Wat was je mening ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ik ben nog steeds niet van deze mening afgeweken.
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef sjimz het volgende:
Speelt een zeer goede wedstrijd!
Een speler waarvoor je naar het stadion komt, ik had hem graag bij Ajax gezien.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die jongen heeft zijn carriere gewoon goed uitgestippeld.
Hij komt er wel!
Hij moet fysiek sterker worden. Technisch kan hij volgens mij in elke competitie mee. Maar je moet dat, zeker in de grote competities, combineren met loopvermogen en fysieke kracht. Dan kan hij in een 4-4-2 systeem ook uitstekend op de rechterflank spelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:53 schreef MaxPower het volgende:
Voor een écht grote transfer komt hij net te kort denk ik, en in het Europese topvoetbal is er voor zijn specifieke skills (vleugelspeler) eigenlijk geen plaats. Zou maar zo een Daniel de Ridder verhaal kunnen worden. Ik denk wel dat er uiteindelijk een Engelse middenmoter met een hoop geld over de brug komt.
De Ridder zou het bij Heerenveen ook goed hebben gedaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:55 schreef tong80 het volgende:
Ik schat hem hoger in dan Daniel de Ridder. Die had het geluk bij Ajax te spelen. Dan kom je altijd wel bij een goeie middenmoter terecht.
quote:Beerens: 'Oranje komt vanzelf'
Door Martijn Mooiweer
Zaterdag, 07 februari 2009, 22:39
Als Edson Braafheid en Gregory van der Wiel komende week hun debuut maken in de selectie van het Nederlands Elftal, zit Roy Beerens gewoon thuis in Friesland. De rechteraanvaller van sc Heerenveen solliciteerde vanavond tegen NAC (3-1 winst) echter nadrukkelijk naar een plaatsje in het keurkorps van Oranje. 'Maar daar ben ik niet bezig. Ik moet gewoon fit blijven en presteren. Dan komt die uitnodiging vanzelf een keer', aldus Beerens na afloop van de ontmoeting met NAC tegenover ELFVoetbal.
Zoals zo vaak dit seizoen was Beerens tegen NAC weer bij de nodige treffers betrokken. In de 18e minuut leverde hij de voorzet waaruit Goran Popov binnenkopte en in de 31e minuut kreeg NAC-doelman Jelle ten Rouwelaar een hard schot van hem niet onder controle, waardoor Arnór Smarason de rebound binnen kon intikken. 'Het is lekker om belangrijk te zijn. Al moet ik zeggen dat ik die bal liever de kruising had ingeschoten.'
Waar Beerens in de tweede helft excelleerde, had zijn ploeg het toen juist minder op de heupen. 'We werden heel slordig bij balbezit. Daardoor gaven we ons overwicht iets uit handen en maakten we het onszelf moeilijk. Net als in de eerste helft. Die gelijkmaker van NAC kwam toen uit de lucht vallen, maar daardoor konden wij weer opnieuw beginnen.'
Waar een ploeg als FC Twente wedstrijden eenvoudig over de streep trekt, gaat sc Heerenveen dat moeilijker af. 'In dat opzicht is die ploeg verder als ons. Maar bij momenten brengen wij wel hetzelfde. We hoeven dus niet voor hen onder te doen. Maar laten we ons richten op een plek bij de eerste vijf. Dan doen we het gewoon goed.'
2 goals.... Veel beslissender is toch moeilijk hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Afgelopen zaterdag tegen Roda JC verkozen tot MoTM, maar weer schopte hij geen deuk in een pakje boter. Leuk die 'intikker' (1-0) en penalty (2-0) die hij 'versierd' (was overigens geheel terecht), de dreiging in z'n acties en het echte 'beslissend zijn' is er nog niet. Ook tegen Feyenoord (beide wedstrijden) en voor de winterstop tegen FC Groningen (weliswaar een penalty mee gekregen, maar verder..?) was hij vrijwel onzichtbaar. Nu heeft één en ander ook met die ietwat gewijzigde (verdedigender) speelstijl van Sollied te maken. Toch zou Beerens meer moeten kunnen brengen.. Benieuwd of hij tegen Ajax aanstaande zaterdag weer iets van z'n talent/klasse laat zien. Het moment is er uitstekend voor
Moet je na gaan hoe goed hij zou kunnen wordenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:40 schreef Solstice het volgende:
[..]
2 goals.... Veel beslissender is toch moeilijk hoor.
Misschien heeft ie Heerenveen er juist bovenop geholpenquote:Op maandag 9 februari 2009 08:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In een slecht elftal deelt Beerens ook in de malaise, heb je dus niets aan.
Komt misschien wel door spelers als Beerensquote:Op maandag 9 februari 2009 17:11 schreef One_conundrum het volgende:
Waar bovenop? Het fijne voor talenten is dat je heerenveen helemaal niet er bovenop hoeft te helpen. Over het algemeen komen ze in een redelijk tot goed lopend 11tal
quote:PSV wil Beerens terughalen
Door Jeroen de Laat
Woensdag, 18 februari 2009, 09:02
PSV heeft interesse in Roy Beerens. De landskampioen zou de rechtsbuiten van sc Heerenveen terug naar Eindhoven willen halen.
De 21-jarige Beerens heeft een contract tot medio 2010 in Friesland, maar heeft een gelimiteerde transfersom. PSV zou dat bedrag wel kunnen en willen betalen en ook de speler zelf heeft wel oren naar een overgang. "Voor PSV sta ik natuurlijk altijd open", aldus Beerens in De Telegraaf.
Het is opmerkelijk dat PSV interesse heeft in Beerens, want de jeugdinternational doorliep de hele opleiding van de Eindhovenaren. In 2007 koos hij echter voor Heerenveen, omdat hij daar meer aan spelen toe zou komen.
Ja, hoewel het nu heel erg een Lindgren II verhaal is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die willen er natuurlijk voor zorgen dat het geen KJH II verhaal wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |