Nee nog nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:42 schreef peristilius het volgende:
Zijn er al mensen die een beetje met de main quest bezig zijn?
Ik zou graag willen weten of de quests een beetje goed te volgen zijn, volgens de previews is het een stuk beter dan in Morrowind, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
In de handleiding staat het niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:54 schreef -skippybal- het volgende:
Dat persuasion systeem hé... Hoe werkt datIk kan er niet uitkomen als ik een mop heb verteld. Dan moet ik alle keuzes aan klikken en dan kan ik pas "done" doen. Maar als ik alles keuzes doe, zijn die mensen helemaal van
![]()
Wie o wie weet het??![]()
Ja dat snap ik wel, maar als ik heb/haar dan blij heb gemaakt, moet ik die andere opties doen. Dus ook beledegingen en dan gaan ze weer boos kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:04 schreef _Flash_ het volgende:
Skippy, je moet voordat je klikt op de gezichtsuitdrukkingen letten. Die voorspellen zeg maar het resultaat. Zie ook de handleiding, pagina 45.
Pagina 45 ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:04 schreef _Flash_ het volgende:
Skippy, je moet voordat je klikt op de gezichtsuitdrukkingen letten. Die voorspellen zeg maar het resultaat. Zie ook de handleiding, pagina 45.
Uhm ja?quote:
Waar dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hehe![]()
Voor de Nvidia mensen, vandaag komt als het goed is ook nog een Forceware uit die speciaal is ontwikkelt voor Oblivion![]()
Wat dacht je van "op internet"quote:
iedergeval niet op nvidia.comquote:
Ik krijg hem vrijdag voor de 360quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef Retuobak het volgende:
X1600Pro gaat nog wel, 9800SE is enorm verouderd en je hebt kaarten van 3,5 jaar oud die beter presteren. Maar kun je hem niet beter halen voor de 360?
Voor 50 dollar een bestand op je pc. Ik hecht wel waarde aan een boekje enzo bij dit soort games. Volgens mij ben je zelf gepwnedquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef Genjuro het volgende:
je kunt hem trouwens al (legaal) online downloaden en kopen
http://www.fileplanet.com/161768/160000/fileinfo/Elder-Scrolls-IV:-Oblivion-%5BDigital-Purchase%5D
via credit card activatiekey kopen, binnen 3 uur heb ik hem
pwned diegenen die het bestelt hebben, hier heb je hem veel vlugger
idd, geen boekje, geen hoesje..quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Voor 50 dollar een bestand op je pc. Ik hecht wel waarde aan een boekje enzo bij dit soort games. Volgens mij ben je zelf gepwned
whahahahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:49 schreef Sjotime het volgende:
PROESTNee dankje idd..... sowiezo ga ik voor 360 maar als ik PC zou gamen dan wil ik toch echt iets in mijn hand hebben.... en dan niet mijn lul !
je bedoelt dus een controller ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:49 schreef Sjotime het volgende:
PROESTNee dankje idd..... sowiezo ga ik voor 360 maar als ik PC zou gamen dan wil ik toch echt iets in mijn hand hebben.... en dan niet mijn lul !
Ik speel hem op m'n PC, het bevalt prima opzich, maar ik denk dat als je PC niet minimaal in de upper midrange zit (zoals die van mij) dat je dan beter de 360 versie kunt spelenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik krijg hem vrijdag voor de 360
alleen, misschien bevalt dat niet, de mensen die hier boven hebben gereageerd, zeggen niet of ze hem @ pc spelen of @ 360..
Anders wacht ik wel af tot Sjotime hem speelt, hij heeft me gehyped
naja als je het zo bekijkt heb je dan gewoon voor een iso 50 euro betaald terwijl het geen 1 gram meerwaarde heeft als de warez versiequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd, geen boekje, geen hoesje..
volgens mij download je gewoon de warez versie daar
Je ondersteund de makers van het spel zodat ze een keer mischien een deel 5 kunnen afmakenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:56 schreef JanaX het volgende:
[..]
naja als je het zo bekijkt heb je dan gewoon voor een iso 50 euro betaald terwijl het geen 1 gram meerwaarde heeft als de warez versie
Janex zegt daar toch niks over..quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je ondersteund de makers van het spel zodat ze een keer mischien een deel 5 kunnen afmakenDat lijkt mij toch meerwaarde. Iemand alleen maar laten werken zonder dat hij iets verdient is ook niet echt sociaal.
Ik ben hem ook nog niet tegengekomen, maar op tweakers staat ie ook nog niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:08 schreef HomerJ het volgende:
Iemand een link naar die Forceware voor Oblivion van Nvidia ? Op nvidia.com zie ik zo niks staan
http://www.hardocp.com/news.html?news=MTc2OTcsLCxobmV3cywsLDEquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:08 schreef HomerJ het volgende:
Iemand een link naar die Forceware voor Oblivion van Nvidia ? Op nvidia.com zie ik zo niks staan
uh? ik heb een 9800pro 128mb, 2,8ghz p4 en 1024MB ram PC3200quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:41 schreef Merkie het volgende:
Ja, maar wel met de instellingen op low.
Hier in Alphen aan den Rijn ook, had hem in mijn handen! Maar wacht het toch nog ff afquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:02 schreef inkie1010 het volgende:
Net bij de Dixons zag ik Oblivion ook al te koop liggen, voor PC en 360 zowel de collectors edition als de gewone
Ik lees eigenlijk alleen maar positieve dingen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:55 schreef franske19 het volgende:
Heb al veel slechte verhalen gehoord over de GUI, vooral voor PC gamers die de flexibele GUI van morrowind gewend zijn zullen even moeten slikken. In Oblivion is het een joekel van een GUI die niet te customizen is, je schakelt door middel van tabs tussen bijvoorbeeld, wapens, kaart en magicka. Ook kan je savegames niet zelf een naam geven. Het lijkt erop dat dit het volgende PC spel is dat slachtoffer van de console versie wordt.
Complain all you want, ik heb nergens last van. UI is misschien niet de beste ooit, maar slecht is ook een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:55 schreef franske19 het volgende:
Heb al veel slechte verhalen gehoord over de GUI, vooral voor PC gamers die de flexibele GUI van morrowind gewend zijn zullen even moeten slikken. In Oblivion is het een joekel van een GUI die niet te customizen is, je schakelt door middel van tabs tussen bijvoorbeeld, wapens, kaart en magicka. Ook kan je savegames niet zelf een naam geven. Het lijkt erop dat dit het volgende PC spel is dat slachtoffer van de console versie wordt.
9800 pro is niet meer van de beste videokaarten, en oblivion is nu eenmaal next gen dus hoe zwakker(ouder) je kaart hoe exponentieel slechter oblivion gaat draaienquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:06 schreef Woutey het volgende:
[..]
uh? ik heb een 9800pro 128mb, 2,8ghz p4 en 1024MB ram PC3200
kan ik dan ook alleen maar low draaien? kutzooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:07 schreef Wessiej het volgende:
Hier een tipThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:10 schreef Genjuro het volgende:
de nieuwe forceware voor oblivion is uit
http://download.guru3d.com/detonator/
wat?quote:
Samen met GRAW het mooiste tot nu toe.... ze hebben wel wat moeten inleveren om de framerate netjes te houden geloof ik maar het blijft prachtig... textures heel erg in de verte schijnen niet super mooi te zijn.... verder is het top !quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:40 schreef Frasier het volgende:
Is ie grafisch uiteindelijk nou echt zo goed? (op de 360)
Koop een 360!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef speknek het volgende:
OMFG die eerste reviews ook.. Maar al m'n PC spellen die ik gekocht heb, heb ik maar heel weinig gespeeld, twijfel twijfel.
ik kon bij Morrowind op de Xbox toch echt me savegames een eigen naam geven :>quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:55 schreef franske19 het volgende:
...
Ook kan je savegames niet zelf een naam geven. Het lijkt erop dat dit het volgende PC spel is dat slachtoffer van de console versie wordt.
Omdat je hem op een trage pc speelt en je een X360 moet kopen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:38 schreef Genjuro het volgende:
Oblivion werkt nu ook bij mij, maaaaaar
De reactiesnelheid van mijn character is enorm slecht,na 3 seconden begint hij maar te doen wat ik hem vroeg, en hij stopt ook niet de eerste 3 seconde en ik heb no id waarom :/
Already therequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef -skippybal- het volgende:
uhhhh... Heeft iemand al een manire gevonden om de Thieves guild in te komen?![]()
Iedereen zegt dat ze niet bestaan, maar tuurlijk bestaan ze wel![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:51 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Omdat je hem op een trage pc speelt en je een X360 moet kopen.![]()
Breton Magequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Wat voor class is iedereen? Ik heb altijd het idee dat ik de foute keuzes maak... ik wil ook eigenlijk alles kunnen zodat ik bij elke guild kan enzo, maar dat kan vaak niet. Wat is de beste keuze voor een all-round karakter?
Thief Guild vraagt niemand mij, terwijl ik al fokking veel heb gejatquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Already there
Zelfde nacht als brotherhood of darkness ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef ons een eigen topic and we're out.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En kunnen alle console fanboys even gaan wieberen?
Sodemieter nu gewoon op en maak een x360 oblivion topic aubquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:51 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Omdat je hem op een trage pc speelt en je een X360 moet kopen.![]()
Die paarden zijn wel duur hoor. Ik had er één gejat bij een kroeg midden in het bos (quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef Retuobak het volgende:
Ben trouwens vanmiddag ook aan de rand van de map geweest.
In de highlands.
Maar de tering dat is me een potje hoog he
Zelfs te paard duurde het tijden voordat ik boven was. En de afdaling mocht ook ff duren zeg
Zelden zo'n enorme spelwereld gezien.
Is het zo moeilijk om gewoon te praten over de game en je niet te gedragen als een peuter?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Geef ons een eigen topic and we're out.![]()
Breton Mage (Albino-style uitziend ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die paarden zijn wel duur hoor. Ik had er één gejat bij een kroeg midden in het bos (), maar toen ik 'm bij de stallen in een stad neerzette liep 'ie gewoon weg
![]()
Wat voor een character heb je genomen btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach overdrijf niet zo man, het was maar een onschuldig grapje en moet je eens zien hoe jullie over me heen vallen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om gewoon te praten over de game en je niet te gedragen als een peuter?
Nee, het is gewoon irritant gedrag, en het was zeker niet 'een grapje'. Je zit het al de hele tijd te doen hier en het is gewoon een topic verbaggeren. En dat jij het zo speelt kan me geen ene fluit schelenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ach overdrijf niet zo man, het was maar een onschuldig grapje en moet je eens zien hoe jullie over me heen vallen.
Of zijn jullie gewoon pissed dat als ik hem morgen ga kan spelen ik me alleen druk hoef je maken of ik hem start met de 'A' knop of met de 'start' knop?
Lees je toch over de PC vragen heen? Beter dan alle ervaringen van PC-gebruikers missen lijkt me.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef Sjotime het volgende:
Ja ik vind het niet erg, maar er zijn nu 2 soorten posts... game vragen en ervaringen en coole situaties en aan de andere kant PC setups en installeer vragen
Spreek een guard aan en doe ask for directionsquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben verdwaald in de stad. Ik weet niet meer hoe ik buiten moet komen.
Waar kan ik trouwens die guilds vinden?
Alleen daarom zou ik hem al willen. Daggerfall was je ongeveer een uur mee bezig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:23 schreef Retuobak het volgende:
Het is niet alsof de 30 seconden installatie
Hoe lang ben je nu bezig ongeveer danquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik hem al willen. Daggerfall was je ongeveer een uur mee bezig..
Gedaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Videokaart vraagje
Als iemand mij ook ff helpt, kan ik hem morgen ook op de pc spelen
Ja bedankt man !quote:
Resistance is futile!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:32 schreef kepler het volgende:
als ik dat allemaal zo lees begint het toch te kriebelen
Must resist![]()
die kaart waar jij linkje van geeft is 250 euro..voor 4 euro meer heb je die extreme, die is snellerquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef _Flash_ het volgende:
Waar koop je die extreme edition en wat is het voordeel daarvan?
Bij de funprice zie ik alleen deze, dat is volgens mij de gewone:
http://www.funprice.nl/info.html?sort=&id=5940&list=3&subgroep=203
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |