te laat tijdstip dit, vooral met het oog op verlengingen. ik ben na CL wedstrijden al gaar, en dan om half 6 opstaan is geen pretje. Dan blijf ik liever thuis, en duik direct na de wedstrijd het bed in.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
even een korte vraagIk zie heel veel lege plekken op de tribune, en mensen met ajax avatars in dit topic.
waarom zitten jullie niet bij je cluppie in het stadion
is ie dood?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef -Wolf- het volgende:
jakkes
Blind ziet het precies hetzelfde... Misschien is het dan toch iets voor jouw clubje...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop man. Ajax speelt sinds de winterstop waanzinnig voetbal, voor de winterstop was het gewoon goed maar had Ajax de pech dat het steeds verloor door scheidsrechterlijke dwalingen.
een echte supporter dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
te laat tijdstip dit, vooral met het oog op verlengingen. ik ben na CL wedstrijden al gaar, en dan om half 6 opstaan is geen pretje. Dan blijf ik liever thuis, en duik direct na de wedstrijd het bed in.
De ArenA heeft het hele seizoen ander gewoon goed vol gezeten, wel minder maar ach dat was het vorig seizoen bij Feyenoord ook, dat heb jij bij elke club waar het minder gaat.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doen ze het hele seizoen al niet, dus daar hoef je niet raar van op te kijken.
Weet je pekel, dat kan me geen drol interesserenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Weet je Jajong, als VBL-volger heb ik je altijd nog een kutuser gevonden. Als mens zul je niet veel beter zijn.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Blind ziet het precies hetzelfde... Misschien is het dan toch iets voor jouw clubje...
Dat denkt niemand, maar wat moeten we dan.. Hier NIET blij mee zijn? Moeten we gaan huilen ofzo? Nee, we winnen met zoveel geluk en weet ik wat, daar ben ik BLIJ MEEquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef Posdnous het volgende:
Grappig dat Ajax-fans nu ook denken dat ze echt goed zijn.
gast.. ik denk dat alle ajacieden hier ook hard om lachen.. om de mazzel die ze hier hebbenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef Posdnous het volgende:
Grappig dat Ajax-fans nu ook denken dat ze echt goed zijn.
Gelukkig zit de kuip wel altijd volquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doen ze het hele seizoen al niet, dus daar hoef je niet raar van op te kijken.
Jullie delen iig dezelfde meningquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Blind hoort bij Ajax. Zo'n tactisch meesterbrein hoort in de hoofdstad.
ken ik jouquote:
Ik lees hier dingen over Blind is tactisch breinquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat denkt niemand, maar wat moeten we dan.. Hier NIET blij mee zijn? Moeten we gaan huilen ofzo? Nee, we winnen met zoveel geluk en weet ik wat, daar ben ik BLIJ MEE
Afgelopen
HAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |