Ajax zeker wel met dit teamquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die horen niet in Europa. Dus Ajax, doe er iets aan.
dat komt er nog bij uiteraard.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
als je bedoelt dat het kut is: ja
ik ga bijna verlangen naar onze wedstrijden tegen jullie, jezus, wat is dit baggerquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die keren dat Ajax Utreg dit seizoen vermaakte, had ik het wel naar mijn zinMaar dit 'vermaak' kan ik niet echt waarderen.....
Geen idee, heb het maar uitgezetquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ligt het aan mij of is die sbs6commentaar een beetje erg partijdig.
Pieken op het juiste momentquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
z n eerste goede wedstrijd dit seizoen.... das pech voor Ajax.
babel, harry, huntelaar, rosales en rosenbergquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Welke spitsen spelen er allemaal?
OMFGquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
babel, harry, huntelaar, rosales en rosenberg![]()
Hij voetbalde iig al als een freefighter.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:44 schreef cultheld het volgende:
Als Atteveld dik en kaal was, had ie een prima freefighter geweest.
Dat wordt ie de hele wedstrijd al.quote:
in je eigen doelquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
8 minuten nog kunnen we makkelijk 3 keer scoren
vast wel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef Enchanter het volgende:
Zou Blind mogen blijven als Ajax er uit vliegt ?
hup AJAX
ja, de minst slechten winnen vandaagquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:46 schreef Zwansen het volgende:
Het voetbal wint vandaag weer eens gelukkig.
Erg hoor klinkt uit jouw mond best mildquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef HeatWave het volgende:
Erg hoor...
maar ik mag niet negatief zijn, want dan ben ik geen Ajacied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |