Met Charisteas als invaller in Oranjequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef Zwansen het volgende:
Fantastische goal. Briljant eigenlijk. Alleen jammer dat het de halve finale beker is, had het liever op het WK gezien.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef Posdnous het volgende:
Grappig dat Ajax-fans nu ook denken dat ze echt goed zijn.
Hahahahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wel typisch dat er bij een achterstand van ajax 4 minuten extra tijd komt, en bij een voorsprong maar 2 seconden
edit: doe even normaal gast!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Weet je pekel, dat kan me geen drol interesseren
Sarcasme?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik lees hier dingen over Blind is tactisch brein.
en daar is dan ook alles mee gezegd.quote:
Nee joh, we vinden Blind echt zo goedquote:
Mooi! Hij ziet het tactisch altijd heel sterk!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nee joh, we vinden Blind echt zo goed
huilliequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wel typisch dat er bij een achterstand van ajax 4 minuten extra tijd komt, en bij een voorsprong maar 2 seconden
Houd dan ook je bek eens cult...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:
Gatorade Cup: Ajax - Roda JC
Mijn voorspellingen komen te vaak uit.
Als in een topic er een wedstrijd zonder PSV wordt besproken, vind ik je geniaal.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:
Gatorade Cup: Ajax - Roda JC
Mijn voorspellingen komen te vaak uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |