quote:Your item posted on 20/04/06 has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.
Onze items ookquote:Op maandag 24 april 2006 15:15 schreef Ravage het volgende:
Your item posted on 21/04/06 has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.
Whiiee spannend!
Nee helemaal niks... vrijdag n mail gestuurd, nu dezelfde als reminder, helemaal niks.quote:Op maandag 24 april 2006 20:25 schreef Brentmeister het volgende:
Ja Longmen, je hebt ook geen reactie gehad van WASTE? Of heb je WASTE zelf nog niet gemaild?
Ow dat is erg frustrerend zeg..... hopelijk heb je snel bericht en komt alles goed...quote:Op maandag 24 april 2006 20:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee helemaal niks... vrijdag n mail gestuurd, nu dezelfde als reminder, helemaal niks.
T geld is er alleen af....en ik heb een ordernummer...
Wat staat er dan als je inlogt op tickets.waste.uk.com ? Misschien zijn die mails van Waste in je junkmail gekomen (bij mij nl. wel). Misschien staat op de order status pagina wel dat ze dispatched zijn...quote:Op maandag 24 april 2006 20:42 schreef Longmen het volgende:
Nee helemaal niks... vrijdag n mail gestuurd, nu dezelfde als reminder, helemaal niks.
T geld is er alleen af....en ik heb een ordernummer...
Vind m niet in mn junkmail, tenzij @home hem al tegenhoud en dit is de status n.a.v. ordertracking:quote:Op maandag 24 april 2006 22:55 schreef Ravage het volgende:
[..]
Wat staat er dan als je inlogt op tickets.waste.uk.com ? Misschien zijn die mails van Waste in je junkmail gekomen (bij mij nl. wel). Misschien staat op de order status pagina wel dat ze dispatched zijn...
Ja ze zijn binnen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:46 schreef Brentmeister het volgende:
idd, ze zijn dus wel verstuurd! Als het goed is zijn dus nu onderweg.
neuj, ze zijn saai...serieus.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:23 schreef peaceman het volgende:
Foto?
Ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:44 schreef calvobbes het volgende:
Argh... Ben je even naar de stad om boodschappen te doen, ligt er een brief in de bus dat ze langs zijn geweest met een pakketje uit Oxford
Kan ik morgen na 10.00 pas op gaan halen bij het postkantoor
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:44 schreef calvobbes het volgende:
Argh... Ben je even naar de stad om boodschappen te doen, ligt er een brief in de bus dat ze langs zijn geweest met een pakketje uit Oxford
Echte fans hadden thuis gebleven om op de postbode te wachten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:44 schreef calvobbes het volgende:
Als ik had geweten dat die postbode eindelijk eens een keer snel zou zijn, dan had ik dat wel gedaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:47 schreef Spideyman het volgende:
Echte fans hadden thuis gebleven om op de postbode te wachten.
Echte fans waren thuis geblevenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik heb ze ook binnen!! Want de postbode heeft eerst naar m'n huis gebeld of ik wel thuis wasquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:47 schreef Spideyman het volgende:
WTFquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:14 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ik heb ze ook binnen!! Want de postbode heeft eerst naar m'n huis gebeld of ik wel thuis was
Respect voor TPG post
Nope.. gewoon in Enschedequote:Op dinsdag 25 april 2006 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
WTF
Waar woon jij? In een gehucht met 5 inwoners, waar de post maar 1x per week via een onregelmatig varende veer moet komen ofzo?
Stuur er daar eens een paar van naar Rotterdam?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:28 schreef Ravage het volgende:
[..]
Nope.. gewoon in EnschedeHet was in ieder geval een erg vrolijke postbode met veel plezier in z'n werk
De enige reden die ik kan verzinnen is op vakantie zijn en niet weten dat de postbode langskwam.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat die postbode eindelijk eens een keer snel zou zijn, dan had ik dat wel gedaan
Hier ook! ik werk gewoon hoor, ga niet voor de brievenbus liggenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:41 schreef peaceman het volgende:
What about de mensen die gewoon moeten werken? Om nou een week vrij te nemen omdat de kaartjes mogelijk wel eens zouden kunnen komen, gaat ook wel wat ver, vind je niet?
Dude, ik heb de post van Calvobbes van pagina 1 uit dit topic ge-copy paste en op de plaatsen van "voorverkoop" "postbode" ingevuld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:41 schreef peaceman het volgende:
What about de mensen die gewoon moeten werken? Om nou een week vrij te nemen omdat de kaartjes mogelijk wel eens zouden kunnen komen, gaat ook wel wat ver, vind je niet?
Ah ja, zover had ik niet nagedacht... ik was nota bene zelf bij die discussie betrokkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dude, ik heb de post van Calvobbes van pagina 1 uit dit topic ge-copy paste en op de plaatsen van "voorverkoop" "postbode" ingevuld.
Maar grapjes moet je eigenlijk niet uitleggen.![]()
Haha wat een briljante appels met peren vergelijkingquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:53 schreef Spideyman het volgende:
Dude, ik heb de post van Calvobbes van pagina 1 uit dit topic ge-copy paste en op de plaatsen van "voorverkoop" "postbode" ingevuld.
Achja... Stel je voor dat je duidelijk zegt dat een vergelijking die iemand maakt, totaal niet kloptquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:19 schreef peaceman het volgende:
Ach je weet toch hoe die is?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Achja... Stel je voor dat je duidelijk zegt dat een vergelijking die iemand maakt, totaal niet klopt
Nee dat soort gezeur moet je gewoon over je heen laten komen....
Ik ben relaxed hoor. Ik kan heel relaxed duidelijk zeggen hoe ik over iets denk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:25 schreef peaceman het volgende:
Relax!
Een losse opmerkingquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik ben relaxed hoor. Ik kan heel relaxed duidelijk zeggen hoe ik over iets denk.
Jij zit misschien meteen op de kast als iemand zo iets tegen jou zegt, ik niet hoor
Dus daar hoe je je echt geen zorgen om te maken
Met mijn bloeddruk is echt niks aan de hand, ik voel me ook niet aangevallen en dergelijke opmerkingen neem ik wel degelijk met een korreltje zout omdat ik weet dat het onzin is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is fok!. Fok! neem je met een flinke korrel zout en als je niet tegen wat plagerijtjes kan of je snel aangevallen voelt, dan is Fok! slecht voor je bloeddruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |