Jij bent van de Van Basten-Cruyff school - dat zijn mensen die niet echt een realistische kijk op voetbal hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef tong80 het volgende:
Ik ken jou als Ajacied. Ik vond Huntelaar geweldig. Had een dipje zoals elke jeugdspeler. Maar herstelde zicjh ondanks het gezeik van mensen zoals SCH. Hij is nog geen wereldklasse. Maar de doelpunten die hij maakt zijn nooit de tweede of derde. Altijd crucioaal. Hoe oud is die jongen helemaal. In het buitenland mak je op die leeftijd je debuut. Hij heeft er al 120 ingeschoten. Mooie voetballer. Klasse spits. Minachtend over hem spreken slaat nergens op.
Op mijn werk ken ik er al 5 met een seizoenskaart die het met mij eens zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef BB-boy het volgende:
Mag ik jou dan bij deze een leugenaar noemen? Want ik ken niet 1 Ajacied (en ik ken er nog al wat) die dat vindt.
Jij van de Foppe-Gert Jan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent van de Van Basten-Cruyff school - dat zijn mensen die niet echt een realistische kijk op voetbal hebben![]()
Volgens mij heb je de enige 5 uit het hele stadion getroffen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Op mijn werk ken ik er al 5 met een seizoenskaart die het met mij eens zijn.
Zoals bij van persie bedoel je ?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoals eigenlijk altijd zul je er deze keer vast ook weer naast zitten Tong80.
Nah, hij heeft wel gelijk. Dit wordt de eerstkomende echte rechtsbuiten die het in het Nederlands elftal goed gaat doen.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoals eigenlijk altijd zul je er deze keer vast ook weer naast zitten Tong80.
Op rechts of op links? Op rechts speelt Bakircioglu denk ik in de basis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:01 schreef Solstice het volgende:
Had bij Ajax ook een basisplek gehaald, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |