ja die 2 dingen ondersteund me videokaart niet, daarom zal alles wel wit zijnquote:
quote:
Hehequote:Op woensdag 22 maart 2006 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja die 2 dingen ondersteund me videokaart niet, daarom zal alles wel wit zijn
quote:Bethesda's "Morrowind" is a great videogame, but its successor, The Elder Scrolls IV: Oblivion, does exactly what every sequel should do, which is taking its predecessor, beat the hell out of it, and leave it for dead.
quote:22-03-2006
OBLIVION UPDATE!
Vandaag verwachten we Elder Scrolls IV OBLIVION binnen! Helaas mogen wij deze pas VANAF(!) a.s. vrijdag verkopen. Nog heel eventjes geduld dus.
De Special Collector's Edition is vanaf nu ook compleet uitverkocht!
Ik ga gamen, laterquote:Wesley,
Ik heb Oblivion voor je klaar liggen !!
Groet,
Hans
Zuiderpark? als ie ze dan ook meteen even verstuurd, dan kan ik ook aan de slagquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zuiderpark? als ie ze dan ook meteen even verstuurd, dan kan ik ook aan de slag
waar dat?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:17 schreef Speedy_Nick het volgende:
Ik heb Oblivion voor de 360 net kunnen ophalenIk ben de komende paar weken wel zoet
![]()
Grote kans van nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:27 schreef Mister_T het volgende:
Komt er ook een demo
hmm mooiquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hehe![]()
Voor de Nvidia mensen, vandaag komt als het goed is ook nog een Forceware uit die speciaal is ontwikkelt voor Oblivion![]()
Je kan onschuldige mensen vermoorden als je moord niet opgemerkt wordt, dit kan doordat er geen guard in de buurt is en het algemeen alarm dat afgegeven wordt wanneer je een onschuldig persoon aanvalt dus niet wordt opgepikt. Of als je iemand in één klap naar een andere wereld helpt en die persoon dus geen alarm kan afgeven. In beide gevallen moeten er geen getuigen aanwezig zijn overigens. En de guard zijn dit keer altijd iets van 10 of 15 levels hoger dan jezelf dus knokken met ze zou ik maar niet doen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:51 schreef pmponer het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd of je later wel innocent lui kan vermoorden
andere specs? want ik heb ook een 6600GTquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:04 schreef Merkie het volgende:
Hij doet het wel goed op mijn 6600GT. Laadtijden zijn opvallend kort. Schat dat ik zo'n 30FPS met alles op medium (1024x768). Verre textures zie je niet echt alleen.
wat is forceware?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hehe![]()
Voor de Nvidia mensen, vandaag komt als het goed is ook nog een Forceware uit die speciaal is ontwikkelt voor Oblivion![]()
P4 3,0GHZ en 1GB (dual channel) geheugenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:07 schreef Genjuro het volgende:
[..]
andere specs? want ik heb ook een 6600GT
nVidia drivers. Veur je 6600GT. Moet je downloaden en installeren zodra de Oblivion-drivers er zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tab en dan de rechtse button onderaan geloof ikquote:
Ik heb bijna dezelfde specs(Sempron 3000+ wel maar) dus ik ga hem ook mooi kunnen draaienquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
P4 3,0GHZ en 1GB (dual channel) geheugen. Niet heel erg denderend dus.
Welk stadje was dat bij jou?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:22 schreef TC03 het volgende:
Loopt ook redelijk bij mij, 6600GT / Athlon XP 2800+, 1 gb geheugen. Alleen als je bij die marktplaats kwam zakte het ongeveer naar 20 FPS met veel mensen. Ik vond dat eerste 'stadje' er alleen wel behoorlijk sfeerloos uit zien, hopen dat dat nog beter wordt.
Weet niet, ik volgde gewoon mijn kompas op weg naar die Jauffrey.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Welk stadje was dat bij jou?
Ik ben alleen nog maar bij zo'n stad geweest enorm hoog in de bergen.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:11 schreef Retuobak het volgende:
Draait nu wel goed:
Draw distance enzo allemaal maxed
1280x1024
2x FSAA
Bloom
Textures ed. ook maxed
Ziet er top uit.
Wat zijn je specs als ik vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
X2 4200+quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat zijn je specs als ik vragen mag?
Fantastisch om te lezenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:12 schreef -skippybal- het volgende:
Ik had een opdracht, vol vertrouwen stap ik in de donkere nacht de bossen in. Ik loop de richting op die mij werd aangegeven, heuveltje op en weer heuveltje af. Af en toe moet ik mij verdedigen tegen wilde wolfen. Echt sterk zijn ze niet, maar ze hebben doorzettings vermogen. Ik schoot een pijl op één, en hij kwam geïrriteerd op mij af rennen met de pijl nog in zijn nek. Ik blokte zijn beet en verloste het beest uit lijden met een krachtige haal met mijn zwaard. Ik pak mijn pijl uit de wolf, want tja, die zijn ook niet gratis.
Ik loop en ik loop en bekijk de kaart eens. Ben ik echt pas op de helft?? Ik kijk eens om me heen. Ik zie een prachtige zonsopkomst in de verte, terwijl ik beneden van mij Imperial city zie wakker worden. Maar ik heb een opdracht te doen, dus ik loop verder.
Na weer een tijdje lopen kom ik bij een gezellig boerderijtje met een rieten dak. Op zijn akker word zo te zien sla verbouwt. Ik wil me wel eens onder de mensen bewegen, en stap naar de deur toe. Wat?? Op Slot?? Dan maar op een andere manier. Ik lockpick het slot, en stap naar binnen.
Ik zie een prachtig ingericht huisje. Een tafel, op de tafel een fruitmand, in de fruitmand appels en ga zo maar door. Onze boer is nergens te bekennen. Ik zie dat onze boer een dure smaak heeft. Maar liefst 5 flessen sterke drank van 85 ogud de stuk. Ik pak de flessen stop ze in m'n tas en ga weer naar buiten. Je bent tenslotte niet voor niets een Thief.
Ik kom buiten en zie 3 herten me staan aan te kijken. Als ik begin te lopen, springen ze weer weg het bos in. Ik laat ze gaan. Aan wie zouden zie iets moeten vertellen?
Aldus mijn laatste ervaringenEen uutje'weer bezig geweest weer en het is echt zo geweldig
![]()
Nee nog nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:42 schreef peristilius het volgende:
Zijn er al mensen die een beetje met de main quest bezig zijn?
Ik zou graag willen weten of de quests een beetje goed te volgen zijn, volgens de previews is het een stuk beter dan in Morrowind, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
In de handleiding staat het niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:54 schreef -skippybal- het volgende:
Dat persuasion systeem hé... Hoe werkt datIk kan er niet uitkomen als ik een mop heb verteld. Dan moet ik alle keuzes aan klikken en dan kan ik pas "done" doen. Maar als ik alles keuzes doe, zijn die mensen helemaal van
![]()
Wie o wie weet het??![]()
Ja dat snap ik wel, maar als ik heb/haar dan blij heb gemaakt, moet ik die andere opties doen. Dus ook beledegingen en dan gaan ze weer boos kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:04 schreef _Flash_ het volgende:
Skippy, je moet voordat je klikt op de gezichtsuitdrukkingen letten. Die voorspellen zeg maar het resultaat. Zie ook de handleiding, pagina 45.
Pagina 45 ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:04 schreef _Flash_ het volgende:
Skippy, je moet voordat je klikt op de gezichtsuitdrukkingen letten. Die voorspellen zeg maar het resultaat. Zie ook de handleiding, pagina 45.
Uhm ja?quote:
Waar dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hehe![]()
Wat dacht je van "op internet"quote:
iedergeval niet op nvidia.comquote:
Ik krijg hem vrijdag voor de 360quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef Retuobak het volgende:
X1600Pro gaat nog wel, 9800SE is enorm verouderd en je hebt kaarten van 3,5 jaar oud die beter presteren. Maar kun je hem niet beter halen voor de 360?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |