quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar Ijsblok laat me nooit in de steek...
"Van wie kwam die?" Springt over de voorste rij heen en rost er zo op losquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:54 schreef MrX1982 het volgende:
Tot zover de geloofwaardigheid van Bange Frans![]()
![]()
.
Lange Frans slaat scholier in elkaar
Hoeveel moeten er nog komen hoeveel moeten er nog gaan.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar Ijsblok laat me nooit in de steek...
Vergeet de oh zo erge middelvinger niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:04 schreef Monidique het volgende:
Wat een ongelooflijke, achterlijke, mensonwaardige klootzak ben je ook, als je een ijsblokje gooit.
Maar goed, zo zijn ze natuurlijk niet allemaal, er zullen vast ook wetenschappers bij zitten die oprecht de wens hebben om een intelligent ontwerp aan te tonen, dat zal ze weliswaar niet lukken, maar ze konden best eens halverwege uitkomen, n.l. dat ze hier en daar op de grenzen van de kenbaarheid van de natuurwetenschappen stuiten, wie weet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:46 schreef RichardQuest het volgende:
Hmm, ik vind ze ronduit schofferend te werk gaan. Wilders is toch ook niet tof? Eerder een randdebiel die inderdaad tegenwind biedt op basis van dommigheid.
Nee, net wat ik zeg, theologisch gezien is ID ook maar zeer matig, het Vaticaan, dat 3/4 van de Christenen vertegenwoordigd, heeft bijv. geen problemen met de evolutieleer en de meeste protestanten ook niet. Het is dan ook voornamelijk een Amerikaans verschijnsel, waar het Christendom historisch gezien nogal eens wat montanistische trekjes heeft vertoond. Maar van een afstandje bezien is het best grappig, laat ze het maar uitvechten met de andere extremisten, de Dawkins'achtigen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:47 schreef RichardQuest het volgende:
Evolutieleer is geen atheïstische leer. Net zoals ID geen theïstische leer is overigens.
Waarom zijn de reacties dan zo heftig? Die zijn niet echt in lijn met een zijspoorverschijnsel. Sociologisch gezien is het een interessant verschijnsel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:46 schreef Monidique het volgende:
Bieden ze tegenwind? Enkele wetenschappers die een overtuiging niet wetenschappelijk kunnen onderbouwen. Dat is geen tegenwind, dat is een simpele mening die de wetenschap van de evolutietheorie op geen enkele manier aanvalt of aantast.
Het was voor Abdul Rahman makkelijk om gewoon te volgen, meezweven op de stroom...vooral niet nadenken en je blijft leven.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:06 schreef George-Butters het volgende:
Afghaanse moslimleiders: Rahman moet dood
achterlijkheid![]()
![]()
![]()
Omdat we al eerder ideologisch geïnspireerde pseudo-wetenschap gezien hebben?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:08 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Waarom zijn de reacties dan zo heftig? Die zijn niet echt in lijn met een zijspoorverschijnsel. Sociologisch gezien is het een interessant verschijnsel.
Ik vermoed omdat men er nogal moe van wordt en natuurlijk vooral omdat een minister nota bene niet sceptisch stond tegenover deze kwakzalverige zweverij.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:08 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Waarom zijn de reacties dan zo heftig? Die zijn niet echt in lijn met een zijspoorverschijnsel. Sociologisch gezien is het een interessant verschijnsel.
Die klappen zijn waardeloos, wat ie daarvoor deed was pas sneu:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:54 schreef MrX1982 het volgende:
Tot zover de geloofwaardigheid van Bange Frans![]()
![]()
.
Lange Frans slaat scholier in elkaar
Hoeveel moeten er nog komen hoeveel moeten er nog gaan.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:54 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien? Met de tekst van het nummer dat hij daar voor 13, 14 en 15-jarige scholiertjes zingt? Opmerkingen over het zaad dat ze van zijn pik moeten afzuigen?
Dan spoor je toch niet?
Hou je mond dan ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:13 schreef Floripas het volgende:
Dragostea din tei...fuck. Nu zit 't in mijn hoofd.
Alice in Chains - And We Die Young.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:13 schreef Floripas het volgende:
Dragostea din tei...fuck. Nu zit 't in mijn hoofd.
Het niveau, niet het goede woord is natuurlijk uitermate bedroevend hoewel ik niet anders had verwacht en dan te bedenken dat dit soort "muzikanten" scoren in de Nederlandse hitlijstenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Die klappen zijn waardeloos, wat ie daarvoor deed was pas sneu:
[..]
We were young!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Alice in Chains - And We Die Young.nu zit het op m'n hoofd...
Bluesdude staat wmb met kop en schouders boven vele andere users. Iemand die immer van het bijzondere naar het algemene redeneert.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:39 schreef Monidique het volgende:
Ik ben gematigd, centrum en midden en vind Bluesdude geen extremist. Integendeel! Je moet wel een hele aparte, en uiteraard verkeerde, kijk op de wereld hebben om hem een extremist te noemen.
Daar verbaasde ik mij ook wel een beetje over, ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Die klappen zijn waardeloos, wat ie daarvoor deed was pas sneu:
[..]
No promises, no demands... ofzo...?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
We were young!
Heartache to heartache....
Fucking hell, dank je.
Ha! Jij hier?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bluesdude staat wmb met kop en schouders boven vele andere users. Iemand die immer van het bijzondere naar het algemene redeneert.
Love is a battlefield.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
No promises, no demands... ofzo...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |