ik denk dat het bij obilivion super mooi is als je in een dicht gegroeit bos looptquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik zelf heb een schurft hekel aal karteld dus ik ga voor AA, maar ik vind HDR vaak ook overdone. Kijk bijvoorbeeld bij die lostcoast screenshots. Bij HL2 had je geen "plastic" gedoe zou maar zeggen, bij LC glimt alles weer alsof het vol tijgerbalsem zitIk heb bij Oblivion nog geen HDR geprobeert, maar ik verwacht niet dat het anders zou zijn als dus bij LC, Far Cry en SS 2.
voor mijn idee ziet er allemala wat sfeervoller uit met HDR.. karteltjes boeien me niet zo, die zie ik toch niet op mijn reso.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik zelf heb een schurft hekel aal karteld dus ik ga voor AA, maar ik vind HDR vaak ook overdone. Kijk bijvoorbeeld bij die lostcoast screenshots. Bij HL2 had je geen "plastic" gedoe zou maar zeggen, bij LC glimt alles weer alsof het vol tijgerbalsem zitIk heb bij Oblivion nog geen HDR geprobeert, maar ik verwacht niet dat het anders zou zijn als dus bij LC, Far Cry en SS 2.
Dus jij kan aan de hand van vijf topics bepalen dat een console die vier maanden in de winkels ligt geflopt is? Doe eens normaalquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:58 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Gisteren telde ik er zo al 4...
En nu:
[TK] XboX 360 Premium incl 4 spellen
[TK] Xbox 360 Premium + Extra controller + Call of Duty 2
[TK] XBOX 360 + 2 draadl. controllers + CoD2 + Fifa 06:RTFWC
[TK] XBOX 360 premium + 3 spellen + accupack
[TK] XBOX 360 PREMIUM + 4 spellen
binnen twee wekenWat een geflopte console...
(Mag ik ff trollen)
Op tweakers staat volgens mij in het huidige topic of op het einde van het vorige topic een filmpje van iemand met een P4 2.6, 1GB ram en een ati 9800pro.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:45 schreef Blinker het volgende:
Iemand al ervaring met een Ati Radeon 9800 Pro?
Ja maar ik zag in filmpjes ook al dat het hele beeld donkerder werd als je die zoen niet koan zien zeg maar. Dat wil nog wel eens gebeuren in een bosquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik denk dat het bij obilivion super mooi is als je in een dicht gegroeit bos loopt
alles gaat er een stuk organischer van lijken jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja maar ik zag in filmpjes ook al dat het hele beeld donkerder werd als je die zoen niet koan zien zeg maar. Dat wil nog wel eens gebeuren in een bos![]()
En uit mijn ervaring is HDR op bumpmaps echt bling bling, en daar hou ik niet echt van. En er zijn flink wat ge-bumpmapde bomen te vinden![]()
loop niet te crossposten op tweakersquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:46 schreef _Flash_ het volgende:
Grinnik... net een paar winkels gebeld..
Eentje had net de laatste CE verkochtMaar een andere krijgt later vanmiddag nog een CE binnen en ze zijn zo vriendelijk hem voor mij te reserveren :-) Heerlijk.... Heb meteen de order bij Amazon maar gecancelled. Dus het ziet er naar uit dat ik de vanmorgen gedownloade versie niet eens hoef te gebruiken
Whehehe, ik zag het ook alquote:
ja die 2 dingen ondersteund me videokaart niet, daarom zal alles wel wit zijnquote:
quote:
Hehequote:Op woensdag 22 maart 2006 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja die 2 dingen ondersteund me videokaart niet, daarom zal alles wel wit zijn
quote:Bethesda's "Morrowind" is a great videogame, but its successor, The Elder Scrolls IV: Oblivion, does exactly what every sequel should do, which is taking its predecessor, beat the hell out of it, and leave it for dead.
quote:22-03-2006
OBLIVION UPDATE!
Vandaag verwachten we Elder Scrolls IV OBLIVION binnen! Helaas mogen wij deze pas VANAF(!) a.s. vrijdag verkopen. Nog heel eventjes geduld dus.
De Special Collector's Edition is vanaf nu ook compleet uitverkocht!
Ik ga gamen, laterquote:Wesley,
Ik heb Oblivion voor je klaar liggen !!
Groet,
Hans
Zuiderpark? als ie ze dan ook meteen even verstuurd, dan kan ik ook aan de slagquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zuiderpark? als ie ze dan ook meteen even verstuurd, dan kan ik ook aan de slag
waar dat?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:17 schreef Speedy_Nick het volgende:
Ik heb Oblivion voor de 360 net kunnen ophalenIk ben de komende paar weken wel zoet
![]()
Grote kans van nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:27 schreef Mister_T het volgende:
Komt er ook een demo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |