Zal ik je alvast meldenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:54 schreef BazzieK het volgende:
Heb volgens mij nog wel ergens aan ava van een paar MB liggen (volle film) Even kijken of ik em kan vinden en dan wat rondposten kijken hoe snel ik gemeldt wordt
Die stomme reeks is gestart door een ouwe avatar van mijquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:54 schreef BazzieK het volgende:
Heb volgens mij nog wel ergens aan ava van een paar MB liggen (volle film) Even kijken of ik em kan vinden en dan wat rondposten kijken hoe snel ik gemeldt wordt
kon het niet laten em nog een keer te pakkenquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die stomme reeks is gestart door een ouwe avatar van mij![]()
Toen had RB een filmpje van mij gemaakt toen ik in Assen op zijn brommer door een bocht kwam rijden. Ruim 1 Mb was die avatar
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kon het niet laten em nog een keer te pakkenen nu Luc weer voorbij komt...
[afbeelding]
sommigen old skool harde kern zullen dit wel herkennen![]()
Het schijnt hè, het schijnt dat sommigen van ons nog met een 256k of zelfs met een 56k6 telefoonlijntje werken en dan is 1 Mb best veelquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja 1 MB is zo ingeladen dus waar maken ze zich druk om.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:41 schreef ikookhier het volgende:
Mercy_symbol is de lul![]()
en ook veel meer mensen![]()
56kquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Het schijnt hè, het schijnt dat sommigen van ons nog met een 256k of zelfs met een 56k6 telefoonlijntje werken en dan is 1 Mb best veel
Je merkt van zelfquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat ie zo groot was
![]()
thxquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:00 schreef Mauro het volgende:
-edit-
Het was ff zoeken. Maar gevonden
[afbeelding]
Zie mijn editquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weetaltijd al een droombrommer geweest van mij
![]()
[..]
thx![]()
Zie Editquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je merkt van zelfze pleuren ze gewoon weg
![]()
Is dit niet op de Pos(er)bank dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kon het niet laten em nog een keer te pakkenen nu Luc weer voorbij komt...
[afbeelding]
sommigen old skool harde kern zullen dit wel herkennen![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is dit niet op de Pos(er)bank dan?
Gewoon wachten, fuck the systemquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat ie zo groot was
![]()
zal ik wachten tot ik verraden word ? of alvast maar een nieuwe nemen ?![]()
@nu is je kans om weer de NSB'er uit te hangen
![]()
zo beter?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx![]()
idd![]()
en mijn 1e echte meet met die ragbak
![]()
Izzzzz mooiiiiiiiquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef kratjuh het volgende:
Nieuwe foto's van m'n nieuwe aanwinst
klik
![]()
wat hij zegtquote:
ik doelde op die pics die Luc posttequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wrom dit dan
[..]
:
[afbeelding]
... dus ....![]()
En nog een keer dat ik ernaast lag.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
lijkt wel "finding nemo" blauw![]()
Maar ik herkende het ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik doelde op die pics die Luc posttedat was een meet op 14-03-2004, met veeel beter weer
moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wrom dit dan
[..]
:
[afbeelding]
... dus ....![]()
En nog een keer dat ik ernaast lag.![]()
![]()
Met mij alles goed hoor. Zit momenteel volop in een verbouwing/verhuizing dus heb echt nul vrije tijd meer over. Maar het is voor een goed doel moeten we maar denkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hé Mark
Life's not that bad. Vermaak me prima. Zou het wel anders willen maar ik vermaak me prima.
Hoest met jullie eigenlijk?
Heb je je haarkleur proberen te verbergen met verf?
Vroegahquote:
Worldpimperquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:28 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is ie altijd geweest en zal ie altijd wel blijven.
Laat ze maar joh, ze weten niet beterquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh Worldpimper heeft geen groen leren pak![]()
Eigenlijk is er hier maar 1 de opperposerquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:
Als ie strax student af is, koopt ie vast wel een kikkeruniformquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Eigenlijk is er hier maar 1 de opperposer
[..]
En geen topkuip van een 2002 model.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
De komende 6 jaar ben ik nog student hoor, damn, wat lang nogquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
Als ie strax student af is, koopt ie vast wel een kikkeruniform![]()
Waaaaaattttquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:55 schreef worldpimber het volgende:
Aan wie kan ik het wachtwoord van phatzak.nl/~fokmc overdragen om de topics in de OP bij te houden en af en toe wat nieuwe poserkneusjes toe te voegen?
...school etc... ook ff kappen met dagelijks blaten![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:57 schreef Makster het volgende:
Waaaaaatttt![]()
Hiesjam de lijer!! hij scharrelt stiekum zijn familie weg uit de MC
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:55 schreef worldpimber het volgende:
Aan wie kan ik het wachtwoord van phatzak.nl/~fokmc overdragen om de topics in de OP bij te houden en af en toe wat nieuwe poserkneusjes toe te voegen?
...school etc... ook ff kappen met dagelijks blaten![]()
Stuur het ook wel naar jou op, met instructies.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Schandalig, en als niemand anders het wil doen wil ik die zooi wel bijhouden maar alleen als niemand anders het wil doen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
OPM
![]()
die heeft volgens mij al 10.000 foto's van zijn motor gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |