Praat het maar weer goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:10 schreef mitt het volgende:
Hij lijkt wel op een Belg.
jammer dat ik niet eerde stopte met lezen dan daarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:51 schreef tong80 het volgende:
Pas 2 maanden 18 jaar maar nu al zijn debuut makend voor PSV.
Weer een telg uit de legendarische voetbalopleiding op de Herdgang.
Marco zal hem wel in de gaten gaan houden.
[afbeelding]
Dus..quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:15 schreef lltje het volgende:
roy beerens is echt wel goed hoor..
kfiets iedere dag langs zijn huis opweg naar school..
kwam hem vorige week ook nog tege..
kvind hem egt vet..
mja..
wtf overbodig... don't mess with my townquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:05 schreef SCH het volgende:
Hij is in Bladel geboren, da's toch ook zo'n overbodig Brabants kutdurp?
Een matige speler blijft het..quote:Op zondag 15 april 2007 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke wedstrijd speelde hij vorige week.
Is wel echt een speler die bij Heerenveen past qua spel. Ben benieuwd wat hij daar gaat presteren.quote:PSV'er Roy Beerens kiest voor Heerenveen
Datum: 5-jul-2007 15:05
Roy Beerens stond in de belangstelling van veel clubs en koos voor sc Heerenveen. De negentienjarige aanvaller heeft donderdag een driejarig contract met een optie voor nog een seizoen getekend. De jeugdinternational werd de afgelopen maanden door PSV verhuurd aan NEC. In Friesland krijgt hij rugnummer 8.
Beerens speelde negen Eredivisieduels voor PSV, alvorens hij een halfjaar geleden de tijdelijke overstap maakte naar NEC. Sindsdien kwam hij veertien competitiewedstrijden in actie en veroverde hij met Jong Oranje de Europese titel.
Vooruitziende blikquote:
Sinds drie weken geleden toen ik het tegen je zeiquote:
Dat bedoel ik. Met hem hadden we geen verlengingen nodig gehad. Geweldige voetballer en nog mooi om te zien ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:35 schreef venomsnake het volgende:
Voetballer met potentie.. Kon wel eens gaan slagen bij Heerenveen om vervolgens voor een miljoen of 7 naar Ajax te gaan..![]()
Bijna goed. Alleen de T komt niet in je username voor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Middenmotor
Aanvaller toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Middenmotor
quote:Roy Beerens in zijn nopjes met Heerenveen
06 juli 2007
Roy Beerens zette gisteren zijn handtekening onder een contract dat hem voor drie seizoenen aan Heerenveen verbindt. De 19-jarige aanvaller, een talent uit de PSV-school, ziet de keus voor Heerenveen als een verstandige beslissing. ,,Ajax had ook belangstelling, maar die stap vond ik te groot.’’
Er was veel belangstelling voor de rappe aanvaller. De 19-jarige Brabander speelde zich het afgelopen halve jaar bij NEC, waar hij op huurbasis onderdak had gevonden, in de kijker. De aanvaller, Beerens kan zowel vanaf links als rechts en achter de spitsen uit de voeten, leverde bovendien tijdens het EK onder 21 een aantal goede invalbeurten af. Zo scoorde hij in de beslissende penaltyreeks tegen Jong Engeland twee maal vanaf de stip.
,,Het is snel gegaan,’’ aldus Roy Beerens. ,,Tijdens het EK heeft mijn zaakwaarnemer contacten gelegd. Ajax had interesse, PSV wilde verlengen en er was belangstelling uit Spanje. Toen Heerenveen zich melde was de keuze snel gemaakt. Ik wilde in Nederland blijven en Heerenveen is een mooie club. Na één gesprek wist ik genoeg. Ik heb ook niet meer met Ajax gesproken.’’
Beerens ziet de overgang naar Friesland als een logische stap in zijn carrière. ,,Bij NEC ben ik door veel te spelen 50 procent beter en sterker geworden. Bij Heerenveen kan ik mijn volgende stap maken. Als je meteen naar een grote club gaat kun je ver terugvallen. De club spreekt me aan. Ik ben prima ontvangen en weet wat ze in me zien. Bovendien denk ik dat Verbeek een trainer is die me nog beter kan maken. Hij werkt gericht met spelers. Dat spreekt me aan.’’
De nieuwe aanwinst speelt het liefst vanaf de rechterkant, maar heeft er geen moeite mee om op links of achter de spitsen te spelen. ,,Het belangrijkste is dat ik me goed ontwikkel en een basisplaats afdwing. Er zijn genoeg uitdagingen bij Heerenveen. We spelen Europees en er loopt veel kwaliteit rond. Ik hoop dat Alves blijft. Het lijkt me heerlijk met hem samen te spelen. Alle verdedigers in Nederland zijn bang voor hem en daardoor krijgen anderen meer ruimte.’’
Roy Beerens en zijn vriendin Richelle willen zo snel mogelijk woonruimte zoeken in Friesland, Hij ziet de overgang wel zitten. ,,Ik ken Gianni en Calvin natuurlijk van het EK en van vroeger ken ik de broertjes Drost nog. Ik denk dat ik me hier snel thuis zal voelen.’’ Komende maandag meldt Roy Beerens zich voor het eerst op de training. Dat is vrij snel na het EK, maar: ,,Ik ben fit en wil zo snel mogelijk aanschuiven zodat ik vlot kan inburgeren. Ik wil slagen bij Heerenveen en ga daar hard voor werken.’’
Ik zie een gelijkenis met Huntelaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:42 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Jammer dat ie niet gebleven is :/ ... maar hij komt denk ik nog wel terug naar z'n oude nest
op het veld misschien... in de kleedkamer volgens mij een timide brabander.. (uitgaande van beelden van een jaar terug tijdens het kampioenschap, maargoed dan sta je daar ook tussen Cocu, Alex en Gomes... zal wel ietwat intimiderend zijn)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:35 schreef Solstice het volgende:
Het is wel een bluffer, maar ik denk dat dat geen probleem is. Nieuwe spelers worden bij Heerenveen erg goed opgevangen.
Haha, jullie hebben dat Amerikaanse jochie welquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:52 schreef djnospinzone het volgende:
tvp. kut koeman
Dan heb je waarschijnlijk alleen die wedstrijd gezien. Hij is beter met rechts dan met links, zou je weten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:22 schreef Heinekenner het volgende:
Die jongen kan geen fatsoenlijke voorzet geven.
Die wedstrijd tegen Engeland: Hij stond tegen een kreupele rechtsback en heeft maar één keer de achter lijn gehaald.....
Moet wel bij gezegd worden dat er 2 kopzwakke jongens voor het goal stonden en 5 kopsterke engelse verdedigers.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef cultheld het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van Beerens. Leuke techniek, redelijk snel, maar dat is Ikedia ook.
Ikedia is traag?quote:
Beerens met Ikedia vergelijken. Grappigquote:
Mijn punt is dat Beerens niet zoveel bijzonders is. Hij zal best leuk mee kunnen draaien in Heerenveen, maar hij wordt echt geen nieuwe Overmars/Robben. Elia is al een paar klasses beter dan Beerensquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Beerens met Ikedia vergelijken. Grappig![]()
Wat tong80 zegt over Beerens. De rest is vooral jaloezie.
Tja, dat soort kristallen bol bespiegelingen heb ik zo vaak gehoord. Misschien zit je er wel helemaal naast. Wie zal het zeggen. Je weet het niet, net zo min als ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mijn punt is dat Beerens niet zoveel bijzonders is. Hij zal best leuk mee kunnen draaien in Heerenveen, maar hij wordt echt geen nieuwe Overmars/Robben. Elia is al een paar klasses beter dan Beerens.
Leuke buitenspelers op eredivisieniveau zijn toch gewoon goed bruikbaar? Dat kan die jongen echt wel worden. Hij is echt niet veel minder dan wat de topclubs nu op de flanken hebben lopen hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mijn punt is dat Beerens niet zoveel bijzonders is. Hij zal best leuk mee kunnen draaien in Heerenveen, maar hij wordt echt geen nieuwe Overmars/Robben. Elia is al een paar klasses beter dan Beerens.
Tuurlijk, maar sommigen denken dat hij hetzelfde pad als Huntelaar gaat bewandelen en die kans lijkt me vrijwel nihil, daar Beerens fysiek tekort komt voor de absolute top, te weinig voetbalintelligentie heeft en m.i. te onbevangen voetbalt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke buitenspelers op eredivisieniveau zijn toch gewoon goed bruikbaar? Dat kan die jongen echt wel worden. Hij is echt niet veel minder dan wat de topclubs nu op de flanken hebben lopen hoor.
En Elia, die moet eerst eens op het veld presteren ipv met zijn mond.
Nee, hij kreeg gewoon geen kans vanwege Kezman, Sibonquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef One_conundrum het volgende:
haha, kwam Huntelaar ook niet Fysiek te kort en moest hij daarom niet weg bij de PSV
Hij moest niet weg. Hij wilde weg zodat hij aan speeltijd toe zou komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef One_conundrum het volgende:
haha, kwam Huntelaar ook niet Fysiek te kort en moest hij daarom niet weg bij de PSV
Natuurlijk hoeft dat niet. Maar ik word er gewoon moe van dat sommigen Beerens als megatalent bestempelen terwijl hij dat niet is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef MaxPower het volgende:
Beerens hoeft toch ook helemaal niet van het niveau Robben te worden? Met Alves hebben we aan 1 wereldtopper wel genoeg. Daaromheen moet je gewoon nuttige clubvoetballers hebben lopen die met een beetje mazzel voor iets meer dan de inkoopprijs weggaan.
Zelfde pad als Huntelaar? Tegenvallen bij een zogenaamde topclub? Ik mag het niet hopen voor Beerens...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar sommigen denken dat hij hetzelfde pad als Huntelaar gaat bewandelen en die kans lijkt me vrijwel nihil, daar Beerens fysiek tekort komt voor de absolute top, te weinig voetbalintelligentie heeft en m.i. te onbevangen voetbalt.
21 doelpunten in 32 wedstrijden: Echt een tegenvaller ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Zelfde pad als Huntelaar? Tegenvallen bij een zogenaamde topclub? Ik mag het niet hopen voor Beerens...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
21 doelpunten in 32 wedstrijden: Echt een tegenvaller ja.
Alleen tong. De rest is gematigd positief. En 1 iemand zegt dat hij hetzelfde pad als Huntelaar gaat volgen, wat niet onwaarschijnlijk is, ze hebben daar tenslotte ook De Mul op de vleugel gehad.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Natuurlijk hoeft dat niet. Maar ik word er gewoon moe van dat sommigen Beerens als megatalent bestempelen terwijl hij dat niet is.
Wat heeft ie volgens jou niet goed gedaan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]Wou jij beweren dat hij het goed gedaan heeft dan????
![]()
Hij heeft zich niet ontwikkeld, een slechte eerste seizoenshelft gedraaid, een wat tegenvallende dus gemiddeld een nogal slecht seizoen. Leuk dat ie er wat balletjes intikt maar dat is voor de statistieken. Hij is nooit overtuigend geweest.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat heeft ie volgens jou niet goed gedaan?
Jij onderschat Huntelaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft zich niet ontwikkeld, een slechte eerste seizoenshelft gedraaid, een wat tegenvallende dus gemiddeld een nogal slecht seizoen. Leuk dat ie er wat balletjes intikt maar dat is voor de statistieken. Hij is nooit overtuigend geweest.
Ik zie gewoon veel klasse in hem.Maar dat zag ik ook in Brian Roy, Lamptey en Henk van Zuidam de broer van de ex van mijn ex. Dus dat zegt niks. Maar ik zie dat ie erg technisch is altijd vooruit voetbalt en bluf heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:09 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Alleen tong. De rest is gematigd positief.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Zelfde pad als Huntelaar? Tegenvallen bij een zogenaamde topclub? Ik mag het niet hopen voor Beerens...
Pure frustratie. Ik weet nog dat die relnicht riep na de transfer dat hij hoopte dat Klaas Jan zijn been zou breken. Zegt genoeg.quote:
Dat bleek niet eens nodig zijn om het seizoen te verknallenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:38 schreef BB-boy het volgende:
Pure frustratie. Ik weet nog dat die relnicht riep na de transfer dat hij hoopte dat Klaas Jan zijn been zou breken. Zegt genoeg.
En het ergste is nog dat hij het niet eens over vorig seizoen heeft maar het seizoen daarvoor. Het jaar van Huntelaar zeg maar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef tong80 het volgende:
Ik ken jou als Ajacied. Ik vond Huntelaar geweldig. Had een dipje zoals elke jeugdspeler. Maar herstelde zicjh ondanks het gezeik van mensen zoals SCH. Hij is nog geen wereldklasse. Maar de doelpunten die hij maakt zijn nooit de tweede of derde. Altijd crucioaal. Hoe oud is die jongen helemaal. In het buitenland mak je op die leeftijd je debuut. Hij heeft er al 120 ingeschoten. Mooie voetballer. Klasse spits. Minachtend over hem spreken slaat nergens op.
Jij bent van de Van Basten-Cruyff school - dat zijn mensen die niet echt een realistische kijk op voetbal hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef tong80 het volgende:
Ik ken jou als Ajacied. Ik vond Huntelaar geweldig. Had een dipje zoals elke jeugdspeler. Maar herstelde zicjh ondanks het gezeik van mensen zoals SCH. Hij is nog geen wereldklasse. Maar de doelpunten die hij maakt zijn nooit de tweede of derde. Altijd crucioaal. Hoe oud is die jongen helemaal. In het buitenland mak je op die leeftijd je debuut. Hij heeft er al 120 ingeschoten. Mooie voetballer. Klasse spits. Minachtend over hem spreken slaat nergens op.
Op mijn werk ken ik er al 5 met een seizoenskaart die het met mij eens zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef BB-boy het volgende:
Mag ik jou dan bij deze een leugenaar noemen? Want ik ken niet 1 Ajacied (en ik ken er nog al wat) die dat vindt.
Jij van de Foppe-Gert Jan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent van de Van Basten-Cruyff school - dat zijn mensen die niet echt een realistische kijk op voetbal hebben![]()
Volgens mij heb je de enige 5 uit het hele stadion getroffen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Op mijn werk ken ik er al 5 met een seizoenskaart die het met mij eens zijn.
Zoals bij van persie bedoel je ?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoals eigenlijk altijd zul je er deze keer vast ook weer naast zitten Tong80.
Nah, hij heeft wel gelijk. Dit wordt de eerstkomende echte rechtsbuiten die het in het Nederlands elftal goed gaat doen.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoals eigenlijk altijd zul je er deze keer vast ook weer naast zitten Tong80.
Op rechts of op links? Op rechts speelt Bakircioglu denk ik in de basis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:01 schreef Solstice het volgende:
Had bij Ajax ook een basisplek gehaald, denk ik.
quote:
Goh, dat was wel echt een knappe prestatiequote:
kan nog altijd als heerenveen hem verkoopt in de winter of in juliquote:Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef sjimz het volgende:
Speelt een zeer goede wedstrijd!
Een speler waarvoor je naar het stadion komt, ik had hem graag bij Ajax gezien.
Waar heb je het over overdwarse droplul ga je aftrekken op de links achter van Newells old boys.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goh, dat was wel echt een knappe prestatie
Kaka wordt een van de beste voetballers van de laatste 10 jaar. Bookmarken he
Nee kom maar met je weetjes ik sla je links en rechtsom met tegen argumentenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitgeluld?
De 3e.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:49 schreef tong80 het volgende:
Roy Beerens wordt de tweede Roy in Oranje
Achter Royston?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:49 schreef tong80 het volgende:
Roy Beerens wordt de tweede Roy in Oranje
Die zullen hem over twee jaar ook wel voor de hoofdprijs ophalen in Heerenveen. Bij PSV loopt helaas voor hem voorin teveel kwaliteit rond en daar zou hij ook nooit zijn doorgebroken. Oranje-materiaal kan ik 'm in overigens nog niet noemen, maar het begin is goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef sjimz het volgende:
Die jongen heeft zijn carriere gewoon goed uitgestippeld.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die zullen hem over twee jaar ook wel voor de hoofdprijs ophalen in Heerenveen. Bij PSV loopt helaas voor hem voorin teveel kwaliteit rond en daar zou hij ook nooit zijn doorgebroken. Oranje-materiaal kan ik 'm in overigens nog niet noemen, maar het begin is goed.
Nee dan moest ie nog steeds bankenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:38 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hij valt in ieder geval niet zo makkelijk om als Robben en heeft meer kloten in de duels.
Elke frequente Herdgang-bezoeker weet natuurlijk ook dat ie juist wel Kone en Culina uit de basis speelde op de training. Dat is juist ook de reden dat ie PSV de rug heeft toegekeerd.
Want iedere serieuze volger van de trainingen weet dat Beerens veel beter was dan met name Kone, alleen mocht ie het zelden laten zien in de wedstrijden van leek Koeman, en natuurlijk moest Kone eerst zijn geld opbrengen voordat ie gepasseerd kon worden door een jeugdspeler. Politieke/financiele kwestie.
Dat Koeman en Valckx na het puike EK pas wakker werden en hem een nieuw meerderjarig contract voorschoven, zeker toen Ajax interesse had, zegt alles over deze 2 dokussen die sloom achter de feiten aanlopen. Deze jongen laat zich niet piepelen en is niet bang het nest te verlaten op zoek naar progressie en meer vertrouwen. Groot gelijk, al had ie nu zonder Kone wel erin gestaan...
Zou kunnen, maar dat ligt dan niet meer aan Beerens maar aan z'n blinde trainer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee dan moest ie nog steeds banken
Was dat die coach die zonder Ebi en Beerens kampioen werd en de laatste 8 van de CL haalde?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:57 schreef Edenoniphobic het volgende:
Zou kunnen, maar dat ligt dan niet meer aan Beerens maar aan z'n blinde trainer.
Garrincha was analfabeet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja je hebt echt een geweldige menaliteit als je de VMBO niet afmaakt.
Nog afgezien van het IQ van een visstick
quote:
Voetballen konden ze zeker, maar wat te vinden van de mentaliteit van die twee ... ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Diego Armando Maradona toch ook bijna?
Wil je daarmee ook iets zeggen over de mentaliteit van Beerens?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:32 schreef Doc het volgende:
Voetballen konden ze zeker, maar wat te vinden van de mentaliteit van die twee ... ?
(want daar ging het over ...)
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:05 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ga nou niet doen alsof jullie hem ontdekt hebben piemels.
quote:Ik zei het al in het laatste jaar van Guus en het eerste van Koeman, ver voor dit topic, en heb menig dommige PSV'er de huid vol gescholden in het PSV topic voor zijn gebrek aan inzicht als ie het niet zag zitten in Beerens.
Ik bedoelde eigenlijk de user.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:32 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
Voetballen konden ze zeker, maar wat te vinden van de mentaliteit van die twee ... ?
(want daar ging het over ...)
DAM maakte een opmerking over de relatie tussen mentaliteit en intelligentie/geletterdheid/genoten-onderwijs; de voorbeelden die gegeven werden hadden betrekking op de voetbalkwaliteiten, waar de relatie met het VMBO niet op gemaakt werd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je daarmee ook iets zeggen over de mentaliteit van Beerens?
Want tot nu toe gaat het erover dat hij blijkbaar zijn VMBO niet heeft afgemaakt. Misschien getuigt dat juist wel van mentaliteit![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de user.
Dat is knap.. die stond niet op het veldquote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef Mindstate het volgende:
Speelde een hele goede partij gister ja, had nog een mooie panna in huis voor Addo
Siem de Jong is dan ook vele malen meer getalenteerd.quote:Op maandag 5 november 2007 14:21 schreef SCH het volgende:
Als ie bij Ajax had gespeeld, had ie allang in Oranje gezeten natuurlijk.
Siem de Jong zal binnenkort wel opgeroepen worden
dat dusquote:Op maandag 5 november 2007 15:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Siem de Jong is dan ook vele malen meer getalenteerd.
quote:Op maandag 5 november 2007 15:15 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Dat is knap.. die stond niet op het veld
quote:Op maandag 5 november 2007 15:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Siem de Jong is dan ook vele malen meer getalenteerd.
quote:Op donderdag 8 november 2007 11:26 schreef Solstice het volgende:
[..]
Heb je Jack-junior ook weer....
Dat komt omdat hij uit de achterhoek komt. Daar komen alle goede voetballers vandaanquote:
Ik probeer origineel te blijven he. Maar toch heb ik af en toe het gevoel dat jij op z'n zachtst gezegd niet helemaal objectief bent.quote:
Ben het er nog steeds mee eens.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef sjimz het volgende:
Ik ook.quote:
Beerens is geblesseerd geraakt en zijn vervanger Poulsen doet het zo goed in een zo goed draaiend team dat hij vooralsnog voorrang krijgt.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:51 schreef Fides het volgende:
Wat is eigenlijk de redem dat doe Poulsen in de basis staat en niet Beerens?
quote:
Maar PSV heeft het ook niet echt erg gevonden.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:47 schreef MaxPower het volgende:
Net als Huntelaar wilde ook Beerens zelf weg.
Wat moet je met Doedelzak als je Beerens hebt toch?quote:Op zondag 3 februari 2008 10:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Overigens snap ik nog steeds niet waarom PSV hem zo makkelijk heeft laten gaan..
Looms is een speler die ik in de 1e divisie enorm tekort vond komen, de 1e jaren eredivisie gaf ik hem eigenlijk het nadeel van de twijfel ondanks dat hij het redelijk deed. Dit seizoen is Looms ondanks zijn motoriek gewoon een stabiele factor, een hele degelijke back die nog niet echt gedold is tot gisteren.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Looms dol draaien is dan ook niet echt moeilijk
Keer of 6quote:Op zondag 17 februari 2008 17:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Looms is een speler die ik in de 1e divisie enorm tekort vond komen, de 1e jaren eredivisie gaf ik hem eigenlijk het nadeel van de twijfel ondanks dat hij het redelijk deed. Dit seizoen is Looms ondanks zijn motoriek gewoon een stabiele factor, een hele degelijke back die nog niet echt gedold is tot gisteren.
Hoevaak heb je Looms zien spelen dit seizoen DAM?
die actie was echt zo goed hehequote:Op zondag 17 februari 2008 17:30 schreef Blawh het volgende:
Draaide Looms gisteren he-le-maal dol. De 1e buitenspeler die hem dit seizoen zo heeft gedold. Hij speelde echt een hele goede 1e helft, ben benieuwd of die mag blijven staan als Poulsen weer fit is.
Toch moet ik altijd direct aan dit moment denken als ik de naam Beerens hoor.
Ik geef toe dat het misschien meer over de buitenspelers in Nederland zegt dan over Looms dat hij weinig gedold wordt. Feit is dat hij het erg goed doet dit seizoen. Maar het is een Beerens-topic, hij speelde gisteren gewoon een hele goede 1e helft. 2e helft was hij onzichtbaar.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Keer of 6
En Looms dol spelen is echt niet zo bijzonder. Beerens moet eerst maar eens gaan spelen en constant gaan voetb allen. Daar heb je meer dan een keer per jaar een speler dol spelen en de rest gaan banken
Hij heeft veel potentie, maar is de laatste weken toch niet bepaald in vorm (of we zijn nogal verwend, dat kan ook).. Nouja, en laten we het maar niet over rendement hebben, hij heeft minstens 4x vrij voor de keeper gestaan/iemand helemaal vrij voor de keeper kunnen zetten.. Maar we hebben gewonnen, Beerens heeft gescoord en paar mooie acties gemaakt. Lijn doortrekken en volgende week Vertonghen/Emanuelson doldraaienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede Redelijke wedstrijd weer vanavond, wel veel dreiging, erg aanwezig. Mag Moet nog allemaal wel iets veel scherper en efficienter, maar echt een goede speler hoor.
Viel mij tegen Groningen op dat hij z'n vooractie vaak te laat maakte, waardoor hij geregeld met de rug naar de tegenstander toe kwam te staan, als hij de bal aangespeeld kreeg. Deed hij dat beter gisteren?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hij heeft veel potentie, maar is de laatste weken toch niet bepaald in vorm (of we zijn nogal verwend, dat kan ook).. Nouja, en laten we het maar niet over rendement hebben, hij heeft minstens 4x vrij voor de keeper gestaan/iemand helemaal vrij voor de keeper kunnen zetten.. Maar we hebben gewonnen, Beerens heeft gescoord en paar mooie acties gemaakt. Lijn doortrekken en volgende week Vertonghen/Emanuelson doldraaien
Gebeurde gisteravond ook veelvuldig.. Net als Sulejmani vaak te laat 'in actie', waardoor hij (extra) tijd nodig heeft om de bal te controleren en vervolgens ófwel met z'n rug naar de tegenstander komt te staan ófwel de tegenstander de kans geeft er meteen bovenop te duiken.. Wel ook een aantal malen een schitterende aanname van een crosspass over 30-40 (of meer) meter waarbij hij vervolgens wel meteen weg (en succesvol) wasquote:Op zondag 23 maart 2008 11:45 schreef Solstice het volgende:
[..]
Viel mij tegen Groningen op dat hij z'n vooractie vaak te laat maakte, waardoor hij geregeld met de rug naar de tegenstander toe kwam te staan, als hij de bal aangespeeld kreeg. Deed hij dat beter gisteren?
Werd gesuggereerd in een van de transfer-topics. Dat ie naar Sparta zou gaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:54 schreef MaxPower het volgende:
Waarom zou ie weggaan?
Wat ik er van gezien heb klopt dat. Schoot na een mooie solo nog bijna een bal in de kruising.quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:47 schreef SCH het volgende:
Los van die goal speelde hij echt een fabelachtige wedstrijd.
Wat was je mening ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ik ben nog steeds niet van deze mening afgeweken.
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef sjimz het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die jongen heeft zijn carriere gewoon goed uitgestippeld.
Hij komt er wel!
Hij moet fysiek sterker worden. Technisch kan hij volgens mij in elke competitie mee. Maar je moet dat, zeker in de grote competities, combineren met loopvermogen en fysieke kracht. Dan kan hij in een 4-4-2 systeem ook uitstekend op de rechterflank spelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:53 schreef MaxPower het volgende:
Voor een écht grote transfer komt hij net te kort denk ik, en in het Europese topvoetbal is er voor zijn specifieke skills (vleugelspeler) eigenlijk geen plaats. Zou maar zo een Daniel de Ridder verhaal kunnen worden. Ik denk wel dat er uiteindelijk een Engelse middenmoter met een hoop geld over de brug komt.
De Ridder zou het bij Heerenveen ook goed hebben gedaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:55 schreef tong80 het volgende:
Ik schat hem hoger in dan Daniel de Ridder. Die had het geluk bij Ajax te spelen. Dan kom je altijd wel bij een goeie middenmoter terecht.
quote:Beerens: 'Oranje komt vanzelf'
Door Martijn Mooiweer
Zaterdag, 07 februari 2009, 22:39
Als Edson Braafheid en Gregory van der Wiel komende week hun debuut maken in de selectie van het Nederlands Elftal, zit Roy Beerens gewoon thuis in Friesland. De rechteraanvaller van sc Heerenveen solliciteerde vanavond tegen NAC (3-1 winst) echter nadrukkelijk naar een plaatsje in het keurkorps van Oranje. 'Maar daar ben ik niet bezig. Ik moet gewoon fit blijven en presteren. Dan komt die uitnodiging vanzelf een keer', aldus Beerens na afloop van de ontmoeting met NAC tegenover ELFVoetbal.
Zoals zo vaak dit seizoen was Beerens tegen NAC weer bij de nodige treffers betrokken. In de 18e minuut leverde hij de voorzet waaruit Goran Popov binnenkopte en in de 31e minuut kreeg NAC-doelman Jelle ten Rouwelaar een hard schot van hem niet onder controle, waardoor Arnór Smarason de rebound binnen kon intikken. 'Het is lekker om belangrijk te zijn. Al moet ik zeggen dat ik die bal liever de kruising had ingeschoten.'
Waar Beerens in de tweede helft excelleerde, had zijn ploeg het toen juist minder op de heupen. 'We werden heel slordig bij balbezit. Daardoor gaven we ons overwicht iets uit handen en maakten we het onszelf moeilijk. Net als in de eerste helft. Die gelijkmaker van NAC kwam toen uit de lucht vallen, maar daardoor konden wij weer opnieuw beginnen.'
Waar een ploeg als FC Twente wedstrijden eenvoudig over de streep trekt, gaat sc Heerenveen dat moeilijker af. 'In dat opzicht is die ploeg verder als ons. Maar bij momenten brengen wij wel hetzelfde. We hoeven dus niet voor hen onder te doen. Maar laten we ons richten op een plek bij de eerste vijf. Dan doen we het gewoon goed.'
2 goals.... Veel beslissender is toch moeilijk hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Afgelopen zaterdag tegen Roda JC verkozen tot MoTM, maar weer schopte hij geen deuk in een pakje boter. Leuk die 'intikker' (1-0) en penalty (2-0) die hij 'versierd' (was overigens geheel terecht), de dreiging in z'n acties en het echte 'beslissend zijn' is er nog niet. Ook tegen Feyenoord (beide wedstrijden) en voor de winterstop tegen FC Groningen (weliswaar een penalty mee gekregen, maar verder..?) was hij vrijwel onzichtbaar. Nu heeft één en ander ook met die ietwat gewijzigde (verdedigender) speelstijl van Sollied te maken. Toch zou Beerens meer moeten kunnen brengen.. Benieuwd of hij tegen Ajax aanstaande zaterdag weer iets van z'n talent/klasse laat zien. Het moment is er uitstekend voor
Moet je na gaan hoe goed hij zou kunnen wordenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:40 schreef Solstice het volgende:
[..]
2 goals.... Veel beslissender is toch moeilijk hoor.
Misschien heeft ie Heerenveen er juist bovenop geholpenquote:Op maandag 9 februari 2009 08:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In een slecht elftal deelt Beerens ook in de malaise, heb je dus niets aan.
Komt misschien wel door spelers als Beerensquote:Op maandag 9 februari 2009 17:11 schreef One_conundrum het volgende:
Waar bovenop? Het fijne voor talenten is dat je heerenveen helemaal niet er bovenop hoeft te helpen. Over het algemeen komen ze in een redelijk tot goed lopend 11tal
quote:PSV wil Beerens terughalen
Door Jeroen de Laat
Woensdag, 18 februari 2009, 09:02
PSV heeft interesse in Roy Beerens. De landskampioen zou de rechtsbuiten van sc Heerenveen terug naar Eindhoven willen halen.
De 21-jarige Beerens heeft een contract tot medio 2010 in Friesland, maar heeft een gelimiteerde transfersom. PSV zou dat bedrag wel kunnen en willen betalen en ook de speler zelf heeft wel oren naar een overgang. "Voor PSV sta ik natuurlijk altijd open", aldus Beerens in De Telegraaf.
Het is opmerkelijk dat PSV interesse heeft in Beerens, want de jeugdinternational doorliep de hele opleiding van de Eindhovenaren. In 2007 koos hij echter voor Heerenveen, omdat hij daar meer aan spelen toe zou komen.
Ja, hoewel het nu heel erg een Lindgren II verhaal is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die willen er natuurlijk voor zorgen dat het geen KJH II verhaal wordt.
Tjah, dan wassie misschien Aissati II geweest. Alhoelwel Aissati dan eerder Beerens II was geweest, mits deze 5 mil opgleverd hadquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, hoewel het nu heel erg een Lindgren II verhaal is.
Blijf het een rare beslissing vinden dat hij weg moest in 2007. Of in ieder geval dat PSV niet meer deed om hem te behouden.
Hij moest niet weg. Sterker nog, PSV heeft meerdere malen zijn contract proberen te verlengen. Alleen de garantie op meer speeltijd kon PSV hem niet geven.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, hoewel het nu heel erg een Lindgren II verhaal is.
Blijf het een rare beslissing vinden dat hij weg moest in 2007. Of in ieder geval dat PSV niet meer deed om hem te behouden.
Kan hij op termijn jouw plaats in gaan nemen hier op FOK! denk je?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:48 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje van 8 heeft hem op eigen initiatief in zijn favoriete elftal gekozen in het AH-voetbalplaatjes boek
De opvolging is geregeld Michquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan hij op termijn jouw plaats in gaan nemen hier op FOK! denk je?
Zeker weten trouwens dat jij geen pressie hebt uitgeoefend als ontdekker?
quote:PSV onderneemt actie om Beerens terug te halen
Door Jeroen de Laat
Woensdag, 11 maart 2009, 10:02
PSV onderneemt concrete pogingen om Roy Beerens terug te halen naar Eindhoven. De landskampioen zal daarvoor wel met een flinke zak geld moeten komen.
De rechtsbuiten van sc Heerenveen staat zelf open voor een terugkeer naar de club waar hij de jeugdopleiding doorliep. De jeugdinternational heeft echter een vastgestelde transfersom van 8,5 miljoen euro in zijn contract staan, dat Heerenveen dus mag eisen.
Omdat het contract van Beerens volgend jaar afloopt, hoop PSV over dat bedrag te kunnen onderhandelen met de Friese club. Overigens kan de transfer pas worden afgerond als de nieuwe trainer van PSV zijn fiat heeft gegeven. Dat meldt het Eindhovens Dagblad.
quote:PSV wil Beerens, maar er is concurrentie
Door LUDO VAN DENDEREN
EINDHOVEN - Als het aan PSV ligt, voetbalt Roy Beerens volgend seizoen weer in Eindhoven. De nu nog regerend landskampioen wil de aanvaller in de zomer overnemen van Heerenveen. Een groot struikelblok kan de te betalen transfersom aan de Friezen worden. Bovendien volgen ook Ajax, Feyenoord, AZ en FC Twente de vleugelaanvaller. Zijn huidige werkgever Heerenveen wil hem allerminst kwijt en bovendien graag zijn contract openbreken.
Hoewel algemeen directeur Jan Reker de interesse ontkent noch bevestigt, is het aantrekken van een buitenspeler een topprioriteit voor PSV. Met Balázs Dzsudzsák en Nordin Amrabat heeft de club slechts twee pure vleugelaanvallers in de huidige selectie. Op zeer korte termijn zal er contact zijn met Heerenveen en/of het kamp Beerens om de interesse officieel te maken.
Het contract van de pas 21-jarige Beerens, die zijn opleiding kende bij PSV, loopt medio 2010 af. Heerenveen heeft nog een eenzijdige optie om die verbintenis met één seizoen te verlengen. Die optie zal Heerenveen zeker lichten wanneer potentiële kopers zich concreet melden in Friesland.
Kijkend naar bijvoorbeeld het bedrag dat de club voor Danijel Pranjic vraagt, zo’n 16,2 miljoen euro, zal er ook in het geval van Beerens absoluut geen genoegen worden genomen met een fooi. Er doen inmiddels verschillende bedragen de ronde, het is het waarschijnlijkst dat het transferbedrag voor Beerens minimaal rond acht miljoen euro ligt. Hoewel PSV hevig geïnteresseerd is, is er dus nog geen concreet bod in Heerenveen neergelegd. Het is echter eenvoudig te voorspellen dat PSV in eerste instantie geen acht miljoen biedt. Daarnaast hebben de Eindhovenaren meermalen laten weten pas nieuwe spelers aan te trekken, indien bekend is wie de definitieve opvolger van trainer Huub Stevens wordt.
De interesse van Ajax is opvallend te noemen. In de zomer van 2007 wilden de Amsterdammers Beerens voor vijf jaar contracteren, maar toen koos de aanvaller voor een geleidelijke opbouw van zijn carrière via subtopper Heerenveen. FC Twente speurt de markt af voor het geval Marko Arnautovic de club in de zomer verlaat. AZ houdt met het oog op het naar verwachting loodzware programma, zowel in Nederland als de Champions League, iedere (potentiële) Nederlandse topspeler in de gaten.
Ook vanuit het buitenland (met name Engeland) worden de verrichtingen van Beerens in de gaten gehouden. Maar nu al verhuizen naar het buitenland zou de aanvaller als te vroeg beschouwen.
Het AD
.......verlengt ie zijn contract.quote:
quote:Roy Beerens verlengt en tekent bij tot 2013
13 mei 2009
sc Heerenveen heeft het contract van Roy Beerens opengebroken en verlengd tot de zomer van 2013. De vleugelspeler kiest ondanks interesse van diverse club, bewust voor een langer verblijf in Friesland. ,,Ik voel me hier goed en heb het idee dat ik Heerenveen de juiste club is om de volgende stap te maken. Ik heb me dit seizoen goed ontwikkeld, maar presteerde niet stabiel genoeg. Iedereen weet dat ik kan voetbalen, alleen moet ik dat elke week laten zien.’’
Roy Beerens is blij dat zo vlak voor de bekerfinale tegen FC Twente de knoop is doorgehakt. ,,Dan is het voor iedereen duidelijk waar mijn toekomst ligt en kan ik me volledig op de finale richten. Zondag wil ik er staan. Ik wil flitsen in De Kuip. Hopelijk kunnen we er een mooi voetbalfeest van maken.’’
De keuze om bij te tekenen was achteraf gezien niet zo moeilijk. Roy Beerens voelt zich thuis bij sc Heerenveen en in Friesland. De progressie die de aanvaller op het veld boekte, de waardering van een verbeterd contract en het oordeel van zijn naasten, deden hem besluiten te verlengen. ,,Heerenveen is goed voor me geweest. Bovendien ben ik nog maar 21. De stap omhoog kan altijd nog. Ik heb al veel jonge jongens naar topclubs zien vertrekken, die vervolgens op de bank terecht kwamen. Ik heb de tijd.’’
Roy Beerens groeide in zijn tweede jaar in Friesland uit tot één van de opvallendste spelers van sc Heerenveen. Met negen doelpunten, tien assists en een aantal cruciale acties, vestigde de vleugelspeler definitief zijn naam. Met dank aan Trond Sollied. De Noor schenkt Beerens de vrijheid en vertrouwen die de aanvaller nodig heeft om te kunnen excelleren.
,,Sollied is belangrijk geweest voor mijn ontwikkeling,’’ bevestigt Roy Beerens. ,,In welke mate is moeilijk aan te geven, maar zijn aanpak doet me goed. Maar ook met Henk Herder en Chris van Puyvelde kan ik het goed vinden. Zij hebben aangegeven dat ze me graag wilden houden. Die waardering is belangrijk voor een voetballer.’’
In het nieuwe voetbalseizoen is het tijd voor de volgende stap. Beerens wil met sc Heerenveen doorstoten naar de top drie. ,,Afhankelijk van wat er deze zomer allemaal verandert, denk ik dat Heerenveen voor een plek in de top drie kan gaan. Daar wil ik mijn steentje aan bijdragen. Ik moet me verder ontwikkelen en zorgen dat ik een belangrijke en dragende speler wordt. Als dat lukt, kan ik over de volgende stap in mijn carrière na gaan denken.’’
Directeur Yme Kuiper is ingenomen met de contractverlenging van Roy Beerens. ,,Roy is een speler die zich goed heeft ontwikkeld en waar de rek nog niet uit is. Hij kan nog belangrijker worden voor Heerenveen. Ik denk ook dat het mooi is voor het publiek dat Roy blijft. Hij is een attractieve speler. Die zien onze fans graag in het Abe Lenstra stadion.’’
Bron: officiele site
Zal ik even helpen dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:55 schreef One_conundrum het volgende:
Tijd voor een nieuw topic !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |