Ik wilde dat dat waar wasquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:19 schreef Meeg het volgende:
De twee beste albums vind ik toch The Bends en OK Computer..Ik kan jammer genoeg niet naar een concert, dan zit ik in Parijs! Ze komen toch ook op Pinkpop?
Hè potver..quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wilde dat dat waar was![]()
[afbeelding]
in 2001 waren ze er wel, briljant optreden toenquote:
Ik denk het ook niet, maar het is niet onmogelijk. Kan me het verhaal herinneren dat ze ooit ergens op een festival speelden en gedobbeld hebben of iets dergelijks wie als eerste zou spelen en dat Radiohead toen als eerste het podium op moestquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:40 schreef calvobbes het volgende:
Het zou kunnen qua planning, tour begint de maandag na Pinkpop.
Maar alle belangrijke optreedtijden zijn al vergeven. Denk niet dat ze Radiohead gaan plannen aan het begin van de dag ofzo
Ja, dat is zo! Toen ik ze op het tibetan freedom zag in a'dam, speelden ze ook compleet nieuwe nummers en een nooit eerder gespeelde cover van elvis costello....zo coolquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef Evertje het volgende:
[..]
-knip-
Ik hooop al wat moois te horen als ik naar dah charity concert ga op 1 mei. Zijn ze toch ook vaker geneigd speciale dingen te spelen, tenminste Thom & jonny dan.
Ik neem mn camera mee en doe mijn bestquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:17 schreef nein het volgende:
[..]
Ja, dat is zo! Toen ik ze op het tibetan freedom zag in a'dam, speelden ze ook compleet nieuwe nummers en een nooit eerder gespeelde cover van elvis costello....zo cool
Ik hoop voor je dat ze nu ook wat aparts spelen!! (en voor mezelf hoop ik dat iemand het opneemt..)
* MadMaster meldt zich voor de 10e...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:17 schreef nein het volgende:
... (en voor mezelf hoop ik dat iemand het opneemt..)
Nou, als ze heel Pablo Honey gaan spelen zal ik diezelfde avond toch wel even zachtjes huilen in m'n bedquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Kan me weinig verotten wat ze spelen, t wordt mn eerste keer
Dat zijn de echte fansquote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Nou, als ze heel Pablo Honey gaan spelen zal ik diezelfde avond toch wel even zachtjes huilen in m'n bed![]()
Wel realistisch blijven hèquote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Nou, als ze heel Pablo Honey gaan spelen zal ik diezelfde avond toch wel even zachtjes huilen in m'n bed![]()
Oh jaquote:Op woensdag 5 april 2006 18:49 schreef T.haha.ijs het volgende:
I duim voor Let Down...
Ehm, heb je ze gekocht, of heb je zo al ontvangenquote:Op donderdag 6 april 2006 00:02 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik heb 3 ticketsvia WASTE, 9 mei. 1 voor mij, 2 voor vrienden. Hoera
Dusse.... het is nog even afwachten en kan nog niemand de kaartjes van WASTE hebben ontvangen.quote:Hi
We haven't received the tickets ourselves as yet but we'll e-mail you as soon as they've been dispatched.
Waste
Hmmm ik misschien een beetje, maar ik heb vorig jaar voor REM in Rome bij een (deels) italiaanse site ook besteld en dat is ook goed gegaan. WE hebben in ieder geval bewijs van betaling en ordernummer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:01 schreef fretclick het volgende:
zijn jullie niet een beetje zenuwachtig dat je de kaartjes niet krijgt van WASTE?
We krijgen nog eerst een mailtje dat ze verzonden zijn..... als je dat mailtje hebt gehad en ze komen dan maar niet, dan moet je je meer ongerust (gaan) maken..... Hopelijk wordt ons wachten beloond met een heel mooi kaartje en niet zo'n stomme 13 in een dozijn van ticketmaster, al is het natuurlijk wel een lekker gevoel als je zo'n kaartje al thuis hebt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:36 schreef fretclick het volgende:
het zal ook vast wel goedkomen, maar elke dag geen kaarten in de bus is er één minder en het schiet al best op. ik zou echt zenuwachtig zijn haha.
Jij ook nog? Een collega van mij zit een beetje in zak en as omdat ze nog niets gehoord heeft... maar ik zal haar geruststellen dat er meerdere mensen zijn die het nog niet heeft ontvangen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb al heel vaak kaarten via de website van artiesten en/of bands geboekt en heb ze altijd op tijd ontvangen. Moet nu alleen nog de Radiohead- en Robbie Williams-kaarten ontvangen die ik op die manier besteld heb en dat zal ook wel weer goed komen...
Ja dat hebben zij ook gedaan... hahaha maar zij hebben niet eens het t-shirtje ontvangen... dus maakt ze zich nog meer zorgen hahaha.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, speciaal lid geworden van die Inner Sanctum-website vanwege de tickets, omdat moeder de vrouw Robbie absoluut wilde bezoeken en we de reguliere voorverkoop niet zagen zitten...
Kostte 25 Engelse ponden, maar moeders loopt nu wel met een exclusief Robbie T-shirt te paraderen en ik mag haar in juni begeleiden...
Bij de bestelling (net als die bij Radiohead) stond ook vermeld dat de kaarten pas enkele weken voor het concert verstuurd zouden worden...
Een suggestie: lees de 9 posts boven je eens.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:06 schreef Longmen het volgende:
Iemand al iets gehoord van WASTE? Of de kaartjes zelfs al ontvangen?
Gaat toch wel goed komen he?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een suggestie: lees de 9 posts boven je eens.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een suggestie: lees de 9 posts boven je eens.
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:04 schreef VixenFromHell het volgende:
nu es ff wat anders dan kaartjes gedoe
HEEFT IEDEREEN ER AL LEKKER ZIN IN??!!
ik wel in ieder geval![]()
![]()
* De Horlepiep meedanst*quote:
via: http://www.ateaseweb.com/mb/index.php?showtopic=79903&st=0quote:Been chatting with WASTE and they have said they haven't received them but expect them NEXT Wednesday the 19th and to have them all sent out by Monday the 24th.
Doe normaalquote:Op zondag 16 april 2006 10:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou het prima vinden als ze de hele avond nummers van Pablo Honey zouden spelen.
Zaterdag Waterboys, maandag B&S en woensdag als supertoetje Radioheadquote:Op woensdag 12 april 2006 19:45 schreef spacemangraig het volgende:
Ja bij mij wordt het nog gekker, maandag B&S, dinsdag Radiohead en dan woensdag alwéér Radiohead
Thinking about you.quote:
En natuurlijk You!quote:Op zondag 16 april 2006 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Thinking about you.
Anyone can play guitar.
Blow out.
Vreemd, er staat nu idd dat ze nog beschikbaar zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef -Dries- het volgende:
Lijkt me zeer sterk
Thanks voor de tip. Drie kaartjes besteld voor 9 mei!quote:Op woensdag 19 april 2006 15:53 schreef Maserati het volgende:
Op die WASTE site staan de twee data in de HMH nog niet op uitverkocht (waar die in Kopenhagen bv. wel is uitverkocht) Zou het nog mogelijk zijn daar kaartjes te bestellen?
Bij mij ook not dispatchedquote:Op woensdag 19 april 2006 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
Het kan gewoon... ik heb er nog 2 bij besteld![]()
maarre ik denk dat ze er misschien nog wat extra hebben bijgekregen.... ze zouden ze vandaag toch krijgen?
Die van mij staan ook nog steeds op "not dispatched" trouwens.
Oh nee... Is het je nu wel gelukt? Aangezien ik hoor dat 9 mei nu alweer uitverkocht is?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:53 schreef Maserati het volgende:
Op die WASTE site staan de twee data in de HMH nog niet op uitverkocht (waar die in Kopenhagen bv. wel is uitverkocht) Zou het nog mogelijk zijn daar kaartjes te bestellen?
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:22 schreef calvobbes het volgende:
Ik heb zojuist een mailtje gekregen dat de kaartjes verstuurd zijn
Dan heb jij zeker kaartje voor de 10e?quote:
Nee, ik was te laat. Heb nu anderen wel aan een kaartje kunnen helpen maar mezelf nietquote:Op woensdag 19 april 2006 21:05 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Oh nee... Is het je nu wel gelukt? Aangezien ik hoor dat 9 mei nu alweer uitverkocht is?![]()
Nee, ik heb ook kaartjes voor de 9equote:Op donderdag 20 april 2006 13:54 schreef soul114 het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker kaartje voor de 10e?
Ik heb ook mail dat kaartje voor 9e verstuurd is (voor de 10e nog niet).
wtf, dus die anderen hebben "jouw" kaartjes gekochtquote:Op donderdag 20 april 2006 15:01 schreef Maserati het volgende:
[..]
Nee, ik was te laat. Heb nu anderen wel aan een kaartje kunnen helpen maar mezelf niet
Ik vind em 3x niks. Halfgare countryzanger die de nieuwe bob dylan zou moeten voor stellen. Ik hoor dat niet zoquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:35 schreef fretclick het volgende:
In het voorprogramma staat ene Willy Mason hè? Zijn er mensen bekend met die kerel? Zo ja, is het wat?
Waste heeft één kaartje gerefund...quote:Op woensdag 19 april 2006 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Drie kaartjes besteld voor 9 mei!![]()
Ik ookquote:Op donderdag 20 april 2006 12:22 schreef calvobbes het volgende:
Ik heb zojuist een mailtje gekregen dat de kaartjes verstuurd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |