quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef kratjuh het volgende:
Nieuwe foto's van m'n nieuwe aanwinst
klik
![]()
Volgende week woensdag ga ik langs bij Hoeze om te bespreken dus dan hoor je het wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Denk dat je qua prijs beter een pakket kan nemen ... Ik was uiteindelijk wel wat meer kwijt met m'n losse lessen, en met een pakket gaat het denk ik ook sneller![]()
Maar laat maar horen wat het gaat worden !![]()
Gefeliciteerd met je nieuw aanwinstquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef kratjuh het volgende:
klik
![]()
teh r0ck zx9r ftwquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef kratjuh het volgende:
klik
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuw aanwinsten nu maar hopen dat deze langer blijven bevallen dan jouw vorige motor
![]()
Ik heb nog wel een useraccount over voor jequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef kratjuh het volgende:
klik
![]()
en nog 1 voor als ie hem alweer snel verkocht heeftquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een useraccount over voor je
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en nog 1 voor als ie hem alweer snel verkocht heeft![]()
Ik kan kiezen tussen Clock en Temp iddquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
teh r0ck zx9r ftw
()
Zit er standaard een temp meter op? Wel handigIssie nou afgeragd op het circuit?
Enige waar je later misschien mee zit is dus een andere uitlaat. Voor de rest overcompleet.
Hij's wel erg coolquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zeg Marty, die avatar van je hè, is die niet een beetje te groot? de Fok! policy is max 100 kb.
Er is namelijk zo'n NSB-reeks in FB die naar aanleiding van een ouwe avatar van mij gestart is
Martyquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zeg Marty, die avatar van je hè, is die niet een beetje te groot? de Fok! policy is max 100 kb.
Er is namelijk zo'n NSB-reeks in FB die naar aanleiding van een ouwe avatar van mij gestart is
Uitlaat is standaard, misschien dat je na een paar keer rijden wel een brulpijp wil. Beetje voor het snelheid/rag effect.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:18 schreef kratjuh het volgende:
Superlekker fietsje .. Maar wat is er met de uitlaat btw ?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef kratjuh het volgende:
Zo daar ben ik weer !!
Morgen ga ik m'n Kawa ZX-9R ophalen !!
Mwoh, ik vind deze voorlopig prima ... Eerst aan het fietsje wennen, dan gaan we wel sleutelen ..quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:23 schreef worldpimber het volgende:
Uitlaat is standaard, misschien dat je na een paar keer rijden wel een brulpijp wil. Beetje voor het snelheid/rag effect.![]()
Ik rij wel rustig dus je maak nog kansquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef BazzieK het volgende:
Eigenlijk wel een slechte ontwikkeling, jij was de enige die ik nog hoopte bij te kunnen houden op je sjoppert op de eerste meeting
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uitlaat is standaard, misschien dat je na een paar keer rijden wel een brulpijp wil. Beetje voor het snelheid/rag poser effect.![]()
Heldquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik rij wel rustig dus je maak nog kans![]()
Mooi, rijd ik tenminste niet achteraan te kachelenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik zal ook wel in de buurt blijven ...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:25 schreef TR_Roadkill het volgende:
he, robocop
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:25 schreef TR_Roadkill het volgende:
he, robocop http://kratje.mine.nu/kawa/DSC03680.JPG mooie bak, nu kan je iedereen wel bijhouden denk ik
quote:
Wat een debielen zegquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:28 schreef worldpimber het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5366552067462745475
Hmmm
geen ideequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zeg Martie, die avatar van je hè, is die niet een beetje te groot? de Fok! policy is max 100 kb.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Marty![]()
Die gozert post bijna niet buiten FokMC, zal wel geen probleem zijn
[..]
Uitlaat is standaard, misschien dat je na een paar keer rijden wel een brulpijp wil. Beetje voor het snelheid/rag effect.![]()
Iedereen zit op de motor?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:46 schreef bwt het volgende:
huh, en nu bijna 1 uur geen reply geweest?????
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef kratjuh het volgende:
Zo daar ben ik weer !!
Morgen ga ik m'n Kawa ZX-9R ophalen !!
net terugquote:
Dat dacht ik nu ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]1 ritje met Fok!MC en hij heeft meteen het licht gezien
feli met je fantastische aankoop![]()
Ziet er goed uit kratjuh, zo'n tjoppert moet je maar kopen als je de 60 begint te naderenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef kratjuh het volgende:
klik
![]()
Dijk bij Lent gaat dicht vanaf 1 april tot oktoberquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]1 ritje met Fok!MC en hij heeft meteen het licht gezien
feli met je fantastische aankoop![]()
[..]
net terugdamn, wat die dijken toch lekker
![]()
heerlijk weer, bandjes werden goed warm dus ghummen kon redelijk
kwam op de dijk nog een politiemotor tegen die me groette
deed net ff rustig aan daar
Leuk is tie hè? Dat fake e-mailadres. msn werkt er wel opquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:01 schreef Worldbeater het volgende:
** Mauro even niet met werk, maar wel nog steeds gelukkig in die liefde? (Josti.be)
Hé Markquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:40 schreef Makster het volgende:
Luc,hows life
Ik ben ff de verf van mijn lichaam boenen
Wat een NSB topic zegquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:41 schreef ikookhier het volgende:
Mercy_symbol is de lul![]()
en ook veel meer mensen![]()
was ook mijn gedachtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |