quote:Op maandag 5 november 2007 15:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Siem de Jong is dan ook vele malen meer getalenteerd.
quote:Op donderdag 8 november 2007 11:26 schreef Solstice het volgende:
[..]
Heb je Jack-junior ook weer....
Dat komt omdat hij uit de achterhoek komt. Daar komen alle goede voetballers vandaanquote:
Ik probeer origineel te blijven he. Maar toch heb ik af en toe het gevoel dat jij op z'n zachtst gezegd niet helemaal objectief bent.quote:
Ben het er nog steeds mee eens.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef sjimz het volgende:
Speelt een zeer goede wedstrijd!
Een speler waarvoor je naar het stadion komt, ik had hem graag bij Ajax gezien.
Ik ook.quote:
Beerens is geblesseerd geraakt en zijn vervanger Poulsen doet het zo goed in een zo goed draaiend team dat hij vooralsnog voorrang krijgt.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:51 schreef Fides het volgende:
Wat is eigenlijk de redem dat doe Poulsen in de basis staat en niet Beerens?
quote:
Maar PSV heeft het ook niet echt erg gevonden.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:47 schreef MaxPower het volgende:
Net als Huntelaar wilde ook Beerens zelf weg.
Wat moet je met Doedelzak als je Beerens hebt toch?quote:Op zondag 3 februari 2008 10:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Overigens snap ik nog steeds niet waarom PSV hem zo makkelijk heeft laten gaan..
Looms is een speler die ik in de 1e divisie enorm tekort vond komen, de 1e jaren eredivisie gaf ik hem eigenlijk het nadeel van de twijfel ondanks dat hij het redelijk deed. Dit seizoen is Looms ondanks zijn motoriek gewoon een stabiele factor, een hele degelijke back die nog niet echt gedold is tot gisteren.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Looms dol draaien is dan ook niet echt moeilijk
Keer of 6quote:Op zondag 17 februari 2008 17:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Looms is een speler die ik in de 1e divisie enorm tekort vond komen, de 1e jaren eredivisie gaf ik hem eigenlijk het nadeel van de twijfel ondanks dat hij het redelijk deed. Dit seizoen is Looms ondanks zijn motoriek gewoon een stabiele factor, een hele degelijke back die nog niet echt gedold is tot gisteren.
Hoevaak heb je Looms zien spelen dit seizoen DAM?
die actie was echt zo goed hehequote:Op zondag 17 februari 2008 17:30 schreef Blawh het volgende:
Draaide Looms gisteren he-le-maal dol. De 1e buitenspeler die hem dit seizoen zo heeft gedold. Hij speelde echt een hele goede 1e helft, ben benieuwd of die mag blijven staan als Poulsen weer fit is.
Toch moet ik altijd direct aan dit moment denken als ik de naam Beerens hoor.
Ik geef toe dat het misschien meer over de buitenspelers in Nederland zegt dan over Looms dat hij weinig gedold wordt. Feit is dat hij het erg goed doet dit seizoen. Maar het is een Beerens-topic, hij speelde gisteren gewoon een hele goede 1e helft. 2e helft was hij onzichtbaar.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Keer of 6
En Looms dol spelen is echt niet zo bijzonder. Beerens moet eerst maar eens gaan spelen en constant gaan voetb allen. Daar heb je meer dan een keer per jaar een speler dol spelen en de rest gaan banken
Hij heeft veel potentie, maar is de laatste weken toch niet bepaald in vorm (of we zijn nogal verwend, dat kan ook).. Nouja, en laten we het maar niet over rendement hebben, hij heeft minstens 4x vrij voor de keeper gestaan/iemand helemaal vrij voor de keeper kunnen zetten.. Maar we hebben gewonnen, Beerens heeft gescoord en paar mooie acties gemaakt. Lijn doortrekken en volgende week Vertonghen/Emanuelson doldraaienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede Redelijke wedstrijd weer vanavond, wel veel dreiging, erg aanwezig. Mag Moet nog allemaal wel iets veel scherper en efficienter, maar echt een goede speler hoor.
Viel mij tegen Groningen op dat hij z'n vooractie vaak te laat maakte, waardoor hij geregeld met de rug naar de tegenstander toe kwam te staan, als hij de bal aangespeeld kreeg. Deed hij dat beter gisteren?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hij heeft veel potentie, maar is de laatste weken toch niet bepaald in vorm (of we zijn nogal verwend, dat kan ook).. Nouja, en laten we het maar niet over rendement hebben, hij heeft minstens 4x vrij voor de keeper gestaan/iemand helemaal vrij voor de keeper kunnen zetten.. Maar we hebben gewonnen, Beerens heeft gescoord en paar mooie acties gemaakt. Lijn doortrekken en volgende week Vertonghen/Emanuelson doldraaien
Gebeurde gisteravond ook veelvuldig.. Net als Sulejmani vaak te laat 'in actie', waardoor hij (extra) tijd nodig heeft om de bal te controleren en vervolgens ófwel met z'n rug naar de tegenstander komt te staan ófwel de tegenstander de kans geeft er meteen bovenop te duiken.. Wel ook een aantal malen een schitterende aanname van een crosspass over 30-40 (of meer) meter waarbij hij vervolgens wel meteen weg (en succesvol) wasquote:Op zondag 23 maart 2008 11:45 schreef Solstice het volgende:
[..]
Viel mij tegen Groningen op dat hij z'n vooractie vaak te laat maakte, waardoor hij geregeld met de rug naar de tegenstander toe kwam te staan, als hij de bal aangespeeld kreeg. Deed hij dat beter gisteren?
Werd gesuggereerd in een van de transfer-topics. Dat ie naar Sparta zou gaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:54 schreef MaxPower het volgende:
Waarom zou ie weggaan?
Wat ik er van gezien heb klopt dat. Schoot na een mooie solo nog bijna een bal in de kruising.quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:47 schreef SCH het volgende:
Los van die goal speelde hij echt een fabelachtige wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |