abonnement Unibet Coolblue
pi_62229480
Vind hem vanaf het begin van het seizoen of eigenlijk op een gegeven moment vorig seizoen al, een erg sterke indruk maken. Eerst was het veel doelloos dribbelen, nu begint het echt rendement te krijgen. Als hij dit doorzet, moet ik nog zien waar hij eindigt.
pi_62229741
Voor een écht grote transfer komt hij net te kort denk ik, en in het Europese topvoetbal is er voor zijn specifieke skills (vleugelspeler) eigenlijk geen plaats. Zou maar zo een Daniel de Ridder verhaal kunnen worden. Ik denk wel dat er uiteindelijk een Engelse middenmoter met een hoop geld over de brug komt.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 oktober 2008 @ 12:55:18 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_62229776
Ik schat hem hoger in dan Daniel de Ridder. Die had het geluk bij Ajax te spelen. Dan kom je altijd wel bij een goeie middenmoter terecht.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62229868
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ben het er nog steeds mee eens.
En ik ben nog steeds niet van deze mening afgeweken.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 oktober 2008 @ 13:02:55 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_62229917
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

En ik ben nog steeds niet van deze mening afgeweken.
Wat was je mening ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62229984
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef sjimz het volgende:
Speelt een zeer goede wedstrijd!
Een speler waarvoor je naar het stadion komt, ik had hem graag bij Ajax gezien.
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die jongen heeft zijn carriere gewoon goed uitgestippeld.
Hij komt er wel!
  Trouwste user 2022 woensdag 8 oktober 2008 @ 13:16:42 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_62230220
Mooi

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62230416
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:53 schreef MaxPower het volgende:
Voor een écht grote transfer komt hij net te kort denk ik, en in het Europese topvoetbal is er voor zijn specifieke skills (vleugelspeler) eigenlijk geen plaats. Zou maar zo een Daniel de Ridder verhaal kunnen worden. Ik denk wel dat er uiteindelijk een Engelse middenmoter met een hoop geld over de brug komt.
Hij moet fysiek sterker worden. Technisch kan hij volgens mij in elke competitie mee. Maar je moet dat, zeker in de grote competities, combineren met loopvermogen en fysieke kracht. Dan kan hij in een 4-4-2 systeem ook uitstekend op de rechterflank spelen.
pi_62659328
@Garlic_Sauce

Ik lees net dat jij een verkeerd gedreseerd geboorte kaartje ontvangen hebt van de zoon van Roy Beerens.
Zou jij misschien je adres even prive naar mij willen opsturen dan kan ik even gaan uitzoeken wie er dan geen kaartje gehad heeft.
ik hoop dat je hieraan wil mee werken, het is vervelend voor degene die niets heeft ontvangen.

Mvg ger
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:34:02 #260
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_63701030
Zaterdag was 'ie belangrijk met 2 doelpunten tegen PSV. Toch blijf ik kritisch. De dreiging in z'n spel is er altijd, het rendement moet echter nog veel hoger kunnen worden. Tegen Braga mag 'ie me gaan overtuigen donderdag
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_63710256
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:55 schreef tong80 het volgende:
Ik schat hem hoger in dan Daniel de Ridder. Die had het geluk bij Ajax te spelen. Dan kom je altijd wel bij een goeie middenmoter terecht.


De Ridder zou het bij Heerenveen ook goed hebben gedaan.

Ik denk dat Beerens nog 1 jaar moet wachten. Het jaar van de bevestiging zeg maar. Als hij nu naar een middenmoter in Spanje gaat is het in november 2009 janken geblazen in de VI dat hij nooit speelt en dat de trainer iets tegen hem heeft.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 december 2008 @ 21:37:44 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_63993897
Ik zei het toch ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65536207
Afgelopen zaterdag tegen Roda JC verkozen tot MoTM, maar weer schopte hij geen deuk in een pakje boter. Leuk die 'intikker' (1-0) en penalty (2-0) die hij 'versierd' (was overigens geheel terecht), de dreiging in z'n acties en het echte 'beslissend zijn' is er nog niet. Ook tegen Feyenoord (beide wedstrijden) en voor de winterstop tegen FC Groningen (weliswaar een penalty mee gekregen, maar verder..?) was hij vrijwel onzichtbaar. Nu heeft één en ander ook met die ietwat gewijzigde (verdedigender) speelstijl van Sollied te maken. Toch zou Beerens meer moeten kunnen brengen.. Benieuwd of hij tegen Ajax aanstaande zaterdag weer iets van z'n talent/klasse laat zien. Het moment is er uitstekend voor
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 29 januari 2009 @ 17:30:11 #264
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65536589
7 goals dit seizoen. Slecht spelen en toch scoren. Wat een man
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_65843299
quote:
Beerens: 'Oranje komt vanzelf'
Door Martijn Mooiweer
Zaterdag, 07 februari 2009, 22:39

Als Edson Braafheid en Gregory van der Wiel komende week hun debuut maken in de selectie van het Nederlands Elftal, zit Roy Beerens gewoon thuis in Friesland. De rechteraanvaller van sc Heerenveen solliciteerde vanavond tegen NAC (3-1 winst) echter nadrukkelijk naar een plaatsje in het keurkorps van Oranje. 'Maar daar ben ik niet bezig. Ik moet gewoon fit blijven en presteren. Dan komt die uitnodiging vanzelf een keer', aldus Beerens na afloop van de ontmoeting met NAC tegenover ELFVoetbal.

Zoals zo vaak dit seizoen was Beerens tegen NAC weer bij de nodige treffers betrokken. In de 18e minuut leverde hij de voorzet waaruit Goran Popov binnenkopte en in de 31e minuut kreeg NAC-doelman Jelle ten Rouwelaar een hard schot van hem niet onder controle, waardoor Arnór Smarason de rebound binnen kon intikken. 'Het is lekker om belangrijk te zijn. Al moet ik zeggen dat ik die bal liever de kruising had ingeschoten.'

Waar Beerens in de tweede helft excelleerde, had zijn ploeg het toen juist minder op de heupen. 'We werden heel slordig bij balbezit. Daardoor gaven we ons overwicht iets uit handen en maakten we het onszelf moeilijk. Net als in de eerste helft. Die gelijkmaker van NAC kwam toen uit de lucht vallen, maar daardoor konden wij weer opnieuw beginnen.'

Waar een ploeg als FC Twente wedstrijden eenvoudig over de streep trekt, gaat sc Heerenveen dat moeilijker af. 'In dat opzicht is die ploeg verder als ons. Maar bij momenten brengen wij wel hetzelfde. We hoeven dus niet voor hen onder te doen. Maar laten we ons richten op een plek bij de eerste vijf. Dan doen we het gewoon goed.'
pi_65853163
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Afgelopen zaterdag tegen Roda JC verkozen tot MoTM, maar weer schopte hij geen deuk in een pakje boter. Leuk die 'intikker' (1-0) en penalty (2-0) die hij 'versierd' (was overigens geheel terecht), de dreiging in z'n acties en het echte 'beslissend zijn' is er nog niet. Ook tegen Feyenoord (beide wedstrijden) en voor de winterstop tegen FC Groningen (weliswaar een penalty mee gekregen, maar verder..?) was hij vrijwel onzichtbaar. Nu heeft één en ander ook met die ietwat gewijzigde (verdedigender) speelstijl van Sollied te maken. Toch zou Beerens meer moeten kunnen brengen.. Benieuwd of hij tegen Ajax aanstaande zaterdag weer iets van z'n talent/klasse laat zien. Het moment is er uitstekend voor
2 goals.... Veel beslissender is toch moeilijk hoor.
  zondag 8 februari 2009 @ 20:59:03 #267
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_65861344
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:40 schreef Solstice het volgende:

[..]

2 goals.... Veel beslissender is toch moeilijk hoor.
Moet je na gaan hoe goed hij zou kunnen worden

Gister een mooie assist en een 'voorassist' (op de blunder van SuperFries Jelle, 2-1 Smárason). Overigens raakte Beerens de rest van de wedstrijd tot ca de 70e minuut (waar hij door Gorter onder de graszoden werd gestopt) geen pepernoot. Daarna leek hij even ontketend, met een aantal mooie acties. Echter geen voorzet op maat, helaas..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_65871008
ruilen tegen Slory?
pi_65871648
quote:
Op maandag 9 februari 2009 07:17 schreef TJDoornbos het volgende:
ruilen tegen Slory?
In een slecht elftal deelt Beerens ook in de malaise, heb je dus niets aan.
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 17:10:22 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_65885965
quote:
Op maandag 9 februari 2009 08:46 schreef MaxPower het volgende:

[..]

In een slecht elftal deelt Beerens ook in de malaise, heb je dus niets aan.
Misschien heeft ie Heerenveen er juist bovenop geholpen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 9 februari 2009 @ 17:11:35 #271
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65885998
Waar bovenop? Het fijne voor talenten is dat je heerenveen helemaal niet er bovenop hoeft te helpen. Over het algemeen komen ze in een redelijk tot goed lopend 11tal
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 17:20:55 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_65886247
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:11 schreef One_conundrum het volgende:
Waar bovenop? Het fijne voor talenten is dat je heerenveen helemaal niet er bovenop hoeft te helpen. Over het algemeen komen ze in een redelijk tot goed lopend 11tal
Komt misschien wel door spelers als Beerens

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_66192202
quote:
PSV wil Beerens terughalen
Door Jeroen de Laat
Woensdag, 18 februari 2009, 09:02

PSV heeft interesse in Roy Beerens. De landskampioen zou de rechtsbuiten van sc Heerenveen terug naar Eindhoven willen halen.

De 21-jarige Beerens heeft een contract tot medio 2010 in Friesland, maar heeft een gelimiteerde transfersom. PSV zou dat bedrag wel kunnen en willen betalen en ook de speler zelf heeft wel oren naar een overgang. "Voor PSV sta ik natuurlijk altijd open", aldus Beerens in De Telegraaf.

Het is opmerkelijk dat PSV interesse heeft in Beerens, want de jeugdinternational doorliep de hele opleiding van de Eindhovenaren. In 2007 koos hij echter voor Heerenveen, omdat hij daar meer aan spelen toe zou komen.
pi_66192339
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Die willen er natuurlijk voor zorgen dat het geen KJH II verhaal wordt.
pi_66193491
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die willen er natuurlijk voor zorgen dat het geen KJH II verhaal wordt.
Ja, hoewel het nu heel erg een Lindgren II verhaal is.

Blijf het een rare beslissing vinden dat hij weg moest in 2007. Of in ieder geval dat PSV niet meer deed om hem te behouden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:29:12 #276
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66193813
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:17 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja, hoewel het nu heel erg een Lindgren II verhaal is.

Blijf het een rare beslissing vinden dat hij weg moest in 2007. Of in ieder geval dat PSV niet meer deed om hem te behouden.
Tjah, dan wassie misschien Aissati II geweest. Alhoelwel Aissati dan eerder Beerens II was geweest, mits deze 5 mil opgleverd had
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_66208059
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:17 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja, hoewel het nu heel erg een Lindgren II verhaal is.

Blijf het een rare beslissing vinden dat hij weg moest in 2007. Of in ieder geval dat PSV niet meer deed om hem te behouden.
Hij moest niet weg. Sterker nog, PSV heeft meerdere malen zijn contract proberen te verlengen. Alleen de garantie op meer speeltijd kon PSV hem niet geven.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_66391429
Het bedrag van 5,5 miljoen euro als afkoopsom doet nu de ronde en ook Feyenoord zou hem graag willen halen.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:54:58 #279
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66401074
En daarom moeten we gewoon 2e worden
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Trouwste user 2022 woensdag 25 februari 2009 @ 00:48:27 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_66430497
Mijn neefje van 8 heeft hem op eigen initiatief in zijn favoriete elftal gekozen in het AH-voetbalplaatjes boek

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_66452600
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 00:48 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje van 8 heeft hem op eigen initiatief in zijn favoriete elftal gekozen in het AH-voetbalplaatjes boek


Kan hij op termijn jouw plaats in gaan nemen hier op FOK! denk je?

Zeker weten trouwens dat jij geen pressie hebt uitgeoefend als ontdekker?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 25 februari 2009 @ 17:31:43 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_66452666
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:29 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kan hij op termijn jouw plaats in gaan nemen hier op FOK! denk je?

Zeker weten trouwens dat jij geen pressie hebt uitgeoefend als ontdekker?
De opvolging is geregeld Mich

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_66927128
quote:
PSV onderneemt actie om Beerens terug te halen
Door Jeroen de Laat
Woensdag, 11 maart 2009, 10:02

PSV onderneemt concrete pogingen om Roy Beerens terug te halen naar Eindhoven. De landskampioen zal daarvoor wel met een flinke zak geld moeten komen.

De rechtsbuiten van sc Heerenveen staat zelf open voor een terugkeer naar de club waar hij de jeugdopleiding doorliep. De jeugdinternational heeft echter een vastgestelde transfersom van 8,5 miljoen euro in zijn contract staan, dat Heerenveen dus mag eisen.

Omdat het contract van Beerens volgend jaar afloopt, hoop PSV over dat bedrag te kunnen onderhandelen met de Friese club. Overigens kan de transfer pas worden afgerond als de nieuwe trainer van PSV zijn fiat heeft gegeven. Dat meldt het Eindhovens Dagblad.
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:35:15 #284
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66927279
ik vind de passage over onderhandelen grappiger

edit: Roy gaat lekker met SC Heerenveen voorronde CL spelen trouwens.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_66954349
quote:
PSV wil Beerens, maar er is concurrentie
Door LUDO VAN DENDEREN

EINDHOVEN - Als het aan PSV ligt, voetbalt Roy Beerens volgend seizoen weer in Eindhoven. De nu nog regerend landskampioen wil de aanvaller in de zomer overnemen van Heerenveen. Een groot struikelblok kan de te betalen transfersom aan de Friezen worden. Bovendien volgen ook Ajax, Feyenoord, AZ en FC Twente de vleugelaanvaller. Zijn huidige werkgever Heerenveen wil hem allerminst kwijt en bovendien graag zijn contract openbreken.

Hoewel algemeen directeur Jan Reker de interesse ontkent noch bevestigt, is het aantrekken van een buitenspeler een topprioriteit voor PSV. Met Balázs Dzsudzsák en Nordin Amrabat heeft de club slechts twee pure vleugelaanvallers in de huidige selectie. Op zeer korte termijn zal er contact zijn met Heerenveen en/of het kamp Beerens om de interesse officieel te maken.

Het contract van de pas 21-jarige Beerens, die zijn opleiding kende bij PSV, loopt medio 2010 af. Heerenveen heeft nog een eenzijdige optie om die verbintenis met één seizoen te verlengen. Die optie zal Heerenveen zeker lichten wanneer potentiële kopers zich concreet melden in Friesland.

Kijkend naar bijvoorbeeld het bedrag dat de club voor Danijel Pranjic vraagt, zo’n 16,2 miljoen euro, zal er ook in het geval van Beerens absoluut geen genoegen worden genomen met een fooi. Er doen inmiddels verschillende bedragen de ronde, het is het waarschijnlijkst dat het transferbedrag voor Beerens minimaal rond acht miljoen euro ligt. Hoewel PSV hevig geïnteresseerd is, is er dus nog geen concreet bod in Heerenveen neergelegd. Het is echter eenvoudig te voorspellen dat PSV in eerste instantie geen acht miljoen biedt. Daarnaast hebben de Eindhovenaren meermalen laten weten pas nieuwe spelers aan te trekken, indien bekend is wie de definitieve opvolger van trainer Huub Stevens wordt.

De interesse van Ajax is opvallend te noemen. In de zomer van 2007 wilden de Amsterdammers Beerens voor vijf jaar contracteren, maar toen koos de aanvaller voor een geleidelijke opbouw van zijn carrière via subtopper Heerenveen. FC Twente speurt de markt af voor het geval Marko Arnautovic de club in de zomer verlaat. AZ houdt met het oog op het naar verwachting loodzware programma, zowel in Nederland als de Champions League, iedere (potentiële) Nederlandse topspeler in de gaten.

Ook vanuit het buitenland (met name Engeland) worden de verrichtingen van Beerens in de gaten gehouden. Maar nu al verhuizen naar het buitenland zou de aanvaller als te vroeg beschouwen.

Het AD
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:41:13 #286
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66962405
Heerenveen moet investeren zodat Roy wil blijven .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_66962804
Dat wordt weer kassa komende zomer. En gefrustreerde topclubsupportertjes die vinden dat ze teveel moeten betalen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:58:57 #288
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66962990
Hij mag helemaal niet weg verdomme
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_66963150
Hij wil zelf weg denk ik, en we hebben Ingelsten al die langzaam op stoom komt.
pi_68894346
Na een paar hele goede maanden toch weinig, mede door blessures, laten zien in de slotfase van de competitie. Minder aanwezig in doelpunten en assists dan voor de winterstop.

Tegen Twente in de beker dan maar een transfer verdienen naar Engeland?
  maandag 11 mei 2009 @ 10:36:12 #291
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68897237
Als 'ie verstandig is blijft 'ie nog even. Zich doorontwikkelen en dan over 1 of 2 seizoenen de stap maken.. Overigens, als 'ie in de beker tegen Twente een transfer verdiend, dan betekent dat zo ongeveer dat we die beker ook hebben gewonnen En zonder Pranjic en Beerens kunnen we mooi weer 4-4-2 gaan spelen...

Paulo - Beda/Elyounoussi
Elm - Roorda - Svec - Grindheim
Popov - Dingsdag - Bak - Janmaat
Steppe

Ziet er niet zo raar uit, toch?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68897812
Ik zou het ook niet raar vinden als Roy nog blijft, in ieder geval in Nederland. Ik zie hem ook wel naar PSV, Ajax of Feyenoord of Twente of AZ vertrekken trouwens. Want AZ en Twente zullen hun selectie moeten aanvullen.
  Trouwste user 2022 maandag 11 mei 2009 @ 20:24:59 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_68917141
AZ heeft haar begroting met 10 miljoen verhoogd en Brands is een goede technisch directeur. Dus....

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_68973065
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:24 schreef tong80 het volgende:
Dus....

.......verlengt ie zijn contract.
quote:
Roy Beerens verlengt en tekent bij tot 2013

13 mei 2009
sc Heerenveen heeft het contract van Roy Beerens opengebroken en verlengd tot de zomer van 2013. De vleugelspeler kiest ondanks interesse van diverse club, bewust voor een langer verblijf in Friesland. ,,Ik voel me hier goed en heb het idee dat ik Heerenveen de juiste club is om de volgende stap te maken. Ik heb me dit seizoen goed ontwikkeld, maar presteerde niet stabiel genoeg. Iedereen weet dat ik kan voetbalen, alleen moet ik dat elke week laten zien.’’

Roy Beerens is blij dat zo vlak voor de bekerfinale tegen FC Twente de knoop is doorgehakt. ,,Dan is het voor iedereen duidelijk waar mijn toekomst ligt en kan ik me volledig op de finale richten. Zondag wil ik er staan. Ik wil flitsen in De Kuip. Hopelijk kunnen we er een mooi voetbalfeest van maken.’’

De keuze om bij te tekenen was achteraf gezien niet zo moeilijk. Roy Beerens voelt zich thuis bij sc Heerenveen en in Friesland. De progressie die de aanvaller op het veld boekte, de waardering van een verbeterd contract en het oordeel van zijn naasten, deden hem besluiten te verlengen. ,,Heerenveen is goed voor me geweest. Bovendien ben ik nog maar 21. De stap omhoog kan altijd nog. Ik heb al veel jonge jongens naar topclubs zien vertrekken, die vervolgens op de bank terecht kwamen. Ik heb de tijd.’’

Roy Beerens groeide in zijn tweede jaar in Friesland uit tot één van de opvallendste spelers van sc Heerenveen. Met negen doelpunten, tien assists en een aantal cruciale acties, vestigde de vleugelspeler definitief zijn naam. Met dank aan Trond Sollied. De Noor schenkt Beerens de vrijheid en vertrouwen die de aanvaller nodig heeft om te kunnen excelleren.

,,Sollied is belangrijk geweest voor mijn ontwikkeling,’’ bevestigt Roy Beerens. ,,In welke mate is moeilijk aan te geven, maar zijn aanpak doet me goed. Maar ook met Henk Herder en Chris van Puyvelde kan ik het goed vinden. Zij hebben aangegeven dat ze me graag wilden houden. Die waardering is belangrijk voor een voetballer.’’

In het nieuwe voetbalseizoen is het tijd voor de volgende stap. Beerens wil met sc Heerenveen doorstoten naar de top drie. ,,Afhankelijk van wat er deze zomer allemaal verandert, denk ik dat Heerenveen voor een plek in de top drie kan gaan. Daar wil ik mijn steentje aan bijdragen. Ik moet me verder ontwikkelen en zorgen dat ik een belangrijke en dragende speler wordt. Als dat lukt, kan ik over de volgende stap in mijn carrière na gaan denken.’’

Directeur Yme Kuiper is ingenomen met de contractverlenging van Roy Beerens. ,,Roy is een speler die zich goed heeft ontwikkeld en waar de rek nog niet uit is. Hij kan nog belangrijker worden voor Heerenveen. Ik denk ook dat het mooi is voor het publiek dat Roy blijft. Hij is een attractieve speler. Die zien onze fans graag in het Abe Lenstra stadion.’’

Bron: officiele site
pi_68973088
oja vergeten:
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:47:03 #296
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68973134
Goede en verstandige keuze van Beerens.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68973151
Verstandige keuze, hij heeft nog tijd genoeg.
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:55:16 #298
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68973436
Tijd voor een nieuw topic !!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68973633
Yup. Grote vraag is dan meteen of er een transfersom in opgenomen is.
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:01:51 #300
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68973674
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:55 schreef One_conundrum het volgende:
Tijd voor een nieuw topic !!
Zal ik even helpen dan?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')