Haha, jullie hebben dat Amerikaanse jochie welquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:52 schreef djnospinzone het volgende:
tvp. kut koeman
Dan heb je waarschijnlijk alleen die wedstrijd gezien. Hij is beter met rechts dan met links, zou je weten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:22 schreef Heinekenner het volgende:
Die jongen kan geen fatsoenlijke voorzet geven.
Die wedstrijd tegen Engeland: Hij stond tegen een kreupele rechtsback en heeft maar één keer de achter lijn gehaald.....
Moet wel bij gezegd worden dat er 2 kopzwakke jongens voor het goal stonden en 5 kopsterke engelse verdedigers.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef cultheld het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van Beerens. Leuke techniek, redelijk snel, maar dat is Ikedia ook.
Ikedia is traag?quote:
Beerens met Ikedia vergelijken. Grappigquote:
Mijn punt is dat Beerens niet zoveel bijzonders is. Hij zal best leuk mee kunnen draaien in Heerenveen, maar hij wordt echt geen nieuwe Overmars/Robben. Elia is al een paar klasses beter dan Beerensquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Beerens met Ikedia vergelijken. Grappig![]()
Wat tong80 zegt over Beerens. De rest is vooral jaloezie.
Tja, dat soort kristallen bol bespiegelingen heb ik zo vaak gehoord. Misschien zit je er wel helemaal naast. Wie zal het zeggen. Je weet het niet, net zo min als ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mijn punt is dat Beerens niet zoveel bijzonders is. Hij zal best leuk mee kunnen draaien in Heerenveen, maar hij wordt echt geen nieuwe Overmars/Robben. Elia is al een paar klasses beter dan Beerens.
Leuke buitenspelers op eredivisieniveau zijn toch gewoon goed bruikbaar? Dat kan die jongen echt wel worden. Hij is echt niet veel minder dan wat de topclubs nu op de flanken hebben lopen hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mijn punt is dat Beerens niet zoveel bijzonders is. Hij zal best leuk mee kunnen draaien in Heerenveen, maar hij wordt echt geen nieuwe Overmars/Robben. Elia is al een paar klasses beter dan Beerens.
Tuurlijk, maar sommigen denken dat hij hetzelfde pad als Huntelaar gaat bewandelen en die kans lijkt me vrijwel nihil, daar Beerens fysiek tekort komt voor de absolute top, te weinig voetbalintelligentie heeft en m.i. te onbevangen voetbalt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke buitenspelers op eredivisieniveau zijn toch gewoon goed bruikbaar? Dat kan die jongen echt wel worden. Hij is echt niet veel minder dan wat de topclubs nu op de flanken hebben lopen hoor.
En Elia, die moet eerst eens op het veld presteren ipv met zijn mond.
Nee, hij kreeg gewoon geen kans vanwege Kezman, Sibonquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef One_conundrum het volgende:
haha, kwam Huntelaar ook niet Fysiek te kort en moest hij daarom niet weg bij de PSV
Hij moest niet weg. Hij wilde weg zodat hij aan speeltijd toe zou komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef One_conundrum het volgende:
haha, kwam Huntelaar ook niet Fysiek te kort en moest hij daarom niet weg bij de PSV
Natuurlijk hoeft dat niet. Maar ik word er gewoon moe van dat sommigen Beerens als megatalent bestempelen terwijl hij dat niet is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef MaxPower het volgende:
Beerens hoeft toch ook helemaal niet van het niveau Robben te worden? Met Alves hebben we aan 1 wereldtopper wel genoeg. Daaromheen moet je gewoon nuttige clubvoetballers hebben lopen die met een beetje mazzel voor iets meer dan de inkoopprijs weggaan.
Zelfde pad als Huntelaar? Tegenvallen bij een zogenaamde topclub? Ik mag het niet hopen voor Beerens...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar sommigen denken dat hij hetzelfde pad als Huntelaar gaat bewandelen en die kans lijkt me vrijwel nihil, daar Beerens fysiek tekort komt voor de absolute top, te weinig voetbalintelligentie heeft en m.i. te onbevangen voetbalt.
21 doelpunten in 32 wedstrijden: Echt een tegenvaller ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Zelfde pad als Huntelaar? Tegenvallen bij een zogenaamde topclub? Ik mag het niet hopen voor Beerens...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
21 doelpunten in 32 wedstrijden: Echt een tegenvaller ja.
Alleen tong. De rest is gematigd positief. En 1 iemand zegt dat hij hetzelfde pad als Huntelaar gaat volgen, wat niet onwaarschijnlijk is, ze hebben daar tenslotte ook De Mul op de vleugel gehad.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Natuurlijk hoeft dat niet. Maar ik word er gewoon moe van dat sommigen Beerens als megatalent bestempelen terwijl hij dat niet is.
Wat heeft ie volgens jou niet goed gedaan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]Wou jij beweren dat hij het goed gedaan heeft dan????
![]()
Hij heeft zich niet ontwikkeld, een slechte eerste seizoenshelft gedraaid, een wat tegenvallende dus gemiddeld een nogal slecht seizoen. Leuk dat ie er wat balletjes intikt maar dat is voor de statistieken. Hij is nooit overtuigend geweest.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat heeft ie volgens jou niet goed gedaan?
Jij onderschat Huntelaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft zich niet ontwikkeld, een slechte eerste seizoenshelft gedraaid, een wat tegenvallende dus gemiddeld een nogal slecht seizoen. Leuk dat ie er wat balletjes intikt maar dat is voor de statistieken. Hij is nooit overtuigend geweest.
Ik zie gewoon veel klasse in hem.Maar dat zag ik ook in Brian Roy, Lamptey en Henk van Zuidam de broer van de ex van mijn ex. Dus dat zegt niks. Maar ik zie dat ie erg technisch is altijd vooruit voetbalt en bluf heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:09 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Alleen tong. De rest is gematigd positief.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Zelfde pad als Huntelaar? Tegenvallen bij een zogenaamde topclub? Ik mag het niet hopen voor Beerens...
Pure frustratie. Ik weet nog dat die relnicht riep na de transfer dat hij hoopte dat Klaas Jan zijn been zou breken. Zegt genoeg.quote:
Dat bleek niet eens nodig zijn om het seizoen te verknallenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:38 schreef BB-boy het volgende:
Pure frustratie. Ik weet nog dat die relnicht riep na de transfer dat hij hoopte dat Klaas Jan zijn been zou breken. Zegt genoeg.
En het ergste is nog dat hij het niet eens over vorig seizoen heeft maar het seizoen daarvoor. Het jaar van Huntelaar zeg maar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef tong80 het volgende:
Ik ken jou als Ajacied. Ik vond Huntelaar geweldig. Had een dipje zoals elke jeugdspeler. Maar herstelde zicjh ondanks het gezeik van mensen zoals SCH. Hij is nog geen wereldklasse. Maar de doelpunten die hij maakt zijn nooit de tweede of derde. Altijd crucioaal. Hoe oud is die jongen helemaal. In het buitenland mak je op die leeftijd je debuut. Hij heeft er al 120 ingeschoten. Mooie voetballer. Klasse spits. Minachtend over hem spreken slaat nergens op.
Jij bent van de Van Basten-Cruyff school - dat zijn mensen die niet echt een realistische kijk op voetbal hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef tong80 het volgende:
Ik ken jou als Ajacied. Ik vond Huntelaar geweldig. Had een dipje zoals elke jeugdspeler. Maar herstelde zicjh ondanks het gezeik van mensen zoals SCH. Hij is nog geen wereldklasse. Maar de doelpunten die hij maakt zijn nooit de tweede of derde. Altijd crucioaal. Hoe oud is die jongen helemaal. In het buitenland mak je op die leeftijd je debuut. Hij heeft er al 120 ingeschoten. Mooie voetballer. Klasse spits. Minachtend over hem spreken slaat nergens op.
Op mijn werk ken ik er al 5 met een seizoenskaart die het met mij eens zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef BB-boy het volgende:
Mag ik jou dan bij deze een leugenaar noemen? Want ik ken niet 1 Ajacied (en ik ken er nog al wat) die dat vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |