Nee nog nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:42 schreef peristilius het volgende:
Zijn er al mensen die een beetje met de main quest bezig zijn?
Ik zou graag willen weten of de quests een beetje goed te volgen zijn, volgens de previews is het een stuk beter dan in Morrowind, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
In de handleiding staat het niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:54 schreef -skippybal- het volgende:
Dat persuasion systeem hé... Hoe werkt datIk kan er niet uitkomen als ik een mop heb verteld. Dan moet ik alle keuzes aan klikken en dan kan ik pas "done" doen. Maar als ik alles keuzes doe, zijn die mensen helemaal van
![]()
Wie o wie weet het??![]()
Ja dat snap ik wel, maar als ik heb/haar dan blij heb gemaakt, moet ik die andere opties doen. Dus ook beledegingen en dan gaan ze weer boos kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:04 schreef _Flash_ het volgende:
Skippy, je moet voordat je klikt op de gezichtsuitdrukkingen letten. Die voorspellen zeg maar het resultaat. Zie ook de handleiding, pagina 45.
Pagina 45 ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:04 schreef _Flash_ het volgende:
Skippy, je moet voordat je klikt op de gezichtsuitdrukkingen letten. Die voorspellen zeg maar het resultaat. Zie ook de handleiding, pagina 45.
Uhm ja?quote:
Waar dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hehe![]()
Voor de Nvidia mensen, vandaag komt als het goed is ook nog een Forceware uit die speciaal is ontwikkelt voor Oblivion![]()
Wat dacht je van "op internet"quote:
iedergeval niet op nvidia.comquote:
Ik krijg hem vrijdag voor de 360quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef Retuobak het volgende:
X1600Pro gaat nog wel, 9800SE is enorm verouderd en je hebt kaarten van 3,5 jaar oud die beter presteren. Maar kun je hem niet beter halen voor de 360?
Voor 50 dollar een bestand op je pc. Ik hecht wel waarde aan een boekje enzo bij dit soort games. Volgens mij ben je zelf gepwnedquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef Genjuro het volgende:
je kunt hem trouwens al (legaal) online downloaden en kopen
http://www.fileplanet.com/161768/160000/fileinfo/Elder-Scrolls-IV:-Oblivion-%5BDigital-Purchase%5D
via credit card activatiekey kopen, binnen 3 uur heb ik hem
pwned diegenen die het bestelt hebben, hier heb je hem veel vlugger
idd, geen boekje, geen hoesje..quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Voor 50 dollar een bestand op je pc. Ik hecht wel waarde aan een boekje enzo bij dit soort games. Volgens mij ben je zelf gepwned
whahahahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:49 schreef Sjotime het volgende:
PROESTNee dankje idd..... sowiezo ga ik voor 360 maar als ik PC zou gamen dan wil ik toch echt iets in mijn hand hebben.... en dan niet mijn lul !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |