Weer zo'n kuttvp sjoquote:
Ja ik moet wat.... sommige winkels verkopen hem al en sommige gamers gamen al... ik moet wachten tot vrijdag... GCshop stuurt donderdag pas opquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Weer zo'n kuttvp sjo
Beetje jammer dat wij hier nog een beetje zitten te hypen en er ondertussen allemaal vragen komen van warez mensjes
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:24 schreef Sjotime het volgende:
Ach,... die paar dagen,... wacht nou al 2 jaar
Zwaar overrated, iedereen is teleurgesteld en Eurogamer komt met een 5/10. "It's nice yet it has flaws, why Bethesda why?!".quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Benieuwd hoe iedereen hem gaat vinden
wtf, link?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zwaar overrated, iedereen is teleurgesteld en Eurogamer komt met een 5/10. "It's nice yet it has flaws, why Bethesda why?!".
Hij gaat veeel te diep voor veel gamers denk ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zwaar overrated, iedereen is teleurgesteld en Eurogamer komt met een 5/10. "It's nice yet it has flaws, why Bethesda why?!".
Vanavond pas.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:31 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe
had wel verwacht dat jij hem nu al speelde
PROESTquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:44 schreef JanaX het volgende:
[..]
staat anders geen enkele rating op eurogamer
ik zelf heb vanacht de eer gehad het even een uurtje te spelen, kwam zelf door de auto video instellingen op ultra high quality (amd 64 3500+1 gb dual ram en 7800GTX)quote:
probeer deze test eens: http://www.srtest.com/referrer/srtestquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
op mij pc trekt ie niet, denk ik..
dus ga hem niet installen, voor jan lul 4gb op me schijf erbij
Ik ben scheef, de fotos zijn scheef of dat programma is scheef. Ik kreeg het niet goed met die fotosquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Weet niet of ie al voorbij is gekomen; maar met deze tool kun je je eigen gezicht na laten maken (en de settings overnemen in Oblivion):
http://www.facegen.com/
mja ken die test, 2 dingen van me videokaart ondersteund ie niet,,quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:17 schreef JanaX het volgende:
[..]
probeer deze test eens: http://www.srtest.com/referrer/srtest
Ik hoop hem donderdag wel te hebben eigenlijk..quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik moet wat.... sommige winkels verkopen hem al en sommige gamers gamen al... ik moet wachten tot vrijdag... GCshop stuurt donderdag pas op![]()
Ik denk niet dat daar veel belangstelling voor is...quote:
http://www.downloadhieroblivionwarezlink.nlquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:49 schreef renz0r het volgende:
Iemand een warez link?
Die ene bedoel je...quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:53 schreef _Flash_ het volgende:
Niet voor niks dat zoveel mensen hun nieuwe 360 alweer aanbieden voor een habbekrats in V&A![]()
Gisteren telde ik er zo al 4...quote:
thnx!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:53 schreef JanaX het volgende:
[..]
http://www.downloadhieroblivionwarezlink.nl
Het was dan ook een voorspelling op de oh zo objectieve reviewmanier van Eurolamerquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:44 schreef JanaX het volgende:
[..]
staat anders geen enkele rating op eurogamer
quote:
dat vroeg ik me ook al af, ik draai zelf met HDR, nog niet zonder geprobeert eigenlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi verslag Skippybal.
Weet iemand wat dat HDR nou precies doet en is het verstandiger om HDR aan te zetten of juist AA aan te zetten?
HDR aanquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi verslag Skippybal.
Weet iemand wat dat HDR nou precies doet en is het verstandiger om HDR aan te zetten of juist AA aan te zetten?
Ik zelf heb een schurft hekel aal karteld dus ik ga voor AA, maar ik vind HDR vaak ook overdone. Kijk bijvoorbeeld bij die lostcoast screenshots. Bij HL2 had je geen "plastic" gedoe zou maar zeggen, bij LC glimt alles weer alsof het vol tijgerbalsem zitquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
ik denk dat het bij obilivion super mooi is als je in een dicht gegroeit bos looptquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik zelf heb een schurft hekel aal karteld dus ik ga voor AA, maar ik vind HDR vaak ook overdone. Kijk bijvoorbeeld bij die lostcoast screenshots. Bij HL2 had je geen "plastic" gedoe zou maar zeggen, bij LC glimt alles weer alsof het vol tijgerbalsem zitIk heb bij Oblivion nog geen HDR geprobeert, maar ik verwacht niet dat het anders zou zijn als dus bij LC, Far Cry en SS 2.
voor mijn idee ziet er allemala wat sfeervoller uit met HDR.. karteltjes boeien me niet zo, die zie ik toch niet op mijn reso.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik zelf heb een schurft hekel aal karteld dus ik ga voor AA, maar ik vind HDR vaak ook overdone. Kijk bijvoorbeeld bij die lostcoast screenshots. Bij HL2 had je geen "plastic" gedoe zou maar zeggen, bij LC glimt alles weer alsof het vol tijgerbalsem zitIk heb bij Oblivion nog geen HDR geprobeert, maar ik verwacht niet dat het anders zou zijn als dus bij LC, Far Cry en SS 2.
Dus jij kan aan de hand van vijf topics bepalen dat een console die vier maanden in de winkels ligt geflopt is? Doe eens normaalquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:58 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Gisteren telde ik er zo al 4...
En nu:
[TK] XboX 360 Premium incl 4 spellen
[TK] Xbox 360 Premium + Extra controller + Call of Duty 2
[TK] XBOX 360 + 2 draadl. controllers + CoD2 + Fifa 06:RTFWC
[TK] XBOX 360 premium + 3 spellen + accupack
[TK] XBOX 360 PREMIUM + 4 spellen
binnen twee wekenWat een geflopte console...
(Mag ik ff trollen)
Op tweakers staat volgens mij in het huidige topic of op het einde van het vorige topic een filmpje van iemand met een P4 2.6, 1GB ram en een ati 9800pro.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:45 schreef Blinker het volgende:
Iemand al ervaring met een Ati Radeon 9800 Pro?
Ja maar ik zag in filmpjes ook al dat het hele beeld donkerder werd als je die zoen niet koan zien zeg maar. Dat wil nog wel eens gebeuren in een bosquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik denk dat het bij obilivion super mooi is als je in een dicht gegroeit bos loopt
alles gaat er een stuk organischer van lijken jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja maar ik zag in filmpjes ook al dat het hele beeld donkerder werd als je die zoen niet koan zien zeg maar. Dat wil nog wel eens gebeuren in een bos![]()
En uit mijn ervaring is HDR op bumpmaps echt bling bling, en daar hou ik niet echt van. En er zijn flink wat ge-bumpmapde bomen te vinden![]()
loop niet te crossposten op tweakersquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:46 schreef _Flash_ het volgende:
Grinnik... net een paar winkels gebeld..
Eentje had net de laatste CE verkochtMaar een andere krijgt later vanmiddag nog een CE binnen en ze zijn zo vriendelijk hem voor mij te reserveren :-) Heerlijk.... Heb meteen de order bij Amazon maar gecancelled. Dus het ziet er naar uit dat ik de vanmorgen gedownloade versie niet eens hoef te gebruiken
Whehehe, ik zag het ook alquote:
ja die 2 dingen ondersteund me videokaart niet, daarom zal alles wel wit zijnquote:
quote:
Hehequote:Op woensdag 22 maart 2006 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja die 2 dingen ondersteund me videokaart niet, daarom zal alles wel wit zijn
quote:Bethesda's "Morrowind" is a great videogame, but its successor, The Elder Scrolls IV: Oblivion, does exactly what every sequel should do, which is taking its predecessor, beat the hell out of it, and leave it for dead.
quote:22-03-2006
OBLIVION UPDATE!
Vandaag verwachten we Elder Scrolls IV OBLIVION binnen! Helaas mogen wij deze pas VANAF(!) a.s. vrijdag verkopen. Nog heel eventjes geduld dus.
De Special Collector's Edition is vanaf nu ook compleet uitverkocht!
Ik ga gamen, laterquote:Wesley,
Ik heb Oblivion voor je klaar liggen !!
Groet,
Hans
Zuiderpark? als ie ze dan ook meteen even verstuurd, dan kan ik ook aan de slagquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zuiderpark? als ie ze dan ook meteen even verstuurd, dan kan ik ook aan de slag
waar dat?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:17 schreef Speedy_Nick het volgende:
Ik heb Oblivion voor de 360 net kunnen ophalenIk ben de komende paar weken wel zoet
![]()
Grote kans van nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:27 schreef Mister_T het volgende:
Komt er ook een demo
hmm mooiquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hehe![]()
Voor de Nvidia mensen, vandaag komt als het goed is ook nog een Forceware uit die speciaal is ontwikkelt voor Oblivion![]()
Je kan onschuldige mensen vermoorden als je moord niet opgemerkt wordt, dit kan doordat er geen guard in de buurt is en het algemeen alarm dat afgegeven wordt wanneer je een onschuldig persoon aanvalt dus niet wordt opgepikt. Of als je iemand in één klap naar een andere wereld helpt en die persoon dus geen alarm kan afgeven. In beide gevallen moeten er geen getuigen aanwezig zijn overigens. En de guard zijn dit keer altijd iets van 10 of 15 levels hoger dan jezelf dus knokken met ze zou ik maar niet doen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:51 schreef pmponer het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd of je later wel innocent lui kan vermoorden
andere specs? want ik heb ook een 6600GTquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:04 schreef Merkie het volgende:
Hij doet het wel goed op mijn 6600GT. Laadtijden zijn opvallend kort. Schat dat ik zo'n 30FPS met alles op medium (1024x768). Verre textures zie je niet echt alleen.
wat is forceware?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hehe![]()
Voor de Nvidia mensen, vandaag komt als het goed is ook nog een Forceware uit die speciaal is ontwikkelt voor Oblivion![]()
P4 3,0GHZ en 1GB (dual channel) geheugenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:07 schreef Genjuro het volgende:
[..]
andere specs? want ik heb ook een 6600GT
nVidia drivers. Veur je 6600GT. Moet je downloaden en installeren zodra de Oblivion-drivers er zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tab en dan de rechtse button onderaan geloof ikquote:
Ik heb bijna dezelfde specs(Sempron 3000+ wel maar) dus ik ga hem ook mooi kunnen draaienquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
P4 3,0GHZ en 1GB (dual channel) geheugen. Niet heel erg denderend dus.
Welk stadje was dat bij jou?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:22 schreef TC03 het volgende:
Loopt ook redelijk bij mij, 6600GT / Athlon XP 2800+, 1 gb geheugen. Alleen als je bij die marktplaats kwam zakte het ongeveer naar 20 FPS met veel mensen. Ik vond dat eerste 'stadje' er alleen wel behoorlijk sfeerloos uit zien, hopen dat dat nog beter wordt.
Weet niet, ik volgde gewoon mijn kompas op weg naar die Jauffrey.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Welk stadje was dat bij jou?
Ik ben alleen nog maar bij zo'n stad geweest enorm hoog in de bergen.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:11 schreef Retuobak het volgende:
Draait nu wel goed:
Draw distance enzo allemaal maxed
1280x1024
2x FSAA
Bloom
Textures ed. ook maxed
Ziet er top uit.
Wat zijn je specs als ik vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
X2 4200+quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat zijn je specs als ik vragen mag?
Fantastisch om te lezenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:12 schreef -skippybal- het volgende:
Ik had een opdracht, vol vertrouwen stap ik in de donkere nacht de bossen in. Ik loop de richting op die mij werd aangegeven, heuveltje op en weer heuveltje af. Af en toe moet ik mij verdedigen tegen wilde wolfen. Echt sterk zijn ze niet, maar ze hebben doorzettings vermogen. Ik schoot een pijl op één, en hij kwam geïrriteerd op mij af rennen met de pijl nog in zijn nek. Ik blokte zijn beet en verloste het beest uit lijden met een krachtige haal met mijn zwaard. Ik pak mijn pijl uit de wolf, want tja, die zijn ook niet gratis.
Ik loop en ik loop en bekijk de kaart eens. Ben ik echt pas op de helft?? Ik kijk eens om me heen. Ik zie een prachtige zonsopkomst in de verte, terwijl ik beneden van mij Imperial city zie wakker worden. Maar ik heb een opdracht te doen, dus ik loop verder.
Na weer een tijdje lopen kom ik bij een gezellig boerderijtje met een rieten dak. Op zijn akker word zo te zien sla verbouwt. Ik wil me wel eens onder de mensen bewegen, en stap naar de deur toe. Wat?? Op Slot?? Dan maar op een andere manier. Ik lockpick het slot, en stap naar binnen.
Ik zie een prachtig ingericht huisje. Een tafel, op de tafel een fruitmand, in de fruitmand appels en ga zo maar door. Onze boer is nergens te bekennen. Ik zie dat onze boer een dure smaak heeft. Maar liefst 5 flessen sterke drank van 85 ogud de stuk. Ik pak de flessen stop ze in m'n tas en ga weer naar buiten. Je bent tenslotte niet voor niets een Thief.
Ik kom buiten en zie 3 herten me staan aan te kijken. Als ik begin te lopen, springen ze weer weg het bos in. Ik laat ze gaan. Aan wie zouden zie iets moeten vertellen?
Aldus mijn laatste ervaringenEen uutje'weer bezig geweest weer en het is echt zo geweldig
![]()
Nee nog nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:42 schreef peristilius het volgende:
Zijn er al mensen die een beetje met de main quest bezig zijn?
Ik zou graag willen weten of de quests een beetje goed te volgen zijn, volgens de previews is het een stuk beter dan in Morrowind, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
In de handleiding staat het niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:54 schreef -skippybal- het volgende:
Dat persuasion systeem hé... Hoe werkt datIk kan er niet uitkomen als ik een mop heb verteld. Dan moet ik alle keuzes aan klikken en dan kan ik pas "done" doen. Maar als ik alles keuzes doe, zijn die mensen helemaal van
![]()
Wie o wie weet het??![]()
Ja dat snap ik wel, maar als ik heb/haar dan blij heb gemaakt, moet ik die andere opties doen. Dus ook beledegingen en dan gaan ze weer boos kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:04 schreef _Flash_ het volgende:
Skippy, je moet voordat je klikt op de gezichtsuitdrukkingen letten. Die voorspellen zeg maar het resultaat. Zie ook de handleiding, pagina 45.
Pagina 45 ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:04 schreef _Flash_ het volgende:
Skippy, je moet voordat je klikt op de gezichtsuitdrukkingen letten. Die voorspellen zeg maar het resultaat. Zie ook de handleiding, pagina 45.
Uhm ja?quote:
Waar dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hehe![]()
Wat dacht je van "op internet"quote:
iedergeval niet op nvidia.comquote:
Ik krijg hem vrijdag voor de 360quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef Retuobak het volgende:
X1600Pro gaat nog wel, 9800SE is enorm verouderd en je hebt kaarten van 3,5 jaar oud die beter presteren. Maar kun je hem niet beter halen voor de 360?
Voor 50 dollar een bestand op je pc. Ik hecht wel waarde aan een boekje enzo bij dit soort games. Volgens mij ben je zelf gepwnedquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef Genjuro het volgende:
je kunt hem trouwens al (legaal) online downloaden en kopen
http://www.fileplanet.com/161768/160000/fileinfo/Elder-Scrolls-IV:-Oblivion-%5BDigital-Purchase%5D
via credit card activatiekey kopen, binnen 3 uur heb ik hem
pwned diegenen die het bestelt hebben, hier heb je hem veel vlugger
idd, geen boekje, geen hoesje..quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Voor 50 dollar een bestand op je pc. Ik hecht wel waarde aan een boekje enzo bij dit soort games. Volgens mij ben je zelf gepwned
whahahahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:49 schreef Sjotime het volgende:
PROESTNee dankje idd..... sowiezo ga ik voor 360 maar als ik PC zou gamen dan wil ik toch echt iets in mijn hand hebben.... en dan niet mijn lul !
je bedoelt dus een controller ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:49 schreef Sjotime het volgende:
PROESTNee dankje idd..... sowiezo ga ik voor 360 maar als ik PC zou gamen dan wil ik toch echt iets in mijn hand hebben.... en dan niet mijn lul !
Ik speel hem op m'n PC, het bevalt prima opzich, maar ik denk dat als je PC niet minimaal in de upper midrange zit (zoals die van mij) dat je dan beter de 360 versie kunt spelenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik krijg hem vrijdag voor de 360
alleen, misschien bevalt dat niet, de mensen die hier boven hebben gereageerd, zeggen niet of ze hem @ pc spelen of @ 360..
Anders wacht ik wel af tot Sjotime hem speelt, hij heeft me gehyped
naja als je het zo bekijkt heb je dan gewoon voor een iso 50 euro betaald terwijl het geen 1 gram meerwaarde heeft als de warez versiequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd, geen boekje, geen hoesje..
volgens mij download je gewoon de warez versie daar
Je ondersteund de makers van het spel zodat ze een keer mischien een deel 5 kunnen afmakenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:56 schreef JanaX het volgende:
[..]
naja als je het zo bekijkt heb je dan gewoon voor een iso 50 euro betaald terwijl het geen 1 gram meerwaarde heeft als de warez versie
Janex zegt daar toch niks over..quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je ondersteund de makers van het spel zodat ze een keer mischien een deel 5 kunnen afmakenDat lijkt mij toch meerwaarde. Iemand alleen maar laten werken zonder dat hij iets verdient is ook niet echt sociaal.
Ik ben hem ook nog niet tegengekomen, maar op tweakers staat ie ook nog niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:08 schreef HomerJ het volgende:
Iemand een link naar die Forceware voor Oblivion van Nvidia ? Op nvidia.com zie ik zo niks staan
http://www.hardocp.com/news.html?news=MTc2OTcsLCxobmV3cywsLDEquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:08 schreef HomerJ het volgende:
Iemand een link naar die Forceware voor Oblivion van Nvidia ? Op nvidia.com zie ik zo niks staan
uh? ik heb een 9800pro 128mb, 2,8ghz p4 en 1024MB ram PC3200quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:41 schreef Merkie het volgende:
Ja, maar wel met de instellingen op low.
Hier in Alphen aan den Rijn ook, had hem in mijn handen! Maar wacht het toch nog ff afquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:02 schreef inkie1010 het volgende:
Net bij de Dixons zag ik Oblivion ook al te koop liggen, voor PC en 360 zowel de collectors edition als de gewone
Ik lees eigenlijk alleen maar positieve dingen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:55 schreef franske19 het volgende:
Heb al veel slechte verhalen gehoord over de GUI, vooral voor PC gamers die de flexibele GUI van morrowind gewend zijn zullen even moeten slikken. In Oblivion is het een joekel van een GUI die niet te customizen is, je schakelt door middel van tabs tussen bijvoorbeeld, wapens, kaart en magicka. Ook kan je savegames niet zelf een naam geven. Het lijkt erop dat dit het volgende PC spel is dat slachtoffer van de console versie wordt.
Complain all you want, ik heb nergens last van. UI is misschien niet de beste ooit, maar slecht is ook een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:55 schreef franske19 het volgende:
Heb al veel slechte verhalen gehoord over de GUI, vooral voor PC gamers die de flexibele GUI van morrowind gewend zijn zullen even moeten slikken. In Oblivion is het een joekel van een GUI die niet te customizen is, je schakelt door middel van tabs tussen bijvoorbeeld, wapens, kaart en magicka. Ook kan je savegames niet zelf een naam geven. Het lijkt erop dat dit het volgende PC spel is dat slachtoffer van de console versie wordt.
9800 pro is niet meer van de beste videokaarten, en oblivion is nu eenmaal next gen dus hoe zwakker(ouder) je kaart hoe exponentieel slechter oblivion gaat draaienquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:06 schreef Woutey het volgende:
[..]
uh? ik heb een 9800pro 128mb, 2,8ghz p4 en 1024MB ram PC3200
kan ik dan ook alleen maar low draaien? kutzooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:07 schreef Wessiej het volgende:
Hier een tipThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:10 schreef Genjuro het volgende:
de nieuwe forceware voor oblivion is uit
http://download.guru3d.com/detonator/
wat?quote:
Samen met GRAW het mooiste tot nu toe.... ze hebben wel wat moeten inleveren om de framerate netjes te houden geloof ik maar het blijft prachtig... textures heel erg in de verte schijnen niet super mooi te zijn.... verder is het top !quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:40 schreef Frasier het volgende:
Is ie grafisch uiteindelijk nou echt zo goed? (op de 360)
Koop een 360!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef speknek het volgende:
OMFG die eerste reviews ook.. Maar al m'n PC spellen die ik gekocht heb, heb ik maar heel weinig gespeeld, twijfel twijfel.
ik kon bij Morrowind op de Xbox toch echt me savegames een eigen naam geven :>quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:55 schreef franske19 het volgende:
...
Ook kan je savegames niet zelf een naam geven. Het lijkt erop dat dit het volgende PC spel is dat slachtoffer van de console versie wordt.
Omdat je hem op een trage pc speelt en je een X360 moet kopen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:38 schreef Genjuro het volgende:
Oblivion werkt nu ook bij mij, maaaaaar
De reactiesnelheid van mijn character is enorm slecht,na 3 seconden begint hij maar te doen wat ik hem vroeg, en hij stopt ook niet de eerste 3 seconde en ik heb no id waarom :/
Already therequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef -skippybal- het volgende:
uhhhh... Heeft iemand al een manire gevonden om de Thieves guild in te komen?![]()
Iedereen zegt dat ze niet bestaan, maar tuurlijk bestaan ze wel![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:51 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Omdat je hem op een trage pc speelt en je een X360 moet kopen.![]()
Breton Magequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Wat voor class is iedereen? Ik heb altijd het idee dat ik de foute keuzes maak... ik wil ook eigenlijk alles kunnen zodat ik bij elke guild kan enzo, maar dat kan vaak niet. Wat is de beste keuze voor een all-round karakter?
Thief Guild vraagt niemand mij, terwijl ik al fokking veel heb gejatquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Already there
Zelfde nacht als brotherhood of darkness ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef ons een eigen topic and we're out.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En kunnen alle console fanboys even gaan wieberen?
Sodemieter nu gewoon op en maak een x360 oblivion topic aubquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:51 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Omdat je hem op een trage pc speelt en je een X360 moet kopen.![]()
Die paarden zijn wel duur hoor. Ik had er één gejat bij een kroeg midden in het bos (quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef Retuobak het volgende:
Ben trouwens vanmiddag ook aan de rand van de map geweest.
In de highlands.
Maar de tering dat is me een potje hoog he
Zelfs te paard duurde het tijden voordat ik boven was. En de afdaling mocht ook ff duren zeg
Zelden zo'n enorme spelwereld gezien.
Is het zo moeilijk om gewoon te praten over de game en je niet te gedragen als een peuter?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Geef ons een eigen topic and we're out.![]()
Breton Mage (Albino-style uitziend ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die paarden zijn wel duur hoor. Ik had er één gejat bij een kroeg midden in het bos (), maar toen ik 'm bij de stallen in een stad neerzette liep 'ie gewoon weg
![]()
Wat voor een character heb je genomen btw?
Ach overdrijf niet zo man, het was maar een onschuldig grapje en moet je eens zien hoe jullie over me heen vallen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om gewoon te praten over de game en je niet te gedragen als een peuter?
Nee, het is gewoon irritant gedrag, en het was zeker niet 'een grapje'. Je zit het al de hele tijd te doen hier en het is gewoon een topic verbaggeren. En dat jij het zo speelt kan me geen ene fluit schelenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ach overdrijf niet zo man, het was maar een onschuldig grapje en moet je eens zien hoe jullie over me heen vallen.
Of zijn jullie gewoon pissed dat als ik hem morgen ga kan spelen ik me alleen druk hoef je maken of ik hem start met de 'A' knop of met de 'start' knop?
Lees je toch over de PC vragen heen? Beter dan alle ervaringen van PC-gebruikers missen lijkt me.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef Sjotime het volgende:
Ja ik vind het niet erg, maar er zijn nu 2 soorten posts... game vragen en ervaringen en coole situaties en aan de andere kant PC setups en installeer vragen
Spreek een guard aan en doe ask for directionsquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben verdwaald in de stad. Ik weet niet meer hoe ik buiten moet komen.
Waar kan ik trouwens die guilds vinden?
Alleen daarom zou ik hem al willen. Daggerfall was je ongeveer een uur mee bezig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:23 schreef Retuobak het volgende:
Het is niet alsof de 30 seconden installatie
Hoe lang ben je nu bezig ongeveer danquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik hem al willen. Daggerfall was je ongeveer een uur mee bezig..
Gedaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Videokaart vraagje
Als iemand mij ook ff helpt, kan ik hem morgen ook op de pc spelen
Ja bedankt man !quote:
Resistance is futile!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:32 schreef kepler het volgende:
als ik dat allemaal zo lees begint het toch te kriebelen
Must resist![]()
die kaart waar jij linkje van geeft is 250 euro..voor 4 euro meer heb je die extreme, die is snellerquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef _Flash_ het volgende:
Waar koop je die extreme edition en wat is het voordeel daarvan?
Bij de funprice zie ik alleen deze, dat is volgens mij de gewone:
http://www.funprice.nl/info.html?sort=&id=5940&list=3&subgroep=203
Uhm, ook gedaan hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:38 schreef MMaRsu het volgende:
Dudes ga anders ff naar DIG toe, dit gaat speciaal over het spel zelf.
En mensen gebruik svp de [spoiler] [./spoiler] tags
Hij vraagt iets, ik geef simpel en normaal antwoordquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef P-Style het volgende:
Laten we er niet teveel een videokaarten-topic van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Assasin-Thief remix is onderhand al wel weer lvl 6
LastFM
Je hoeft er niet heenquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:52 schreef Beach het volgende:
Ik vind het jammer dat je meteen terecht komt in de grote stad na de tutorial![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superleuk spel. Al zitten er nog wel wat bugs in. Zo kwam ik in een "Inn" en barman tegen die vast zat in de bar? Hij stond er midden in en kon geen kant meer op
Verder had ik een keer dat ik iemand sloeg met mijn zwaard en dan hij plotseling 50 meter weg vloog en daar dood neer viel
@fliepke hierboven
wtf is dat voor resolutie? 640x480 met géén detail?ugly
dan kun je volgens mij nog beter morrowind gaan spelen![]()
Ik wil je ervaring lezen Gijs.. WAT heb je meegemaakt?quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:56 schreef Sjotime het volgende:
.............. mensen wat een spel... wat een ervaring. Erg uitgebreidt maar wel snel op te pakken. Moest wennen in het begin,... kreeg vaak klappen en kon niet snel genoeg iets switchen of equippen.... met de uren door lukt het steeds beter.
Grafisch gezien ga ik er niet op in........... ziek mooiGameplay is heerlijk... voelt Condemned achtig aan, en het gevoel van ontdekken en verkennen van de wereld is uniek.... wat een spel. Ga zo weer verder.... heb avonddienst dus ik kan nog wel even gamen.
Eerste indrukken zijn echt fantastisch
quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:48 schreef insaniac_2oo1 het volgende:800x600, en ik ben er vrij zeker van dat die shot niet van Fliepke's hand isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superleuk spel. Al zitten er nog wel wat bugs in. Zo kwam ik in een "Inn" en barman tegen die vast zat in de bar? Hij stond er midden in en kon geen kant meer op
Verder had ik een keer dat ik iemand sloeg met mijn zwaard en dan hij plotseling 50 meter weg vloog en daar dood neer viel
@fliepke hierboven
wtf is dat voor resolutie? 640x480 met géén detail?ugly
dan kun je volgens mij nog beter morrowind gaan spelen![]()
Ik geef niet voor niks een linkje erbijquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
800x600, en ik ben er vrij zeker van dat die shot niet van Fliepke's hand is
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:53 schreef HomerJ het volgende:
Hoe gooi je items uit je bag weg?
Ik weet genoegquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:56 schreef Sjotime het volgende:
.............. mensen wat een spel... wat een ervaring. Erg uitgebreidt maar wel snel op te pakken. Moest wennen in het begin,... kreeg vaak klappen en kon niet snel genoeg iets switchen of equippen.... met de uren door lukt het steeds beter.
Grafisch gezien ga ik er niet op in........... ziek mooiGameplay is heerlijk... voelt Condemned achtig aan, en het gevoel van ontdekken en verkennen van de wereld is uniek.... wat een spel. Ga zo weer verder.... heb avonddienst dus ik kan nog wel even gamen.
Eerste indrukken zijn echt fantastisch
Van tweakers af gehaald, en het helpt inderdaad. Ik haal nu de zelfde snelheid met 4x AA als dat ik eerst met 2X AA had.quote:Voor mensen met een nVidia kaart, installeer Coolbits (Als je het nog niet had gedaan), en zet Max frames to render ahead op 0. Schijnt soms zo maar 10-15 fps winst te geven
The same setting can be found in "rivatuner" in Direct Draw / direct3d settings under "vsync "
Snel ge-quickload'??quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb al een keer 12000 bounty gehad
Hallo, welkom in het jaar 2006.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
wil hem vandaag voor me xbox360 hebben, maar om voor jan lul naar Eindhoven of Den Bosch te gaan, zoek ik niet
Dus iemand die uit 1 van de 2 stadjes komt, laat ff weten
http://www.telefoongids.nl/quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
wil hem vandaag voor me xbox360 hebben, maar om voor jan lul naar Eindhoven of Den Bosch te gaan, zoek ik niet
Dus iemand die uit 1 van de 2 stadjes komt, laat ff weten
en jij hebt hem waar vandaan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik ga er zometeen om!!!!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hallo, welkom in het jaar 2006.
Een jaar van digitale en analoge technieken zoals email en TELEFOON.
Bel de winkel ja, niemand gaat speciaal voor jou kijken of toevallig de game er is of zo. En er zijn verdomd weinig mensen die het sowieso weten. Winkel bellen kost je 1 minuut.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
![]()
ja grappig, maar denk je echt dat ik iedereen afbel?
dit is net zo makkelijk
En mailen?, lol dan krijg je na 2 dagen een reactie terug
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:09 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik heb net de CE gehaald bij Dixons, niks geen pre-orderWas de laatste!
* Mr.Happ-E blij is!
Dankje!quote:
Ik heb 2 dagen voor de boeg zonder iets te doen. Ik ga losquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:10 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Dankje!Alleen jammer dat ik het weekend niet echt tijd heb om te spelen
Ik ga het boekje over Tamriel wel lezenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen voor de boeg zonder iets te doen. Ik ga los
lol, als er toch mensen in de bosch komen, omdat koopdonderdag is..quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bel de winkel ja, niemand gaat speciaal voor jou kijken of toevallig de game er is of zo. En er zijn verdomd weinig mensen die het sowieso weten. Winkel bellen kost je 1 minuut.
Hun ook Nederlandsche taal boek verkopen doen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb net reactie gehad van waar ik hem @ pre-order had :
Ik heb net binnen gaat dus vandaag de deur uit, jij morgen binnen!
Ja, uhm, je weet dat het op koopavond 's avonds pas druk wordt in Den Bosch he? Ik heb een jaar in de binnenstad gewerkt, er is geen fuck te doen rond 12-13 uur. De drukte komt pas rond 14-15 uur een beetje opzetten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol, als er toch mensen in de bosch komen, omdat koopdonderdag is..
maar goed, jij ze zin,
heb net reactie gehad van waar ik hem @ pre-order had :
Ik heb net binnen gaat dus vandaag de deur uit, jij morgen binnen!
Ik heb net binnen gaat dus vandaag de deur uit, jij morgen binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hun ook Nederlandsche taal boek verkopen doen?
Het gebruik van onderwerp en lijdend voorwerp is nu niet bepaald toppiequote:Op donderdag 23 maart 2006 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb net binnen gaat dus vandaag de deur uit, jij morgen binnen
Ik heb net binnen.
Gaat dus vandaag de deur uit
Jij morgen binnen.
alleen de laatste zin is dus niet misschien correct nederlands
True, ging mij ook meer om iemand te bereiken, die of in den bosch woont, of er werkt..quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, uhm, je weet dat het op koopavond 's avonds pas druk wordt in Den Bosch he? Ik heb een jaar in de binnenstad gewerkt, er is geen fuck te doen rond 12-13 uur. De drukte komt pas rond 14-15 uur een beetje opzetten.
haha, waar maken jullie je druk om , om 13:33quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het gebruik van onderwerp en lijdend voorwerp is nu niet bepaald toppie
ff iets om te mierenneukenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha, waar maken jullie je druk om , om 13:33
Dacht ik al, mja ga denk zo toch maar ff naar de bart smitquote:
Als je de CE 2 keer hebt raak je de 2de zeker weten kwijtquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht ik al, mja ga denk zo toch maar ff naar de bart smit
misschien hebben ze hem wel.. heb ik hem morgen wel dubbel, maar boeien
Heb hem net bij de FRS gekochtquote:
Had ik beter toch maar ff naartoe kunnen gaanquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb hem net bij de FRS gekochtDoor mn Free-ID kaartje was ik 'maar' 44,95 kwijt
Ik kreeg vanmiddag een mailtje dat hij verzonden is, mss is hij dus al gisteren verzonden, maar ik schat die kans op mss 1%quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef Orealo het volgende:
Die van mij staat nog op 'wordt verwerkt'![]()
Dus dat zal wel overmorgen worden
Mjah duurt toch nog zo'n 2 maanden voordat ik een pc heb goed genoeg om de recommended te halen
Dat is echt dom om te zeggenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als iemand hem nieuw wilt kopen, bij me voor 45 euro of 50inclusief verzenden
KUTWINKEL!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
IK HEB HEM OOOOOOOOOK
*verhaaltje doet*
Loop bart smit binne, kijk ff rond..
zie geen Oblivion, denk jammer, wacht wel tot morgen..
Pak dus Death Or Alive 4, en wil betalen,
zie ik ineens een bord, met datums, ik zeg tegen dat mevrouwtje,
Oblivion krijgen jullie dus morgen?
Zegt ze : als het daar staat , dan krijgen we morgen,
(ik dacht in me eigen, grrr lekker kinderachtig)
Ik zeg oke, dan weet ik dat.
Zegt ze ineens, heb je die liever dan?
Ik : Natuurlijk !
zij weer : Mja ik heb hem wel binnen..(vinger voor de mond) ssst
dus kan hem pakken voor je.
Ik weer : Ja als dat kan, graag.
Hup betalen, en wegwezen.
Mag nog wel ruilen, morgen heb ik hem dubbel.
![]()
Als iemand hem nieuw wilt kopen, bij me voor 45 euro of 50inclusief verzenden
ik zeg toch geen 75 euro?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Woutey het volgende:
[..]
Dat is echt dom om te zeggen
Op marktplaats heb je ook wel eens van die aapjes: "Ik wil er 30 tot 75 euro voor hebben"
Welke aap gaat er dan 75 voor betalen
Nu gaan, ze hebben achter in het magezijn liggen,quote:
64 kost ie nieuw in dure winkelsquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
64 kost ie nieuw, als ik dan zeg 50 euro inclusief, vind ik het nog geen geld.. maar ben spelen
51,50 nieuw bij gcshopquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
64 kost ie nieuw in dure winkels55 als je even zoekt.
Ik koop spellen gewoon in de eerste winkel waar ze hem hebben. Dat verschil boeit me gewoon niet. Op internet zitten mensen toch vaak een dag langer te wachten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef disjfa het volgende:
64 kost ie nieuw in dure winkels55 als je even zoekt.
Tja, de consolemaker wil ook centjes zien. PC gamen is wat games betreft altijd al goedkoper geweest, dat is niks nieuws. 10-15 euro verschil zit er eigenlijk altijd wel tussen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:39 schreef speknek het volgende:
Wel weer vreemd trouwens dat precies hetzelfde spel op het ene platform zoveel goedkoper is dan op de ander. Scheelt soms 20 euro.
WHOEHAHAHAHAquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:12 schreef RonnieDarko het volgende:
Stompzinnige DimPlus heeft me de PC-versie gestuurd in plaats van de XBox360 versie. Zegt die kerel van DimPlus "Op de bon staat Xbox360. O, dan hebben ze verkeerd geraapt". WTF "geraapt" ? Eieren raap je, geen computergames. Moet ik nog een dag wachten.![]()
![]()
![]()
het is wel bijna pasenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:12 schreef RonnieDarko het volgende:
Stompzinnige DimPlus heeft me de PC-versie gestuurd in plaats van de XBox360 versie. Zegt die kerel van DimPlus "Op de bon staat Xbox360. O, dan hebben ze verkeerd geraapt". WTF "geraapt" ? Eieren raap je, geen computergames. Moet ik nog een dag wachten.![]()
![]()
![]()
Ze zijn inderdaad erg leuk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:33 schreef piet_pelle het volgende:
Leuke top 10 rpg cliche's op ign naar aanleiding van de launch van oblivion.
Ik ben benieuwd hoeveel deze toepasbaar zijn op oblivion.
http://xbox360.ign.com/articles/697/697501p1.html
The errand boyquote:
quote:The fat innkeeper, for example, knows where the Dark Lord is hiding but he won't give up the info until I agree to kill the rats that are infesting his cellar.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:33 schreef piet_pelle het volgende:
Leuke top 10 rpg cliche's op ign naar aanleiding van de launch van oblivion.
Ik ben benieuwd hoeveel deze toepasbaar zijn op oblivion.
http://xbox360.ign.com/articles/697/697501p1.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb trouwens nu ook de CE.
Die munt is wel erg zinloos![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
heb je daar geen restore intelligence potions/scrolls voor?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:21 schreef -skippybal- het volgende:
Vet naar de klote. Ik bij een quest een spell uitspreken gaat m'n luck van 61 naar 21![]()
Nu moet ik heel lang weer wachten totdat die kutzooi weer een beetje normaal is![]()
Als straf heb ik die boerentrien die me die quest aansmeerde maar even in d'r slaap in vuur en vlam gezet![]()
M'n infamy word trouwens steeds hogerFear me!!!!!
![]()
Zal best wel, maar het ging na een tijdje weer terugquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:16 schreef JanaX het volgende:
[..]
heb je daar geen restore intelligence potions/scrolls voor?
had dat ook met mn carry weight, was opeens na een gevecht van 275 naar 225quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zal best wel, maar het ging na een tijdje weer terug![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:01 schreef Beach het volgende:
Wat ik erg flauw vindmja ik dacht ook kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb de meeste wapens wel behouden, wou ze alleen verkopen
btw die stad waar je heen moet voor mainquest, is die over het water heen ? was er omheen gelopen.
want als je dat deel van de mainquest deed, krijg je toch paardje
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ja klote is dat hé!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:36 schreef JanaX het volgende:
[..]
had dat ook met mn carry weight, was opeens na een gevecht van 275 naar 225![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je weg springen voor een vuurbal, blijf je lekker op de grond staan.![]()
Ik moest net van het noorden naar zowat het uiterste zuid-oosten. Dat was echt een flinke tour, zelfs met paard.LastFM
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja klote is dat hé!waarom doe je dan geen quick travel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je weg springen voor een vuurbal, blijf je lekker op de grond staan.![]()
Ik moest net van het noorden naar zowat het uiterste zuid-oosten. Dat was echt een flinke tour, zelfs met paard.
Omdat imho flink wat van de "feel" van het spel weghaalt. Ik doe het wel soms, maar niet veel. Ik wil natuurlijk wel weten waar alle kleine kutdorpjes, inns en dungeons zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef JanaX het volgende:
[..]
waarom doe je dan geen quick travel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |