abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:44:29 #52
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51207549
Wat dat betreft jammer dat Petter Hansson en Paul Bosvelt weg zijn.. Maar afijn, naast iemand als Afonso Alves sta je volgens mij ook niet altijd even lekker, die kan je ook 'dodelijk' (maar zwijgend) aankijken. En wie weet komt Gerald Sibon als pinch-hitter, die geruchten gaan ook her en der..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_51207721
Slim jochie om naar Heerenveen te gaan en niet naar Ajax. Denk niet dat velen hetzelfde hadden gedaan in zijn schoenen.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:52:26 #54
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_51207807
tvp. kut koeman
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:58:33 #55
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51208028
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:52 schreef djnospinzone het volgende:
tvp. kut koeman
Haha, jullie hebben dat Amerikaanse jochie wel
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:22:15 #56
157826 Heinekenner
je bent wat je weet
pi_51210550
Die jongen kan geen fatsoenlijke voorzet geven.

Die wedstrijd tegen Engeland: Hij stond tegen een kreupele rechtsback en heeft maar één keer de achter lijn gehaald.....

Moet wel bij gezegd worden dat er 2 kopzwakke jongens voor het goal stonden en 5 kopsterke engelse verdedigers.
haat het niet dan schaad het niet...
pi_51210926
ja en omdat hij tegen engeland slecht speelde is het een prutser. Die gasten stonden met 10 man te verdedigen. Tegen Portugal speelde hij prima in de tweede helft.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:53:48 #58
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51211753
De voorzet waar de heerlijke omhaal van Rigters uit voortkwam tegen Engeland kwam overigens wel van Beerens
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_51212715
Ja zat nog wel een kopbal van Donk tussen.
pi_51213836
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 19:22 schreef Heinekenner het volgende:
Die jongen kan geen fatsoenlijke voorzet geven.

Die wedstrijd tegen Engeland: Hij stond tegen een kreupele rechtsback en heeft maar één keer de achter lijn gehaald.....

Moet wel bij gezegd worden dat er 2 kopzwakke jongens voor het goal stonden en 5 kopsterke engelse verdedigers.
Dan heb je waarschijnlijk alleen die wedstrijd gezien. Hij is beter met rechts dan met links, zou je weten.
pi_51215208
Ik ben niet onder de indruk van Beerens. Leuke techniek, redelijk snel, maar dat is Ikedia ook.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51215240
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef cultheld het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van Beerens. Leuke techniek, redelijk snel, maar dat is Ikedia ook.
pi_51215257
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ikedia is traag?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51215368
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ikedia is traag?
Beerens met Ikedia vergelijken. Grappig

Wat tong80 zegt over Beerens. De rest is vooral jaloezie.
pi_51215452
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Beerens met Ikedia vergelijken. Grappig

Wat tong80 zegt over Beerens. De rest is vooral jaloezie.
Mijn punt is dat Beerens niet zoveel bijzonders is. Hij zal best leuk mee kunnen draaien in Heerenveen, maar hij wordt echt geen nieuwe Overmars/Robben. Elia is al een paar klasses beter dan Beerens .
pi_51215763
Zie je niet vaak, dat een speler van een topclub kiest voor zijn carrière.
Vaak is het toch blijven, wegkwijnen op de bank en daarna naar een mindere club vertrekken, met alle respect.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_51217565
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Mijn punt is dat Beerens niet zoveel bijzonders is. Hij zal best leuk mee kunnen draaien in Heerenveen, maar hij wordt echt geen nieuwe Overmars/Robben. Elia is al een paar klasses beter dan Beerens .
Tja, dat soort kristallen bol bespiegelingen heb ik zo vaak gehoord. Misschien zit je er wel helemaal naast. Wie zal het zeggen. Je weet het niet, net zo min als ik.

Fijn voor Elia trouwens
pi_51223444
Hij pas niet echt in het Heerenveen spel als Alves blijft.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juli 2007 @ 03:57:07 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_51223740
Leg eens uit

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_51234573
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Leuke buitenspelers op eredivisieniveau zijn toch gewoon goed bruikbaar? Dat kan die jongen echt wel worden. Hij is echt niet veel minder dan wat de topclubs nu op de flanken hebben lopen hoor.

En Elia, die moet eerst eens op het veld presteren ipv met zijn mond.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51235140
Ik denk dat er in de toekomst ook wel meer voor hem inzit dan eredivisieniveau. Is toch een van de weinige buitens die en techniek, en snelheid, en een goede voorzet heeft. Meestal is het maar 1 van de drie.
pi_51236646
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:56 schreef methodmich het volgende:

[..]

Leuke buitenspelers op eredivisieniveau zijn toch gewoon goed bruikbaar? Dat kan die jongen echt wel worden. Hij is echt niet veel minder dan wat de topclubs nu op de flanken hebben lopen hoor.

En Elia, die moet eerst eens op het veld presteren ipv met zijn mond.
Tuurlijk, maar sommigen denken dat hij hetzelfde pad als Huntelaar gaat bewandelen en die kans lijkt me vrijwel nihil, daar Beerens fysiek tekort komt voor de absolute top, te weinig voetbalintelligentie heeft en m.i. te onbevangen voetbalt.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:32:02 #73
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51236863
haha, kwam Huntelaar ook niet Fysiek te kort en moest hij daarom niet weg bij de PSV
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51237003
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef One_conundrum het volgende:
haha, kwam Huntelaar ook niet Fysiek te kort en moest hij daarom niet weg bij de PSV
Nee, hij kreeg gewoon geen kans vanwege Kezman, Sibon en VOH.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:37:56 #75
90464 R4V3
Forza PSV
pi_51237017
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef One_conundrum het volgende:
Hij moest niet weg. Hij wilde weg zodat hij aan speeltijd toe zou komen.
pi_51239082
Beerens hoeft toch ook helemaal niet van het niveau Robben te worden? Met Alves hebben we aan 1 wereldtopper wel genoeg. Daaromheen moet je gewoon nuttige clubvoetballers hebben lopen die met een beetje mazzel voor iets meer dan de inkoopprijs weggaan.
pi_51239335
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef MaxPower het volgende:
Beerens hoeft toch ook helemaal niet van het niveau Robben te worden? Met Alves hebben we aan 1 wereldtopper wel genoeg. Daaromheen moet je gewoon nuttige clubvoetballers hebben lopen die met een beetje mazzel voor iets meer dan de inkoopprijs weggaan.
Natuurlijk hoeft dat niet. Maar ik word er gewoon moe van dat sommigen Beerens als megatalent bestempelen terwijl hij dat niet is.
pi_51239353
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar sommigen denken dat hij hetzelfde pad als Huntelaar gaat bewandelen en die kans lijkt me vrijwel nihil, daar Beerens fysiek tekort komt voor de absolute top, te weinig voetbalintelligentie heeft en m.i. te onbevangen voetbalt.
Zelfde pad als Huntelaar? Tegenvallen bij een zogenaamde topclub? Ik mag het niet hopen voor Beerens...
pi_51239433
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Zelfde pad als Huntelaar? Tegenvallen bij een zogenaamde topclub? Ik mag het niet hopen voor Beerens...
21 doelpunten in 32 wedstrijden: Echt een tegenvaller ja.
pi_51239708
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

21 doelpunten in 32 wedstrijden: Echt een tegenvaller ja.
Wou jij beweren dat hij het goed gedaan heeft dan????
pi_51239718
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Natuurlijk hoeft dat niet. Maar ik word er gewoon moe van dat sommigen Beerens als megatalent bestempelen terwijl hij dat niet is.
Alleen tong. De rest is gematigd positief. En 1 iemand zegt dat hij hetzelfde pad als Huntelaar gaat volgen, wat niet onwaarschijnlijk is, ze hebben daar tenslotte ook De Mul op de vleugel gehad.
pi_51239741
Die spelers die als megatalent worden aangeduid, redden het vaak juist niet. Zie Huntelaar.
pi_51240560
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Wou jij beweren dat hij het goed gedaan heeft dan????
Wat heeft ie volgens jou niet goed gedaan?
pi_51240755
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat heeft ie volgens jou niet goed gedaan?
Hij heeft zich niet ontwikkeld, een slechte eerste seizoenshelft gedraaid, een wat tegenvallende dus gemiddeld een nogal slecht seizoen. Leuk dat ie er wat balletjes intikt maar dat is voor de statistieken. Hij is nooit overtuigend geweest.
pi_51240972
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij heeft zich niet ontwikkeld, een slechte eerste seizoenshelft gedraaid, een wat tegenvallende dus gemiddeld een nogal slecht seizoen. Leuk dat ie er wat balletjes intikt maar dat is voor de statistieken. Hij is nooit overtuigend geweest.
Jij onderschat Huntelaar.
pi_51241025
Dit is het Beerens topic hè .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_51241047
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:47 schreef RayMania het volgende:
Dit is het Beerens topic hè .
Oh ja.

Beerens is beter dan Huntelaar
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juli 2007 @ 21:23:10 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_51242179
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:09 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Alleen tong. De rest is gematigd positief.
Ik zie gewoon veel klasse in hem.Maar dat zag ik ook in Brian Roy, Lamptey en Henk van Zuidam de broer van de ex van mijn ex. Dus dat zegt niks. Maar ik zie dat ie erg technisch is altijd vooruit voetbalt en bluf heeft.

Let's see

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 7 juli 2007 @ 21:33:39 #89
97934 ASroma
Flamboyant
pi_51242557
goeie speler, kan nog wel wat worden met deze jongen
pi_51242745
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Kijk eens voetbal.
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij onderschat Huntelaar.
Pure frustratie. Ik weet nog dat die relnicht riep na de transfer dat hij hoopte dat Klaas Jan zijn been zou breken. Zegt genoeg.

Ontopic: verstandige jongen die Beerens. Ik denk ook niet dat hij al goed genoeg is voor de top.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51243722
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 21:38 schreef BB-boy het volgende:

Pure frustratie. Ik weet nog dat die relnicht riep na de transfer dat hij hoopte dat Klaas Jan zijn been zou breken. Zegt genoeg.
Dat bleek niet eens nodig zijn om het seizoen te verknallen
pi_51243968
Je bedoelt het mislukte seizoen dat hij in zijn eentje (in een half jaar) goed maakte?

Goed op de hoogte.
pi_51244020
Snel tevreden dan.
pi_51244074
Gewoon zeggen dat je geen gelijk hebt is lastig natuurlijk.
pi_51244157
Nee hoor, Huntelaar viel natuurlijk erg tegen. Er was veel van hem verwacht en hij heeft het gewoon niet waargemaakt. Die doelpunten verhullen dat een beetje maar hij heeft geen moment zijn niveau van bij Heerenveen gehaald, vorig seizoen. Al was hij toen ook al overschat. HIj is gewoon niet zo erg goed.

Roy Beerens wel
pi_51244515
16 goals in 16 wedstrijden, in zijn eentje de beker winnen door in de halve finale in de 94e minuut met een omhaal te scoren en in de finale de enige 2 goals aan Ajax kant scoren EN Ajax door de pleeoffs loodsen.

Maar nee je hebt gelijk, hij heeft de verwachtingen niet waargemaakt. Ik dacht dat we met hem ook de CL zouden winnen.

Zet je roze bril eens af en zie de waarheid onder ogen.
pi_51244616
Ik zie de waarheid onder ogen. Hij viel gewoon tegen. Vrijwel alle Ajacieden die ik ken, en dat zijn er nog al wat, vinden dat trouwens ook.
pi_51244846
Mag ik jou dan bij deze een leugenaar noemen? Want ik ken niet 1 Ajacied (en ik ken er nog al wat) die dat vindt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juli 2007 @ 22:36:11 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_51244848
Ik ken jou als Ajacied. Ik vond Huntelaar geweldig. Had een dipje zoals elke jeugdspeler. Maar herstelde zicjh ondanks het gezeik van mensen zoals SCH. Hij is nog geen wereldklasse. Maar de doelpunten die hij maakt zijn nooit de tweede of derde. Altijd crucioaal. Hoe oud is die jongen helemaal. In het buitenland mak je op die leeftijd je debuut. Hij heeft er al 120 ingeschoten. Mooie voetballer. Klasse spits. Minachtend over hem spreken slaat nergens op.

pi_51244971
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef tong80 het volgende:
Ik ken jou als Ajacied. Ik vond Huntelaar geweldig. Had een dipje zoals elke jeugdspeler. Maar herstelde zicjh ondanks het gezeik van mensen zoals SCH. Hij is nog geen wereldklasse. Maar de doelpunten die hij maakt zijn nooit de tweede of derde. Altijd crucioaal. Hoe oud is die jongen helemaal. In het buitenland mak je op die leeftijd je debuut. Hij heeft er al 120 ingeschoten. Mooie voetballer. Klasse spits. Minachtend over hem spreken slaat nergens op.

En het ergste is nog dat hij het niet eens over vorig seizoen heeft maar het seizoen daarvoor. Het jaar van Huntelaar zeg maar.
pi_51245128
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef tong80 het volgende:

Jij bent van de Van Basten-Cruyff school - dat zijn mensen die niet echt een realistische kijk op voetbal hebben
pi_51245175
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef BB-boy het volgende:
Mag ik jou dan bij deze een leugenaar noemen? Want ik ken niet 1 Ajacied (en ik ken er nog al wat) die dat vindt.
Op mijn werk ken ik er al 5 met een seizoenskaart die het met mij eens zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')