Je hebt mail...quote:Op woensdag 26 april 2006 10:02 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb wel interesse. Mail me maar (zie profiel) om af te spreken qua opsturen, betalen etc.
Yep .. Waarschijnlijk dus in Nederland geprint, naar Engeland verstuurd, en aangetekend weer teruggestuurdquote:Op woensdag 26 april 2006 19:14 schreef calvobbes het volgende:
Zijn het gewoon weer die oerlelijke Ticketservice kaartjes
god verhoede hetquote:
Wij hebben de kaartjes ook binnenquote:
en nog steedsquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:26 schreef nr.126 het volgende:
Let op!!
Er zijn weer tickets te bestellen via www.ticketservice.nl
voor beide dagen.
zo raar is het niet. Bij ticketservice kan je een annuleringsverzekering nemen. Als je niet kunt, dan kan je teveel gekochte tickets weer inruillen en die gaan dan weer terug in de verkoop. Ik vind dat een perfect systeem, anders wordt je alleen maar afgezet door 'touts' op marktplaats.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:00 schreef nr.126 het volgende:
Raar gedoe eigenlijk allemaal
Eerst haastig via WASTE een ticket bestellen, concerten op die zaterdag binnen 3 kwartier uitverkocht.
En nu alweer een maand later 2 dagen lang weer tickets te verkrijgen via ticketmaster![]()
ja maar hoeveel mensen nemen nu daadwerkelijk zo'n verzekering?quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:23 schreef nein het volgende:
[..]
zo raar is het niet. Bij ticketservice kan je een annuleringsverzekering nemen. Als je niet kunt, dan kan je teveel gekochte tickets weer inruillen en die gaan dan weer terug in de verkoop. Ik vind dat een perfect systeem, anders wordt je alleen maar afgezet door 'touts' op marktplaats.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:13 schreef peaceman het volgende:
Wij hebben nog een kaartje over voor de 10de. Als iemand belangstelling heeft, mail me dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |