belangrijker zijn.

Wie dat niet begrijpt... tja ik weet niet zo goed wat ik daarvan dan moet denken.
  zondag 26 maart 2006 @ 20:09:32 #30
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36386164
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

beste aanbod wat te vinden valt is 2 kaartjes voor 130 euro
gewoon nog afwachten tot er een paar echte muziekliefhebbers hun kaartje aanbieden omdat ze helaas door omstandigheden niet kunnen gaan. Uit ervaring weet ik dat zij wel de kaartjes voor een redelijke prijs van de hand willen doen aan een mede-fan.
Want er zijn gelukkig ook zulke mensen.
  zondag 26 maart 2006 @ 20:58:49 #31
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_36387658
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:37 schreef peaceman het volgende:

[..]

Hm ik zie dat ik die indruk wekte, maar zo bedoelde ik dat ook niet. Het was alleen een reactie op de mensen zonder kaartje die klagen over de zwarthandelaren (wat ik overigens niet ben :p), dat het daardoor zo snel is uitverkocht. Volgens mij valt dat wel mee, er zijn gewoon teveel fans voor twee avonden Bijlmer Bierhal I guess.
Seriously!?
  zondag 26 maart 2006 @ 21:05:13 #32
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36387855
quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:58 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

Hm ik zie dat ik die indruk wekte, maar zo bedoelde ik dat ook niet. Het was alleen een reactie op de mensen zonder kaartje die klagen over de zwarthandelaren (wat ik overigens niet ben :p), dat het daardoor zo snel is uitverkocht. Volgens mij valt dat wel mee, er zijn gewoon teveel fans voor twee avonden Bijlmer Bierhal I guess.
Och het was niet op jouw persoonlijk gericht hoor

[ Bericht 1% gewijzigd door peaceman op 26-03-2006 21:24:53 ]
pi_36388490
quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:07 schreef peaceman het volgende:

Nogmaals: ook echte fans hebben soms de mogelijkheden niet om het juiste moment kaartjes te bestellen of andere zaken aan hun hoofd die gewoon op dat moment even belangrijker zijn.
De enige reden die ik kan verzinnen is op vakantie zijn en niet weten dat de vvk is gestart.

Je maakt mij echt niet wijs dat een echte fan de afgelopen 6 dagen op geen enkele manier op een kaartje had kunnen komen.
Als je zaterdag niet in de rij kon liggen dan was er vast wel iemand te vinden die dat wel voor je kon doen. En een slaapzak was in dit geval echt niet nodig. Internet kun je tegenwoordig overal wel vinden en iemand met een creditcard is ook wel te vinden als je wat moeite doet.

Sorry, maar mensen die zonder kaartje zitten hebben imo tijd en kansen genoeg gehad om aan een kaartje te komen.
  zondag 26 maart 2006 @ 21:29:15 #34
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36388619
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:25 schreef calvobbes het volgende:

[..]

De enige reden die ik kan verzinnen is op vakantie zijn en niet weten dat de vvk is gestart.

Je maakt mij echt niet wijs dat een echte fan de afgelopen 6 dagen op geen enkele manier op een kaartje had kunnen komen.
Als je zaterdag niet in de rij kon liggen dan was er vast wel iemand te vinden die dat wel voor je kon doen. En een slaapzak was in dit geval echt niet nodig. Internet kun je tegenwoordig overal wel vinden en iemand met een creditcard is ook wel te vinden als je wat moeite doet.

Sorry, maar mensen die zonder kaartje zitten hebben imo tijd en kansen genoeg gehad om aan een kaartje te komen.
Ik kan er veel meer verzinnen... Bijvoorbeeld droevige familie-omstandigheden, geboorte van een kind, moeilijkheden op het werk, gewoon geen internet hebben, ziek zijn enzovoort, enzovoort. Het zijn zomaar wat voorbeelden waarbij je hoofd even niet naar concerten/internet staat.
Bovendien nogmaals: niet iedereen kan elke dag/week op internet zijn.
pi_36388825
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:29 schreef peaceman het volgende:

Bovendien nogmaals: niet iedereen kan elke dag/week op internet zijn.
Nogmaals, dit concert werd 5 dagen geleden bekend gemaakt....
Oftewel, dan heb je 4 dagen de tijd gehad om iets te regelen. Als je een echte fan bent, lukt dat echt wel.

En daarbij worden dit soort dingen niet alleen via internet bekend....
  zondag 26 maart 2006 @ 21:39:19 #36
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36388966
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Oftewel, dan heb je 4 dagen de tijd gehad om iets te regelen. Als je een echte fan bent, lukt dat echt wel.

En daarbij worden dit soort dingen niet alleen via internet bekend....
Dus jij vindt de mogelijke redenen die ik geef nog altijd onzin?
pi_36389267
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:39 schreef peaceman het volgende:

Dus jij vindt de mogelijke redenen die ik geef nog altijd onzin?
Ik vind die redenen voor echte fans geen goed excuus om nu te gaan lopen mekkeren dat ze geen kaartje hebben.
De vvk is rustig gegaan voor zover ik gehoord heb, er zijn op diverse manieren kaarten verkocht.
Als je perse naar een Radiohead concert had gewild heb je een dag of vier de tijd gehad om te regelen dat iemand een kaartje voor jou zou halen.

Als je nu kunt lopen klagen dat zwarthandelaren kaarten voor je neus hebben weggekaapt, dan denk ik ook niet dat je ziek bent, net een kind hebt of iemand overleden is.
  zondag 26 maart 2006 @ 21:57:05 #38
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36389481
Ik zeg ook niet dat de mensen met de redenen die ik noem nu klagen, maar ik zeg wel dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat alle fans het wisten/konden weten. Niet iedereen leest elke dag de krant, kijkt op teletext of kijkt elke dag/week op internet.
Buiten dat was het nogal verrassend dat ze ineens concerten aankondigden, omdat de berichten van nog niet zo lang geleden sterk suggereerden dat er pas in het najaar een tour door Europa zou komen.

En als je met die wetenschap er de komende weken achter komt dat er 2 concerten gepland staan en je de prijzen op marktplaats ziet, dan heb je alle redenen om eens flink op de zwarthandelaren te vloeken lijkt mij.

Enfin, dat is mijn bescheiden mening maar...

Overigens ben ik wel benieuwd hoeveel 'oud' werk ze tussen het nieuwe materiaal gaan spelen.
En ook ben ik benieuwd of er voor die tijd het een en ander aan nieuw werk gelekt gaat worden.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:15:55 #39
141482 Q.
JurassiQ
pi_36390028
Ik heb er zin in.
For great justice!
  zondag 26 maart 2006 @ 22:17:10 #40
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_36390073
Ik ook.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:21:15 #41
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_36390222
Voor de goede orde, in het vorige topic heb ik 4 kaarten voor 9 mei aangeboden, omdat ik die per ongeluk besteld had i.p.v. voor de 10e.
Deze kaarten zijn inmiddels niet meer beschikbaar, dus s.v.p. niet meer reageren op dat bericht per email.
Thanks!!

Peaceman, er komen weer wat Amerikanen over, als alles te plannen valt voor hen...
  zondag 26 maart 2006 @ 22:22:46 #42
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_36390282
Ik heb er ook zin in, heb ze nog nooit live gezien....
Make love, not war ☮
  zondag 26 maart 2006 @ 22:22:59 #43
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36390290
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:48 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik vind die redenen voor echte fans geen goed excuus om nu te gaan lopen mekkeren dat ze geen kaartje hebben.
De vvk is rustig gegaan voor zover ik gehoord heb, er zijn op diverse manieren kaarten verkocht.
Als je perse naar een Radiohead concert had gewild heb je een dag of vier de tijd gehad om te regelen dat iemand een kaartje voor jou zou halen.

Als je nu kunt lopen klagen dat zwarthandelaren kaarten voor je neus hebben weggekaapt, dan denk ik ook niet dat je ziek bent, net een kind hebt of iemand overleden is.
Hou toch eens op man, ga ergens anders stoer lopen doen. Alsof je geen echte fan kan zijn als je niet met een matje voor de deur gaat liggen.

Praat liever over het aanstaande concert, waar ik in ieder geval ontzettend veel zin in heb

Ze zullen vast wel veel van het nieuwe album spelen, maar ik hoop toch echt op wat oudjes. Elk nummer van The Bends mag wel eigenlijk. Welke nummers willen we hier absoluut horen??
  zondag 26 maart 2006 @ 22:23:36 #44
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36390303
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Voor de goede orde, in het vorige topic heb ik 4 kaarten voor 9 mei aangeboden, omdat ik die per ongeluk besteld had i.p.v. voor de 10e.
Deze kaarten zijn inmiddels niet meer beschikbaar, dus s.v.p. niet meer reageren op dat bericht per email.
Thanks!!

Peaceman, er komen weer wat Amerikanen over, als alles te plannen valt voor hen...
Ah daar hebben we het per mail nog wel over schat ik zo in
  zondag 26 maart 2006 @ 22:28:34 #45
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36390440
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:22 schreef Spideyman het volgende:

[..]
Ze zullen vast wel veel van het nieuwe album spelen, maar ik hoop toch echt op wat oudjes. Elk nummer van The Bends mag wel eigenlijk. Welke nummers willen we hier absoluut horen??
Ik zou dolgraag You and whose army willen horen....
Maar ook Like Spinning Plates, Where i end and you begin, Everything in it's right place, Idiotique.....
Talk Show Host lijkt me wel een must...
Tja eigenlijk mogen ze van mij wel hun hele reportoir spelen... of zou dat teveel gevraagd zijn?
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2006 @ 22:36:27 #46
128220 Peter6000
pi_36390672
quote:
Exit Music (dit keer graag zonder pratende mensen er doorheen)
Like spinning plates (met die prachtige piano-intro)
Creep (acoustische versie, die ik ook op mijn crematie laat horen)
Lurgee (mooi gitaarwerk uit de begintijd)
Fake plastic trees (was in het Gelredome ook schitterend, dus graag op herhaling)
We suck young blood (was in het Gelredome ook schitterend, dus graag op herhaling)
Idioteque (geen toelichting nodig, lijkt me)

En 2 dagen achter elkaar de tijd nieuwe nummers te leren kennen
Het wordt geweldig
  zondag 26 maart 2006 @ 23:54:06 #47
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36392929
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef Peter6000 het volgende:

pi_36397145
quote:
Ik heb 2 kaartjes en dat is ongeveer als volgt gegaan: Ik lees regelmatig Radiohead.com of greenplastic.com. Afgelopen week erg druk geweest met werk zodat ik zaterdagochtend om 5 voor 10 voor het eerst tijd vond om eens een privé te internetten. Daar was ik dus snel weer achter vandaan richting de ticketbox. Voor hetzelfde geld had ik alles misgelopen. Ik vind de tijd tussen aankondiging en verkoop veel te kort.

Oh ja, de vijf must-hear nummers:

Scatterbrain
Like Spinning Plates
A Punch-Up at the Wedding
Karma Police
There There

[ Bericht 7% gewijzigd door Puur op 27-03-2006 10:37:41 ]
pi_36399353
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:54 schreef Puur het volgende:

Ik vind de tijd tussen aankondiging en verkoop veel te kort.
Maar het is je dus toch gelukt omdat in dit geval de vvk rustig verliep.
pi_36399496
* QTPi gaat woensdag 10 mei
pi_36399607
quote:

Hou toch eens op man, ga ergens anders stoer lopen doen. Alsof je geen echte fan kan zijn als je niet met een matje voor de deur gaat liggen.
Ik zeg helemaal niet dat je geen echte fan bent als je niet met een matje voor de deur ligt. Want dat was bij dit concert ook niet eens nodig.

Ik zeg dat een echte fan ruim de tijd en mogelijkheden had om aan een kaartje te komen.
  maandag 27 maart 2006 @ 11:45:37 #52
27699 Ravage
thinking about you
pi_36399764
Ik ben erg benieuwd of nummers als Reckoner, Last Flowers en House of Cards gespeeld worden, en hoe ze nu verder ontwikkeld zijn..

Kan echt niet wachten!!!
i'm not living, i'm just killing time
  maandag 27 maart 2006 @ 12:57:23 #53
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36401764
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Maar het is je dus toch gelukt omdat in dit geval de vvk rustig verliep.
Wat dus meer geluk dan wijsheid was... Als dat nou nog niet duidelijk voor je is...
pi_36402097
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:57 schreef peaceman het volgende:

Wat dus meer geluk dan wijsheid was... Als dat nou nog niet duidelijk voor je is...

Als je een kaartje hebt weten te bemachtigen voor deze Radiohead concerten heeft dat niks met geluk te maken gehad. Er was meer dan voldoende tijd en ruimte om een kaartje te kopen zoals ik je al diverse malen heb uitgelegd
  maandag 27 maart 2006 @ 13:42:18 #55
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_36402959
Check, aanwezig op 9 mei... Echt ruimschoots de tijd gehad om een kaartje te halen! .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_36404496
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Exit Music (dit keer graag zonder pratende mensen er doorheen)
Like spinning plates (met die prachtige piano-intro)
Lurgee (mooi gitaarwerk uit de begintijd)
Fake plastic trees (was in het Gelredome ook schitterend, dus graag op herhaling)
We suck young blood (was in het Gelredome ook schitterend, dus graag op herhaling)
Idioteque (geen toelichting nodig, lijkt me)
Idiotheque...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 27 maart 2006 @ 15:27:02 #57
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_36406127
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:08 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als je een kaartje hebt weten te bemachtigen voor deze Radiohead concerten heeft dat niks met geluk te maken gehad. Er was meer dan voldoende tijd en ruimte om een kaartje te kopen zoals ik je al diverse malen heb uitgelegd
Voldoende tijd? Zelf kwam ik er eind dinsdagmiddag achter [wilde even dagje niet te veel internetten ] en ik vond dat de verkoop vrij snel daarna was (woensdag waste & zaterdag al ticketservice). In het algemeen zit er toch wel meer tijd tussen bekend making tourdates en voorverkoop .

Gelukkig heb ik woensdag via waste kaartjes kunnen halen aangezien ik zaterdag om 10u moest werken en er niemand was die meewilde (te duur/geen tijd etc) of eventueel kaartjes kon halen...
Mocht dat niet gelukt zijn had ik [natuurlijk wel] even met werk gebeld of ik niet later kon beginnen cq te laat ging komen ofzo

Ik hoop [onder andere] trouwens op: Fake Plastic Trees, Karma Police, Everything In It's Right Place..
pi_36406195
Ik hoop niet, ik eis de volgende nummers! .
Exit Music (For A Film);
Idiotheque;
Everything In It's Right Place;
2+2=5;
Street Spirit (Fade Out).
pi_36407220
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:27 schreef soul114 het volgende:

In het algemeen zit er toch wel meer tijd tussen bekend making tourdates en voorverkoop .
Nee hoor. Meestal minder zelfs
Hangt van de band af, meestal wordt een concert pas donderdag officieel aangekondigd en start de vvk de zaterdag erna
quote:
Mocht dat niet gelukt zijn had ik [natuurlijk wel] even met werk gebeld of ik niet later kon beginnen cq te laat ging komen ofzo
Precies wat ik zeg. Iemand die echt graag naar Radiohead wilde had wel een manier gevonden om voortijdig kaartjes te kopen of te regelen dat iemand anders dat zou doen
pi_36407371
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee hoor. Meestal minder zelfs
Hangt van de band af, meestal wordt een concert pas donderdag officieel aangekondigd en start de vvk de zaterdag erna
[..]

Precies wat ik zeg. Iemand die echt graag naar Radiohead wilde had wel een manier gevonden om voortijdig kaartjes te kopen of te regelen dat iemand anders dat zou doen
Zijn we er nu dan eindelijk uit?
  maandag 27 maart 2006 @ 16:08:08 #61
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_36407588
Stokpaardje of zo?
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:28 schreef calvobbes het volgende:

quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:25 schreef calvobbes het volgende:

quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

quote:

quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:40 schreef calvobbes het volgende:

Ik zeg dat een echte fan ruim de tijd en mogelijkheden had om aan een kaartje te komen.
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:08 schreef calvobbes het volgende:

Er was meer dan voldoende tijd en ruimte om een kaartje te kopen zoals ik je al diverse malen heb uitgelegd
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef calvobbes het volgende:

pi_36408010
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Stokpaardje of zo?
Nee. Sommige mensen moet iets 98237948237 keer worden uitgelegd.
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:59 schreef Longmen het volgende:

Zijn we er nu dan eindelijk uit?
Wat mij betreft zijn we er allang uit. Maar anderen willen er blijkbaar nog over doorgaan.
pi_36408068
nietus!
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  maandag 27 maart 2006 @ 16:31:20 #64
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_36408204
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:22 schreef calvobbes het volgende:

Nee. Sommige mensen moet iets 98237948237 keer worden uitgelegd.
Moet? Kunnen anderen niet gewoon een andere visie/mening/standpunt hebben?
quote:
Wat mij betreft zijn we er allang uit. Maar anderen willen er blijkbaar nog over doorgaan.
Al die postings zijn toch echt van jou...
pi_36408323
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:31 schreef MadMaster het volgende:

Moet? Kunnen anderen niet gewoon een andere visie/mening/standpunt hebben?
Jawel hoor. Maar blijkbaar mag ik die niet hebben....
quote:
Al die postings zijn toch echt van jou...
Ja dus?
Ik reageer op anderen die er weer over door gaan. Mag dat niet?
pi_36408560
Reageer hier ook even op...
  maandag 27 maart 2006 @ 17:19:40 #67
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36409591
Mompelt iets en houdt het maar bij mompelen...

Hoeveelste keer wordt het voor men dat men Radiohead gaat zien?
  † In Memoriam † maandag 27 maart 2006 @ 17:25:44 #68
128220 Peter6000
pi_36409769
En wat vond men eigenlijk van de gang van zaken bij de kaartverkoop

2e keer nog maar, eerste keer in 2003
Maar beter laat dan nooit
pi_36409882
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:25 schreef Peter6000 het volgende:

2e keer nog maar, eerste keer in 2003
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
pi_36410076
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
En wat vond men eigenlijk van de gang van zaken bij de kaartverkoop

calvobbes, ik begrijp na die 988213476 reacties in elk geval uitstekend dat jij inderdaad ruim voldoende tijd hebt om concertaankondigingen op internet bij te houden

OT: Het wordt mijn 3e keer, na Werchter en Gelredome 2003. Ik hoef niet zo nodig weer de geijkte nummers van OK Computer en The Bends, ik hoop op vooral veel nieuw werk en wat leuke Kid A/Amnesiac/HTTT-dingetjes.
pi_36410096
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:37 schreef thaleia het volgende:

calvobbes, ik begrijp na die 988213476 reacties in elk geval uitstekend dat jij inderdaad ruim voldoende tijd hebt om concertaankondigingen op internet bij te houden
In dit geval had ik inderdaad voldoende tijd jah
pi_36410126
*is er ook bij*
Wordt m'n eerste keer Radiohead, wilde wel in 2003 gaan, maar in die maand ging ik ook al naar Muse en het Gelredome is veeeeeeel te ver weg voor mij.
Nou ja, in die drie jaar tijd is Radiohead uitgegroeid tot mijn favoriete band, dus ik kan niet wachten tot de 9e
pi_36410894
Vijfde keer

Rock Werchter 2003
Oberhausen november 2003
Brussel november 2003 (de dag erna )
Arnhem november 2003
pi_36412191
Ik ga ze voor het eerst zien
  maandag 27 maart 2006 @ 18:52:36 #75
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36412301
Wordt mijn 4e keer
Pinkpop 2001 (briljant optreden!)
Werchter 2003
Gelredome 2003

Helaas niet meer dan deze keren...
  maandag 27 maart 2006 @ 19:01:55 #76
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_36412596
eerste & tweede keer
  maandag 27 maart 2006 @ 19:47:54 #77
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_36414002
Ik ga ze ook voor het eerst zien en het is een moetje maar ik vind het niet erg hoor.
Make love, not war ☮
pi_36432324
mijn..ehm
17e keer...denk ik

(:
pi_36432876
mijn eerste keer!
pi_36438669
quote:
Op maandag 27 maart 2006 18:52 schreef peaceman het volgende:
Wordt mijn 4e 2e keer
Pinkpop 2001 (briljant optreden!)
Werchter 2003
Gelredome 2003

Helaas niet meer dan deze keren...
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:05:59 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36438809
Wordt de 2e keer voor mij... Heb ze in 1997 op Werchter gezien, daarna helaas nooit meer .

Als waste meewerkt gaat daar 09-05 verandering in komen
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:41:41 #82
141482 Q.
JurassiQ
pi_36439880
4e keer.
For great justice!
pi_36440863
15/9/2000 in het Goffertpark
November 2003 in Parijs en Arnhem

4de keer dus

Ik heb Thom en Greenwood ook nog zien optreden tijden het Tibetan Freedom concert in '99. Dat was na het optreden in de Kayam tent wel het beste optreden wat ik van Thom heb gezien
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:14:37 #84
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36444485
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:45 schreef nein het volgende:
mijn..ehm
17e keer...denk ik

17e keer? Hoe krijg je dat voor elkaar? Ben je een Radiohead-stalker?

pi_36445708
nein is een groupie.
pi_36447681
hahahaha
zeer triest dat ik ze zovaak gezien heb en niet eens een echte groupie ben, maar ik vind de mannen van radiohead niet bepaald aantrekkelijk!

Anyway, ik heb ze nogal wat keren in het buitenland gezien en dat tikt dan snel aan Dat waren ook meteen de allermooiste shows ook, want die in nederland zijn altijd zo massaal

Plus, ik heb ze voor het eerst in 1999 gezien, dus in 7 jaar tijd is dat toch best beschaafd?
Volgens mij heb ik ze voor het laatst in dec 2003 gezien....2 hele jaren niets!
(:
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:07:01 #87
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36447829
dus in een kleine 5 jaar tijd 17 keer? Mijn hemel.... reis je ze achterna? Hoe doe je dat?

pi_36450035
Dit is de tweede keer dat ik ga. Eerste keer was in Gelredome.

Van mij mogen ze het volgende spelen:

There There
Sit Down, Stand Up
Everything in it's right place
Optimistic
Pyramid Song
(en eigenlijk ook wel Pulk/pull revolving doors)
pi_36452026
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:07 schreef peaceman het volgende:
dus in een kleine 5 jaar tijd 17 keer? Mijn hemel.... reis je ze achterna? Hoe doe je dat?

[afbeelding]
2 keer achterna gereisd (nou ja, 1 keer speelden ze toevallig in de stad waar ik toch naartoe ging die zomer op vakantie in die week! en de andere keer heb ik om 4 concerten heen in 2 verschillende steden een vakantie heen gepland, dus in die steden waar ze speelden ook vakantie vieren....in spanje in de zomer, dus dat was heel goed te doen )
Verder heb ik 3 keer tickets gewonnen/gekregen van vrienden en hoefde ik deshalve alleen vliegticket naar london te betalen
(:
pi_36452090
NUDE! (big ideas) zou ik GRAAG weer willen horen...dat is al sinds meeting people is easy uitkwam een onuitgebracht nummer dat ik koester.
Verder geen everything in its right place, want dat was allltijd het einde van hun show in hun tour...dus dan was de verrassing er wel af. Zodra je het begin van Everything hoorde was het al meteen "ow..kut, laatste nummer alweer *baalbaal*. Ik zou graag Nice dream willen horen en Sit Down en life in a glass house....
(:
  woensdag 29 maart 2006 @ 00:47:18 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36452210
- Where I End And You Begin
- 2 +2 = 5
- Climbing Up the Walls
- Street Spirit (Fade Out)

Deze graag
  woensdag 29 maart 2006 @ 07:51:05 #92
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36454154
The Trickster zou ik ook graag willen horen
  woensdag 29 maart 2006 @ 09:45:49 #93
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36455589
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 07:51 schreef peaceman het volgende:
The Trickster zou ik ook graag willen horen
[afbeelding]
pi_36460480
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:40 schreef nein het volgende:
NUDE! (big ideas) zou ik GRAAG weer willen horen...dat is al sinds meeting people is easy uitkwam een onuitgebracht nummer dat ik koester.
Verder geen everything in its right place, want dat was allltijd het einde van hun show in hun tour...dus dan was de verrassing er wel af. Zodra je het begin van Everything hoorde was het al meteen "ow..kut, laatste nummer alweer *baalbaal*. Ik zou graag Nice dream willen horen en Sit Down en life in a glass house....
Ja, ik vond het leuker toen ze afsloten met de cyclus Paranoid Android, Idioteque, Everything in its right place. Daarna kwamen dan nog twee encores van vier en twee nummers meestal. Maar laatste tijd sloten ze altijd af met Everything in its right place.

Nice dream en Life in a glass house zou wel gaaf zijn. Hoop zelf ook nog altijd beetje op Knives out. Big ideas zou natuurlijk super zijn. Ik hooop al wat moois te horen als ik naar dah charity concert ga op 1 mei. Zijn ze toch ook vaker geneigd speciale dingen te spelen, tenminste Thom & jonny dan.
pi_36461233
Big Ideas komt waarschijnlijk op het nieuwe album, toch?
pi_36464534
Trickster! En Polyethylene . Sowieso veel B-sides spelen, zitten echt zulke mooie, goede en geniale nummers tussen.
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:28:05 #97
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36469459
De enige B-side die ze bijna altijd spelen is volgens mij Talk Show Host, maar dat is dan ook wel 1 van de toppers onder de B-sides...
pi_36475993
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef parselmouth het volgende:
Trickster! En Polyethylene . Sowieso veel B-sides spelen, zitten echt zulke mooie, goede en geniale nummers tussen.
Nou inderdaad! Melatonin bv. Of is dat geen B kantje?
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:15:24 #99
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_36476799
Volgens mij wel ja. Pearly* vind ik ook wel geinig
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:19:55 #100
138456 Meeg
Pattamatties!
pi_36476932
De twee beste albums vind ik toch The Bends en OK Computer.. Ik kan jammer genoeg niet naar een concert, dan zit ik in Parijs! Ze komen toch ook op Pinkpop?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')