quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:16 schreef ikookhier het volgende:
Ik van de kanslozezelfkennis heerlijk
![]()
plus auto te koop uit Grunn...quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:28 schreef Mauro het volgende:
Nope. Aantal SC-ers hier kennen hem wel.
* zwaait terugquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:11 schreef Mauro het volgende:
* Zwaait ff naar de harde kern *
Disclaimer: deze zwaaipost is niet bedoeld om de andere/nieuwere SC-ers voor de borst te stuiten
Ben ik harde kern?quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:11 schreef Mauro het volgende:
* Zwaait ff naar de harde kern *
Disclaimer: deze zwaaipost is niet bedoeld om de andere/nieuwere SC-ers voor de borst te stuiten
oude titelquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ben ik harde kern? [afbeelding]
En ben jij Luc [afbeelding]![]()
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
wordt een mooie dag vandaagvanmiddag vrij met 8-9 graden
dat wordt
Nog steeds niet hersteld / gerestaureertquote:
ik hoorde dat jij al heel lang niet meer gereden hebquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Ik maak gewoon hooguit 1 post per topic, wat triest![]()
Kan ook niet alles bijlezen aangezien ik zo weer bezig moet voor school...
Ik krijg maandagavond waarschijnlijk mijn pakkie terug, dus laten we hopen op mooi weer volgende week![]()
Oja en morgen krijg ik te horen of ik de kamer krijg![]()
I'm out for today![]()
![]()
![]()
Je mag mijn aanstaande kamer wel verven en schoonmakenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:11 schreef Faithy het volgende:
ik heb ook mn laatste salaris gehad
vanaf nu is 't tandhakken
We krijgen ADSL van Tele2, inclusief telefoonabbo.. is meer voor mijn ouders aangezien dat een stuk goedkoper is (evenduur als Chello light nu).quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:16 schreef bwt het volgende:
Hey Fully, wat voor internet verbinding ga je nu eigelijk krijgen?
Hey babequote:
Ik heb hier Casema breedband.Gaat via de televisie kabel zeg maar,maar wel snel(nu nog een snelle compiequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
We krijgen ADSL van Tele2, inclusief telefoonabbo.. is meer voor mijn ouders aangezien dat een stuk goedkoper is (evenduur als Chello light nu).
Als ik die kamer krijg probeer ik even ADSL2 van Wanadoo te regelen met 20mbit down![]()
Ik heb weer les, tot morgen of maandag![]()
Hoe ver woon je van je centrale ? Waarschijnlijk haal je niet de volle 20mbit nmlquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Als ik die kamer krijg probeer ik even ADSL2 van Wanadoo te regelen met 20mbit down![]()
vervenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je mag mijn aanstaande kamer wel verven en schoonmaken![]()
Spannend !quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef kratjuh het volgende:
Jeej m'n salaris is gestort
Kan ik idd die smurf meenemen als het bevalt
Behalve dan dat de upload via kabel niet altijd even stabiel is en ook wat lager dan ADSL.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb hier Casema breedband.Gaat via de televisie kabel zeg maar,maar wel snel(nu nog een snelle compie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |