De mijne ook. Zaterdag ff ophalen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ze liggen op het postkantoor.
Van je linkje:quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:15 schreef spacemangraig het volgende:
Dit is wellicht interessant, peaceman
http://www.ateaseweb.com/mb/index.php?showtopic=81051
oh ik vind 'm wel goed, is de eerste single van het nieuwe album.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Van je linkje:
http://www.jonhopkins.co.uk/special/Radiohead.MP3
Vind t niet veel eigenlijk....
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben...quote:
Ja is dat zo, dacht dat t een geintje was.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:42 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
oh ik vind 'm wel goed, is de eerste single van het nieuwe album.
Best. Radiohead. Song. Ever.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Van je linkje:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja is dat zo, dacht dat t een geintje was.![]()
Wat een belediging voor hun andere werk!quote:
Las t forum niet goed..., en nee briljant is t niet, maar wel grappig!quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:27 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Briljant nummer overigens![]()
wat een droog liedjequote:Op dinsdag 25 april 2006 18:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Van je linkje:
Ik moet met de trein, can you feel my pain?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:40 schreef Ravage het volgende:
Om de laatste trein te halen moet ik rond 23:15 buiten staan. Zou het concert dan al afgelopen zijn? Anders toch maar de auto pakken...
Op de evenementenkalender op de site van Amsterdam Arena staan iig niks op die dagen.. Dan toch maar met de auto, het risico op het missen van de toegift weegt op tegen welke hoeveelheid benzine dan ook.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
De HMH is niet dusdanig groot dat parkeren er echt een probleem is. Mits er geen voetbalwedstrijd of concert is in de Arena (tijdens de Kaiser Chiefs speelde het Nederlands Elftal next door, slecht idee toen met de auto gaan)![]()
Vandaag een 'sorry, we hebben per ongeluk een kaartje van je bestelling afgehaald' mailtje van Waste. 't Verandert verder niks, maar netjes dat ze uit zichzelf mailen. Als er nog een kaartje beschikbaar komt, nemen ze nog contact met me op...quote:
Wtf, dus je krijgt nu gewoon een kaartje minder dan je besteld had?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag een 'sorry, we hebben per ongeluk een kaartje van je bestelling afgehaald' mailtje van Waste. 't Verandert verder niks, maar netjes dat ze uit zichzelf mailen. Als er nog een kaartje beschikbaar komt, nemen ze nog contact met me op...
Daar komt het wel op neer ja...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Wtf, dus je krijgt nu gewoon een kaartje minder dan je besteld had?![]()
Ik heb wel interesse. Mail me maar (zie profiel) om af te spreken qua opsturen, betalen etc.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:57 schreef MadMaster het volgende:
@ Airwin: Ik heb eventueel nog wel een kaart voor je beschikbaar voor 9 mei, normale WASTE-prijs...
Je hebt mail...quote:Op woensdag 26 april 2006 10:02 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb wel interesse. Mail me maar (zie profiel) om af te spreken qua opsturen, betalen etc.
Yep .. Waarschijnlijk dus in Nederland geprint, naar Engeland verstuurd, en aangetekend weer teruggestuurdquote:Op woensdag 26 april 2006 19:14 schreef calvobbes het volgende:
Zijn het gewoon weer die oerlelijke Ticketservice kaartjes
god verhoede hetquote:
Wij hebben de kaartjes ook binnenquote:
en nog steedsquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:26 schreef nr.126 het volgende:
Let op!!
Er zijn weer tickets te bestellen via www.ticketservice.nl
voor beide dagen.
zo raar is het niet. Bij ticketservice kan je een annuleringsverzekering nemen. Als je niet kunt, dan kan je teveel gekochte tickets weer inruillen en die gaan dan weer terug in de verkoop. Ik vind dat een perfect systeem, anders wordt je alleen maar afgezet door 'touts' op marktplaats.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:00 schreef nr.126 het volgende:
Raar gedoe eigenlijk allemaal
Eerst haastig via WASTE een ticket bestellen, concerten op die zaterdag binnen 3 kwartier uitverkocht.
En nu alweer een maand later 2 dagen lang weer tickets te verkrijgen via ticketmaster![]()
ja maar hoeveel mensen nemen nu daadwerkelijk zo'n verzekering?quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:23 schreef nein het volgende:
[..]
zo raar is het niet. Bij ticketservice kan je een annuleringsverzekering nemen. Als je niet kunt, dan kan je teveel gekochte tickets weer inruillen en die gaan dan weer terug in de verkoop. Ik vind dat een perfect systeem, anders wordt je alleen maar afgezet door 'touts' op marktplaats.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:13 schreef peaceman het volgende:
Wij hebben nog een kaartje over voor de 10de. Als iemand belangstelling heeft, mail me dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |