Jij bent van de Van Basten-Cruyff school - dat zijn mensen die niet echt een realistische kijk op voetbal hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef tong80 het volgende:
Ik ken jou als Ajacied. Ik vond Huntelaar geweldig. Had een dipje zoals elke jeugdspeler. Maar herstelde zicjh ondanks het gezeik van mensen zoals SCH. Hij is nog geen wereldklasse. Maar de doelpunten die hij maakt zijn nooit de tweede of derde. Altijd crucioaal. Hoe oud is die jongen helemaal. In het buitenland mak je op die leeftijd je debuut. Hij heeft er al 120 ingeschoten. Mooie voetballer. Klasse spits. Minachtend over hem spreken slaat nergens op.
Op mijn werk ken ik er al 5 met een seizoenskaart die het met mij eens zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef BB-boy het volgende:
Mag ik jou dan bij deze een leugenaar noemen? Want ik ken niet 1 Ajacied (en ik ken er nog al wat) die dat vindt.
Jij van de Foppe-Gert Jan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent van de Van Basten-Cruyff school - dat zijn mensen die niet echt een realistische kijk op voetbal hebben![]()
Volgens mij heb je de enige 5 uit het hele stadion getroffen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Op mijn werk ken ik er al 5 met een seizoenskaart die het met mij eens zijn.
Zoals bij van persie bedoel je ?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoals eigenlijk altijd zul je er deze keer vast ook weer naast zitten Tong80.
Nah, hij heeft wel gelijk. Dit wordt de eerstkomende echte rechtsbuiten die het in het Nederlands elftal goed gaat doen.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoals eigenlijk altijd zul je er deze keer vast ook weer naast zitten Tong80.
Op rechts of op links? Op rechts speelt Bakircioglu denk ik in de basis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:01 schreef Solstice het volgende:
Had bij Ajax ook een basisplek gehaald, denk ik.
quote:
Goh, dat was wel echt een knappe prestatiequote:
kan nog altijd als heerenveen hem verkoopt in de winter of in juliquote:Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef sjimz het volgende:
Speelt een zeer goede wedstrijd!
Een speler waarvoor je naar het stadion komt, ik had hem graag bij Ajax gezien.
Waar heb je het over overdwarse droplul ga je aftrekken op de links achter van Newells old boys.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goh, dat was wel echt een knappe prestatie
Kaka wordt een van de beste voetballers van de laatste 10 jaar. Bookmarken he
Nee kom maar met je weetjes ik sla je links en rechtsom met tegen argumentenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitgeluld?
De 3e.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:49 schreef tong80 het volgende:
Roy Beerens wordt de tweede Roy in Oranje
Achter Royston?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:49 schreef tong80 het volgende:
Roy Beerens wordt de tweede Roy in Oranje
Die zullen hem over twee jaar ook wel voor de hoofdprijs ophalen in Heerenveen. Bij PSV loopt helaas voor hem voorin teveel kwaliteit rond en daar zou hij ook nooit zijn doorgebroken. Oranje-materiaal kan ik 'm in overigens nog niet noemen, maar het begin is goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef sjimz het volgende:
Speelt een zeer goede wedstrijd!
Een speler waarvoor je naar het stadion komt, ik had hem graag bij Ajax gezien.
Die jongen heeft zijn carriere gewoon goed uitgestippeld.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die zullen hem over twee jaar ook wel voor de hoofdprijs ophalen in Heerenveen. Bij PSV loopt helaas voor hem voorin teveel kwaliteit rond en daar zou hij ook nooit zijn doorgebroken. Oranje-materiaal kan ik 'm in overigens nog niet noemen, maar het begin is goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |