!quote:
Je bent me net voor.Wilde het zelfde gaan typen,maar moest nog even inloggenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:20 schreef Faithy het volgende:
[..]
jij bent dan ook geen tandartsassistente
Hmmmmmquote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:20 schreef Faithy het volgende:
[..]
jij bent dan ook geen tandartsassistente
Oh jawel. Alleen maar weer eens een klein beetje werkloos.quote:
Ach het zit je ook niet mee he wat dat betreft. Maar je gaat vast wel weer een leuke baan vinden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oh jawel. Alleen maar weer eens een klein beetje werkloos.
What else is new...
Oh dat heb ik ook altijd willen doen maar nooit geen tijd voor vrij kunnen maken. Dat zal dus in de toekomst ook wel weer niet gebeuren. Maar een leuke bezigheid is het zeker.quote:Nieuwe hobbu die veel tijd vraag gelukkig. Heb me volledig op de fotografie gestort. Altijd al leuk gevonden en nu maar eens serieus aan de slag ermee. Een dSLR aangeschaft en foto's maken.
Vandeweek zelfs mijn eerste foto verkocht
Ben druk aan het solliciteren in de ICT. Op trainee-functies. Zit iig al een veelbelovende prospect tussen en dat hoor ik volgende week.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ach het zit je ook niet mee he wat dat betreft. Maar je gaat vast wel weer een leuke baan vinden.
Zal wel niet het geval zijn. Wil het wel graag. Maar om van 1 foto die je verkoopt meteen je baan te makenquote:Oh dat heb ik ook altijd willen doen maar nooit geen tijd voor vrij kunnen maken. Dat zal dus in de toekomst ook wel weer niet gebeuren. Maar een leuke bezigheid is het zeker.
En misschien je toekomstige baan dus wel.
Tegen betaling kan ik allesquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:36 schreef kratjuh het volgende:
Kun je motoren ook mooi op de foto zetten ?![]()
Er is in ieder geval een foto over de dam zeg maar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ben druk aan het solliciteren in de ICT. Op trainee-functies. Zit iig al een veelbelovende prospect tussen en dat hoor ik volgende week.
[..]
Zal wel niet het geval zijn. Wil het wel graag. Maar om van 1 foto die je verkoopt meteen je baan te maken
Maar ik ben wel van plan om mezelf toe te leggen op de verkoop van foto's. Ik heb eens om me heen gekeken en zo moeiliujk moet dat niet zijn namelijk. De kwaliteit van de foto's die verkocht worden zijn niet zo hoog namelijk.
Helaas voor jou heb ik al een eigen dSLRquote:
Maar wel geld om motorrijles te doen, yes dat zijn de goede prioriteitenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:50 schreef Faithy het volgende:
de spiegel van mn SLR is kaduukmoet eigenlijk even langs de combifocus, maar heb geen geld om 'm te laten fixen
Scherven brengen gelukquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:50 schreef Faithy het volgende:
de spiegel van mn SLR is kaduukmoet eigenlijk even langs de combifocus, maar heb geen geld om 'm te laten fixen
ik heb nu even geen lesquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Maar wel geld om motorrijles te doen, yes dat zijn de goede prioriteiten![]()
of had je de motor rijlessen in 1 pakket in eens betaald?
hey moppiequote:hey hunks!!
quote:
je heb ons nog niet eens een kwartier reageertijd gegevenquote:quote]Op donderdag 23 maart 2006 11:06 schreef Faithy het volgende:
zal jullie nog 's een compliment geven
je kan ook gewoon goed quoten natuurlijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
[..]
je heb ons nog niet eens een kwartier reageertijd gegeven![]()
ongeduld![]()
je kan jezelf misschien eindeloos quoten misschien dat er iemand sneller reageert![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oh jawel. Alleen maar weer eens een klein beetje werkloos.
What else is new...
*
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan zit je hier nu goed
![]()
er word tegenwoordig overwegend hier gepost door werkelozen![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
je kan ook gewoon goed quoten natuurlijk.
Edits
nee, ik heb gewoon teveel tijd hierquote:
Gaat het vertalen zo goed dat jullie er beiden van kunnen leven?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee, ik heb gewoon teveel tijd hier![]()
gaat waarschijnlijk wel veranderen, want Raus en ik hebben het plan om ontslag te nemen![]()
Pfff, en dat alleen omdat jullie nu zien dat Popijn een dikke Mercedes heeft.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
gaat waarschijnlijk wel veranderen, want Raus en ik hebben het plan om ontslag te nemen![]()
en dan voor je zelf te beginnen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon teveel tijd hier![]()
nee dat (nog) nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gaat het vertalen zo goed dat jullie er beiden van kunnen leven?
ik hoef geen Mersjedesquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pfff, en dat alleen omdat jullie nu zien dat Popijn een dikke Mercedes heeft.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef kratjuh het volgende:
Zo daar ben ik weer !!
Morgen ga ik m'n Kawa ZX-9R ophalen !!
Mjah, tegen 2007 is het maar de vraag wie er nog rijden en wie er niet meer rijden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef BazzieK het volgende:
Eigenlijk wel een slechte ontwikkeling, jij was de enige die ik nog hoopte bij te kunnen houden op je sjoppert op de eerste meeting
Ik moet mezelf echt dwingen niet te rijdenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, tis lekker buitenga zo een stukje sturen
Hoeveel lessen denk jij in hemelsnaam dat ik nodig hebquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, tegen 2007 is het maar de vraag wie er nog rijden en wie er niet meer rijden.
Haha volgens mij moet jij de OP maar 's nalezen ...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef BazzieK het volgende:
Eigenlijk wel een slechte ontwikkeling, jij was de enige die ik nog hoopte bij te kunnen houden op je sjoppert op de eerste meeting
Tegen de tijd dat ik mijn rijbewijs heb knal jij al hard zat rondquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Haha volgens mij moet jij de OP maar 's nalezen ...![]()
En daarbij moet ik voorlopig nog ff 'wennen' aan mijn nieuwe fietsje dus zal het gas niet zo snel helemaal open gaan![]()
Hmm dan ben ik toch benieuwd wanneer jij je rijbewijs hebt ... Snel beginnen met oefenen !!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik mijn rijbewijs heb knal jij al hard zat rond![]()
![]()
8 mei eerste les en dan ligt het er aan hoe snel ik klaar ben hequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmm dan ben ik toch benieuwd wanneer jij je rijbewijs hebt ... Snel beginnen met oefenen !!![]()
Losse lessen of pakket ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
8 mei eerste les en dan ligt het er aan hoe snel ik klaar ben he
gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef kratjuh het volgende:
Zo daar ben ik weer !!
Morgen ga ik m'n Kawa ZX-9R ophalen !!
Denk dat je qua prijs beter een pakket kan nemen ... Ik was uiteindelijk wel wat meer kwijt met m'n losse lessen, en met een pakket gaat het denk ik ook snellerquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet ik nog even zien. Wel minstens 2 lessen per week.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |