te laat tijdstip dit, vooral met het oog op verlengingen. ik ben na CL wedstrijden al gaar, en dan om half 6 opstaan is geen pretje. Dan blijf ik liever thuis, en duik direct na de wedstrijd het bed in.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
even een korte vraagIk zie heel veel lege plekken op de tribune, en mensen met ajax avatars in dit topic.
waarom zitten jullie niet bij je cluppie in het stadion
is ie dood?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef -Wolf- het volgende:
jakkes
Blind ziet het precies hetzelfde... Misschien is het dan toch iets voor jouw clubje...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop man. Ajax speelt sinds de winterstop waanzinnig voetbal, voor de winterstop was het gewoon goed maar had Ajax de pech dat het steeds verloor door scheidsrechterlijke dwalingen.
een echte supporter dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
te laat tijdstip dit, vooral met het oog op verlengingen. ik ben na CL wedstrijden al gaar, en dan om half 6 opstaan is geen pretje. Dan blijf ik liever thuis, en duik direct na de wedstrijd het bed in.
De ArenA heeft het hele seizoen ander gewoon goed vol gezeten, wel minder maar ach dat was het vorig seizoen bij Feyenoord ook, dat heb jij bij elke club waar het minder gaat.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doen ze het hele seizoen al niet, dus daar hoef je niet raar van op te kijken.
Weet je pekel, dat kan me geen drol interesserenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Weet je Jajong, als VBL-volger heb ik je altijd nog een kutuser gevonden. Als mens zul je niet veel beter zijn.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Blind ziet het precies hetzelfde... Misschien is het dan toch iets voor jouw clubje...
Dat denkt niemand, maar wat moeten we dan.. Hier NIET blij mee zijn? Moeten we gaan huilen ofzo? Nee, we winnen met zoveel geluk en weet ik wat, daar ben ik BLIJ MEEquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef Posdnous het volgende:
Grappig dat Ajax-fans nu ook denken dat ze echt goed zijn.
gast.. ik denk dat alle ajacieden hier ook hard om lachen.. om de mazzel die ze hier hebbenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef Posdnous het volgende:
Gelukkig zit de kuip wel altijd volquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doen ze het hele seizoen al niet, dus daar hoef je niet raar van op te kijken.
Jullie delen iig dezelfde meningquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Blind hoort bij Ajax. Zo'n tactisch meesterbrein hoort in de hoofdstad.
ken ik jouquote:
Ik lees hier dingen over Blind is tactisch breinquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat denkt niemand, maar wat moeten we dan.. Hier NIET blij mee zijn? Moeten we gaan huilen ofzo? Nee, we winnen met zoveel geluk en weet ik wat, daar ben ik BLIJ MEE
Afgelopen
HAHA
Met Charisteas als invaller in Oranjequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef Zwansen het volgende:
Fantastische goal. Briljant eigenlijk. Alleen jammer dat het de halve finale beker is, had het liever op het WK gezien.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef Posdnous het volgende:
Hahahahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wel typisch dat er bij een achterstand van ajax 4 minuten extra tijd komt, en bij een voorsprong maar 2 seconden
edit: doe even normaal gast!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Weet je pekel, dat kan me geen drol interesseren
Sarcasme?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik lees hier dingen over Blind is tactisch brein.
en daar is dan ook alles mee gezegd.quote:
Nee joh, we vinden Blind echt zo goedquote:
Mooi! Hij ziet het tactisch altijd heel sterk!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nee joh, we vinden Blind echt zo goed
huilliequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wel typisch dat er bij een achterstand van ajax 4 minuten extra tijd komt, en bij een voorsprong maar 2 seconden
Houd dan ook je bek eens cult...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:
Gatorade Cup: Ajax - Roda JC
Mijn voorspellingen komen te vaak uit.
Als in een topic er een wedstrijd zonder PSV wordt besproken, vind ik je geniaal.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:
Mijn voorspellingen komen te vaak uit.
Doe is een directe link daar naar toe plaatsen svpquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:37 schreef twi het volgende:
Even reacties lezen in 't topic waarbij de omhaal het doel in vloog. Effe lachen
?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:37 schreef TheVulture het volgende:
En een speciale vermelding voor Rosenberg die weer de beste Ajacied was over de hele wedstrijd genomen
Simpele overwinning inderdaad. Geen moment in de zorgen geweest.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef jna het volgende:
Zoals verwacht gewoon een makkelijke overwinning
ik wil die blik van em toen ie net de 1-1 gemaakt had. vlak voor de verlenging.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef Fonzarelli het volgende:
Staat ergens al die goal van Klaas al online?
zoals ik al zei: Ik vond Rosenberg heel goed spelen, met hart en zielquote:
Wahahahahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-9094236053273260603&q=huntelaar
en dan nog meer dan 2,5 uur terug in de bus.........................quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Wat verschrikkelijk moet dat zijn om als Roda speler die kleedkamer in te gaan waar Stevens en Atteveld lopen te bulderen![]()
Sorry.. ik zie dan nog altijd het liefst Ajax verliezen. In Europa gun ik ze alles, in Nederland niks..quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het is anders beter voor jouw cluppie dat Ajax wint.
Stil eens puber, het geld groeit me niet op de rug ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:33 schreef pekel het volgende:
[..]
edit: doe even normaal gast!
Waarom zit je trouwens niet in het stadion, "supporter"?
Dat zullen de langste 2,5 uur uit hun leven wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan nog meer dan 2,5 uur terug in de bus.........................
Dat ligt niet aan jou.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er ineens heel veel users die ik normaal nooit in VBL zie?
Idd, dacht ik ook al aan.. ik dacht als ik een Roda speler was pakte ik mn auto en reed weg zonder te douchen, gewoon in mn roda pakkie.. onee ze zijn met de bus!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan nog meer dan 2,5 uur terug in de bus.........................
ik ben er één van, ik ben normaal slechts lurkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er ineens heel veel users die ik normaal nooit in VBL zie?
Dan zou ik als ik jou was even bij Braamhaar langsgaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:40 schreef RijstNatie het volgende:
jammer ik had 1-0 voor roda ingezet, quotering 11 !!
Dat is een juiste constatering, DD.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Tijdrekken hoort er jammer genoeg bij ja. Maar het is inderdaad irritant. En extra lullig voor Roda natuurlijk. Cziommer die net deed of ie kramp had, en 2 minuten er na scoort Klaas Janquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:49 schreef F1Bas het volgende:
Dat vreselijke tijdrekken van Roda, bah.
Voor de rest vond ik het wel lullig voor Roda.
Toen het gespeeld was had ik af en toe echt medelijden met Roda, maar toen ik dacht aan het tijdrekken vond ik het eigenlijk best okay.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:49 schreef F1Bas het volgende:
Dat vreselijke tijdrekken van Roda, bah.
Voor de rest vond ik het wel lullig voor Roda.
Nee, er zijn er vanavond weer heel wat onder de stenen vandaan gekropen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Zucht....quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, er zijn er vanavond weer heel wat onder de stenen vandaan gekropen.
er kwamen in de verlenging ook ineens veel joden onder de stenen vandaan waar ze in de 2e helft onder waren gekropen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, er zijn er vanavond weer heel wat onder de stenen vandaan gekropen.
Zo, even bijkomen hoor, die lol was bijna net zo groot als bij de 1-1quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:37 schreef twi het volgende:
Even reacties lezen in 't topic waarbij de omhaal het doel in vloog. Effe lachen
ik heb meer met de supporters te doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Idd, dacht ik ook al aan.. ik dacht als ik een Roda speler was pakte ik mn auto en reed weg zonder te douchen, gewoon in mn roda pakkie.. onee ze zijn met de bus!![]()
Ik stiekem nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb meer met de supporters te doen
Dat was omdat er al kakkerlakken onder die stenen zaten...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef fanneke het volgende:
[..]
er kwamen in de verlenging ook ineens veel joden onder de stenen vandaan waar ze in de 2e helft onder waren gekropen.
Geweldigquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef twi het volgende:
[..]
Zo, even bijkomen hoor, die lol was bijna net zo groot als bij de 1-1![]()
![]()
Voor Doegewoon, als je 'm nog niet hebt:
leolinedancequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:54 schreef leolijndanshomo het volgende:
haha gewoon te vet!
Jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef twi het volgende:
Oh, ik heb gewoon nog steeds een grijs op m'n kop. Wat een fantastische manier om te winnen
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Idd, dacht ik ook al aan.. ik dacht als ik een Roda speler was pakte ik mn auto en reed weg zonder te douchen, gewoon in mn roda pakkie.. onee ze zijn met de bus!![]()
Schitterendquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef twi het volgende:
Oh, ik heb gewoon nog steeds een grijs op m'n kop. Wat een fantastische manier om te winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |