Precies wat ik zeg, de tegenwind die ze bieden, anders was het ook maar zo saai.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:41 schreef Monidique het volgende:
Wat vind je "tof"?
Hmm, ik vind ze ronduit schofferend te werk gaan. Wilders is toch ook niet tof? Eerder een randdebiel die inderdaad tegenwind biedt op basis van dommigheid.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:44 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg, de tegenwind die ze bieden, anders was het ook maar zo saai.
Bieden ze tegenwind? Enkele wetenschappers die een overtuiging niet wetenschappelijk kunnen onderbouwen. Dat is geen tegenwind, dat is een simpele mening die de wetenschap van de evolutietheorie op geen enkele manier aanvalt of aantast.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:44 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg, de tegenwind die ze bieden, anders was het ook maar zo saai.
De korte date van Johan de Withquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Dag.
Evolutieleer is geen atheïstische leer. Net zoals ID geen theïstische leer is overigens.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ben ik nou aan het vloeken in de atheistische kerk?![]()
Een makkelijker "argument" om dingen niet te proberen te begrijpen is er niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zweepstaartje
Dit was het toch? We snappen het niet (inmiddels overigens wel), dan moet het wel gemaakt zijn.
Alle dieren zijn droevig na de paring.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
De korte date van Johan de With
Een seksualiteitsspiegel
Jawel: tvlxd says so.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een makkelijker "argument" om dingen niet te proberen te begrijpen is er niet.
Ja, hè? En vrouwtjes eten hun bedpartners op.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alle dieren zijn droevig na de paring..
Hij creëert zelf nieuwe inspiratie voor zijn nummers.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Alweer?
Dat, en het feit dat mannen tepels hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bieden ze tegenwind? Enkele wetenschappers die een overtuiging niet wetenschappelijk kunnen onderbouwen. Dat is geen tegenwind, dat is een simpele mening die de wetenschap van de evolutietheorie op geen enkele manier aanvalt of aantast.
* steek steek steekquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar Ijsblok laat me nooit in de steek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |