quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:16 schreef ikookhier het volgende:
Ik van de kanslozezelfkennis heerlijk
![]()
plus auto te koop uit Grunn...quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:28 schreef Mauro het volgende:
Nope. Aantal SC-ers hier kennen hem wel.
* zwaait terugquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:11 schreef Mauro het volgende:
* Zwaait ff naar de harde kern *
Disclaimer: deze zwaaipost is niet bedoeld om de andere/nieuwere SC-ers voor de borst te stuiten
Ben ik harde kern?quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:11 schreef Mauro het volgende:
* Zwaait ff naar de harde kern *
Disclaimer: deze zwaaipost is niet bedoeld om de andere/nieuwere SC-ers voor de borst te stuiten
oude titelquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ben ik harde kern? [afbeelding]
En ben jij Luc [afbeelding]![]()
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
wordt een mooie dag vandaagvanmiddag vrij met 8-9 graden
dat wordt
Nog steeds niet hersteld / gerestaureertquote:
ik hoorde dat jij al heel lang niet meer gereden hebquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Ik maak gewoon hooguit 1 post per topic, wat triest![]()
Kan ook niet alles bijlezen aangezien ik zo weer bezig moet voor school...
Ik krijg maandagavond waarschijnlijk mijn pakkie terug, dus laten we hopen op mooi weer volgende week![]()
Oja en morgen krijg ik te horen of ik de kamer krijg![]()
I'm out for today![]()
![]()
![]()
Je mag mijn aanstaande kamer wel verven en schoonmakenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:11 schreef Faithy het volgende:
ik heb ook mn laatste salaris gehad
vanaf nu is 't tandhakken
We krijgen ADSL van Tele2, inclusief telefoonabbo.. is meer voor mijn ouders aangezien dat een stuk goedkoper is (evenduur als Chello light nu).quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:16 schreef bwt het volgende:
Hey Fully, wat voor internet verbinding ga je nu eigelijk krijgen?
Hey babequote:
Ik heb hier Casema breedband.Gaat via de televisie kabel zeg maar,maar wel snel(nu nog een snelle compiequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
We krijgen ADSL van Tele2, inclusief telefoonabbo.. is meer voor mijn ouders aangezien dat een stuk goedkoper is (evenduur als Chello light nu).
Als ik die kamer krijg probeer ik even ADSL2 van Wanadoo te regelen met 20mbit down![]()
Ik heb weer les, tot morgen of maandag![]()
Hoe ver woon je van je centrale ? Waarschijnlijk haal je niet de volle 20mbit nmlquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Als ik die kamer krijg probeer ik even ADSL2 van Wanadoo te regelen met 20mbit down![]()
vervenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je mag mijn aanstaande kamer wel verven en schoonmaken![]()
Spannend !quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef kratjuh het volgende:
Jeej m'n salaris is gestort
Kan ik idd die smurf meenemen als het bevalt
Behalve dan dat de upload via kabel niet altijd even stabiel is en ook wat lager dan ADSL.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb hier Casema breedband.Gaat via de televisie kabel zeg maar,maar wel snel(nu nog een snelle compie)
!quote:
Je bent me net voor.Wilde het zelfde gaan typen,maar moest nog even inloggenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:20 schreef Faithy het volgende:
[..]
jij bent dan ook geen tandartsassistente
Hmmmmmquote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:20 schreef Faithy het volgende:
[..]
jij bent dan ook geen tandartsassistente
Oh jawel. Alleen maar weer eens een klein beetje werkloos.quote:
Ach het zit je ook niet mee he wat dat betreft. Maar je gaat vast wel weer een leuke baan vinden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oh jawel. Alleen maar weer eens een klein beetje werkloos.
What else is new...
Oh dat heb ik ook altijd willen doen maar nooit geen tijd voor vrij kunnen maken. Dat zal dus in de toekomst ook wel weer niet gebeuren. Maar een leuke bezigheid is het zeker.quote:Nieuwe hobbu die veel tijd vraag gelukkig. Heb me volledig op de fotografie gestort. Altijd al leuk gevonden en nu maar eens serieus aan de slag ermee. Een dSLR aangeschaft en foto's maken.
Vandeweek zelfs mijn eerste foto verkocht
Ben druk aan het solliciteren in de ICT. Op trainee-functies. Zit iig al een veelbelovende prospect tussen en dat hoor ik volgende week.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ach het zit je ook niet mee he wat dat betreft. Maar je gaat vast wel weer een leuke baan vinden.
Zal wel niet het geval zijn. Wil het wel graag. Maar om van 1 foto die je verkoopt meteen je baan te makenquote:Oh dat heb ik ook altijd willen doen maar nooit geen tijd voor vrij kunnen maken. Dat zal dus in de toekomst ook wel weer niet gebeuren. Maar een leuke bezigheid is het zeker.
En misschien je toekomstige baan dus wel.
Tegen betaling kan ik allesquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:36 schreef kratjuh het volgende:
Kun je motoren ook mooi op de foto zetten ?![]()
Er is in ieder geval een foto over de dam zeg maar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ben druk aan het solliciteren in de ICT. Op trainee-functies. Zit iig al een veelbelovende prospect tussen en dat hoor ik volgende week.
[..]
Zal wel niet het geval zijn. Wil het wel graag. Maar om van 1 foto die je verkoopt meteen je baan te maken
Maar ik ben wel van plan om mezelf toe te leggen op de verkoop van foto's. Ik heb eens om me heen gekeken en zo moeiliujk moet dat niet zijn namelijk. De kwaliteit van de foto's die verkocht worden zijn niet zo hoog namelijk.
Helaas voor jou heb ik al een eigen dSLRquote:
Maar wel geld om motorrijles te doen, yes dat zijn de goede prioriteitenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:50 schreef Faithy het volgende:
de spiegel van mn SLR is kaduukmoet eigenlijk even langs de combifocus, maar heb geen geld om 'm te laten fixen
Scherven brengen gelukquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:50 schreef Faithy het volgende:
de spiegel van mn SLR is kaduukmoet eigenlijk even langs de combifocus, maar heb geen geld om 'm te laten fixen
ik heb nu even geen lesquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Maar wel geld om motorrijles te doen, yes dat zijn de goede prioriteiten![]()
of had je de motor rijlessen in 1 pakket in eens betaald?
hey moppiequote:hey hunks!!
quote:
je heb ons nog niet eens een kwartier reageertijd gegevenquote:quote]Op donderdag 23 maart 2006 11:06 schreef Faithy het volgende:
zal jullie nog 's een compliment geven
je kan ook gewoon goed quoten natuurlijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
[..]
je heb ons nog niet eens een kwartier reageertijd gegeven![]()
ongeduld![]()
je kan jezelf misschien eindeloos quoten misschien dat er iemand sneller reageert![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oh jawel. Alleen maar weer eens een klein beetje werkloos.
What else is new...
*
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan zit je hier nu goed
![]()
er word tegenwoordig overwegend hier gepost door werkelozen![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
je kan ook gewoon goed quoten natuurlijk.
Edits
nee, ik heb gewoon teveel tijd hierquote:
Gaat het vertalen zo goed dat jullie er beiden van kunnen leven?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee, ik heb gewoon teveel tijd hier![]()
gaat waarschijnlijk wel veranderen, want Raus en ik hebben het plan om ontslag te nemen![]()
Pfff, en dat alleen omdat jullie nu zien dat Popijn een dikke Mercedes heeft.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
gaat waarschijnlijk wel veranderen, want Raus en ik hebben het plan om ontslag te nemen![]()
en dan voor je zelf te beginnen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon teveel tijd hier![]()
nee dat (nog) nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gaat het vertalen zo goed dat jullie er beiden van kunnen leven?
ik hoef geen Mersjedesquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pfff, en dat alleen omdat jullie nu zien dat Popijn een dikke Mercedes heeft.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef kratjuh het volgende:
Zo daar ben ik weer !!
Morgen ga ik m'n Kawa ZX-9R ophalen !!
Mjah, tegen 2007 is het maar de vraag wie er nog rijden en wie er niet meer rijden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef BazzieK het volgende:
Eigenlijk wel een slechte ontwikkeling, jij was de enige die ik nog hoopte bij te kunnen houden op je sjoppert op de eerste meeting
Ik moet mezelf echt dwingen niet te rijdenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, tis lekker buitenga zo een stukje sturen
Hoeveel lessen denk jij in hemelsnaam dat ik nodig hebquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, tegen 2007 is het maar de vraag wie er nog rijden en wie er niet meer rijden.
Haha volgens mij moet jij de OP maar 's nalezen ...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef BazzieK het volgende:
Eigenlijk wel een slechte ontwikkeling, jij was de enige die ik nog hoopte bij te kunnen houden op je sjoppert op de eerste meeting
Tegen de tijd dat ik mijn rijbewijs heb knal jij al hard zat rondquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Haha volgens mij moet jij de OP maar 's nalezen ...![]()
En daarbij moet ik voorlopig nog ff 'wennen' aan mijn nieuwe fietsje dus zal het gas niet zo snel helemaal open gaan![]()
Hmm dan ben ik toch benieuwd wanneer jij je rijbewijs hebt ... Snel beginnen met oefenen !!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik mijn rijbewijs heb knal jij al hard zat rond![]()
![]()
8 mei eerste les en dan ligt het er aan hoe snel ik klaar ben hequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmm dan ben ik toch benieuwd wanneer jij je rijbewijs hebt ... Snel beginnen met oefenen !!![]()
Losse lessen of pakket ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
8 mei eerste les en dan ligt het er aan hoe snel ik klaar ben he
gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef kratjuh het volgende:
Zo daar ben ik weer !!
Denk dat je qua prijs beter een pakket kan nemen ... Ik was uiteindelijk wel wat meer kwijt met m'n losse lessen, en met een pakket gaat het denk ik ook snellerquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet ik nog even zien. Wel minstens 2 lessen per week.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef kratjuh het volgende:
Nieuwe foto's van m'n nieuwe aanwinst
klik
![]()
Volgende week woensdag ga ik langs bij Hoeze om te bespreken dus dan hoor je het wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Denk dat je qua prijs beter een pakket kan nemen ... Ik was uiteindelijk wel wat meer kwijt met m'n losse lessen, en met een pakket gaat het denk ik ook sneller![]()
Maar laat maar horen wat het gaat worden !![]()
Gefeliciteerd met je nieuw aanwinstquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef kratjuh het volgende:
klik
![]()
teh r0ck zx9r ftwquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef kratjuh het volgende:
klik
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuw aanwinsten nu maar hopen dat deze langer blijven bevallen dan jouw vorige motor
![]()
Ik heb nog wel een useraccount over voor jequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef kratjuh het volgende:
klik
![]()
en nog 1 voor als ie hem alweer snel verkocht heeftquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een useraccount over voor je
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en nog 1 voor als ie hem alweer snel verkocht heeft![]()
Ik kan kiezen tussen Clock en Temp iddquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
teh r0ck zx9r ftw
()
Zit er standaard een temp meter op? Wel handigIssie nou afgeragd op het circuit?
Enige waar je later misschien mee zit is dus een andere uitlaat. Voor de rest overcompleet.
Hij's wel erg coolquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zeg Marty, die avatar van je hè, is die niet een beetje te groot? de Fok! policy is max 100 kb.
Er is namelijk zo'n NSB-reeks in FB die naar aanleiding van een ouwe avatar van mij gestart is
Martyquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zeg Marty, die avatar van je hè, is die niet een beetje te groot? de Fok! policy is max 100 kb.
Er is namelijk zo'n NSB-reeks in FB die naar aanleiding van een ouwe avatar van mij gestart is
Uitlaat is standaard, misschien dat je na een paar keer rijden wel een brulpijp wil. Beetje voor het snelheid/rag effect.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:18 schreef kratjuh het volgende:
Superlekker fietsje .. Maar wat is er met de uitlaat btw ?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef kratjuh het volgende:
Zo daar ben ik weer !!
Mwoh, ik vind deze voorlopig prima ... Eerst aan het fietsje wennen, dan gaan we wel sleutelen ..quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:23 schreef worldpimber het volgende:
Uitlaat is standaard, misschien dat je na een paar keer rijden wel een brulpijp wil. Beetje voor het snelheid/rag effect.![]()
Ik rij wel rustig dus je maak nog kansquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef BazzieK het volgende:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uitlaat is standaard, misschien dat je na een paar keer rijden wel een brulpijp wil. Beetje voor het snelheid/rag poser effect.![]()
Heldquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik rij wel rustig dus je maak nog kans![]()
Mooi, rijd ik tenminste niet achteraan te kachelenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik zal ook wel in de buurt blijven ...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:25 schreef TR_Roadkill het volgende:
he, robocop
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:25 schreef TR_Roadkill het volgende:
he, robocop http://kratje.mine.nu/kawa/DSC03680.JPG mooie bak, nu kan je iedereen wel bijhouden denk ik
quote:
Wat een debielen zegquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:28 schreef worldpimber het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5366552067462745475
Hmmm
geen ideequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zeg Martie, die avatar van je hè, is die niet een beetje te groot? de Fok! policy is max 100 kb.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Marty![]()
Die gozert post bijna niet buiten FokMC, zal wel geen probleem zijn
[..]
Uitlaat is standaard, misschien dat je na een paar keer rijden wel een brulpijp wil. Beetje voor het snelheid/rag effect.![]()
Iedereen zit op de motor?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:46 schreef bwt het volgende:
huh, en nu bijna 1 uur geen reply geweest?????
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef kratjuh het volgende:
Zo daar ben ik weer !!
net terugquote:
Dat dacht ik nu ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]1 ritje met Fok!MC en hij heeft meteen het licht gezien
feli met je fantastische aankoop![]()
Ziet er goed uit kratjuh, zo'n tjoppert moet je maar kopen als je de 60 begint te naderenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef kratjuh het volgende:
klik
![]()
Dijk bij Lent gaat dicht vanaf 1 april tot oktoberquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]1 ritje met Fok!MC en hij heeft meteen het licht gezien
feli met je fantastische aankoop![]()
[..]
net terugdamn, wat die dijken toch lekker
![]()
heerlijk weer, bandjes werden goed warm dus ghummen kon redelijk
kwam op de dijk nog een politiemotor tegen die me groette
deed net ff rustig aan daar
Leuk is tie hè? Dat fake e-mailadres. msn werkt er wel opquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:01 schreef Worldbeater het volgende:
** Mauro even niet met werk, maar wel nog steeds gelukkig in die liefde? (Josti.be)
Hé Markquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:40 schreef Makster het volgende:
Luc,hows life
Ik ben ff de verf van mijn lichaam boenen
Wat een NSB topic zegquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:41 schreef ikookhier het volgende:
Mercy_symbol is de lul![]()
en ook veel meer mensen![]()
was ook mijn gedachtequote:
Zal ik je alvast meldenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:54 schreef BazzieK het volgende:
Heb volgens mij nog wel ergens aan ava van een paar MB liggen (volle film) Even kijken of ik em kan vinden en dan wat rondposten kijken hoe snel ik gemeldt wordt
Die stomme reeks is gestart door een ouwe avatar van mijquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:54 schreef BazzieK het volgende:
Heb volgens mij nog wel ergens aan ava van een paar MB liggen (volle film) Even kijken of ik em kan vinden en dan wat rondposten kijken hoe snel ik gemeldt wordt
kon het niet laten em nog een keer te pakkenquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die stomme reeks is gestart door een ouwe avatar van mij![]()
Toen had RB een filmpje van mij gemaakt toen ik in Assen op zijn brommer door een bocht kwam rijden. Ruim 1 Mb was die avatar
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kon het niet laten em nog een keer te pakkenen nu Luc weer voorbij komt...
[afbeelding]
sommigen old skool harde kern zullen dit wel herkennen![]()
Het schijnt hè, het schijnt dat sommigen van ons nog met een 256k of zelfs met een 56k6 telefoonlijntje werken en dan is 1 Mb best veelquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja 1 MB is zo ingeladen dus waar maken ze zich druk om.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:41 schreef ikookhier het volgende:
Mercy_symbol is de lul![]()
en ook veel meer mensen![]()
56kquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Het schijnt hè, het schijnt dat sommigen van ons nog met een 256k of zelfs met een 56k6 telefoonlijntje werken en dan is 1 Mb best veel
Je merkt van zelfquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat ie zo groot was
![]()
thxquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:00 schreef Mauro het volgende:
-edit-
Het was ff zoeken. Maar gevonden
[afbeelding]
Zie mijn editquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weetaltijd al een droombrommer geweest van mij
![]()
[..]
thx![]()
Zie Editquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je merkt van zelfze pleuren ze gewoon weg
![]()
Is dit niet op de Pos(er)bank dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kon het niet laten em nog een keer te pakkenen nu Luc weer voorbij komt...
[afbeelding]
sommigen old skool harde kern zullen dit wel herkennen![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is dit niet op de Pos(er)bank dan?
Gewoon wachten, fuck the systemquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat ie zo groot was
![]()
zal ik wachten tot ik verraden word ? of alvast maar een nieuwe nemen ?![]()
@nu is je kans om weer de NSB'er uit te hangen
![]()
zo beter?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx![]()
idd![]()
en mijn 1e echte meet met die ragbak
![]()
Izzzzz mooiiiiiiiquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef kratjuh het volgende:
klik
![]()
wat hij zegtquote:
ik doelde op die pics die Luc posttequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wrom dit dan
[..]
:
[afbeelding]
... dus ....![]()
En nog een keer dat ik ernaast lag.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
lijkt wel "finding nemo" blauw![]()
Maar ik herkende het ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik doelde op die pics die Luc posttedat was een meet op 14-03-2004, met veeel beter weer
moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wrom dit dan
[..]
:
[afbeelding]
... dus ....![]()
En nog een keer dat ik ernaast lag.![]()
![]()
Met mij alles goed hoor. Zit momenteel volop in een verbouwing/verhuizing dus heb echt nul vrije tijd meer over. Maar het is voor een goed doel moeten we maar denkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hé Mark
Life's not that bad. Vermaak me prima. Zou het wel anders willen maar ik vermaak me prima.
Hoest met jullie eigenlijk?
Heb je je haarkleur proberen te verbergen met verf?
Vroegahquote:
Worldpimperquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:28 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is ie altijd geweest en zal ie altijd wel blijven.
Laat ze maar joh, ze weten niet beterquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh Worldpimper heeft geen groen leren pak![]()
Eigenlijk is er hier maar 1 de opperposerquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:
Als ie strax student af is, koopt ie vast wel een kikkeruniformquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Eigenlijk is er hier maar 1 de opperposer
[..]
En geen topkuip van een 2002 model.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
De komende 6 jaar ben ik nog student hoor, damn, wat lang nogquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
Als ie strax student af is, koopt ie vast wel een kikkeruniform![]()
Waaaaaattttquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:55 schreef worldpimber het volgende:
Aan wie kan ik het wachtwoord van phatzak.nl/~fokmc overdragen om de topics in de OP bij te houden en af en toe wat nieuwe poserkneusjes toe te voegen?
...school etc... ook ff kappen met dagelijks blaten![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:57 schreef Makster het volgende:
Waaaaaatttt![]()
Hiesjam de lijer!! hij scharrelt stiekum zijn familie weg uit de MC
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:55 schreef worldpimber het volgende:
Aan wie kan ik het wachtwoord van phatzak.nl/~fokmc overdragen om de topics in de OP bij te houden en af en toe wat nieuwe poserkneusjes toe te voegen?
...school etc... ook ff kappen met dagelijks blaten![]()
Stuur het ook wel naar jou op, met instructies.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Schandalig, en als niemand anders het wil doen wil ik die zooi wel bijhouden maar alleen als niemand anders het wil doen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
OPM
![]()
die heeft volgens mij al 10.000 foto's van zijn motor gemaakt![]()
Oja ff doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stuur het ook wel naar jou op, met instructies.
Heb je nou al op [afbeelding] gedrukt en gevraagd of er in de titel 430 gemaakt van kan worden![]()
Vroegahquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:21 schreef Mauro het volgende:
mijn ouwe avatar
Weer eens teruggevonden
klik
Zó lang nog........quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De komende 6 jaar ben ik nog student hoor, damn, wat lang nog
Maar als student hou ik juist veel geld over, dus who cares.Alleen zo een leernichtpakkie heeft me nog niet echt overtuigd zegmaar. Is niet echt wat voor mij.
Ik moet nog (opnieuw) beginnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zó lang nog........, ben ik ff blij dat ik niet meer hoef
![]()
Waarom niet,je moet het natuurlijk wel afdwingenquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Waarom niet,je moet het natuurlijk wel afdwingen![]()
![]()
Zo beter?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:58 schreef Roderick2085 het volgende:morgen lekker uitslapen
icoon van Bazziek kan ik niet (meer) zien
IK mag ook lekker uitslapenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:58 schreef Roderick2085 het volgende:morgen lekker uitslapen
icoon van Bazziek kan ik niet (meer) zien
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
yeps... net was het een rood kruisje, nu is het iets groens
Echte kawa's zijn groenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
IK mag ook lekker uitslapen![]()
Bazziek ik zie iets groens![]()
quote:
Mijn oude fietsquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:21 schreef Mauro het volgende:
mijn ouwe avatar
Weer eens teruggevonden
klik
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Die van mij is ook echt je mag wel een keer voelen![]()
ga eens plaatjes zoeken via google, en typ in "kawa groen" moet jij eens kijken wat je als eerste 2 hits krijgtquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Die van mij is ook echt je mag wel een keer voelen![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ga eens plaatjes zoeken via google, en typ in "kawa groen" moet jij eens kijken wat je als eerste 2 hits krijgt![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ga eens plaatjes zoeken via google, en typ in "kawa groen" moet jij eens kijken wat je als eerste 2 hits krijgt![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:39 schreef ikookhier het volgende:
Hier bazziek een presentje
[afbeelding]
voel je je al weer wat beter![]()
Gewoon wat langer blijven, na 2 of 3 uur droogt het wat opquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:55 schreef ondeugend het volgende:
Er is een hele nieuwe nachtploeg zie ik.... ik ga overbodig raken zo.
Makkiequote:Op donderdag 23 maart 2006 23:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon wat langer blijven, na 2 of 3 uur droogt het wat op
valt wel mee hoor.... ik hou het zo weer voor gezien... kan jij bazziek gezeldschap houdenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:55 schreef ondeugend het volgende:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:11 schreef ikookhier het volgende:
Over opdrogen gesproken. ik ga maar eens vroeg tukken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
valt wel mee hoor.... ik hou het zo weer voor gezien... kan jij bazziek gezeldschap houden
Nachtploeg?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:55 schreef ondeugend het volgende:
Geen motor?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:23 schreef Roderick2085 het volgende:
waarom staat ondeugend eigenlijk niet in de OP
Bescherming tegen hersenstralen van buitenaardse wezens?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nachtploeg?
Hoor ik daar iemand nachtploeg roepen?
Count me in.
Heb nog maar 30 chocolade eitjes voorzichtig te pellen.
Vraag me niet waarom maar ik heb de folietjes nodig voor een leuk projectje
Zeg... roddeltante !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:23 schreef Roderick2085 het volgende:
waarom staat ondeugend eigenlijk niet in de OP
Dat is waarquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is wel het plan, toch schandalig als we vandaag niet eens een topic volkrijgen
Zeg ik nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bescherming tegen hersenstralen van buitenaardse wezens?
ik hoop toch dat je die dingen ook nog wel opeet hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nachtploeg?
Count me in.
gaan we dat toch nog ff doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is wel het plan, toch schandalig als we vandaag niet eens een topic volkrijgen
we hebben nu toch ook een categorie theemutsenquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nachtploeg?
Count me in.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:25 schreef Roderick2085 het volgende:
ik hoop toch dat je die dingen ook nog wel opeet he![]()
quote:
Er staat een hele mooie zwarte in mijn tuin.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar om verder te roddelen, waarom geen motor
Daar ben ik volgens mij al mee bezigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dank u![]()
Lul anders nog even mee dit topic vol
Maar de vraag is van wie is iequote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Er staat een hele mooie zwarte in mijn tuin.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
we hebben nu toch ook een categorie theemutsen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Daar ben ik volgens mij al mee bezig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:27 schreef Mauro het volgende:
En nu is de pauze weer lang genoeg geweest. Tot over een half uur ofzo
Die staat gewoon in de OP.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoe krijg ik een topic vol met zo min mogelijk typen
Mooi ding, lelijk stuurkapjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:31 schreef ikookhier het volgende:
Moto Guzzi V11 Cafe Sport
[afbeelding]
soms beter even een moter plaatsen![]()
beetje een vreemd dingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:31 schreef ikookhier het volgende:
Moto Guzzi V11 Cafe Sport
[afbeelding]
soms beter even een moter plaatsen![]()
Is er zo afgeslooptquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:36 schreef ikookhier het volgende:
Dat kapje is echt niks maar wel standaard
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
alleen beetje kleinquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja wilde aanvankelijk ook voor een GS gaan niks mis mee
![]()
is wel de 1000 hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:37 schreef ikookhier het volgende:
SV blijft ook een leuk ding jammer dat het hier niet de sv1000 betreft.
Is wel een duizend, toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:37 schreef ikookhier het volgende:
?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:37 schreef ikookhier het volgende:
Ach ja als je zo in de slappe was zit als ik dan koop je gewoon een kawa hequote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:39 schreef ikookhier het volgende:
ik mijn bril niet op![]()
Vul fop opmerking![]()
over 1.5 jaar komt er gewoon een hele vette fietsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja als je zo in de slappe was zit als ik dan koop je gewoon een kawa he![]()
![]()
Ben altijd blut geen id hoe ik ineens genoeg geld had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |