heb em al gevonden, tnxquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:25 schreef MadMarine het volgende:
[..]
linkje??
ik zie door de topics het bos niet meer![]()
hij is wel consequent met z'n tijdrekken!quote:
Ken je geschiedenis, weet je eigenlijk wel waarom wij kakkerlakken worden genoemd?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als jij het niveau van de gemiddelde kakkerlak moet voorstellen, hou dan gauw je mond![]()
Ik ben ziekjes, en moet morgen half 9 toets makenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
even een korte vraagIk zie heel veel lege plekken op de tribune, en mensen met ajax avatars in dit topic.
waarom zitten jullie niet bij je cluppie in het stadion
Er is geen Ajacied die het niet OOK als schijtmazzel ziet hoor..quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef Prosac het volgende:
Te erg dit..
wat een arrogantie zal er morgen weer tentoongespreid worden door de ajaxfans om mij heen
Weet je Jajong, als VBL-volger heb ik je altijd nog een kutuser gevonden. Als mens zul je niet veel beter zijn.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef cultheld het volgende:
Helemaal niets in Rotterdam? Nemen ze alvast een voorbeschouwing op PSV - Ajax vanuit Ajax perspectief?
Het is anders beter voor jouw cluppie dat Ajax wint.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef Prosac het volgende:
Te erg dit..
wat een arrogantie zal er morgen weer tentoongespreid worden door de ajaxfans om mij heen
vanuit het perspectief van de 'neutrale' supporter ben ik bangquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef cultheld het volgende:
Helemaal niets in Rotterdam? Nemen ze alvast een voorbeschouwing op PSV - Ajax vanuit Ajax perspectief?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef Noca het volgende:
Ik vind die Ajax trekjes die men nu weer begint te vertonen dan wel weer een beetje jammer.
Yep...daar kijk ik ook al tegen op.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef Prosac het volgende:
Te erg dit..
Ton Boot zou er wel raad mee weten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef Fonzarelli het volgende:
Zegt ook heel veel over sommige ajax spelers. Als het lekker draait zijn ze wel ok, maar in moeilijke tijden heb je niks aan ze.
Blind for presidentquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:25 schreef Jajong het volgende:
Blind is een tactische koning, wat een wissels! Harry en Babel
Blind voor bondscoach!!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Wel gunstig dat Ajax wint. Nu wordt Blind misschien niet ontslagen.
Genoeg te vinden hier hoor onder de internet hoolies. Het hele seizoen trouwens al.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is geen Ajacied die het niet OOK als schijtmazzel ziet hoor..
Die sparen hun uitkering op voor de playoffs.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
even een korte vraagIk zie heel veel lege plekken op de tribune, en mensen met ajax avatars in dit topic.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Wel gunstig dat Ajax wint. Nu wordt Blind misschien niet ontslagen.
omdat kakkerlakken altijd bij het vuilnis te vinden zijn, ze brengen ziektes over en niemand wil ze in huis hebbenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis, weet je eigenlijk wel waarom wij kakkerlakken worden genoemd?
Tja, IK ben altijd te negatief volgens sommigen. Ik noem het realisme en geen 'blind"fanatisme...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Genoeg te vinden hier hoor onder de internet hoolies. Het hele seizoen trouwens al.
Dat had je niet in minuut 93 durven zeggen, nepsupporterquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:28 schreef bouncing het volgende:
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWOWWWWWWWW
JODEN JODEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die sparen hun uitkering op voor de playoffs.
Het hele seizoen niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:29 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat had je niet in minuut 93 durven zeggen, nepsupporter
Doen ze het hele seizoen al niet, dus daar hoef je niet raar van op te kijken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
Doet me trouwens denken aan vd Sar op het WK 98 tegen Argentinie...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Juanfran met een Cziommertje...
Komop man. Ajax speelt sinds de winterstop waanzinnig voetbal, voor de winterstop was het gewoon goed maar had Ajax de pech dat het steeds verloor door scheidsrechterlijke dwalingen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Genoeg te vinden hier hoor onder de internet hoolies. Het hele seizoen trouwens al.
We hebben idd dit seizoen ook zoveeeeeeeeeel mazzel gehadquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |