quote:// Morgen in Buitenhof
> Nederlandse toestanden
De Italiaanse minister Carlo Giovanardi weigert terug te komen op zijn omstreden uitspraken waarin hij het Nederlandse euthanasiebeleid vergelijkt met nazi-praktijken. Wat is de werkelijkheid en lopen we het gevaar dat conservatieve krachten in Europa onze wetgeving kunnen beïnvloeden? Een gesprek hierover met de kersverse voorzitter van de NVVE (Nederlandse Vereniging Voor Een Vrijwillig Levenseinde), Eugene Sutorius, hoogleraar strafrecht aan de Universiteit van Amsterdam.
> Betuwelijn
Bij nader inzien heeft het bedrijfsleven geen vertrouwen in de winstgevendheid van de Betuwelijn en weigert de exploitatie op zich te nemen. Is het langzamerhand niet goedkoper om de goederenlijn de komende jaren ongebruikt te laten?
Een debat tussen de Rotterdamse havenwethouder Wim van Sluis (Leefbaar Rotterdam) en Erik Verhoef, vervoerseconoom.
> Lux Voor
‘Lux Voor’ heet de nieuwe beweging van jongeren uit vijf bestaande partijen. Ze willen samengaan omdat in hun ogen de verschillen tussen de partijen zijn verdwenen. Is dat terecht? In Buitenhof de mening van Ronald van Bruchem, voorzitter van het CDJA en Joop Hazenberg van Lux Voor.
p.s. de genoemde onderwerpen zijn onder voorbehoud, en kunnen door ontwikkelingen in de actualiteit nog veranderen.
Presentatie:
Peter van Ingen
Columnist:
Désanne van Brederode
Ik vond het Land van en z'n optreden bij Raymann is Laat best aardig, maar dit is wel erg sneu. Hij speelt wel een dubbele rol, aan de ene kant een moraalridder, maar aan de andere kant negatieve invloed hebben op de jeugd. Ali B. is ook al zo'n moraalridder cq. slechte invloed hebbend op jeugd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het niveau, niet het goede woord is natuurlijk uitermate bedroevend hoewel ik niet anders had verwacht en dan te bedenken dat dit soort "muzikanten" scoren in de Nederlandse hitlijsten.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:17 schreef Floripas het volgende:
We were young!
Heartache to heartache....
Fucking hell, dank je.
Wat is dit nou weer dan?quote:Lux Voor
‘Lux Voor’ heet de nieuwe beweging van jongeren uit vijf bestaande partijen. Ze willen samengaan omdat in hun ogen de verschillen tussen de partijen zijn verdwenen. Is dat terecht? In Buitenhof de mening van Ronald van Bruchem, voorzitter van het CDJA en Joop Hazenberg van Lux Voor.
er is de vrees dat als ID naast evolutietheorie wordt onderwezen in biologielessen op de scholen religie wordt gepromoot ten koste van de wetenschap, dat tast de scheiding tussen kerk en staat aan in de VS, de scheiding tussen kerk en staat is iets waarop de VS juist is gegrondvest en behouden moet worden vinden ook de meeste Amerikanenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:08 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Waarom zijn de reacties dan zo heftig? Die zijn niet echt in lijn met een zijspoorverschijnsel. Sociologisch gezien is het een interessant verschijnsel.
Het land van viel al nagenoeg niet serieus te nemen maar Bange Frans valt na het zien van het filmpje als persoon totaal niet serieus te nemen. Ik twijfel eerlijk gezegd aan zijn geestelijke gesteldheid.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:23 schreef pberends het volgende:
Ik vond het Land van en z'n optreden bij Raymann is Laat best aardig, maar dit is wel erg sneu. Hij speelt wel een dubbele rol, aan de ene kant een moraalridder, maar aan de andere kant negatieve invloed hebben op de jeugd. Ali B. is ook al zo'n moraalridder cq. slechte invloed hebbend op jeugd.
Ja, is prima hoor, het is geen halszaak voor me.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:13 schreef RichardQuest het volgende:
Morgen krijg je antwoord, LN.
Maar dat lijkt me ongegrond, ID is geen wetenschap tótdat ze één van hun claims hebben hardgemaakt, en het Hooggerechtshof heeft toch het één en ander afgewezen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:26 schreef zakjapannertje het volgende:
er is de vrees dat als ID naast evolutietheorie wordt onderwezen in biologielessen op de scholen religie wordt gepromoot ten koste van de wetenschap, dat tast de scheiding tussen kerk en staat aan in de VS, de scheiding tussen kerk en staat is iets waarop de VS juist is gegrondvest en behouden moet worden vinden ook de meeste Amerikanen
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:40 schreef Floripas het volgende:
Good ole boys were drinkin' whiskey and rye, singing this'll be the day that I die...
nou ja het is ook zo dat er in de VS in de huidige tijd een ultraconservatieve religieuze stroming aan de macht is en dat roept weerstand op, die tegenstand tegen ID moet als een uiting worden gezien van de weerstand ook al is ID niet hetzelfde als de scheppingstheorie dat populair is in die ultraconservatieve religieuze kringenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:31 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me ongegrond, ID is geen wetenschap tótdat ze één van hun claims hebben hardgemaakt, en het Hooggerechtshof heeft toch het één en ander afgewezen?
Nee, ik geloof dat ik eispring.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je bent toch niet ongesteld hè?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:32 schreef Adamica1 het volgende:
Ik zou het pimverdomme ook niet nemen..hierrrrr en daaar en nog een ..hahahaha![]()
De anusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
interessant.
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |