Of dan was je rond de 80ste minuut al naar huis gegaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:21 schreef -Wolf- het volgende:
Had ik toch moeten gaan vanavond... kutzooi... maar dan had ik niet meer thuis kunnen komen.
Was een ingooi dudequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:21 schreef Ludacriss het volgende:en dit allemaal door een vrije trap in de laatste minuut
Zal me niks verbazen als Huub hierna doordraait en een seriemoordenaar word.
Open een topic eroverquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef MadMarine het volgende:
heeft iemand misschien een screenshot van de blik van huntelaar vlak voor de aftrap van de 1e verlenging??
dat was natuurlijk vlak na dat sublieme doelpunt, en toen glimlachte hij echt zo mooi de huiskamers van alle gedesillusioneerde roda-fans in!!echt heerlijk!!
screenshots iemand???
Op deze manier zeker niet...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom spelen we nu niet tegen Feyenoord, die gun je zoiets meer dan Roda, eigenlijk gun je dit Roda niet.
Boukari had hem zelf over geschotenquote:
vorige topicquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef MadMarine het volgende:
heeft iemand misschien een screenshot van de blik van huntelaar vlak voor de aftrap van de 1e verlenging??
dat was natuurlijk vlak na dat sublieme doelpunt, en toen glimlachte hij echt zo mooi de huiskamers van alle gedesillusioneerde roda-fans in!!echt heerlijk!!
screenshots iemand???
Klopt, vind dit wel sneu. Maar aan de andere kant, had Roda het maar moeten beslissenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom spelen we nu niet tegen Feyenoord, die gun je zoiets meer dan Roda, eigenlijk gun je dit Roda niet.
het is toch inde Arenaquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef Burbo het volgende:
Meer! Meer! Meer!
Inderdaad mooiquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef MadMarine het volgende:
screenshots iemand???
was iedereen een stuk vroeger thuis geweestquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef Frey het volgende:
Ze hadden net zo goed alleen de verlenging kunnen spelen
Niet mee eens. Die goal van Klaas Jan kwam echt uit het niets vallen. Ook de manier waarop.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:23 schreef pekel het volgende:
Ajax-supportersVoetballes, grappemakers
Ajax, sja...Huntelaar meer. Vanuit het niets scoren. Wel ongelofelijk sneu voor Roda zeg. Maar goed, dan moet je ook maar beter opletten en goochem zijn. Dat was men niet in het laaste halve minuut van de blessuretijd.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef BB-King het volgende:
Nog 10 minuten... kan Roda nog stunten?![]()
Smaken die schoenen lekker?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef Againzender het volgende:
als nu die verslaggever nog even onder een tram komt, dan klaag ik wederom vier jaar niet meer over gebrek aan geluk.
Het zit wel diep voor een neutrale voetbalkijker.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef XxxPimxxX het volgende:
GODVERDOMMEEEEEEE STERF AJAX STERF
ik laat me als neutrale voetbalkijker meeslepen
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
DS is er wel heen trouwens, jullie hadden gelijk eilandje en clauwhee
Resulteert.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat probeer ik al 2 jaar lang hier duidelijk te maken, maar het resulteerd altijd in een ban![]()
linkje??quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:23 schreef Cheiron het volgende:
Madmarine, zie vorige topic
quote:
Als jij het niveau van de gemiddelde kakkerlak moet voorstellen, hou dan gauw je mondquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat probeer ik al 2 jaar lang hier duidelijk te maken, maar het resulteerd altijd in een ban![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef XxxPimxxX het volgende:
GODVERDOMMEEEEEEE STERF AJAX STERF
ik laat me als ajax hater/voetbalkijker meeslepen
Als Roda tijd had genomen bij hun vrije bal op Ajax-helft, was er niks aan het handje. Leermoment voor de Roda-spelers.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Die goal van Klaas Jan kwam echt uit het niets vallen. Ook de manier waarop.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:25 schreef Jajong het volgende:
Blind is een tactische koning, wat een wissels! Harry en Babel
Blind voor bondscoach!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |