haha inderdaad. wat een kneusquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Snapt Blind niet dat je aan 5 aanvallers niks hebt als je een middenveld hebt van 2 mensen die de slag niet kunnen winnen tegen 4 personen, en daarom nooit een bal aan de spitsen kunnen geven?
zelfs dat lukt nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:47 schreef Againzender het volgende:
Knokken!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:48 schreef golfer het volgende:
Dit is gewoon dramatisch slecht van Ajax.
maar daar is het een stuk gevaarlijkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:49 schreef Eilanden het volgende:
Ajax speelt nu het voetbal dat je ziet in de Engelse derde divisie .. lange halen gauw thuis
Het hele seizoen toch al? Uitgezonderd van de 5 wedstrijden tegen Sparta, Ado, Willem II, Heracles en RBCquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef Cheiron het volgende:
Het is tactisch een drama en daarnaast speelt iedereen ook nog ondermaats, echt een totale schande
Roda heeft wel Europees nuquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef cultheld het volgende:
De bekerfinalist heeft niet automatisch Europees voetbal meer of wel? Best lullig voor Roda op zich.
Niet? Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef cultheld het volgende:
De bekerfinalist heeft niet automatisch Europees voetbal meer of wel? Best lullig voor Roda op zich.
Is dat zo? Ik heb dat helemaal gemist. Hoezit dit nu dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef cultheld het volgende:
Dat vind ik dan toch wel tof voor de Roda-fans.quote:
geen idee, dat wisselt nog wel eens de laatste seizoenen.quote:
Met stalen neus?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Againzender het volgende:
Ik zou bijna een stuk schoeisel opeten als het nog gelijk wordt
Kan daar op ingezet worden??quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Againzender het volgende:
Ik zou bijna een stuk schoeisel opeten als het nog gelijk wordt
dat is wel het dichtsbijzijndequote:
nee, gokken is perversquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |